Ohh, oke een R/C Auto staat ook op me lijstje, die Subaru ziet er echt cool uit, weet niet of het wat is als je hem hebt, is het wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik ook niet... Weet wel dat het E-Sky een vrij gangbaar merk is waarvoor in NL ook onderdelen verkrijgbaar zijn. Voor mij zou het ook een gok zijn, maar ja, ik wil nog zoveel, ik denk niet dat zo'n heli bij mij een hoge prioriteit gaat krijgen... Heb wel 3 R/C auto's hier staan, maar nog nooit iets met heli's of vliegtuigen gedaan.
Dat filmpje erbij.. (laatste)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ze hebben/hadden daar zelfs speciale lucifers voor in de collectie.
[edit]
Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3893
Maar: sold out... zal wel duren tot ná de Paralympics als er weer voldoende gehandicapten beschikbaar zijn om de lucifers in de doosjes te doen.
[/edit]
Ik heb geen idee, ik heb van R/C auto's niet van die dingen uit de DX klasse, toch wel wat duurder en gewoon in NL gekochtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ohh, oke een R/C Auto staat ook op me lijstje, die Subaru ziet er echt cool uit, weet niet of het wat is als je hem hebt, is het wat?
En wat is er dan nog op jou lijstje?
2 GB kunnen totaal 16-18 grote spellen (spellen van 100+ mb, komen zéér weinig voor, denk aan spellen als Elite Beat Agents waar veel muziek en filmpjes in zitten).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Wunny het volgende:
Hoe veel spelletjes erop kunnen zou ik totaal niet weten.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef Dionysiou het volgende:
Ohh, oke een R/C Auto staat ook op me lijstje, die Subaru ziet er echt cool uit, weet niet of het wat is als je hem hebt, is het wat?
Er is inderdaad veel vertraging, maar daar kan DX niet zo veel aan doen. Blame the Hong Kong Air Mail!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Deezertje het volgende:
2,2 week later en nog steeds gèèn bestellingen binnen die op 14 augustus zijn verzonden!
De O.S zijn allang afgelopen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Dionysiou het volgende:
Het ziet er veel belovend uit, strak design maar of het wat is?
Idem voor 17 augustus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Deezertje het volgende:
2,2 week later en nog steeds gèèn bestellingen binnen die op 14 augustus zijn verzonden!
De O.S zijn allang afgelopen
Ja ik denk dat ik m na de paralympics besteldquote:
Crap, ik had dus verteld dat na 1 september het limiet 150 euro word, maar het schiet me ineens te binnen, dat dat volgens mij eigenlijk pas 1 december is!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik m na de paralympics besteld
trouwens beetje offtopic, ik wil een suikerspin machine kopen.
Wie weet wat een goeie machine is uit ervaring bijv? En waar kan ik die kopen of online en wat is de prijss?
http://eur-lex.europa.eu/(...)085:0001:0002:EN:PDFquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef Dionysiou het volgende:
Haha!
Thanks dat je me dat nog ff meld anders was ik zeker de lul geweest op 1 september, eek
Oke thanx hou ik ff in de gaten gewoon simpele suikerspinnetje
Gewoon wachtenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:43 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand wat dit betekend:
Processing - Contact us for the latest update
Dat staat er nu bij mijn order.
Mijn laser is in behandeling staat er!
Ze hebben hem weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |