Ach, in een "discussie" is het handig om de feiten bij de hand te hebben i.p.v. maar wat te roepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
't is wel eens handig om bepaalde dingen te checken als dat hetgeen wat je roept kan onderbouwen/versterken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:oh jah...ik ga ook eigenlijk
doei allemaal
Nou, de ruimte waar ik nu zit moet eigenlijk nog een keer. Alleen is deze ruimte redelijk groot en dus daar moet ik echt even tijd voor uittrekken en dat heb ik op het moment niet echt (misschien ontbreekt het mij ook een beetje aan zinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Trouwens, Hans, is al dat schilderwerk nu eigenlijk al helemaal gelukt?
is inderdaad weer aardig rijtjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Zo, MS is weer flink bezig geweest met het uitbrengen van hotfixes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |