re-release eerderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Nee he, heeft Amy Drankorgel weer een nieuwe single...?
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Nee he, heeft Amy Drankorgel weer een nieuwe single...?
Toch altijd knap dat mensen met makeup en nabewerking eraltijd weer zo goed kunnen uitzien in clipsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).
toepasselijke plaat nu ook om erachteraan te draaienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze maakt wel understatements in haar platen. "They tried to make me go to rehab" (goh, is dat nodig dan?), "I'm no good" (wat een zelfreflectie!) en nu "Stronger than me". Als ik foto's van haar zie dan denk ik dat ze al haar botten breekt als je te lang naar haar kijkt ("gelukkig" ziet ze er zo slecht uit dat je niet te lang wilt kijken).
Volgens mij is Valerie de meest recente clip van Amy en daar zit ze niet in. Verder brengt ze alleen nog maar re-releases uit, dus dan hoeven ze geen nieuwe clips te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch altijd knap dat mensen met makeup en nabewerking eraltijd weer zo goed kunnen uitzien in clips
Pieter vd Hoogebandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:05 schreef Sersjee het volgende:Tom Browne
![]()
Ben even Maarten van de Weijden's race aan het bekijken, netjes hoor!
Die had ik nog willen aanvragen n.a.v. de Jamaicaanse successen bij de sprintafstanden. Ik dacht vroeger namelijk dat er Running for Jamaica werd gezongenquote:
Had vd Weijden een tijd geleden bij Holland Sport gezien. Had toen al veel respect voor hem vanwege het overwinnen van zn ziekte en zijn prestaties daarna.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Die ging he-le-maal los
![]()
. Terecht overigens
.
die mag wel met een hoofdletter P !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |