+1quote:
Bij dezequote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
dat serious summer *lowlands* mag ook wel weer weg
Zou dan zometeen nog Nelly Furtado - I'm Like A Bird voorbij komen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
eerst de Pigeons en dan nog Goose...tis wel..euh vogel-achtig
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dan zometeen nog Nelly Furtado - I'm Like A Bird voorbij komen?
Hmm? Nee hoor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
euh...je heb de verkeerde weggehaald
The Beatles - Black Birdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Neuh The Birds worden gewoon zo gedraaid
Toch jammerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Mensen, ik had het zo druk met al die foto's dat ik nu pas dit topic open.
Doe es normaal joh moehahahahahaha gaat NOOIT gebeuren, alleen al omdat ik het zelf niet wil
Je hebt niks te willenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Doe es normaal joh moehahahahahaha gaat NOOIT gebeuren, alleen al omdat ik het zelf niet wil
Je weet maar nooit met jou in een gekke bui.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
'k heb het ook alleen maar in de template veranderd, dus mijn verandering zie je pas bij het volgende topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...ik zie dat riedeltje DJ's niet meer![]()
maareh er word zo iets met vogeltjes gedraaid?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het ook alleen maar in de template veranderd, dus mijn verandering zie je pas bij het volgende topic.
Jammer !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Hij is intussen alweer oudquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Black Kids.. ook al zo'n leuke request![]()
The Verve.. zou ook niet kud zijn als nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeegahit.
Virusscanner die dwarsligt ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tzal wel aan hier liggen..mail niet openen, Flickr niet kunnen zien en dan dit..och
geeeeeen idee en ik heb ook helemaaaaal geen zin om me daar nu in te gaan verdiepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Virusscanner die dwarsligt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Nope, nog steeds dezelfde 42 foto's. Maar goed, maakt ook niet uit, dit zijn ook leuke foto'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
Broekie: staat je foto er al bij?
Is al zeker 6 weken uit. Hoorde `m voor het eerst bij hun optreden op Glastonbury, maar volgens mij was ie toen ook al ff uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu al? ken de plaat nog maar kort![]()
Daar is ie voor toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geeeeeen idee en ik heb ook helemaaaaal geen zin om me daar nu in te gaan verdiepen![]()
*laat morgen manlief wel ff kijken*
Even gezocht op 3fmfan en 3FM draait de plaat nog maar een maand, vandaar dat ik de plaat nog maar kort ken. 14-7 was de single voor het eerst op 3FM te horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is al zeker 6 weken uit. Hoorde `m voor het eerst bij hun optreden op Glastonbury, maar volgens mij was ie toen ook al ff uit.
Ach, in een "discussie" is het handig om de feiten bij de hand te hebben i.p.v. maar wat te roepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
't is wel eens handig om bepaalde dingen te checken als dat hetgeen wat je roept kan onderbouwen/versterken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:oh jah...ik ga ook eigenlijk
doei allemaal
Nou, de ruimte waar ik nu zit moet eigenlijk nog een keer. Alleen is deze ruimte redelijk groot en dus daar moet ik echt even tijd voor uittrekken en dat heb ik op het moment niet echt (misschien ontbreekt het mij ook een beetje aan zinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Trouwens, Hans, is al dat schilderwerk nu eigenlijk al helemaal gelukt?
is inderdaad weer aardig rijtjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Zo, MS is weer flink bezig geweest met het uitbrengen van hotfixes..
Server 2003 een stuk of 7 en XP 14 stuks, dacht ik. Inderdaad weer een erg aardig rijtje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is inderdaad weer aardig rijtjestelletje prutsers
Jah, je moet er echt zin in hebben om zo'n groot project aan te pakken, want je weet, daar ben je voorlopig niet zo 123 mee klaar! Maar daarna geeft het wel een goed gevoel toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, de ruimte waar ik nu zit moet eigenlijk nog een keer. Alleen is deze ruimte redelijk groot en dus daar moet ik echt even tijd voor uittrekken en dat heb ik op het moment niet echt (misschien ontbreekt het mij ook een beetje aan zin). Sluit ook niet uit dat we een keer een schilder laten komen want er moet nog aardig wat in de verf worden gezet en dat is dermate veel dat je daar toch enkele weken fulltime mee bezig moet gaan. Voor de rest is het wel aardig gelukt. Althans, ik ben erg tevreden over de muren.
Beats zijn iigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
nneka![]()
Ik zeg: mensen, check dat album!!!!!!!
quote:
Zover is schiphol toch nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
En goedenavond
Toch bijna heel MetMichiel kunnen horen, tijdens de reis naar huis
Alleen de Rotterdamse metro en Zuidplein lagen dwars, geen ontvangst
Kwart over 7 de trein, kwart over 10 thuisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zover is schiphol toch niet
Ja, absoluut een goed gevoel als het klaar is en er ook echt goed uitziet. Dat het er vaak mooi uitziet motiveerd natuurlijk wel om toch maar door te gaan, ondanks dat het ook nog veel geld kost... Naja, voor niets gaat de zon op zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef cosmick het volgende:
Jah, je moet er echt zin in hebben om zo'n groot project aan te pakken, want je weet, daar ben je voorlopig niet zo 123 mee klaar! Maar daarna geeft het wel een goed gevoel toch?
Dat van het photoshop vind ik trouwens wel een goeie als je gaat werken met een kleurtje. Als het simpel wit is dan heeft het weinig zin. Al heb ik wel foto's gemaakt van voor het schilderen en het erna. En dat is wel heel tof natuurlijk.quote:Heb ook jaren tegen een muurtje aangekeken die ik wilde verven... welke kleur... Foto gemaakt en in photoshop voor het idee diverse kleuren erop 'gegooid'. Resultaat is uiteindelijk erg mooi geworden.
Je moet alleen de afplaktape eraf trekken als alles ECHT goed droog is. Dus ik moet het nog steeds bijwerken. Misschien over een paar jaar
.
Ja en telefoonteamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef on_air het volgende:
En ik als producer?
Ik ben een keer met het OV van Leiden naar een dorpje ergens ten westen van Middelburg gereisd, en daar reed maar 1 bus per uur die op dat moment stampvol zat...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwart over 7 de trein, kwart over 10 thuis
En een half uur staan wachten op Zuidplein
Zeeland & OV =
Kans is groot dat je het behang ook mee trekt jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij een muur heb ik ook met afplaktape gewerkt en laten drogen en gelukkig zat het er goed uit, maar ik heb ook ergens gelezen dat je het juist niet moet laten drogen..
en door ns werkzaamheden, was paar weken lang heel zeeland ombereikbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben een keer met het OV van Leiden naar een dorpje ergens ten westen van Middelburg gereisd, en daar reed maar 1 bus per uur die op dat moment stampvol zat...
Dus ja, ik kan me voorstellen dat het OV in Zeeland lichtelijk dramatisch is.
Het was Prorailquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en door ns werkzaamheden, was paar weken lang heel zeeland ombereikbaar
Jupz, en uitschieten sucks.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kans is groot dat je het behang ook mee trekt ja. Beter is om helemaal geen tape te gebruiken natuurlijk, maar ja. Uitschieten is zo gebeurd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
AvondWEEKEEEEEEEEND
![]()
. Best prettig, maar 2 daagjes werken
.volgende week nog 3 en dan vakantie
.
* Sirolf heeft Last.FM aan staan en krijgt daar nu toevallig ook Infadels (maar dan Jagger 67).quote:
Ik heb tot nu wel moeten werken he terwijl iedereen op vakantie gingquote:
Ik ga helemaal niet, wat dacht je daarvan...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb tot nu wel moeten werken he terwijl iedereen op vakantie ging. Dat kan af en toe best zwaar zijn
.
Ik ga in de eerste 2 weken van mijn vakanite meer dan full time corso bouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet, wat dacht je daarvan...
Elbow
Gaaf!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga in de eerste 2 weken van mijn vakanite meer dan full time corso bouwen, iets wat ik trouwens al een maand of 2 in de avond uren doe
. Dat is harder werken dan ik op het werk moet werken
![]()
. Maar wel leuk
. http://www.bloemencorso-valkenswaard.nl / http://www.oruva.nl
EDIT: en http://bloemencorsovalkenswaard.nl/promo_2008 is ook wel een goede.
Zekerquote:
* Sirolf doet nog even een nachtlampje aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:29 schreef DaMook het volgende:
* DaMook doet het licht hier in dit topic ook maar even uit.
Ja, best mooi. Maar het boeit voor geen meterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Birgit Lewis wat een stem heeft die dame
Is dat dat grappig bedoelde dat kind wat ik steeds hoor te tetteren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:50 schreef on_air het volgende:
Die Lucas is wel een leuk ventje. Alleen dat haar en petje.
normaliter is die 3 minuten die hij heeft al genoeg, dit is overkillquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat dat grappig bedoelde dat kind wat ik steeds hoor te tetteren?
Dit nummer, niet haar vorige nummer was echt lekker, weet alleen de naam niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, best mooi. Maar het boeit voor geen meter.
Had het feit gisteren naar Michiel gemaild, maar geloof dat hij er niets mee gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zwart - Wit, nooit geweten dat het tergelegenheid was van Kevin Duinmeijer
Weer jammer dat ze Giel Beelen moet zingenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Pyjanoo ft Birgit Lewis.
Mooorning!quote:
Wat een vreselijk geblérquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Pyjanoo ft Birgit Lewis.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoor het jou en mijzelf niet beter doen
Ja, en de muziek was niets zo slecht. Super om Tegan & Sara weer 's te horen. En Black Street!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
half uur Arbeidsvitaminen en 1 post
Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooorning!
Trouwens, hiervoor staat een Plymouth Fury. Zal wel eens even wat foto's maken, want ooo wat een vet ding!!!
Wehehe. Troost je, de ooit zo hippe rammelende britpop heeft nu weer plaats gemaakt voor retro (namaak) soul en funkquote:
Ha Hansquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:15 schreef -Hans- het volgende:
Heeeej hallo mensen !
Toffe pics, Roel ! lekker wakker worden
MaW werkt op een kinderdagverblijf?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:Moi MaW ! alles nog kids op het werk ?
Gelukkig nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
die stilte weer
[..]
MaW werkt op een kinderdagverblijf?
Interpret werkt nog steeds erg prettigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:Moi MaW ! alles nog kids op het werk ?
ha die Cos !![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Troost je, de ooit zo hippe rammelende britpop heeft nu weer plaats gemaakt voor retro (namaak) soul en funk.
bank-verzekeraarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
die stilte weer
[..]
MaW werkt op een kinderdagverblijf?
Aha! nou gelukkig maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Interpret werkt nog steeds erg prettig
re-release eerderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Nee he, heeft Amy Drankorgel weer een nieuwe single...?
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Nee he, heeft Amy Drankorgel weer een nieuwe single...?
Toch altijd knap dat mensen met makeup en nabewerking eraltijd weer zo goed kunnen uitzien in clipsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).
toepasselijke plaat nu ook om erachteraan te draaienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).
Volgens mij is Valerie de meest recente clip van Amy en daar zit ze niet in. Verder brengt ze alleen nog maar re-releases uit, dus dan hoeven ze geen nieuwe clips te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch altijd knap dat mensen met makeup en nabewerking eraltijd weer zo goed kunnen uitzien in clips
Pieter vd Hoogebandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:05 schreef Sersjee het volgende:Tom Browne
![]()
Ben even Maarten van de Weijden's race aan het bekijken, netjes hoor!
Die had ik nog willen aanvragen n.a.v. de Jamaicaanse successen bij de sprintafstanden. Ik dacht vroeger namelijk dat er Running for Jamaica werd gezongenquote:
Had vd Weijden een tijd geleden bij Holland Sport gezien. Had toen al veel respect voor hem vanwege het overwinnen van zn ziekte en zijn prestaties daarna.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Die ging he-le-maal los
![]()
. Terecht overigens
.
die mag wel met een hoofdletter P !quote:
Vlak "ik hier?" of een variant daarvan niet uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp Voelt dat Michiel zometeen hoi, hallo of Yo gaat zeggen.
andere varianten zijn ook goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak "ik hier?" of een variant daarvan niet uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier, dan. Of yo. Of eh zeg het maar.
yo, haai hier?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier, dan. Of yo. Of eh zeg het maar.
Kan zijn dat je dan Videoversnelling lager moet zetten bij WMP. Je vindt het bij Opties onder de tab Prestaties.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
andere varianten zijn ook goed![]()
hm.. gadwin printscreen werkt niet mee, ik kan geen fototjes maken helaas. ik krijg zwart beeld erop..
laten we Rob maar niet op de statistieken pagina van 3fmfan.nl wijzen danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Sersjee het volgende:Elbow
![]()
Moest Michiel die niet elke dag draaien van Rob?
In WMP gaan naar Extra -> Opties -> Tabblad Prestaties en daar het schuifje bij 'Videoversnelling' verplaatsen van 'maximaal' naar het midden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
andere varianten zijn ook goed![]()
hm.. gadwin printscreen werkt niet mee, ik kan geen fototjes maken helaas. ik krijg zwart beeld erop..
Ik heb m ff meegenomen naar het MIDNR-topicquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef Sersjee het volgende:
Als ik het vannacht goed gehoord heb, is "hij-wiens-naam-niet-genoemd-mag-worden" te horen in de laatste uitzending van MIDNR. Volgens mij wordt dat echt een zooitje...
quote:Erik de Zwart krijgt programma in nieuwe programmering Veronica
Erik de Zwart krijgt programma in nieuwe programmering VeronicaErik de Zwart krijgt vanaf 5 september een programma op Radio Veronica. Dan gaat de nieuwe programmering van de zender in. De Zwart is te horen met het 'Veronica Top 40 Hitdossier' op zaterdagmiddag tussen 15:00 en 18:00 uur. In dit programma behandelt De Zwart de Top 40-lijsten uit de 80’s & 90’s. Eerder zei De Zwart al graag een programma te willen. Nu is hij ook al station-voice van de zender.
Daarnaast is Rick van Velthuysen vanaf 5 september op zaterdag en zondag van 12:00 tot 15:00 uur te horen met ‘WeekendRick’. Hij presenteert op vrijdagavond tussen 19:00 en 22:00 uur ‘De Volle Vrijdag van Van V.’. Ook Patrick Kicken is weer bij Radio Veronica te horen met een nieuw programma: ‘Keihard Kicken’ dat hij van maandag tot en met donderdag presenteert tussen 19:00 en 22:00 uur.
"Eind vorig jaar heb ik de laatste uren van de ’Top 1000 Allertijden’ bij Radio Veronica gepresenteerd", zegt Erik de Zwart. "Dat voelde goed, ik ben ook nooit gestopt met radio maken omdat ik het niet meer leuk vond. We hebben nu een vorm gevonden waar ik mij helemaal op en Top 40 bij voel!"
Uunco Cerfontaine, Program Director Radio Veronica: "De ‘Top 40’ heeft sinds het ontstaan in 1965 vele presentatoren gehad, maar voor de meeste mensen is er toch maar één echte ‘Mister Top 40’ en dat is Erik de Zwart. Daarom ben ik blij dat hij bij Radio Veronica het ‘Top 40 Hitdossier’ gaat presenteren!"
Weer zo jammer die 1-1 , nu de goldgoal , laat ze aub winnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef Marc63 het volgende:
Update:
Waterpolo gaat ff wat minder (bij rust 5-5)
Hockey gaat goed! Voor zover ik het gezien heb zijn de Duitsers beter, maar zojuist tipte Hoyng de 1-0 binnen na de strafcorner van Taekema
EDIT: Crap... 1-1
Eigen topicreeksje startenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:05 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat ik vanaf het weekend in de volgende week naar Veronica ga luisteren
[..]
De Duitse mazzel zal wel weer op gaan spelen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer zo jammer die 1-1 , nu de goldgoal , laat ze aub winnen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Sersjee het volgende:
Nog 26 seconden... Ik schijt peulen!
Dit was nog maar de halve finale. Dus het is brons of niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waterpolo goud goud goud
Hockey helaas op zijn duits zilver
haha, inderdaad. :pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra doet wel mysterieus met z'n "we zijn er maandag weer... niet vertellen!"
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Als ze Communication nou eens zouden draaien.
Die zogenaamde 'zomerhit' had ik ook nog nooit gehoord. Maar ik ben ook niet in Lloret de Mar geweest natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben de MH ook een beetje zat al
Weinig speciaals...
Ojah. Was dat leuk, goed weer gehad, nog leuke mensen ontmoet en ben je lekker uitgerust?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
In Kroatië draaide ze'm niet in ieder geval...
Jah, niksan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1188830/3/100#61011375]donderdag 21 augustus 2008
[q]
KUTNUMMER!
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Jaydee - Plastic dreams
Wat een geniale plaat is dat
En wat een herinneringen heb ik eraan...Laatste nummer wat ze vroeger altijd in m'n stamdiscotheek draaide...
Als je dit hoorde was't altijd --> JASSEN HALEN
Dat X-Ray sloot al in '94 ofzo, toen er besloten werd een 'hippe' house-tent van te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
T'is pas 5 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, maar heb er toch 3 jaar van m'n leven bijna elke week gestaan
Haar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ja die heb ik lang niet gezien
Van het weekend maar eens touren, het schijnt goed weer te worden
Vanavond ff stalling bnetalen, dan zie ik haar ook weer
En hoe ouder ze worden, hoe meer gezeik je er mee krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn altijd Haar. Lekkere heupen, goeie kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |