we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik juist een stuk minder.
Bij deze.
zijn we meevoelend is het nog niet goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat idee
Klonk!quote:
dank je!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik juist een stuk minder.
Bij deze.
maakt mij allemaal niet uit! Alle aandacht is goed!quote:
hey, aandacht, totaal onverwacht!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Indah!!!!111!!1!11ENZTWEIPOLIZEI!!11!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Kom maar met die aandacht dan!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Pheno
goed idee...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zullen ons niet zo snel meer druk maken, geen nieuws is goed nieuws dat idee
Goed emultiquote overigens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klonk!
[..]
dank je!
[..]
maakt mij allemaal niet uit! Alle aandacht is goed!
[..]
hey, aandacht, totaal onverwacht!
sommige mensen zitten gewoon te lekker in hun vel om dat ooit te begrijpen (niet persoonlijk Indah)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal niet
Ze zwemmen nakend?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:55 schreef dndiek het volgende:
Ik zeg:
Prima start van de waterpolo-dames
joh, jij zit minder goed in je vel, ik prima op dit moment.. dus ik denk laat ik het een beetje luchtig houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijg je de mijne. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, als je denkt dat het om aandacht gaat: laat maar, dan snap je iets totaal niet
Dat is dus echt lucht etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
joh, jij zit minder goed in je vel, ik prima op dit moment.. dus ik denk laat ik het een beetje luchtig houden.
Bakje Luchtig Toetje om het goed te maken?
4-1 voor in de finalequote:
foto's anders is het een grapje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
OMG dit is geen grapje: heb hier een druif in de vorm van een penis
die MOET ik bewaren
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
OMG dit is geen grapje: heb hier een druif in de vorm van een penis
die MOET ik bewaren
Jij mag beft lezen hoor!quote:
Voor wie?quote:
waarom?quote:
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijnquote:
Dan schakel je over naar het waterpoloquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijn
Dan had ik beter kunnen blijven werkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan schakel je over naar het waterpolo
Dan moet je niet klagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ik beter kunnen blijven werken
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's anders is het een grapje.
Die kan ik dus niet maken nu.. als ik thuis zat wel..quote:
Dus vanavond krijgen we een fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Die kan ik dus niet maken nu.. als ik thuis zat wel..
daarom ga ik hem bewaren
Als het goed is welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus vanavond krijgen we een foto
daarom kijk ik maar gewoon niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit soort hockeywedstrijden kijken kan niet goed zijn
Sjefke...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
KUTTTT....
quote:
Ik maak wel slingers van die lay-out voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjefke...
Je verneukt de layout weer eens.
Hoiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen, mensen... jullie gaan te hard! Die enkele post van mij tussendoor schiet toch niet op zo?
Dan moet je zelf ook maar wat sneller en wat meer postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen, mensen... jullie gaan te hard! Die enkele post van mij tussendoor schiet toch niet op zo?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
Moet jij niet op je deurmat, onder de brievenbus liggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik kijk niet naar sporten, althans nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |