auto is hendig sjiekquote:
't is wel stil zonder jou hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ben er alleen vandaag en morgen. vant weekend weer naar de camping
mooi feestje bouwen.
succesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:56 schreef Samzz het volgende:
Mijn CC'er/ stagebegeleider wil morgen langskomen
Denk je? Vind dit toch een vrij zware poule hoor, Atletico erg goed team en Liverpool uiteraard. OL moeten ze toch kunnen hebben. Al heb ik weinig kennis van hun team!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tuurlijk, maar ik zie liever PSV weer in de kwart - of halve finales
Naja, ik hoop heel erg dat we het "gewoon" halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk je? Vind dit toch een vrij zware poule hoor, Atletico erg goed team en Liverpool uiteraard. OL moeten ze toch kunnen hebben. Al heb ik weinig kennis van hun team!
Herkansing? Anders ben je dr vroeg bij als t om een regulier tentamen gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen goedemiddag
tentamen gehad en die viel me niet tegen. is even afwachten.
Alle Tukkers tegen die mongoolquote:
dat dacht ikquote:
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor ouderwets spammen?
Hehehheequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!![]()
G: Jij bent de überposter!
R: Nee jij!
G:Nee jij!!!
je mag me ook wouter noemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!![]()
G: Jij bent de überposter!
R: Nee jij!
G:Nee jij!!!
inderdaad, die kunnen ze prima gebruikenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Perez naar Twente, goeie middenvelder hoor...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alle ToF'ers zijn mijn favoriete Fokkers volgens mijn FoBo behalve de ajacieden dan![]()
Grapje hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, die kunnen ze prima gebruiken
[..]
Bedtijd voor Oldenzaal!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:Fucking hell, wat was het vandaag weer druk op 't werk
Wat voor party??quote:Op maandag 1 september 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond inmiddels
dit weekend feestje bouwen in het altijd mooie Haaksbergen, komt allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |