Dit was nog maar de halve finale. Dus het is brons of niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waterpolo goud goud goud
Hockey helaas op zijn duits zilver
haha, inderdaad. :pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra doet wel mysterieus met z'n "we zijn er maandag weer... niet vertellen!"
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Als ze Communication nou eens zouden draaien.
Die zogenaamde 'zomerhit' had ik ook nog nooit gehoord. Maar ik ben ook niet in Lloret de Mar geweest natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben de MH ook een beetje zat al
Weinig speciaals...
Ojah. Was dat leuk, goed weer gehad, nog leuke mensen ontmoet en ben je lekker uitgerust?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
In Kroatië draaide ze'm niet in ieder geval...
Jah, niksan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1188830/3/100#61011375]donderdag 21 augustus 2008
[q]
KUTNUMMER!
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Jaydee - Plastic dreams
Wat een geniale plaat is dat
En wat een herinneringen heb ik eraan...Laatste nummer wat ze vroeger altijd in m'n stamdiscotheek draaide...
Als je dit hoorde was't altijd --> JASSEN HALEN
Dat X-Ray sloot al in '94 ofzo, toen er besloten werd een 'hippe' house-tent van te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
T'is pas 5 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, maar heb er toch 3 jaar van m'n leven bijna elke week gestaan
Haar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ja die heb ik lang niet gezien
Van het weekend maar eens touren, het schijnt goed weer te worden
Vanavond ff stalling bnetalen, dan zie ik haar ook weer
En hoe ouder ze worden, hoe meer gezeik je er mee krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Mooie auto's zijn altijd Haar. Lekkere heupen, goeie kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |