quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:42 schreef Liefste. het volgende:
Ja ik kan hem niet vinden. Als ik hem heb mag hij met mij op de foto hihi.
Oh leuk. Adoblablabla
Fons moet je alweer naar schoool?
Ik heb een PC, m'n zusje heeft een PC, m'n vader heeft een PC en nog een laptop van 't werkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Wauw, echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef nijnja het volgende:
Als we zo doorgaan heb ik 7 auto's, 6 tv's waarvan 3 een diameter van meer dan 1 meter hebben en 5 pc's, 2 laptops
Ik 2 en ook een laptop , maar ook een ps3 met linux eropquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Liefste. het volgende:
Ik 2 en een laptop atm
BEAT THAT. hihi
Ik 5 pc's en een laptopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik 2 en ook een laptop , maar ook een ps3 met linux erop
Beat that
Niksquote:
Dude, ik word al gek van twee van die dingen! Bij een het beeldscherm maar weggehaalt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksNaja, ik heb een pentium I en III staan waar ik eigenlijk amper wat mee doe
De rest is vooral server, en back-up pc
Je kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude, ik word al gek van twee van die dingen! Bij een het beeldscherm maar weggehaalt.
Gebruik je ook een iPhone?:pquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef Vamps het volgende:
Zo terug. Even van het station naar werk lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |