Dameshockey?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh
ik stond net in de stationshal even te kijken jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, dames morgen weer. De heren zijn nu matig aan het spelen
Ik heb er vrij voor genomenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik stond net in de stationshal even te kijken ja
Alweer?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens een gevoel om gewoon met heel dat gefok te stoppen
Dat mag, niemand houdt je tegen! Zou alleen jammer zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Dat wordt van jou verwacht he, daarom heet het ook Muckenquote:
quote:
Dat was het jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]De vorige keer werd ik voor dood aangezien, geloof ik. Wat jullie gelukkigste fantasieen zijn moet je niet op mij spiegelen
hoe dat zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Mja, je mankeert van alles, niemand weet wat het is en als je dan een paar dagen weg bent...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]De vorige keer werd ik voor dood aangezien, geloof ik. Wat jullie gelukkigste fantasieen zijn moet je niet op mij spiegelen
true, truequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt van jou verwacht he, daarom heet het ook Mucken
Muckiequote:
niet doen, gekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Laat je niet zo opfokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Er worden mailtjes bij bedacht, bans bedacht. Rijkelijke fantasieen, zoals ik al zeiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, je mankeert van alles, niemand weet wat het is en als je dan een paar dagen weg bent...
Beft eigenlijk!quote:
niet doen, dan ga ik je missen enzo.. kan ik weer niet eten en slapen... en dan ga ik doodquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er worden mailtjes bij bedacht, bans bedacht. Rijkelijke fantasieen, zoals ik al zei
Waarom het gevoel? Ik weet het niet. Ik ben zo depri als een dichtgenaaide hoer.
Dat doe ik ook. Dagelijks.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Beft?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Beft eigenlijk!Laatste werkdag deze week!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er worden mailtjes bij bedacht, bans bedacht. Rijkelijke fantasieen, zoals ik al zei
Waarom het gevoel? Ik weet het niet. Ik ben zo depri als een dichtgenaaide hoer.
mooi zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Beft eigenlijk!Laatste werkdag deze week!
Je stopt met Fok!ken???/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Muck het volgende:
Zo, de koffie is op, boterhammetje zit erin, ik ga een boekje lezen
insert achternaam van playboy modelquote:
Pheno?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
insert achternaam van playboy model
Guest.quote:
Jammerquote:
Ik juist een stuk minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik wil ook meer aandacht....
positieve?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Indah!!!!111!!1!11ENZTWEIPOLIZEI!!11!1!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik juist een stuk minder.
Bij deze.
begin een praatgroep met Phenoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb opeens een gevoel om gewoon met heel dat gefok te stoppen.
we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze.
zijn we meevoelend is het nog niet goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat idee
Klonk!quote:
dank je!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze.
maakt mij allemaal niet uit! Alle aandacht is goed!quote:
hey, aandacht, totaal onverwacht!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Indah!!!!111!!1!11ENZTWEIPOLIZEI!!11!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Kom maar met die aandacht dan!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Pheno
goed idee...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat idee
Goed emultiquote overigens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klonk!
[..]
dank je!
[..]
maakt mij allemaal niet uit! Alle aandacht is goed!
[..]
hey, aandacht, totaal onverwacht!
sommige mensen zitten gewoon te lekker in hun vel om dat ooit te begrijpen (niet persoonlijk Indah)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal niet
Ze zwemmen nakend?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:55 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg:
Prima start van de waterpolo-dames
joh, jij zit minder goed in je vel, ik prima op dit moment.. dus ik denk laat ik het een beetje luchtig houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal niet
Dat is dus echt lucht etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
joh, jij zit minder goed in je vel, ik prima op dit moment.. dus ik denk laat ik het een beetje luchtig houden.
Bakje Luchtig Toetje om het goed te maken?
4-1 voor in de finalequote:
foto's anders is het een grapje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
OMG dit is geen grapje: heb hier een druif in de vorm van een penis
die MOET ik bewaren
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
OMG dit is geen grapje: heb hier een druif in de vorm van een penis
die MOET ik bewaren
Jij mag beft lezen hoor!quote:
Voor wie?quote:
waarom?quote:
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijnquote:
Dan schakel je over naar het waterpoloquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijn
Dan had ik beter kunnen blijven werkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan schakel je over naar het waterpolo
Dan moet je niet klagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ik beter kunnen blijven werken
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's anders is het een grapje.
Die kan ik dus niet maken nu.. als ik thuis zat wel..quote:
Dus vanavond krijgen we een fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Die kan ik dus niet maken nu.. als ik thuis zat wel..
daarom ga ik hem bewaren
Als het goed is welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus vanavond krijgen we een foto
daarom kijk ik maar gewoon niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijn
Sjefke...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
KUTTTT....
quote:
Ik maak wel slingers van die lay-out voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjefke...
Je verneukt de layout weer eens.
Hoiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen, mensen... jullie gaan te hard! Die enkele post van mij tussendoor schiet toch niet op zo?
Dan moet je zelf ook maar wat sneller en wat meer postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen, mensen... jullie gaan te hard! Die enkele post van mij tussendoor schiet toch niet op zo?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Moet jij niet op je deurmat, onder de brievenbus liggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik kijk niet naar sporten, althans nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |