Eigenlijk al de hele tijd, nu weer ff droogquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef RenRen- het volgende:
Regent het daar nu pas?
Is er afgelopen weekend iets voorgevallen met een andere jongen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja
maaaar komt wel goed... moet gewoon even voo rmezelf t een en ander uitzoeken..
ik ben op het moment een beetje in de verleding gebracht door andere dingen, waardoor mn gevoelens voor kev even anders zijn op t moment.
heb me helemaal kapot lopen ergeren aa hem vandaag
en das heul niet de bedoeling
Bwhehequote:
Stalagmietersquote:
Juistquote:
hmm... t heeft er mee te makenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is er afgelopen weekend iets voorgevallen met een andere jongen dan?
Ze beginnen volgende week weer..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef Bakakame het volgende:
Bah, blijkbaar geen gitaarles.. Terwijl ik maandag wel een mailtje had gekregen dat de lessen weer zouden beginnen
quote:
Kan je niet een keertje een proeflesje geven of iets?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik doe zelf aan toegepaste stalagmieterse-tietkunst, heel bevrijdend en ontspannend
Gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef -XX- het volgende:
Hier is het vast heel druk.
Wie wil mijn cijfer omhoog krikken!?
Je hoeft alleen maar een 10 te geven...![]()
http://www.missracesport.nl/miss.php?missid=81
Thank god i´ve got green eyes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Gedaan.
Omdat je groene ogen hebt, anders had ik het niet gedaan.
Nee, omdat je als spreuk '2 wheels move the soul' hebt..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef -XX- het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, omdat je als spreuk '2 wheels move the soul' hebt..
'Burn your rubber, not you're soul.' uit de film Bikerboyz is veel leuker.![]()
Probeer me maar te overtuigen..
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooi -XX-quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef -XX- het volgende:
Ik heb ze zelf ook, daaromquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thank god i´ve got green eyes!![]()
thanks!
gedaan,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef -XX- het volgende:
Rubber verbranden kan op meer manieren dan stilstaand, mevrouw.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee!
Burnen is zonde. Motorbandjes zijn mooi!!! Dat ga je niet opmaken op 1 stukje wegdek.
Dat maak je op met het rijden van dijkjes, slingerbochtjes, circuits, etc!!
Niet op 1 meter asfalt!
Driftend de bochten door.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Rubber verbranden kan op meer manieren dan stilstaand, mevrouw.![]()
En als je niet van hard rijden houdt, maar van het uitzicht, kan je net zo goed gaan fietsen.
Dat lijkt er al meer op..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Driftend de bochten door.![]()
Ik hou wel van hard rijden!![]()
Al wil mijn motor niet zo'n hoge topsnelheid hebben!
Maar in de bochten rijdt ik menigt ss er uit.
Hoe krijg ik jou ooit zover...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op..
Nu heb je van me van een 'nee, ik stem niet'.. aan het twijfelen gekregen.
Ik moet nu weg hier, thuis zal ik wel even kijken.
geef hem een lapdancequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe krijg ik jou ooit zover...![]()
Ehm....
Overtuig me dat je echt van de sport houdt en het niet alleen voor de aandacht doet. Dat is trouwens niet persoonlijk bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe krijg ik jou ooit zover...![]()
Ehm....
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Vamps het volgende:
[..]
Overtuig me dat je echt van de sport houdt en het niet alleen voor de aandacht doet. Dat is trouwens niet persoonlijk bedoeld.
Begin maar met je bike en waarom je juist voor die ride hebt gekopen.
Liefte voor de sport is belangrijker dan er leuk uitzien, in mijn ogen.
Je hebt het er maar moeilijk mee Daniane.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:53 schreef Daniane het volgende:
Oke. (zoals ik in vorig topic postte is mn mp3 kapot)
Dus naar de winkel, zegt dat kutwijf achter de kassa "de batterij is vast bijna leeg"
" het is n oplaadbare batterij! " zegtze " doe hem dan in de computer "
ja ik steek ff de batterij in de usb-poort
Goed, moest ik iets updaten ofzo wat niet lukte moest je terug kreeg ik nieuwe.
Krijg ik nieuwe, weer dezelfde teringzooi aan de hand!
Nu vraag ik morgen m'n geld terug en koop wel ergens anders 'n nieuwe
Dixons
Ohgod. ik haat tegoedbonnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee Daniane.
Waarschijnlijk krijg je een tegoedbon voor de dixons dan. Dan kan je meteen een cam halen en een foto in je fotoboek zetten, waar iedereen zo erg naar zeurt.
Zit in de bus naar huis, dus kan het plaatje niet zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.![]()
[ afbeelding ]
ik zou aan de noodrem getrokken hebben, en haar daarna uit de trein gegooid hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:03 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.![]()
Ik stap om half vijf de trein uit knalde de eerste oma al tegen een glasplaat. En toen ging die kreng nog op me voet staan.
Heb ook een 80 euro bon van intersport.. Echt van: what the hell moet ik daarmee...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ohgod. ik haat tegoedbonnen.hebben ze daar cams?
geef aan mijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb ook een 80 euro bon van intersport.. Echt van: what the hell moet ik daarmee....
Maar natuurlijk hebben ze daar cams.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:03 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.![]()
Ik stap om half vijf de trein uit knalde de eerste oma al tegen een glasplaat. En toen ging die kreng nog op me voet staan.
Coool.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb ook een 80 euro bon van intersport.. Echt van: what the hell moet ik daarmee....
Maar natuurlijk hebben ze daar cams.
Gelukkig had ze niks anders had ik nog moeten helpen ook omdat ik achter der stond.quote:
Kijk nu begint het erop te lijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.![]()
[ afbeelding ]
Leuk leuk! Het verhaal waarom dan toch maar er bij vertellen.
Waarom een szr 660.
Aangezien ik als beginnende rijdster een jaar terug nog 25 kw moest rijden. Heb ik gekozen voor deze mooie Yamaha! Het is een motor met een hoge dosis funfactor wegens zijn geweldige sturen.
Het is een ééncilinder. Daardoor heeft hij geen absurt hoge top maar wel een snelle acceleratie van 0 tot 100!! Verder zit hij erg lekker en met een ope pijp komen er dikke klappen uit.![]()
All-stars heb ik niet gezien daar. En volgens mij is de bon alleen geldig in mijn dorpje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
geef aan mij, verkopen ze daar ook all-stars toevallig?
anders geef je het maar aan deine freundin
De leukste schoenen daar zitten al aan men voeten nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Coool.daar heb je leuke kleren.
en leuke schoenen.
Oh echt
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
De leukste schoenen daar zitten al aan men voeten nu.
Kleren alleen sportkleding toch?
Ojaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.![]()
Toch maar eens een keer goed kijken danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.![]()
Succes & geen dank.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer goed kijken dan.
Dankje voor de tip!
yup. anders kon ik niet in het gesprek mee doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mevrouwtje hoort het woord schoenen vallen hoor.
Ja die lijken me ook leuk maar zijn binnen no-time vies.quote:
Ik ook nietquote:
dan lijken je voeten zo groot hea ?quote:
Ik heb maar kleine voeten (37) dus bij mij valt het wel mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan lijken je voeten zo groot hea ?
ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb maar kleine voeten (37) dus bij mij valt het wel mee.
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan lijken je voeten zo groot hea ?
heb ik jou ooit wel eens in en spijkerbroek gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddOf ik moet wijde broeken gaan dragen, maar daar ben ik niet skater genoeg voor
Wijde skaterbroekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddOf ik moet wijde broeken gaan dragen, maar daar ben ik niet skater genoeg voor
Nee, wil je dat dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb ik jou ooit wel eens in en spijkerbroek gezien?
Ja preciesquote:
Ben je wel een beetje skater dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan skeeleren!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hé, niet mee spotten.
Ook in-linen is vet.
Je bent -ongeveer- even oud als mij, dat betekend dat je menig uur op de skatebaan moet hebben gezeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja naja ik deed het vroeger vrij vaak, maar om nou te zeggen dat ik het kon, nee
![]()
Btw, waar is jouw UI van?
yoahquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:06 schreef -XX- het volgende:
Vamp, rij je ook motor dan?
Of ben je bezig voor je rbw?
Je bent jonger dan mij, dus je hoort hier thuis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef -XX- het volgende:
Wat gaat het hard hier.![]()
Ik kan het niet bij houden.
Nee, op skatbanen kwam ik nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je bent -ongeveer- even oud als mij, dat betekend dat je menig uur op de skatebaan moet hebben gezeten.
Mijn UI staat voor 'New York HardCore'..
NEE!!! Dat is niet de house of hardstyle of zulke soort hardcore..
New York HardCore is oldskool. Het was een stroming van Hardcore Punk, in New York.![]()
Associeer de User Icon echter niet meer met mijn muziek smaak. In de tijd dat ik mijn Fok!-gebruiker aanmaakte zat ik nog in een HardCore-band en -je raadt het al- we maakten NYHC. Tijden veranderen en ik veranderde mee, mijn UI echter niet omdat het naar mijn idee toch een vette Icon is en af en toe luister ik stiekem nog wel een nummertje.
Word je wel een beetje geil van he?quote:
it turns me ooonnnnnnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je wel een beetje geil van he?
Welke duc?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Eerst de school enzo afmaken en daarna voor de Ducati gaan.
Hahaha, een rondtoerskater.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, op skatbanen kwam ik nooitIk was een rondtourskater
Ik skate altijd achter mensen aan en keek dan waar ze woonden
Ja, ik schaam me er nu voor, maargoed
Ah okhad ik het toch goed
848 en 1188 zijn enorm vet, maar als het er van komt ga ik denk ik toch voor de 996 of 1098.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welke duc?
Monster, 848?, 1188? <---dat is een nieuwe, nieuwe nieuwe!!!!
[ afbeelding ]
Dat je dat kan bekostigen.![]()
Duurste merk bijna die er is in de motoren!
Ik vind ze ook wel vet!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
848 en 1188 zijn enorm vet, maar als het er van komt ga ik denk ik toch voor de 996 of 1098.
Ik kan ze ook nog niet bekostigen op het moment, maar waar een wil is, is een weg.
Het mag misschien het duurste merk zijn, maar ook mijn favoriete merk. Laten we eerlijk zijn, Duc's zijn gewoon fantastisch mooi.
Rrrrquote:
Vind je ze vet, omdat ik dan op je stem of omdat ze vet zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel vet!
Maar deze blijft het meeste mijn droom bike.
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Ooit rij ik rond op een daytona 675!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grauwwwwwwwwwwwwwwww
maat(je) 46quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb maar kleine voeten (37) dus bij mij valt het wel mee.
Ik zei al, ik was raar toenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, een rondtoerskater.
Heb zelf ook aardig wat kilometers in de in-lines zitten, daar niet van, maar om nou mensen te stalken...![]()
Verder zijn van mijn vriendengroep de meeste skaters of ex-skaters. Twee worden er ook gesponsord.![]()
Als je het van te voren al verwachtte, waarom liet je me dat hele verhaal tikken dan.
Maatje 48quote:
Hoeveel topics zouden er zijn geopend, speciaal omdat het die tijd was?quote:
laat me raden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:14 schreef Bakakame het volgende:
Mijn voeten zijn sowieso groot (ook 46)..Maar All-Stars heb ik niet.. Maar binnenkort nieuwe schoenen kopen, dus wie weet wat voor leuks ik dan koop
Ja, voettyfusquote:
Je hebt een vertekend beeld van Nederland, vriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
half nederland loopt erop, dus waarom jij niet
maar dan nog heb ik gelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld van Nederland, vriend.
Die krengen zien er niet uit.
Ze zijn wel mooi ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik gelijk, de helft van die vakantiegangers hier loopt erop
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
IK HEB LEKKER ZULKE. Ongeveer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Ja, nu komt er een dipje. Een flinke.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, nu komt er een dipje. Een flinke.
Want het tempo moet rusten, nadat het zich gister en vandaag extra in heeft gespannen!
Er is maar één uitweg.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er is maar één uitweg.
Verdrink je verdriet met alcohol!![]()
We weten na gisteren allemaal dat je dat heel goed kunt!
Vind je geyl zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef RenRen- het volgende:
Mijn baas moet een komkommer in z'n reet krijgen.
Mie lieks yous sadismmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of in z'n oor, misschien doorboort het dan z'n hersenen en bloedt hij
Hehe, hamvraag omdat ik bij de deli werk, ik snap je wel.quote:
Was hamvraag grappig? Want zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hehe, hamvraag omdat ik bij de deli werk, ik snap je wel.
Omdat ik dus nog 2.5 week doormoet werken.
Over anderhalve week heb ik school.
Laatste week voor mij. Wilt hij me laten werken en ruilen met collega's.
Hij steekt hun maar in zn reet, dan gaat het daarzo kapot.
Ik werk bij de deli, en ik snij de hele dag hammenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Was hamvraag grappig? Want zo bedoelde ik het niet
Laatst was zo'n spange boy op zoek naar jou hè!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:24 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb een leuke stick gezien en ik wil hem!
Wie wiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Laatst was zo'n spange boy op zoek naar jou hè!
Hai
Wat is een stickquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Wie wie
Hij is supervet met GEKLEURDE BLOKJES
Die stick lovet mij en ik hem
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Liefste. het volgende:
HOCKEYSTICK
Hockeyik heb er zin in
Linkje linkje linkje ik ben benieuwd
Waarom ben je er nooit meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Adothehague het volgende:
EWAAAAAAAA komt Liefste hier nog wel eens?
Wir wollen een PICCA sehen JAWOHL!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Wie wie
Hij is supervet met GEKLEURDE BLOKJES
Die stick lovet mij en ik hem
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef Liefste. het volgende:
Ja ik kan hem niet vinden. Als ik hem heb mag hij met mij op de foto hihi.
Oh leuk. Adoblablabla
Fons moet je alweer naar schoool?
Ik heb een PC, m'n zusje heeft een PC, m'n vader heeft een PC en nog een laptop van 't werkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Wauw, echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef nijnja het volgende:
Als we zo doorgaan heb ik 7 auto's, 6 tv's waarvan 3 een diameter van meer dan 1 meter hebben en 5 pc's, 2 laptops
Ik 2 en ook een laptop , maar ook een ps3 met linux eropquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Ik 5 pc's en een laptopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik 2 en ook een laptop , maar ook een ps3 met linux erop
Beat that
Niksquote:
Dude, ik word al gek van twee van die dingen! Bij een het beeldscherm maar weggehaalt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksNaja, ik heb een pentium I en III staan waar ik eigenlijk amper wat mee doe
De rest is vooral server, en back-up pc
Je kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude, ik word al gek van twee van die dingen! Bij een het beeldscherm maar weggehaalt.
Gebruik je ook een iPhone?:pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef Vamps het volgende:
Zo terug. Even van het station naar werk lopen.
quote:
Ik zie de link nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:30 schreef Hyman het volgende:
Ik zit nu nog in de trein namelijk
Kan je toch met elke mobielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef Hyman het volgende:
nou dat je onderweg kan fokken
Nop, ik gebruik een Nokia N73.quote:
Bwhehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
I know.![]()
En dat is geen goed teken voor een ICT'er.
Ah, jij hebt dus net als ik ook zo'n pauper N73quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nop, ik gebruik een Nokia N73.![]()
Maar binnenkort mag ik van men abbo weer een nieuwe.
Not funnay, mister!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bwhehe
[..]
Ah, jij hebt dus net als ik ook zo'n pauper N73
Jawel, de N73 is traag als poepquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Not funnay, mister!!![]()
De N73 is sowieso niet pauper.![]()
Maar gelukkig heb ik wel de music edition uiteraard.
Music edition is sneller.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, de N73 is traag als poep
Onzinquote:
No way.quote:
Ik geloof er geen bal vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
No way.![]()
De music edition (black) heeft een aantal verbeteringen tegenover de gewone N73.
De ME Black heeft zo een knop op het toetsenbord, waarmee je meteen naar de musicplayer gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal vanWelke dan?
Dat zijn toch geen verbeteringenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
De ME Black heeft zo een knop op het toetsenbord, waarmee je meteen naar de musicplayer gaat.
Ook ondersteund de ME Black een geheugenkaartje van 2 GB in plaats van 1GB en is de musicplayer vernieuwd bijvoorbeeld.
Onderrug of bovenrug?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het gister al een beetje. En nu werd ik wakker en was het nog erger
Beetje beide.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onderrug of bovenrug?![]()
Je moet meer rollen in je slaap joh.
Ow ow ow.. Dus omdat jij ze niet hebt, zuigt het meteen alleen maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen verbeteringenAlleen de music player is eigenlijk vernieuwd; ik heb nu ook gewoon een 2 GB erin en die extra knop zuigt alleen maar
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow ow ow.. Dus omdat jij ze niet hebt, zuigt het meteen alleen maar.![]()
Je hebt geen flauw idee hoe vaak ik die extra knop gebruik.
Knopjes die je niet zelf in kunt stellenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitHet is alleen maar super irritant als je hem per ongeluk indrukt en dat hele ding begint op te starten en te doen
dat is niet lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje beide.![]()
Ja, ik moet een hagendasmatras hebben.Ofzo.
Hand-oog-coordinatie enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitHet is alleen maar super irritant als je hem per ongeluk indrukt en dat hele ding begint op te starten en te doen
Kraken lijkt me zo pijnlijk, laat maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
dat is niet lekker
Gewoon je rug even laten kraken joh.![]()
Een watte? Ik ben geen expert in matrassen ofzo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Knopjes die je niet zelf in kunt stellen
Moet je wel voorzichtig zijn met de rug he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kraken lijkt me zo pijnlijk, laat maarErgens de komende week is het wel weer weg.
Zo eentje van die reclames! Van die man die stilligt en die vrouw die bijna van dr bed afrolt en de vrouw is gelukkig.
Jawelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet je hele telefoon zelf programmeren?
Dikke/Grote vingers is het meerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hand-oog-coordinatie enzo.![]()
Maar ik ben al een jaar blij met dit dingetje.
Whahaha, zo moeilijk is een mobieltje toch niet mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaweldan beland ik nie steeds op het internet.
Ik snap ook niet waarom er twee knopjes zijn voor de walkman.
Worstenvingers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dikke/Grote vingers is het meer![]()
Dat niet direct, maar gewoon fikse vingertoppenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Vamps het volgende:
[..]
Worstenvingers.![]()
Gelukkig geen last van, anders zou ik ook niet normaal basgitaar kunnen spelen.
Gewoon je nagels in een puntje knippen dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar gewoon fikse vingertoppenIk moest echt wennen met die toetsen van de N73 vergeleken met de losstaande toetsen van de W810i
Maar ach, alles went
Ghehe, dat is een beetje heel mafquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gewoon je nagels in een puntje knippen dan.![]()
Maar de toetsen zijn inderdaad even wennen.
Serieus, heb jij voor de N73 -net als mij- ook een W810i gehad?![]()
Dude, stop copying my mobile phone choices!!
Daar ga je de fout in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, dat is een beetje heel maf
JaEn daarvoor de Samsung E700
Pauperquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Dhr. Vamps had daarvoor een K300i.
Jouw schuld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:54 schreef liiszle het volgende:
en nu gaat t heul niet zo snel meer hier
Nee.quote:
Zie PI.quote:
Ik help je al lisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef liiszle het volgende:
en ook gewoon mij de schuld geven
*diep diep gekwetst.
alles goed hier?
Voor jou welquote:
Vet het niet al te persoonlijk op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef liiszle het volgende:
en ook gewoon mij de schuld geven
*diep diep gekwetst.
alles goed hier?
kijjk das mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik help je al lis
Gaat goed, en met u?
yoah die zijn al tijdje uit geblevenquote:
doe ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vet het niet al te persoonlijk op.![]()
Tuurlijk gaat het goed. Hoe zit het ondertussen met jouw dilemma?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijjk das mooi.
yoah hier gata t welweer slecht geslapen en ik heb honger, maar heb ook geen zin om mn bed uit te gaan
Je vergelijkt jezelf met een olympisch team. Slechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef nijnja het volgende:
En nu zo maar de finale gaan kijken dan
ze gingen 5-meters nemen (strafworpen)...
Heleboel mis, lijkt mijn vereniging wel
Niet doen!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
doe ik wel
mooi zo.
yoah daar ga ik de komende 2 dagen even achterkomen hoe en wat.
zo naar kev toe.
Ik om 5 uur. Tot 9. Ik zit in mn opzegtermijn, ik voel er weinig voor om uberhaupt te werken. laat staan meeer werken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:45 schreef nijnja het volgende:
Ik moet 1800 beginnen, ook weinig zin in, nu TV kijken
Niet doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef RenRen- het volgende:
Ze willen me al om 2 uur op mn werk.
Hahaha, sukkels.
4 Uur al?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik begin om 4 uur. Gratis eten. Maar k ga me niet uit de naat werken. Homo's.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:55 schreef RenRen- het volgende:
En dan staat er een vrachtwagen buiten te veel lawaai te maken.kutdag.
4 uuur ja. Want ik kan geen nee zeggen.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Niet stressen RenRen.
Het komt allemaal goed.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef RenRen- het volgende:
Dus mn baas flipte gister.
Zeg ik net tegen mijn moeder; Ik kom niet meer vanaf dan hoor.
"Moet je een net briefje schrijven dat je dan niet meer kan"
Wtf. Nee.
Awjoh, aan het einde van de dag, na het werken, gewoon met een biertje in je ene hand en de afstandbediening in je andere op de bank voor de tv neerploffen. Dat maakt een hoop goed.quote:
Hij is groot en eng en heeft een komkommer in z'n reet. Ik ga gewoon niet meer. Wat kan hij doen?quote:
Bier is vieeesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Awjoh, aan het einde van de dag, na het werken, gewoon met een biertje in je ene hand en de afstandbediening in je andere op de bank voor de tv neerploffen. Dat maakt een hoop goed.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is groot en eng en heeft een komkommer in z'n reet. Ik ga gewoon niet meer. Wat kan hij doen?
Hij kijkt ook altijd zo. :<quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Hij kan de komkommer eruit halen en opeten.
Correctie: 'Bier is lekker, maar ik (RenRen) vind het vieeesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bier is vieeesHet komt vastgoed, als het ophoudt.
Nee, ze stonden op 4-0, maar nu is't 5-5quote:
Het is vies, dinges vindt dat ook. Er zalvast lekker bier zijn. Maar. Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Correctie: 'Bier is lekker, maar ik (RenRen) vind het vieees.'
Ik heb er de volste vertrouwen in dat het goedkomt. Gewoon eventjes doorzetten.
Welke dinges?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is vies, dinges vindt dat ook. Er zalvast lekker bier zijn. Maar. Nee.
Een bijnaexcollega waar k best nog wel een vriendschap mee zie zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend nu, maar wie is Madeline?
Ooow, op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een bijnaexcollega waar k best nog wel een vriendschap mee zie zitten.
Het bier wat ze me eergister voerde wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ooow, op die manier.![]()
En die vindt bier ook vies?
What the...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het bier wat ze me eergister voerde wel.
"vind je dit vies? Ja? Goed."
En toch geeft ze je het?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou. Volgens mij heeft ze wel door wat ik lustWe lijken sowieso heel erg op elkaar.
De logica ontgaat me nog steeds even.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om te proevenOmdat ik al wist dat ik bier vies vond.
ik zag hetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Liefste. het volgende:
Hockeah. Kut Taekema. Die Duitsers waren wel lekkerder trouwens, hihi insidejoke
Goedzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Liefste. het volgende:
Hockeah. Kut Taekema. Die Duitsers waren wel lekkerder trouwens, hihi insidejoke
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:09 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen Goedemiddag.
Dat is pas lekker uitslapen.
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterquote:
Ik draai altijd aan het knopje en druk dan op een ander knopje. En doe het dan vaak nogverkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterPffff wie weet er hoe de wasmachine werkt?
Ik weet hoe die werkt, hij draait rond en tijdens het ronddraaien komt er water met wasmiddel in de trommel. Door deze ronddraaiende beweging met de combinatie water en wasmiddel wordt het meeste spul wat er in de trommel is gestopt schoon. Na een X-aantal minuten/uren stopt de trommel met ronddraaien en loopt het water weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterPffff wie weet er hoe de wasmachine werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |