Vlak "ik hier?" of een variant daarvan niet uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp Voelt dat Michiel zometeen hoi, hallo of Yo gaat zeggen.
andere varianten zijn ook goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak "ik hier?" of een variant daarvan niet uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier, dan. Of yo. Of eh zeg het maar.
yo, haai hier?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier, dan. Of yo. Of eh zeg het maar.
Kan zijn dat je dan Videoversnelling lager moet zetten bij WMP. Je vindt het bij Opties onder de tab Prestaties.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
andere varianten zijn ook goed![]()
hm.. gadwin printscreen werkt niet mee, ik kan geen fototjes maken helaas. ik krijg zwart beeld erop..
laten we Rob maar niet op de statistieken pagina van 3fmfan.nl wijzen danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Sersjee het volgende:Elbow
![]()
Moest Michiel die niet elke dag draaien van Rob?
In WMP gaan naar Extra -> Opties -> Tabblad Prestaties en daar het schuifje bij 'Videoversnelling' verplaatsen van 'maximaal' naar het midden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
andere varianten zijn ook goed![]()
hm.. gadwin printscreen werkt niet mee, ik kan geen fototjes maken helaas. ik krijg zwart beeld erop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |