quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:55 schreef RenRen- het volgende:
En dan staat er een vrachtwagen buiten te veel lawaai te maken.kutdag.
4 uuur ja. Want ik kan geen nee zeggen.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Niet stressen RenRen.
Het komt allemaal goed.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef RenRen- het volgende:
Dus mn baas flipte gister.
Zeg ik net tegen mijn moeder; Ik kom niet meer vanaf dan hoor.
"Moet je een net briefje schrijven dat je dan niet meer kan"
Wtf. Nee.
Awjoh, aan het einde van de dag, na het werken, gewoon met een biertje in je ene hand en de afstandbediening in je andere op de bank voor de tv neerploffen. Dat maakt een hoop goed.quote:
Hij is groot en eng en heeft een komkommer in z'n reet. Ik ga gewoon niet meer. Wat kan hij doen?quote:
Bier is vieeesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Awjoh, aan het einde van de dag, na het werken, gewoon met een biertje in je ene hand en de afstandbediening in je andere op de bank voor de tv neerploffen. Dat maakt een hoop goed.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is groot en eng en heeft een komkommer in z'n reet. Ik ga gewoon niet meer. Wat kan hij doen?
Hij kijkt ook altijd zo. :<quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Hij kan de komkommer eruit halen en opeten.
Correctie: 'Bier is lekker, maar ik (RenRen) vind het vieeesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bier is vieeesHet komt vastgoed, als het ophoudt.
Nee, ze stonden op 4-0, maar nu is't 5-5quote:
Het is vies, dinges vindt dat ook. Er zalvast lekker bier zijn. Maar. Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Correctie: 'Bier is lekker, maar ik (RenRen) vind het vieees.'
Ik heb er de volste vertrouwen in dat het goedkomt. Gewoon eventjes doorzetten.
Welke dinges?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is vies, dinges vindt dat ook. Er zalvast lekker bier zijn. Maar. Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |