abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61002469

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevind zich in Hong Kong. Hetgene wat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vind het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vind hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zal je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifieren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je besteld wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets in 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Word mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoerrings- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidende mensen in dit topic die voor honderden dollars in een keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van de dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doet, zoals dat áls het gepakt word, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets kado wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteed krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren voor sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op dan het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kan je gratis dingen krijgen, dit kan je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaart topic hier op FOK!:
[DS] Flashcards

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en word je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollar koers:

LET OP: PayPal veranderd één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage omkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14]

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).

[ Bericht 58% gewijzigd door Deezertje op 21-08-2008 19:16:34 ]
pi_61002680
Jammer dat ze geen goede auto apparatuur hebben, qua tft/dvd schermen, centrale deurvergrendeling, antennes en andere accesoires.. hopelijk komt dat nog .
pi_61002702
Relaxte site
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 augustus 2008 @ 10:22:09 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61002739
Ons 2e pakket is verstuurd..
quote:
03443 Racer Car Style USB Optical Mouse with LED Decorations x 1 Shipped $7.72 -
08192 8-in-1 Sports Controller Kit for Wii x 1 Shipped $21.96 -
10363 Complete Bike LED Kit - 5-LED Front + 6-LED Rear x 1 Shipped $5.93 -
12363 PEGA Charging Dock for Wii Remotes with 2 x 2800mAh Rechargeable Battery Packs x 1 Shipped $13.68 -
14573 LED Display Projection Clock with Digital Themometer x 1 Shipped $13.99 -
Allemaal nuttige dingen dus...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:50:49 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61004830
Hee, deze was ik even kwijt
Wie heeft er een groene laser thuis en is er tevreden mee? Linkje AUB
pi_61005275
Ik zoek eigenlijk een klein 30mm UV-filtertje, maar zo te zien is die er nog niet op DX.
Kan de OP niet uitgebreider?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:23:42 #7
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61005691
Op is opeens een beetje schraal.. Wat is er met de goede OP gebeurd?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61009445
Zo beter?
pi_61009695
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef Deezertje het volgende:
Zo beter?
pi_61015541
Er klopt nog geen zak van de OP, het moet namelijk zijn zoals in de wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DXtopic

Het gaat ook alleen goed als ik een nieuw topic aanmaak he
Ik zal er wel even voor zorgen dat in de komende topics er 328 links staan naar de Openingspost, misschien dat mensen het dan wel snappen.
pi_61015789
Nou, de OP in de wiki bevat nu 3 keer een link naar de Wiki, dus nu zal het wel goed zijn.

Overigens is er weer goed nieuws voor ons, aangezien vandaag sinds 0:00 de dollar weer gezakt is van 1.47 naar 1.49.

Hij daalt weer! Hoezee!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:16:41 #12
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_61016239
Naja, dat is nog niks. Op naar de 1,60. Dan praten we verder

Heeft iemand ervaring met de Iphone 3G protectors van DX?
pi_61016312
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Stinosss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Iphone 3G protectors van DX?
Als ik de reviews hier zie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14400

Dan zou het een prima screenprotector moeten zijn. De meeste screenprotectors die DX aanbied zijn goed, dus bij die iPhone-protector waarschijnlijk ook wel.

Ik denk dat deze minder opvallend zal zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15014

Maar aangezien die nieuw is (weekje geleden erbij gezet pas), heeft niemand die nog. Moet je even nog een weekje of 1-2 wachten, dan staan er wel wat reviews.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:31:19 #14
170462 Stinosss
pi_61016505
Ik heb die laatste gisteren maareens besteld. Die 1e was ik nog niet tegengekomen, zo ook eens ffe bestellen dan.
pi_61017392
OP is weer goed
  FOK!fotograaf donderdag 21 augustus 2008 @ 19:21:57 #16
145146 Andyy
pi_61017497
kut olympische spelen, ik wil aanstekers verdomme
pi_61018043
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef Andyy het volgende:
Kaidomain verzend ze nog wel, maar ze hebben er maar heel weinig, en vooral leijke. Maar daar bestel ik niet meer wegens slechte ervaringen.

Zoals iemand op het DealExtreme forum zei:
''I knew i shouldn't have trusted a site that has a christmas lay-out in mid summer.''
pi_61018384
en ik ben ook weer va de partij!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:37:12 #19
48067 neo2000
pi_61019309
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:16 schreef Stinosss het volgende:
Naja, dat is nog niks. Op naar de 1,60. Dan praten we verder
Hear hear..
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:51 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, de OP in de wiki bevat nu 3 keer een link naar de Wiki, dus nu zal het wel goed zijn.

Overigens is er weer goed nieuws voor ons, aangezien vandaag sinds 0:00 de dollar weer gezakt is van 1.47 naar 1.49.

Hij daalt weer! Hoezee!
Better safe then sorry.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61027487
denk dat ik deze aansteker dan maar is van Kaidomain ga kopen ;

http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=1390

volgens mij al eens door een Fokker bij dx aangevraagt .. maar geen reactie verder er op gehad zover ik weet ..

nou dan maar voor die prijs bij kaidomain , t zal vast wel aan komen
pi_61028389
Bah.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:42:44 #22
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_61032943
lang niks meer besteld daar.. straks maar weer eens ff kijken wat ze hebben
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:44:44 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_61032998
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef Andyy het volgende:
Ik ook! En mijn Super Mario sleutelhangers heb ik nog steeds niet binnen, zijn op 10 augustus verstuurd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:56:57 #24
48067 neo2000
pi_61036594
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook! En mijn Super Mario sleutelhangers heb ik nog steeds niet binnen, zijn op 10 augustus verstuurd.
Hmm ja, dat is inderdaad wel ff..
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:13:21 #25
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61038775
TVP, net een memory card besteld, ben benieuwd wanneer ik em heb
pi_61040971
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef Downstar het volgende:
denk dat ik deze aansteker dan maar is van Kaidomain ga kopen ;

http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=1390

volgens mij al eens door een Fokker bij dx aangevraagt .. maar geen reactie verder er op gehad zover ik weet ..

nou dan maar voor die prijs bij kaidomain , t zal vast wel aan komen
DX had die vroeger wel, maar sinds een tijdje niet meer. Opa_verteld was het die toen vroeg op DX of ze ze konden kopen.

En ik heb ook 2 van die dingen, van Kaidomain ook (toen ik ze kocht waren ze 98 dollar cent per stuk), en ze zijn maar matigjes. Je moet vrij hard duwen bij de mijne om een vonkje, en dus vlam, te krijgen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:41:37 #27
170462 Stinosss
pi_61047832
Die dollar....
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:27:35 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61049013
als ze duurder worden ligt dan aan mij, heb net 4 dagen achter elkaar 4 kleine items besteld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_61049161
Maakt het voor die MicroSD kaartjes eigenlijk iets uit dat het Japanse versies zijn?
pi_61049561
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Trusten het volgende:
Maakt het voor die MicroSD kaartjes eigenlijk iets uit dat het Japanse versies zijn?
Nee? Merk natuurlijk wel.
pi_61049838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef LittleMiss het volgende:
Nee? Merk natuurlijk wel.
Kingston is redelijk merk toch? Correct me if I'm wrong please
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:08:12 #32
48067 neo2000
pi_61050107
Kingston is inderdaad wel goed.. Mits het natuurlijk wel echt Kingston is.. Want niet elk merk bij DX is "genuine". En dan de hamvraag: wat versta je onder "goed" bij geheugen..? Hangt er nml eigenlijk vanaf wat je er mee gaat doen en hoe snel het daarvoor minimaal moet zijn.. Kingston is in ieder geval naar mijn ervaringen op gebied van betrouwbaarheid en degelijkheid in ieder geval wel een van de betere merken.
pi_61050314
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef neo2000 het volgende:
knip
Hij is bedoeld voor in mijn telefoon....er staat bij "Genuine Kingston Product" betekent dat dat het wel of geen Kingston is?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2396
pi_61050473
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hij is bedoeld voor in mijn telefoon....er staat bij "Genuine Kingston Product" betekent dat dat het wel of geen Kingston is?

Wel
pi_61050888
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef LittleMiss het volgende:
Wel
ThanQ
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:46:24 #36
48067 neo2000
pi_61051272
Daarom vermelden ze het wel expliciet.. Meestal als het niet echt genuine is, photoshoppen ze de logo's e.d. weg van de verpakkingen. Helaas gaat dit ook wel eens fout, en staat er een mooi logo bij de productfoto's.. En blijkt het naderhand dus fake te zijn.

Kingston microsd geheugenkaartjes zijn overigens perfect voor je telefoon.. heb er hier ook eentje in m'n phone zitten (niet die van DX overigens) en deze werkt na een half jaar nog steeds perfect.. Mp3's afspelen e.d., programma's draaien, tomtom, allemaal vlotjes.
pi_61053137
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

DX had die vroeger wel, maar sinds een tijdje niet meer. Opa_verteld was het die toen vroeg op DX of ze ze konden kopen.

En ik heb ook 2 van die dingen, van Kaidomain ook (toen ik ze kocht waren ze 98 dollar cent per stuk), en ze zijn maar matigjes. Je moet vrij hard duwen bij de mijne om een vonkje, en dus vlam, te krijgen.
Jaa idd wis ik ; heb al in het request topic in DX forum van deze aansteker gereageerd .. topic was 24 april ofzo geopend dus *-) ; nou voor die prijs wil ik ze ook wel kopen ,

maar dan is hij dan zeker 1,5 x duurder geworden !

t word gewoon een hebben dingetje ..

wat voor een brandstof doe je er trouwens in ?
pi_61053255
Kingston MicroSD TransFlash 2GB Memory Card (JAPAN) heb ik 2 maandjes geleden besteld en ze werken goed. Ik heb ze vergeleken met een echte, vrijwel het zelfde, alleen staat een paar woorden op een andere positie op het kaartje, kan ook zijn omdat die wel wat ouder is. Tvp btw.
pi_61062704
Ik heb een 8 GB MicroSDHC kaartje van DealExtreme. Weet niet of hij echt is, maar hij is perfect. Geheugengrootte klopt (heb er al 7gb opgezet en afgehaald om te testen of hij niet gehackt is), en hij is ongelovelijk snel. Schrijven gaat met 14-15 MB/s, en het is een Class 4 kaart, dus dan zou die eigenlijk maar met 7-8 MB/s moeten schrijven ofzo
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat voor een brandstof doe je er trouwens in ?
Zelfde als in die (nep)zippo's, Zippo Lighter Fluid dus. Maar aangezien ik te lui was om te zoeken waar ik dat kon kopen, heb ik er gewoon een beetje wasbenzine in gemieterd. Werkt perfect hoor, doe ik ook altijd in me zippodingen.
En het ruikt lekker
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:37:57 #40
165802 Reki
no comment.
pi_61064117
Hoe kan je een product aanvragen ?
zie ondertitel :)
pi_61064955
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:37 schreef Reki het volgende:
Hoe kan je een product aanvragen ?
forum en daar zie je het vanzelf wel.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:50:25 #42
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61066555
DX
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61069669
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een 8 GB MicroSDHC kaartje van DealExtreme. Weet niet of hij echt is, maar hij is perfect. Geheugengrootte klopt (heb er al 7gb opgezet en afgehaald om te testen of hij niet gehackt is), en hij is ongelovelijk snel. Schrijven gaat met 14-15 MB/s, en het is een Class 4 kaart, dus dan zou die eigenlijk maar met 7-8 MB/s moeten schrijven ofzo
[..]

Zelfde als in die (nep)zippo's, Zippo Lighter Fluid dus. Maar aangezien ik te lui was om te zoeken waar ik dat kon kopen, heb ik er gewoon een beetje wasbenzine in gemieterd. Werkt perfect hoor, doe ik ook altijd in me zippodingen.
En het ruikt lekker
Okeee thanks !
pi_61070047
Hmm.. eerst had ik DX pakketjes ong. een week na verzending in huis, nu duurt het alweer wat langer
Heb me internetkabeltje eigenlijk voor Woensdag nodig (kan ik internetten op me laptop, in de klas )

Wie heeft er nog een recente, mooie recordtijd van DX pakjes, en wat had je toen besteld?
pi_61070862
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef Deezertje het volgende:
Wie heeft er nog een recente, mooie recordtijd van DX pakjes, en wat had je toen besteld?
Ja, ik!

4 augustus 8GB MicroSDHC besteld, uurtje erna was het al In Stock, de ochtend erna (12 uur na bestellen) was het al packaging, en 5 augustus verzonden. 11 augustus had ik het al

Maar helaas is er tegenwoordig vrij veel vertraging, komt vooral door de olympische spelen. Dingen worden soms wel 2-3 keer gecontroleerd door de douane, als ik de verhalen mag geloven. Ben écht blij als die spelen voorbij zijn.
pi_61073390
Begin Augustus kwam alles nog lekker snel aan ja, toen de olympische spelen zijn begonnen duurt het flink langer..
pi_61076418
tvp
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:37:40 #48
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61077271
Je merkt ook dat DX zelf erg snel is met het afhandelen dan bij mij ik heb 4 pakketjes besteld en allemaal binnen 2 dagen zijn ze order in stock, packaging en shipped.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_61077496
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zou je eventueel eens een filmpje willen maken zodat ik kan zie hoe t precies gaat ?
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:54:28 #50
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_61077535
DX !!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_61080390
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:54 schreef beertenderrr het volgende:
DX !!
Dollar
pi_61086998
tvp
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61088470
Nou, die kutspelen zijn eindelijk voorbij,

Dus dan denk je, joepie, aanstekers en messen kopen

Maar nee hoor, dat kan pas weer na de fucking Paralympics die van 6-17 september zijn
pi_61101766
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef RacerDKB het volgende:

Maar nee hoor, dat kan pas weer na de fucking Paralympics die van 6-17 september zijn
echt :|?

verdommee hee !

kaidomain stuurt nog gewoon alles he ?

waarom zou dx t dan niet doen
  maandag 25 augustus 2008 @ 06:44:37 #55
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61102292
kaidomain is wel wat slomer in het afhandelen van orders, heb 2 weken terug al een nep zippo besteld en die versturen ze nu pas
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:37:09 #56
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61104818
DX site lijkt deaud te zijn?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:41:47 #57
109065 sungaMsunitraM
pi_61104934
Hier doet ie t hoor
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:52:00 #58
206640 Beelzebufo
pi_61105165
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hier doet ie t hoor
Hier dus niet. Zou hij door de bedrijfsfirewall worden tegengehouden?
Met andere woorden: zou ik dan nu toch eindelijk aan het werk moeten gaan?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:54:33 #59
206640 Beelzebufo
pi_61105223
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Hier dus niet. Zou hij door de bedrijfsfirewall worden tegengehouden?
Met andere woorden: zou ik dan nu toch eindelijk aan het werk moeten gaan?
Net even de cache gecleaned enzo, nu werkt het weer. Raar...
pi_61107515
Ik heb me erste bestelling geplaatst

Spannend
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:22:35 #61
170462 Stinosss
pi_61110312
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef RacerDKB het volgende:

Waarom zou je überhaupt messen bij DX willen kopen?
pi_61110927
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb me erste bestelling geplaatst

Spannend
Wat heb je besteld?
pi_61113608
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?

Objectnaam: For iPod Protective Socks Set TERTIAL
Objectnaam: For iPod Noise Isolation Earbuds NORREBO
Objectnaam: Registered Air Mail ##
Objectnaam: Premium Stereo Hi-Fi Replacement Earphones for iPod (3.5mm Jack)
Objectnaam: Silicone Protective Case for iPhone 3G (Translucent)
Objectnaam: Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Objectnaam: Kingston TransFlash MicroSD 1GB Kingston
Objectnaam: Kingston MicroSD TransFlash 2GB Memory Card (JAPAN)
Objectnaam: AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter)

pi_61113628
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Om door te verkopen?
Verder paar dagen geleden ook weer iets besteld.

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Pending $0.99 -
04702 VIA 5-Port USB 2.0 PCI Expansion Card x 1 Pending $7.94 -
09799 USB AM to iPod Cable (1-Meter) x 1 Pending $2.18 -
14395 Premium Plated AV Cable with Authentication Chip for iPhone 3G/iPhone/iPod (Upgraded)
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61113931
iemand zoon flashkaartje voor nintendo ds gekocht ?? hoe bevalt dat?
pi_61113955
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef mark2012 het volgende:
Goed DSTT icm met 2GB kingston
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61114033
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Gewoon, waarom lasers, waarom aanstekers, waarom dit waarom dat
Vind ik tof?
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef mark2012 het volgende:
Zie ook de openingspost van dit topic, daar staat een verwijzing naar het centrale flashcard topic op FOK!

edit: ik zie dat dat topic vol zit, gelijk de OP aangepast op de wiki.
Hier is de link nara dat flashcards topic:
[DS] Flashcards #2
pi_61117207
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:09 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevind zich in Hong Kong. Hetgene wat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vind het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vind hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zal je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifieren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je besteld wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets in 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Word mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoerrings- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidende mensen in dit topic die voor honderden dollars in een keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van de dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doet, zoals dat áls het gepakt word, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets kado wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteed krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren voor sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op dan het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kan je gratis dingen krijgen, dit kan je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: [ afbeelding ]?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaart topic hier op FOK!:
[DS] Flashcards , [DS] Flashcards #2

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en word je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollar koers:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LET OP: PayPal veranderd één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage omkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14]

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
pi_61117404
Vind ik altijd mooie TVP's gewoon zo'n hele OP kopiëren/plakken.
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:05:58 #70
109065 sungaMsunitraM
pi_61117811
Je weet het maar nooit tegenwoordig met al die topicstarters die hun OP weghalen
pi_61118162
Had de verkeerde knop ingedrukt, quote i.p.v edit
pi_61118925
Wat zijn onder Fokkers een beetje de populaire spullen eigenlijk?
pi_61119596
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef asdqert het volgende:
Wat zijn onder Fokkers een beetje de populaire spullen eigenlijk?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301

maandag 25 augustus 2008 @ 20:16:34 #74
48067 neo2000
pi_61119868
Ik zou eerder deze verwachten:

STINK PROOF!!!!

Als je dagen achter elkaar zit te fokken of bij DX producten zit te shoppen, zeker bestellen voor je partner. xD
En welke Fok!ker wil er nu geen nose full of happiness..? xD
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:13:38 #75
170462 Stinosss
pi_61126033
Tis echt om te janken, die dollar..tss
pi_61137173
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:40 schreef ATi. het volgende:

[..]

Goed DSTT icm met 2GB kingston
Idem, werkt prima
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:43:34 #77
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61137645
Hoe lang blijft de status meestal op 'waiting for supplier' staan? Is nu al 3-4 dagen zo..
pi_61139500
Iemand al weer wat ontvangen van DX?
14 augustus verzonden maar nog niks gekregen, normaal altijd binnen een week of 9 dagen maximaal...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:56:58 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61139579
Ik heb het zelfde Deezertje 12 augustus is mijn pakketje verzonden, nog steeds niks.

1 00565 Red Laser Pen BLACK x 1 Shipped $4.01 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Shipped $3.83 -

2 00475 GP 23A Battery Pack x 1 Shipped $3.58 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
pi_61140826
Hoop dat de achterstand mbt de Olympische Spelen snel wordt goedgemaakt
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:41:57 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_61140866
De aanstekers kunnen nog niet worden besteld, hopelijk binnenkort!
niet zo tof doen
pi_61142131
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Karina het volgende:
De aanstekers kunnen nog niet worden besteld, hopelijk binnenkort!
Nee, eerst nog de Paralympics.

Pas half september komt het weer zo'n beetje op gang.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:41:26 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_61144059
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee, eerst nog de Paralympics.

Pas half september komt het weer zo'n beetje op gang.
Oh jammer nou.

Mijn Super Mario sleutelhangers nog steeds niet ontvangen. Ik heb zojuist maar een ticket aangemaakt (het gaat maar om 4,30 euro, maar toch, ik wil ze hebben).
niet zo tof doen
pi_61144487
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef Karina het volgende:

[..]
Mijn Super Mario sleutelhangers nog steeds niet ontvangen. Ik heb zojuist maar een ticket aangemaakt (het gaat maar om 4,30 euro, maar toch, ik wil ze hebben).
Wanneer verzonden?

En DX is niet altijd het goedkoopst! Kijk maar!

dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:38:21 #85
48067 neo2000
pi_61146940
Ja, ze hebben wel meer dingen die men bij Blokker ook gewoon verkoopt.. Zo ook de hobby messen set o.i.d. uit 2 topics terug.. Verder verkopen ze sommige dingen ook bij andere ketens zoals bijvoorbeeld bij v. Cranenbroek..
Oh, en reken maar na, als je shipping e.d. meerekent, wat voor woekerwinst maakt blokker dan op hun peper en zout stelletje..? xD

M.a.w, gewoon eenzelfde Chinese leverancier waarschijnlijk.. De leveranciers zullen denk ik niet exclusief voor DX produceren.. En laat China nu net bekend staan om hun massaproductie voor weinig.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:55:07 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61147448
Ik heb aan aanvraag voor Astronaut Ijs aangevraagt en een topic geplaatst!

Wie wilt er op reageren en/of kijken?

http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.167101
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:59:54 #87
109065 sungaMsunitraM
pi_61147597
Mijn sku.5346 (vorige week zondagochtend verzendbevestiging gekregen) is er nog steeds niet
pi_61148097
Komt allemaal door die rotspelen
Leuk om naar te kijken op TV, maar niet zo leuk dat ik dan langer moet wachten op pakjes van DX!
Als ze maar komen, want de douane keek mee tijdens de OS...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:20:27 #89
109065 sungaMsunitraM
pi_61148251
Ja, al die kutatleten die ansichtkaarten naar huis sturen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:21:33 #90
170462 Stinosss
pi_61150138
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Komt allemaal door die rotspelen
Leuk om naar te kijken op TV, maar niet zo leuk dat ik dan langer moet wachten op pakjes van DX!
Als ze maar komen, want de douane keek mee tijdens de OS...
Wanneer je het als gift hebt laten versturen en geen rare dingen zoals messen of aanstekers heb besteld hoef je je niet druk te maken.
pi_61152017
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Idem, werkt prima
Jammer dat het enkele kaartje uitverkocht is.
woef
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:05:00 #92
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:03:51 #93
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61174162
Ik zit er aan te denken een R/C Helicopter te kopen, ik heb er nog nooit mee gevlogen en ik wil beginnen met een niet al te dure.

Suggesties?
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 20:23:42 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_61174702
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wanneer verzonden?

En DX is niet altijd het goedkoopst! Kijk maar!

[ afbeelding ]
10 augustus verzonden, wel al een mailtje terug ontvangen, dat het soms wel 3 weken kan duren met de post, ik blijf dus maar wachten. En.. oeps
niet zo tof doen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:49:47 #95
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_61179339
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 02162 Digital Mosquito Repeller with Armband x 1 Shipped $2.08 -
02254 Breathalyzer with Parking Timer and Flashlight x 1 Shipped $5.24 -

Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_61180025
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit er aan te denken een R/C Helicopter te kopen, ik heb er nog nooit mee gevlogen en ik wil beginnen met een niet al te dure.

Suggesties?
Ik was daar ook al over aan het denken, maar dan wel de iets duurdere, uitgebreidere (wel veel moeilijker om te leren vliegen) bijv. deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 maar nu zag ik bij Conrad bijvoorbeeld een model dat exact hetzelfde uitzag en dezelfde specs had voor ¤ 84,99, toch goedkoper dan DX...
Don't let my username fool you...
pi_61180137
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik was daar ook al over aan het denken, maar dan wel de iets duurdere, uitgebreidere (wel veel moeilijker om te leren vliegen) bijv. deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 maar nu zag ik bij Conrad bijvoorbeeld een model dat exact hetzelfde uitzag en dezelfde specs had voor ¤ 84,99, toch goedkoper dan DX...
Bij DX is ie 80 euro en bij Conrad 85 dus Conrad is goedkoper?

En zo'n 80 euro ding is niets voor hem denk ik, hij zegt dat ie wilt beginnen met een niet zo dure.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:17:53 #98
109065 sungaMsunitraM
pi_61180169
Eh, $ 115 = ¤ 78

Maar als het verschil maar zo klein is zou het verstandiger kunnen zijn om m bij Conrad te bestellen.
pi_61180174
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bij DX is ie 80 euro en bij Conrad 85 dus Conrad is goedkoper?

En zo'n 80 euro ding is niets voor hem denk ik, hij zegt dat ie wilt beginnen met een niet zo dure.

Ow wacht Maar ja, voor zo'n klein verschil zou ik 'm dan toch niet bij DX kopen, aangezien je er daar nog een Europese adapter bij moet kopen (afgaande op de foto's dan)
pi_61180293
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ow wacht Maar ja, voor zo'n klein verschil zou ik 'm dan toch niet bij DX kopen, aangezien je er daar nog een Europese adapter bij moet kopen (afgaande op de foto's dan)
Aangezien de oplader 100-240 Volt is kan je gewoon zo'n convertorplugje kopen van 70 eurocent
  donderdag 28 augustus 2008 @ 06:45:55 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61183814
Is het voor mij als ''amateur/beginnerling'' met R/C Helicoptertjes makkelijk om met die Walkera Dragonfly te vliegen? Want er staat ook dat de Honeybee goed is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12175 en ze zeggen dat deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166 E-Sky Lama V3 ook goed is, maar mij lijkt als ik kijk deze E-Sky http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109 die is V4 4 CH het beste van alle bovenstaande genoemde helicopters.

[ Bericht 28% gewijzigd door Dionysiou op 28-08-2008 06:56:42 ]
pi_61192765
Inmiddels me 2e bestelling geplaatst, een DS flashkaartje en een groene laser 30mW.
Weet iemand hier of dit ding een beetje goed vliegt? Hij ziet er wel leuk uit namelijk..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8369
pi_61193892
Mijn bestelling staat al 4 dagen op "Waiting for Supplier"
pi_61194718
Weet iemand eigenlijk of je met de 30mW een lucifer brandend kan krijgen?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:48:21 #105
170462 Stinosss
pi_61194773
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef Rian. het volgende:
Mijn bestelling staat al 4 dagen op "Waiting for Supplier" [ afbeelding ]
Vrij normaal hoor. Kan nog wel een paar dagen duren. Gewoon geduld hebben.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:48:35 #106
170462 Stinosss
pi_61194781
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je met de 30mW een lucifer brandend kan krijgen?
met een zwart kopje wel ja en volle batterijen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:09:19 #107
206640 Beelzebufo
pi_61195389
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Stinosss het volgende:

[..]

met een zwart kopje wel ja en volle batterijen.
Ze hebben/hadden daar zelfs speciale lucifers voor in de collectie.

[edit]
Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3893

Maar: sold out... zal wel duren tot ná de Paralympics als er weer voldoende gehandicapten beschikbaar zijn om de lucifers in de doosjes te doen.
[/edit]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:54:29 #108
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61201217
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 06:45 schreef Dionysiou het volgende:
Is het voor mij als ''amateur/beginnerling'' met R/C Helicoptertjes makkelijk om met die Walkera Dragonfly te vliegen? Want er staat ook dat de Honeybee goed is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12175 en ze zeggen dat deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166 E-Sky Lama V3 ook goed is, maar mij lijkt als ik kijk deze E-Sky http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109 die is V4 4 CH het beste van alle bovenstaande genoemde helicopters.
Welke van de bovenstaande links van de R/C zou ik nemen, ik zit te denken aan de laatste E_Sky V4 wat denken jullie?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:57:12 #109
170462 Stinosss
pi_61201285
Let op dat je het NIET met EMS laat verzenden he.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:34:34 #110
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61202243
Waarom?? het is toch gratis en sneller of niet?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:47:58 #111
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61202537
Ook maar eens een bestelling gedaan zojuist, eens kijken hoe het gaat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61202687
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:34 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom?? het is toch gratis en sneller of niet?
De waarde komt dan volgens mij op het pakket te staan en dan mag je fijn afdragen aan de douane. Je hebt hem waarschijnlijk dan wel sneller idd.
pi_61202790
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

De waarde komt dan volgens mij op het pakket te staan en dan mag je fijn afdragen aan de douane. Je hebt hem waarschijnlijk dan wel sneller idd.
Ik zou inderdaad EMS naar NL niet gebruiken vóór 1 september.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:02:45 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61202881
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ja sneller naar de douane nothx het is de bedoeling dat IK er mee vlieg niet hun in hun pauze

@ Racer; waarom niet voor 1 septemeber, en wel erna?
Want de prijs blijft er op staan toch?
pi_61203073
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja sneller naar de douane nothx het is de bedoeling dat IK er mee vlieg niet hun in hun pauze

@ Racer; waarom niet voor 1 septemeber, en wel erna?
Want de prijs blijft er op staan toch?
Voor 1 september is er een maximum voor invoeren van 22 euro, na 1 september 150 euro.

Dus na 1 september kan je het wel via EMS doen, als er dan 150 dollar op staat dan laten ze het gewoon door.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:44:59 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61203986
Bedankt voor de tip RacerDKB!

Weet je trouwens ook welke het beste is voor mij om aan te schaffen?
pi_61204404
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:54 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Welke van de bovenstaande links van de R/C zou ik nemen, ik zit te denken aan de laatste E_Sky V4 wat denken jullie?
Zelf zou ik dan kiezen voor de Honeybee aangezien die een staartrotor heeft, is wel iets moeilijker om mee te vliegen, maar wel meer mogelijkheden. Kun je ook makkelijker overstappen naar de wat professionelere klasse indien het je erg bevalt. Zelf zou ik trouwens voor deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 gaan, zit ook een seriële kabel bij om te kunnen oefenen op de computer. Ow, bij de Hoeybee zit dan een USB adapter om datzelfde te kunnen doen.

By the way: onderschat het vliegven niet, het schijnt f#cking moeilijk te zijn in het begin
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:04:59 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61204535
Ik ga ook voor de Dragonfly dan, bedankt voor de tip kerel!
Zijn er nog extra reserve onderdelen denk aan wiekes voor als mijn dingetje crasht, dan bestel ik er die meteen bij of een landingsplatform?
pi_61204593
Net (al dik twee uur geleden onderhand) een bestellingkje geplaatst. Wel 'n bevestiging van PayPal gekregen dat het geld afgeschreven is, maar geen mail van DX. Ook staat de bestelling niet in de lijst, wat eerder na enkele seconden al een feit was.

Hebben jullie dit vaker meegemaakt, of moet ik gewoon maar mailen?
pi_61204651
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn er nog extra reserve onderdelen denk aan wiekes voor als mijn dingetje crasht, dan bestel ik er die meteen bij of een landingsplatform?
Zo'n oefenlandingsgestel lijkt me wel handig (met die vier bollen) dan knalt 'ie in het begin niet zo hard op de grond bij het landen

Extra rotorbladen zou ik wel meebestellen ja, staat ook overal als tip erbij, er zal er vast wel eens eentje sneuvelen tijdens je eerste vluchten
pi_61204806
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je zoveel geld ofzo, dat je als éérste helicoptertje eentje van 80 euro neemt?
pi_61204872
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb je zoveel geld ofzo, dat je als éérste helicoptertje eentje van 80 euro neemt?
Is toch niet zo duur? Ga maar eens naar een modelbouwwinkel, daar ben je al gauw 300 a 400 euro kwijt voor een beginnershelicopter... R/C modelbouw is redelijk duur over het algemeen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:17:14 #123
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61204938
Ik ben niet de armste klopt, maar ik ben niet iemand die elke keer bestellingen van 80 euro plaatst hoor haha, ik heb daarvoor allemaal orders van 2-5 dollar geplaatst

Als jij een suggestie hebt om een eerste R/C Helicoptertje te kopen die goedkoper is en/of beter is om te oefenen dan hoor ik dat graag hoor

@ Bobsch beste effe mailen met DX met je PayPal transactie gegevens.

--
Ik zie trouwens hier een berichtje staan van iemand;

There are no spare parts available (if you break something) on DX.
There is a note at the top that says "Spare repacement parts being added" This is RUBBISH.
It has been there for over 7 months and there are still no spares.
I cannot even get replacement main blades from DX.
Very disappointed!

Uhh, ik weet niet of deze helicopter dan het beste is voor mij want bij mij gaat er zeker wel eentje sneuvelen!
--
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:39:45 #124
136730 PiRANiA
pi_61205646
Koop je er twee
pi_61205732
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:17 schreef Dionysiou het volgende:
Uhh, ik weet niet of deze helicopter dan het beste is voor mij want bij mij gaat er zeker wel eentje sneuvelen!
--
Hmm, dat weet ik ook niet... Weet wel dat het E-Sky een vrij gangbaar merk is waarvoor in NL ook onderdelen verkrijgbaar zijn. Voor mij zou het ook een gok zijn, maar ja, ik wil nog zoveel, ik denk niet dat zo'n heli bij mij een hoge prioriteit gaat krijgen... Heb wel 3 R/C auto's hier staan, maar nog nooit iets met heli's of vliegtuigen gedaan.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:42:58 #126
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61205746
@ Pirania

Haha om die opmerking moest ik lachen, he zeg het geld groeit niet op me rug hoor
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:47:45 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61205894
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, dat weet ik ook niet... Weet wel dat het E-Sky een vrij gangbaar merk is waarvoor in NL ook onderdelen verkrijgbaar zijn. Voor mij zou het ook een gok zijn, maar ja, ik wil nog zoveel, ik denk niet dat zo'n heli bij mij een hoge prioriteit gaat krijgen... Heb wel 3 R/C auto's hier staan, maar nog nooit iets met heli's of vliegtuigen gedaan.
Ohh, oke een R/C Auto staat ook op me lijstje, die Subaru ziet er echt cool uit, weet niet of het wat is als je hem hebt, is het wat?
En wat is er dan nog op jou lijstje?

- True 50mW Green Laser
- 200 mW Red Laser
- R/C Helicopter
- R/C Car
- Goeie nep zippos

Dat wil ik, maar mensen kunnen meer willen he.. ik ga het zowiezo niet in korte termijnen kopen. Als ik al alles ga kopen.

Maar als nog naar iedereen; Als iemand alsnog een model van een R/C Helicopter aanbeveeld hoor ik dat graag, neem ik in mijn overweging mee ik wil er wel graag reserve onderdelen kopen voor dat model; wiekes etc.

Ik ga slapen, ik moet er 5 uur weer uit!
Slaap lekker tot morgen!

Nog bedankt voor alle adviesen naar iedereen
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:18:08 #128
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_61213808
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ze hebben/hadden daar zelfs speciale lucifers voor in de collectie.

[edit]
Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3893

Maar: sold out... zal wel duren tot ná de Paralympics als er weer voldoende gehandicapten beschikbaar zijn om de lucifers in de doosjes te doen.
[/edit]
Dat filmpje erbij.. (laatste)

http://www.dealextreme.co(...)s.dx/sku.3893~id.533
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:12:12 #129
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61217026
Jeeeej Order verzonden !
pi_61218533
Mijn laser wacht nog steeds op de supplier en me kaartje voor de DS is packaging :-(
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:23:32 #131
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61224209
Welke laser?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:25:58 #132
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_61225687
Welk kaartje voor je ds-lite heb je nou eigenlijk nodig voor als je er tientallen spelletjes op wilt zetten?
Welke op hun site is aan te raden en dus het beste?

Iemand de gouden tip voor mij?
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_61225818
De true green laser 30mW.

Over die DS kaartjes.
Ik heb deze in combinatie met dit kaartje:

SD kaartje:

Ding zelf:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.11811

Hoe veel spelletjes erop kunnen zou ik totaal niet weten.

Of die goed is weet ik niet maar ik vond 2 Nederlandstalige reviews en die gaven het een 8 ofzo.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2008 17:34:11 ]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:38:16 #134
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_61225958
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ohh, oke een R/C Auto staat ook op me lijstje, die Subaru ziet er echt cool uit, weet niet of het wat is als je hem hebt, is het wat?
En wat is er dan nog op jou lijstje?
Ik heb geen idee, ik heb van R/C auto's niet van die dingen uit de DX klasse, toch wel wat duurder en gewoon in NL gekocht Vind het jammer dat ze daar niet een goedkoop 1/10 R/C electrochassis hebben, zou ik wel leuk vinden om die hobby weer eens op te starten. Misschien eens een request doen op het forum of zo...
pi_61226332
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Wunny het volgende:

Hoe veel spelletjes erop kunnen zou ik totaal niet weten.
2 GB kunnen totaal 16-18 grote spellen (spellen van 100+ mb, komen zéér weinig voor, denk aan spellen als Elite Beat Agents waar veel muziek en filmpjes in zitten).

Ik gok dat als je gewoon normale spellen hebt en soms wat grotere, je er makkelijk 40-45 op kan zetten. Op 2GB dan.
pi_61227010
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef Dionysiou het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk Ziet er wel leuk uit.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:21:37 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61227968
Het ziet er veel belovend uit, strak design maar of het wat is?
pi_61228226
2,2 week later en nog steeds gèèn bestellingen binnen die op 14 augustus zijn verzonden!
De O.S zijn allang afgelopen
pi_61228262
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Deezertje het volgende:
2,2 week later en nog steeds gèèn bestellingen binnen die op 14 augustus zijn verzonden!
Er is inderdaad veel vertraging, maar daar kan DX niet zo veel aan doen. Blame the Hong Kong Air Mail!

En momenteel gelden nog dezelfde regels als tijdens de OS, vanwege de Paralympics schijnt het.
pi_61228440
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Dionysiou het volgende:
Het ziet er veel belovend uit, strak design maar of het wat is?

Hij accelereert wel snel
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:03:19 #141
109065 sungaMsunitraM
pi_61229042
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Deezertje het volgende:
Idem voor 17 augustus.

Ik wil mijn zaklamp godverdomme! Ik tast al bijna 2 weken in het duister
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:37:31 #142
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61233998
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Impry het volgende:

[..]

Hij accelereert wel snel
Ja ik denk dat ik m na de paralympics besteld

trouwens beetje offtopic, ik wil een suikerspin machine kopen.
Wie weet wat een goeie machine is uit ervaring bijv? En waar kan ik die kopen of online en wat is de prijss?
pi_61234596
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik m na de paralympics besteld

trouwens beetje offtopic, ik wil een suikerspin machine kopen.
Wie weet wat een goeie machine is uit ervaring bijv? En waar kan ik die kopen of online en wat is de prijss?
Crap, ik had dus verteld dat na 1 september het limiet 150 euro word, maar het schiet me ineens te binnen, dat dat volgens mij eigenlijk pas 1 december is!
Heeft iemand een link naar een betrouwbare bron want ik ben niet betrouwbaar

EN die suikerspinshit, ik was die ene die op DX forums aanraadde om zo nu en dan eens i nde Gamma of Praxis folders te kijken, daar hebben ze ze namelijk vrij vaak.
Of gewoon in normale winkels kijken, Princess heeft een Suikerspinmachine die best goed schijnt te zijn.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:03:10 #144
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61234759
Haha!

Thanks dat je me dat nog ff meld anders was ik zeker de lul geweest op 1 september, eek

Oke thanx hou ik ff in de gaten gewoon simpele suikerspinnetje
pi_61234920
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef Dionysiou het volgende:
Haha!

Thanks dat je me dat nog ff meld anders was ik zeker de lul geweest op 1 september, eek

Oke thanx hou ik ff in de gaten gewoon simpele suikerspinnetje
http://eur-lex.europa.eu/(...)085:0001:0002:EN:PDF

3. in Article 27 the value of ECU 22 shall be replaced by EUR
150;

Article 2
This Regulation shall enter into force on the third day following
its publication in the Official Journal of the European Union.
It shall apply from 1 December 2008.

Officielere bron kan niet
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:42:27 #146
48067 neo2000
pi_61239946
quote:
[b]Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08
Officielere bron kan niet
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper

Betere bron als de frontpage bestaat er niet..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:01:06 #147
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_61240437
Net mijn eerste bestelling gedaan, ik ben zwaar benieuwd
pi_61240849
Weet iemand wat dit betekend:

Processing - Contact us for the latest update

Dat staat er nu bij mijn order.

Mijn laser is in behandeling staat er!
Ze hebben hem weer
  Moderator zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:33:25 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_61241628
Gisteren eindelijk de Super Mario hangertjes ontvangen, het formaat valt me reuze mee, ik had echt hele kleine dingetjes verwacht. Verzonden op 10 augustus, 20 dagen onderweg geweest dus.
niet zo tof doen
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:57:27 #150
136730 PiRANiA
pi_61241959
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:43 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand wat dit betekend:

Processing - Contact us for the latest update

Dat staat er nu bij mijn order.

Mijn laser is in behandeling staat er!
Ze hebben hem weer
Gewoon wachten
Tenzij je naar china wilt bellen om exact te weten hoe het er mee staat.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:58:53 #151
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61241987
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:33 schreef Karina het volgende:
Gisteren eindelijk de Super Mario hangertjes ontvangen, het formaat valt me reuze mee, ik had echt hele kleine dingetjes verwacht. Verzonden op 10 augustus, 20 dagen onderweg geweest dus.
[ afbeelding ]
Doe eens een foto maken, ik ben benieuwd!

Waar ik ook naar benieuwd ben, is de memory stick voor mijn xbox 360 die ik besteld heb. Zal vast wel een nepper zijn. Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12361
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')