Ik zei al, ik was raar toenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, een rondtoerskater.
Heb zelf ook aardig wat kilometers in de in-lines zitten, daar niet van, maar om nou mensen te stalken...![]()
Verder zijn van mijn vriendengroep de meeste skaters of ex-skaters. Twee worden er ook gesponsord.![]()
Als je het van te voren al verwachtte, waarom liet je me dat hele verhaal tikken dan.
Maatje 48quote:
Hoeveel topics zouden er zijn geopend, speciaal omdat het die tijd was?quote:
laat me raden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:14 schreef Bakakame het volgende:
Mijn voeten zijn sowieso groot (ook 46)..Maar All-Stars heb ik niet.. Maar binnenkort nieuwe schoenen kopen, dus wie weet wat voor leuks ik dan koop
Ja, voettyfusquote:
Je hebt een vertekend beeld van Nederland, vriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
half nederland loopt erop, dus waarom jij niet
maar dan nog heb ik gelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld van Nederland, vriend.
Die krengen zien er niet uit.
Ze zijn wel mooi ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik gelijk, de helft van die vakantiegangers hier loopt erop
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
IK HEB LEKKER ZULKE. Ongeveer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |