Vrij normaal hoor. Kan nog wel een paar dagen duren. Gewoon geduld hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef Rian. het volgende:
Mijn bestelling staat al 4 dagen op "Waiting for Supplier" [ afbeelding ]
met een zwart kopje wel ja en volle batterijen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je met de 30mW een lucifer brandend kan krijgen?
Ze hebben/hadden daar zelfs speciale lucifers voor in de collectie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
met een zwart kopje wel ja en volle batterijen.
Welke van de bovenstaande links van de R/C zou ik nemen, ik zit te denken aan de laatste E_Sky V4 wat denken jullie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:45 schreef Dionysiou het volgende:
Is het voor mij als ''amateur/beginnerling'' met R/C Helicoptertjes makkelijk om met die Walkera Dragonfly te vliegen? Want er staat ook dat de Honeybee goed is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12175 en ze zeggen dat deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166 E-Sky Lama V3 ook goed is, maar mij lijkt als ik kijk deze E-Sky http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4109 die is V4 4 CH het beste van alle bovenstaande genoemde helicopters.
De waarde komt dan volgens mij op het pakket te staan en dan mag je fijn afdragen aan de douane.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:34 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom?? het is toch gratis en sneller of niet?
Ik zou inderdaad EMS naar NL niet gebruiken vóór 1 september.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De waarde komt dan volgens mij op het pakket te staan en dan mag je fijn afdragen aan de douane.Je hebt hem waarschijnlijk dan wel sneller idd.
Ja sneller naar de douane nothx het is de bedoeling dat IK er mee vlieg niet hun in hun pauzequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De waarde komt dan volgens mij op het pakket te staan en dan mag je fijn afdragen aan de douane.Je hebt hem waarschijnlijk dan wel sneller idd.
Voor 1 september is er een maximum voor invoeren van 22 euro, na 1 september 150 euro.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja sneller naar de douane nothx het is de bedoeling dat IK er mee vlieg niet hun in hun pauze
@ Racer; waarom niet voor 1 septemeber, en wel erna?
Want de prijs blijft er op staan toch?
Zelf zou ik dan kiezen voor de Honeybee aangezien die een staartrotor heeft, is wel iets moeilijker om mee te vliegen, maar wel meer mogelijkheden. Kun je ook makkelijker overstappen naar de wat professionelere klasse indien het je erg bevalt. Zelf zou ik trouwens voor deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1218 gaan, zit ook een seriële kabel bij om te kunnen oefenen op de computer. Ow, bij de Hoeybee zit dan een USB adapter om datzelfde te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke van de bovenstaande links van de R/C zou ik nemen, ik zit te denken aan de laatste E_Sky V4 wat denken jullie?
Zo'n oefenlandingsgestel lijkt me wel handig (met die vier bollen) dan knalt 'ie in het begin niet zo hard op de grond bij het landenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga ook voor de Dragonfly dan, bedankt voor de tip kerel!
Zijn er nog extra reserve onderdelen denk aan wiekes voor als mijn dingetje crasht, dan bestel ik er die meteen bij of een landingsplatform?
Heb je zoveel geld ofzo, dat je als éérste helicoptertje eentje van 80 euro neemt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga ook voor de Dragonfly dan, bedankt voor de tip kerel!
Zijn er nog extra reserve onderdelen denk aan wiekes voor als mijn dingetje crasht, dan bestel ik er die meteen bij of een landingsplatform?
Is toch niet zo duur? Ga maar eens naar een modelbouwwinkel, daar ben je al gauw 300 a 400 euro kwijt voor een beginnershelicopter... R/C modelbouw is redelijk duur over het algemeen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je zoveel geld ofzo, dat je als éérste helicoptertje eentje van 80 euro neemt?
Hmm, dat weet ik ook niet... Weet wel dat het E-Sky een vrij gangbaar merk is waarvoor in NL ook onderdelen verkrijgbaar zijn. Voor mij zou het ook een gok zijn, maar ja, ik wil nog zoveel, ik denk niet dat zo'n heli bij mij een hoge prioriteit gaat krijgen... Heb wel 3 R/C auto's hier staan, maar nog nooit iets met heli's of vliegtuigen gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:17 schreef Dionysiou het volgende:
Uhh, ik weet niet of deze helicopter dan het beste is voor mij want bij mij gaat er zeker wel eentje sneuvelen!
--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |