dat is niet lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje beide.![]()
Ja, ik moet een hagendasmatras hebben.Ofzo.
Hand-oog-coordinatie enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitHet is alleen maar super irritant als je hem per ongeluk indrukt en dat hele ding begint op te starten en te doen
Kraken lijkt me zo pijnlijk, laat maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
dat is niet lekker
Gewoon je rug even laten kraken joh.![]()
Een watte? Ik ben geen expert in matrassen ofzo.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Knopjes die je niet zelf in kunt stellen
Moet je wel voorzichtig zijn met de rug he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kraken lijkt me zo pijnlijk, laat maarErgens de komende week is het wel weer weg.
Zo eentje van die reclames! Van die man die stilligt en die vrouw die bijna van dr bed afrolt en de vrouw is gelukkig.
Jawelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet je hele telefoon zelf programmeren?
Dikke/Grote vingers is het meerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hand-oog-coordinatie enzo.![]()
Maar ik ben al een jaar blij met dit dingetje.
Whahaha, zo moeilijk is een mobieltje toch niet mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaweldan beland ik nie steeds op het internet.
Ik snap ook niet waarom er twee knopjes zijn voor de walkman.
Worstenvingers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dikke/Grote vingers is het meer![]()
Dat niet direct, maar gewoon fikse vingertoppenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Vamps het volgende:
[..]
Worstenvingers.![]()
Gelukkig geen last van, anders zou ik ook niet normaal basgitaar kunnen spelen.
Gewoon je nagels in een puntje knippen dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar gewoon fikse vingertoppenIk moest echt wennen met die toetsen van de N73 vergeleken met de losstaande toetsen van de W810i
Maar ach, alles went
Ghehe, dat is een beetje heel mafquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gewoon je nagels in een puntje knippen dan.![]()
Maar de toetsen zijn inderdaad even wennen.
Serieus, heb jij voor de N73 -net als mij- ook een W810i gehad?![]()
Dude, stop copying my mobile phone choices!!
Daar ga je de fout in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, dat is een beetje heel maf
JaEn daarvoor de Samsung E700
Pauperquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Dhr. Vamps had daarvoor een K300i.
Jouw schuld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:54 schreef liiszle het volgende:
en nu gaat t heul niet zo snel meer hier
Nee.quote:
Zie PI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |