Een bijnaexcollega waar k best nog wel een vriendschap mee zie zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend nu, maar wie is Madeline?
Ooow, op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een bijnaexcollega waar k best nog wel een vriendschap mee zie zitten.
Het bier wat ze me eergister voerde wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ooow, op die manier.![]()
En die vindt bier ook vies?
What the...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het bier wat ze me eergister voerde wel.
"vind je dit vies? Ja? Goed."
En toch geeft ze je het?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou. Volgens mij heeft ze wel door wat ik lustWe lijken sowieso heel erg op elkaar.
De logica ontgaat me nog steeds even.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om te proevenOmdat ik al wist dat ik bier vies vond.
ik zag hetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Liefste. het volgende:
Hockeah. Kut Taekema. Die Duitsers waren wel lekkerder trouwens, hihi insidejoke
Goedzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Liefste. het volgende:
Hockeah. Kut Taekema. Die Duitsers waren wel lekkerder trouwens, hihi insidejoke
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:09 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen Goedemiddag.
Dat is pas lekker uitslapen.
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterquote:
Ik draai altijd aan het knopje en druk dan op een ander knopje. En doe het dan vaak nogverkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterPffff wie weet er hoe de wasmachine werkt?
Ik weet hoe die werkt, hij draait rond en tijdens het ronddraaien komt er water met wasmiddel in de trommel. Door deze ronddraaiende beweging met de combinatie water en wasmiddel wordt het meeste spul wat er in de trommel is gestopt schoon. Na een X-aantal minuten/uren stopt de trommel met ronddraaien en loopt het water weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja dat was wel tof. Alhoewel ik echt niets snap van de spelregels en ze heel bitchy zijn onder waterPffff wie weet er hoe de wasmachine werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |