+1quote:
Bij dezequote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
dat serious summer *lowlands* mag ook wel weer weg
Zou dan zometeen nog Nelly Furtado - I'm Like A Bird voorbij komen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
eerst de Pigeons en dan nog Goose...tis wel..euh vogel-achtig
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dan zometeen nog Nelly Furtado - I'm Like A Bird voorbij komen?
Hmm? Nee hoor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
euh...je heb de verkeerde weggehaald
The Beatles - Black Birdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Neuh The Birds worden gewoon zo gedraaid
Toch jammerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Mensen, ik had het zo druk met al die foto's dat ik nu pas dit topic open.
Doe es normaal joh moehahahahahaha gaat NOOIT gebeuren, alleen al omdat ik het zelf niet wil
Je hebt niks te willenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Doe es normaal joh moehahahahahaha gaat NOOIT gebeuren, alleen al omdat ik het zelf niet wil
Je weet maar nooit met jou in een gekke bui.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
'k heb het ook alleen maar in de template veranderd, dus mijn verandering zie je pas bij het volgende topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...ik zie dat riedeltje DJ's niet meer![]()
maareh er word zo iets met vogeltjes gedraaid?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het ook alleen maar in de template veranderd, dus mijn verandering zie je pas bij het volgende topic.
Jammer !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Hij is intussen alweer oudquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Black Kids.. ook al zo'n leuke request![]()
The Verve.. zou ook niet kud zijn als nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeegahit.
Virusscanner die dwarsligt ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tzal wel aan hier liggen..mail niet openen, Flickr niet kunnen zien en dan dit..och
geeeeeen idee en ik heb ook helemaaaaal geen zin om me daar nu in te gaan verdiepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Virusscanner die dwarsligt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Nope, nog steeds dezelfde 42 foto's. Maar goed, maakt ook niet uit, dit zijn ook leuke foto'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
Broekie: staat je foto er al bij?
Is al zeker 6 weken uit. Hoorde `m voor het eerst bij hun optreden op Glastonbury, maar volgens mij was ie toen ook al ff uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu al? ken de plaat nog maar kort![]()
Daar is ie voor toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geeeeeen idee en ik heb ook helemaaaaal geen zin om me daar nu in te gaan verdiepen![]()
*laat morgen manlief wel ff kijken*
Even gezocht op 3fmfan en 3FM draait de plaat nog maar een maand, vandaar dat ik de plaat nog maar kort ken. 14-7 was de single voor het eerst op 3FM te horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is al zeker 6 weken uit. Hoorde `m voor het eerst bij hun optreden op Glastonbury, maar volgens mij was ie toen ook al ff uit.
Ach, in een "discussie" is het handig om de feiten bij de hand te hebben i.p.v. maar wat te roepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
't is wel eens handig om bepaalde dingen te checken als dat hetgeen wat je roept kan onderbouwen/versterken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeeh jullie zoeken steeds alles op enzo..dat soort dingen komen niet eens in me op...is dat echt mannen?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:oh jah...ik ga ook eigenlijk
doei allemaal
Nou, de ruimte waar ik nu zit moet eigenlijk nog een keer. Alleen is deze ruimte redelijk groot en dus daar moet ik echt even tijd voor uittrekken en dat heb ik op het moment niet echt (misschien ontbreekt het mij ook een beetje aan zinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Trouwens, Hans, is al dat schilderwerk nu eigenlijk al helemaal gelukt?
is inderdaad weer aardig rijtjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Zo, MS is weer flink bezig geweest met het uitbrengen van hotfixes..
Server 2003 een stuk of 7 en XP 14 stuks, dacht ik. Inderdaad weer een erg aardig rijtje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is inderdaad weer aardig rijtjestelletje prutsers
Jah, je moet er echt zin in hebben om zo'n groot project aan te pakken, want je weet, daar ben je voorlopig niet zo 123 mee klaar! Maar daarna geeft het wel een goed gevoel toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, de ruimte waar ik nu zit moet eigenlijk nog een keer. Alleen is deze ruimte redelijk groot en dus daar moet ik echt even tijd voor uittrekken en dat heb ik op het moment niet echt (misschien ontbreekt het mij ook een beetje aan zin). Sluit ook niet uit dat we een keer een schilder laten komen want er moet nog aardig wat in de verf worden gezet en dat is dermate veel dat je daar toch enkele weken fulltime mee bezig moet gaan. Voor de rest is het wel aardig gelukt. Althans, ik ben erg tevreden over de muren.
Beats zijn iigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
nneka![]()
Ik zeg: mensen, check dat album!!!!!!!
quote:
Zover is schiphol toch nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
En goedenavond
Toch bijna heel MetMichiel kunnen horen, tijdens de reis naar huis
Alleen de Rotterdamse metro en Zuidplein lagen dwars, geen ontvangst
Kwart over 7 de trein, kwart over 10 thuisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zover is schiphol toch niet
Ja, absoluut een goed gevoel als het klaar is en er ook echt goed uitziet. Dat het er vaak mooi uitziet motiveerd natuurlijk wel om toch maar door te gaan, ondanks dat het ook nog veel geld kost... Naja, voor niets gaat de zon op zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef cosmick het volgende:
Jah, je moet er echt zin in hebben om zo'n groot project aan te pakken, want je weet, daar ben je voorlopig niet zo 123 mee klaar! Maar daarna geeft het wel een goed gevoel toch?
Dat van het photoshop vind ik trouwens wel een goeie als je gaat werken met een kleurtje. Als het simpel wit is dan heeft het weinig zin. Al heb ik wel foto's gemaakt van voor het schilderen en het erna. En dat is wel heel tof natuurlijk.quote:Heb ook jaren tegen een muurtje aangekeken die ik wilde verven... welke kleur... Foto gemaakt en in photoshop voor het idee diverse kleuren erop 'gegooid'. Resultaat is uiteindelijk erg mooi geworden.
Je moet alleen de afplaktape eraf trekken als alles ECHT goed droog is. Dus ik moet het nog steeds bijwerken. Misschien over een paar jaar
.
Ja en telefoonteamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef on_air het volgende:
En ik als producer?
Ik ben een keer met het OV van Leiden naar een dorpje ergens ten westen van Middelburg gereisd, en daar reed maar 1 bus per uur die op dat moment stampvol zat...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwart over 7 de trein, kwart over 10 thuis
En een half uur staan wachten op Zuidplein
Zeeland & OV =
Kans is groot dat je het behang ook mee trekt jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij een muur heb ik ook met afplaktape gewerkt en laten drogen en gelukkig zat het er goed uit, maar ik heb ook ergens gelezen dat je het juist niet moet laten drogen..
en door ns werkzaamheden, was paar weken lang heel zeeland ombereikbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben een keer met het OV van Leiden naar een dorpje ergens ten westen van Middelburg gereisd, en daar reed maar 1 bus per uur die op dat moment stampvol zat...
Dus ja, ik kan me voorstellen dat het OV in Zeeland lichtelijk dramatisch is.
Het was Prorailquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en door ns werkzaamheden, was paar weken lang heel zeeland ombereikbaar
Jupz, en uitschieten sucks.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kans is groot dat je het behang ook mee trekt ja. Beter is om helemaal geen tape te gebruiken natuurlijk, maar ja. Uitschieten is zo gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |