quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
AvondWEEKEEEEEEEEND
![]()
. Best prettig, maar 2 daagjes werken
.volgende week nog 3 en dan vakantie
.
* Sirolf heeft Last.FM aan staan en krijgt daar nu toevallig ook Infadels (maar dan Jagger 67).quote:
Ik heb tot nu wel moeten werken he terwijl iedereen op vakantie gingquote:
Ik ga helemaal niet, wat dacht je daarvan...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb tot nu wel moeten werken he terwijl iedereen op vakantie ging. Dat kan af en toe best zwaar zijn
.
Ik ga in de eerste 2 weken van mijn vakanite meer dan full time corso bouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet, wat dacht je daarvan...
Elbow
Gaaf!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga in de eerste 2 weken van mijn vakanite meer dan full time corso bouwen, iets wat ik trouwens al een maand of 2 in de avond uren doe
. Dat is harder werken dan ik op het werk moet werken
![]()
. Maar wel leuk
. http://www.bloemencorso-valkenswaard.nl / http://www.oruva.nl
EDIT: en http://bloemencorsovalkenswaard.nl/promo_2008 is ook wel een goede.
Zekerquote:
* Sirolf doet nog even een nachtlampje aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:29 schreef DaMook het volgende:
* DaMook doet het licht hier in dit topic ook maar even uit.
Ja, best mooi. Maar het boeit voor geen meterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Birgit Lewis wat een stem heeft die dame
Is dat dat grappig bedoelde dat kind wat ik steeds hoor te tetteren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:50 schreef on_air het volgende:
Die Lucas is wel een leuk ventje. Alleen dat haar en petje.
normaliter is die 3 minuten die hij heeft al genoeg, dit is overkillquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat dat grappig bedoelde dat kind wat ik steeds hoor te tetteren?
Dit nummer, niet haar vorige nummer was echt lekker, weet alleen de naam niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, best mooi. Maar het boeit voor geen meter.
Had het feit gisteren naar Michiel gemaild, maar geloof dat hij er niets mee gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zwart - Wit, nooit geweten dat het tergelegenheid was van Kevin Duinmeijer
Weer jammer dat ze Giel Beelen moet zingenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Pyjanoo ft Birgit Lewis.
Mooorning!quote:
Wat een vreselijk geblérquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Pyjanoo ft Birgit Lewis.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoor het jou en mijzelf niet beter doen
Ja, en de muziek was niets zo slecht. Super om Tegan & Sara weer 's te horen. En Black Street!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
half uur Arbeidsvitaminen en 1 post
Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooorning!
Trouwens, hiervoor staat een Plymouth Fury. Zal wel eens even wat foto's maken, want ooo wat een vet ding!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |