Roycoooooo al vergeten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De enige ajacied in dit topic.
Oojaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roycoooooo al vergeten?
Volgens mij ben jij als PSV'er in de minderheid hier.
Ik weet hoe je je voelt als ik in het Eindhoven-topic komquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige PSV'er hier
Maar ik ben stiekem ook geen echte tukker
ik woon er alleen al ruim de helft van mijn leven![]()
Je bent wel tukker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt als ik in het Eindhoven-topic kom
![]()
Que?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De enige ajacied in dit topic.
aah een mede-ajaciedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Que?!![]()
Volgende week barst t los
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan iemand die ajacied uit Eindhoven verwijderen hier?
Om de hoekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Bijna Eindhoven hč, Valkenswaard
In Valkenswaard is altijd een machtig concoursquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Bijna Eindhoven hč, Valkenswaard
Ja, alleen ik volg 't niet echt enzo.. weet jequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Valkenswaard is altijd een machtig concoursLang Leve Tops
Vertel!!!quote:
Ik leef echt met je meequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:35 schreef Samzz het volgende:
Boh ik moet weer naar Westdorp, en opzich heb ik daar zin in, maar nu moet ik m'n paard weer achterlaten, want ze heeft weer een blessure. M'n Rome reis gaat niet door, volgeboekt, en ik verveel me gewoon matelooooooos
Mooi weekend gehad Remco?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
sorry dat ik er een weekend niet was, maar was druk met andere zaken![]()
2 hele dagen samen met het vrouwtjequote:
Mooi tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 hele dagen samen met het vrouwtjeen ze ging ook nog mee stappen, wat al met al dik gezellig en party machen was
zekersquote:
Zoo zoo, keihard commercieel bezig hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zekers
en dan morgen+woensdag ook nog 2 dagen in Duitsland te vinden, administratie doen bij grote klant van onsalleen wel om 05.30 weg morgenvroeg, 3.5 uur rijden want het is 346 km volgens de planner
Was de cavia niet dood geknuffeld?quote:
het is 4 uur en 15 minuten geworden, uurtje langer dan de navigatie eerst aangaf, want er stond me toch een dikke file bij Oberhausenquote:
Ik heb wel een chille school, chill rooster, alleen die klotenbus....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb al m'n werk voor deze week al af, maar moet op school blijven om mijn uren te maken
Bus is voor paupersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb wel een chille school, chill rooster, alleen die klotenbus....
Ik slaap gewoon ELKE keer in de bus!![]()
Steeds net voor het einde word ik wakker
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?
Dat is toch dom!
Cava is een keur dekhengst... Cavalier, ex San Patrignano Mister. KWPN's best springende hengst ooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was de cavia niet dood geknuffeld?
Amenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?
Dat is toch dom!
Voor mij niet meer! Al die studenten in de bus, vreselijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is toch dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |