DX had die vroeger wel, maar sinds een tijdje niet meer. Opa_verteld was het die toen vroeg op DX of ze ze konden kopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef Downstar het volgende:
denk dat ik deze aansteker dan maar is van Kaidomain ga kopen;
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=1390
volgens mij al eens door een Fokker bij dx aangevraagt .. maar geen reactie verder er op gehad zover ik weet ..
nou dan maar voor die prijs bij kaidomain , t zal vast wel aan komen
Nee? Merk natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Trusten het volgende:
Maakt het voor die MicroSD kaartjes eigenlijk iets uit dat het Japanse versies zijn?
Kingston is redelijk merk toch? Correct me if I'm wrong pleasequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef LittleMiss het volgende:
Nee? Merk natuurlijk wel.
Hij is bedoeld voor in mijn telefoon....er staat bij "Genuine Kingston Product" betekent dat dat het wel of geen Kingston is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef neo2000 het volgende:
knip
Welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij is bedoeld voor in mijn telefoon....er staat bij "Genuine Kingston Product" betekent dat dat het wel of geen Kingston is?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2396
Jaa idd wis ik ; heb al in het request topic in DX forum van deze aansteker gereageerd .. topic was 24 april ofzo geopend dus *-) ; nou voor die prijs wil ik ze ook wel kopen ,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
DX had die vroeger wel, maar sinds een tijdje niet meer. Opa_verteld was het die toen vroeg op DX of ze ze konden kopen.
En ik heb ook 2 van die dingen, van Kaidomain ook (toen ik ze kocht waren ze 98 dollar cent per stuk), en ze zijn maar matigjes. Je moet vrij hard duwen bij de mijne om een vonkje, en dus vlam, te krijgen.
Zelfde als in die (nep)zippo's, Zippo Lighter Fluid dus. Maar aangezien ik te lui was om te zoeken waar ik dat kon kopen, heb ik er gewoon een beetje wasbenzine in gemieterd. Werkt perfect hoor, doe ik ook altijd in me zippodingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat voor een brandstof doe je er trouwens in ?
Okeee thanksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een 8 GB MicroSDHC kaartje van DealExtreme. Weet niet of hij echt is, maar hij is perfect. Geheugengrootte klopt (heb er al 7gb opgezet en afgehaald om te testen of hij niet gehackt is), en hij is ongelovelijk snel. Schrijven gaat met 14-15 MB/s, en het is een Class 4 kaart, dus dan zou die eigenlijk maar met 7-8 MB/s moeten schrijven ofzo
[..]
Zelfde als in die (nep)zippo's, Zippo Lighter Fluid dus. Maar aangezien ik te lui was om te zoeken waar ik dat kon kopen, heb ik er gewoon een beetje wasbenzine in gemieterd. Werkt perfect hoor, doe ik ook altijd in me zippodingen.
En het ruikt lekker
Ja, ik!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef Deezertje het volgende:
Wie heeft er nog een recente, mooie recordtijd van DX pakjes, en wat had je toen besteld?
Zou je eventueel eens een filmpje willen maken zodat ik kan zie hoe t precies gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
DX had die vroeger wel, maar sinds een tijdje niet meer. Opa_verteld was het die toen vroeg op DX of ze ze konden kopen.
En ik heb ook 2 van die dingen, van Kaidomain ook (toen ik ze kocht waren ze 98 dollar cent per stuk), en ze zijn maar matigjes. Je moet vrij hard duwen bij de mijne om een vonkje, en dus vlam, te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |