Boer koekoek en joop den uil was foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie riep er in de tweede kamer dat sinterklaas wel degelijk bestaat ?
die van je eerste singletjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef tong80 het volgende:
The Cats gingen zeilen, welke zanger ging ook zeilen ?
Rod Stweard jaquote:
Zelfs met z'n zomer van '69 pist ie dan flink naast de potquote:
scherp +1quote:
Jij magquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
oftwel baas Israel, baas VS, baas Egypte
Tis toch geen Paris Timmer, Paris Bakker en Paris Barendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ze zijn alledrie in hetzelfde hotel verwekt in de jaren 70
Ho, wacht, ik heb liever het vraagteken!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef lurf_doctor het volgende:
Zie je nou gebruikersnaam, gaat Frollo d'r met de broodrooster vandoor
Owkee, Owkee, je bent een gokker he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb liever het vraagteken!
ik ook niet ( behalve donald duck en suske en wiske). maar grijpstra en de gier is geschreven door vd wetering, en die had een boeddhistische achtergrondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik moet hier even passen, ik las geen boeken in the 70's
Ja, Ja, dat kan wel wezen, maar doe eens een nieuwe vraag verzinnen.quote:
Lijkt me het spelletje Cijfers en Letters.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat hebben bob bouma , han van de meer , robert ten brink en maartje van wegen met elkaar gemeen?
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Lijkt me het spelletje Cijfers en Letters.
Jazeker.quote:
Aaarggghhh, gevalletje 'puntje-van-mijn-tong'!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef qltel het volgende:
Hoe heet de gokkast van Will Luikinga's programma Will wil wel?
Neuh. Dat was zelfs nog op zee.. (in de jaren 80 gebruikte hij het ding ook wel, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aaarggghhh, gevalletje 'puntje-van-mijn-tong'!
Maar was dat niet in de 80's?
Harryquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef qltel het volgende:
Hoe heet de gokkast van Will Luikinga's programma Will wil wel?
Klopt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Huilen is voor jou te laat van Corry en de Rekels
En dankzij die plaat hebben nu ook de Rubberen Robbie versie..quote:
Joop Geesinkquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:55 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bedenker van Loekie de Leeuw ?
Rotterdammer, inmiddels overleden en hij was niet zo'n bekende schrijver.quote:
Ja, Bob.quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:10 schreef tong80 het volgende:
Bob den Uijl ? Geen idee welk boek. Schreef veel reisboeken.
Rewimo is momenteel net weg bij de school van onze zoon en onderweg naar d'r werk.. Nog 25 minuten geduld dus (ze komt op weg naar d'r werkplek langs de koffieautomaat, dus vandaar)quote:
In je zelfgemaakte soep?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
waar deed ik het gisteren nog? (reclame slogan)
Ik vraag me ook af aarvoor het reclame was en uit welke tijd deze dan was. Volgens mij was hij van na de jaren 70, maar dat komt wellicht omdat ik ook steeds ouder wordt..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
klopt, ik vond dat altijd een ranzige slogan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat bordje aan het begin was lachenDaar stond elke keer wat anders op. Ik herinner me met name Farty Towels
![]()
Ook wel leuk:quote:van Wikipedia:
Tijdens de titelrol die meestal aan een aflevering vooraf gaat verschijnt het naambord van het hotel in beeld. De naam van het hotel, 'Fawlty Towers' is hierop vaak, als een soort anagram, op grappige wijze verbasterd. In sommige gevallen ziet men de schoolkinderen, die kennelijk voor het verplaatsen van de letters verantwoordelijk zijn, nog net het beeld uit vluchten. In de loop der tijd heette het hotel door dit vandalisme onder meer: Fatty Owls (vettige uilen), Warty Towels (wrattige handdoeken), Flowery Twats (bloemige kutten), Watery Fowls (waterig gevogelte) en Farty Towels (winderige handdoeken).
quote:Op de Belgische televisie kreeg de serie de titel De zoete inval mee.
Wij hier ook niet. We hebben de serie gelukkig ook op DVD.. Waarbij ik "The German's" vanzelfsprekend de beste vind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef tong80 het volgende:
De leukste komische serie ooit. Heb ze al tientallen keren gezien maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
BVDquote:
Dat moet "It's all in the family" zijn.. (er was trouwens al een vraag..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe heette de serie over een Amerikaanse familie, met een zeer conservatieve vader die nogal moeite had met zijn flower-power schoonzoon?
Zijn vrouw was een zeer naïef en slaafs type, die echter in haar onschuld vaak rake dingen zei. Zij zingt ook de titelsong.
All in the family.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe heette de serie over een Amerikaanse familie, met een zeer conservatieve vader die nogal moeite had met zijn flower-power schoonzoon?
Zijn vrouw was een zeer naïef en slaafs type, die echter in haar onschuld vaak rake dingen zei. Zij zingt ook de titelsong.
Niet toen ik de mijne tiktequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:41 schreef qltel het volgende:
Dat moet "It's all in the family" zijn.. (er was trouwens al een vraag..)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe werd de schoonzoon van Archie later bekend ?
TV Privé ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef Ole het volgende:
Hoe heette het eerste NL roddelprogramma op tv?
Goed!quote:
Klopt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
liesje nak.
Haar vader heeft een antenne op haar dak.
Verder is het een zeikkind
Ik neem aan dat je Ria Valk bedoeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie had er marmalade salades op haar achtwerk?
Ja, 't is een tof topic, ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dé ja vu topic is het geworden
CPN?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Frollo het volgende:
Welke naam kreeg de politieke partij Kommunistiese Partij Nederland/Marxisties Leninisties in 1972?
was toen nog 100 yards (110 meter) ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is er vreemd aan de Olympische 100 meter sprint in de jaren 70 ?
Abracadabra.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet zoals nu, je kon smtp'en, pop3'en, ftp'en enzo. Maar geen http.
Klopt half..quote:
Nee, nee, nee Pong is NIET goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abracadabra.
Pong is natuurlijk goed
En je kon Gopheren. Rond 1990 dan hé..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet zoals nu, je kon smtp'en, pop3'en, ftp'en enzo. Maar geen http.
Dat zijn natuurlijk Agetha, Björn, Benny en Annifrid, oftewel:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
welke popgroep heeft als naam een annagram?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef qltel het volgende:
De Canadese vereniging van postzegelverzamelaars..
Nee, die bestaat sinds 1887, dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef qltel het volgende:
De Canadese vereniging van postzegelverzamelaars..
Het kunnen er zoveel zijn.. Greenpeace, De Canadese vereniging van postzegelliefhebbers en zo zullen er nog wel een stel zijn.. Ze waren actief in 1971, die Canadezen..quote:
Daar denkt de gemiddelde Telegraaf-reageerder heul anders overquote:
Ach ja, ik zal wel op meer punten verschillen van de gemiddelde Telegraaf-reageerder.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar denkt de gemiddelde Telegraaf-reageerder heul anders over![]()
Good for youquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal wel op meer punten verschillen van de gemiddelde Telegraaf-reageerder.
Officieel degeen die goed raadde.. Maar als het lang duurt kan een ander het ook doen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Good for you![]()
En nieuwe vraag of verzint iedereen naar beleiven vragen?
young?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Officieel degeen die goed raadde.. Maar als het lang duurt kan een ander het ook doen..
Laat ik er eens een eenvoudige tussendoor gooien: Crosby, Stills, Nash & ......
Avro's Sportpanorama?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het sportprogramma van de AVRO ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef nebelung het volgende:
Welke familie zong “David’s Song” in 1979?
Mooi plaat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:49 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha die weet ik, de Kelly Family ..don't be afraid, I know the way
Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik was bang van Catweazle maar wilde het wel zien.
Wat was het "huisdier" van Catweazle ? En hoe heette ie ?
Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Big_Yin het volgende:
Wie zong het origneel van "don't cry for me Argentina" en uit welke musical kwam het?
Sinead O'Connor heeft het ook heel mooi vertolkt en Maklika verschrikkelijk slecht
Dat bedoelde ik dus met maklika, verschrikkelijke slechte utvoering want die muts kan absoluut niet zingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..
Touchwood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?
Nee het is een hippie zangeres uit Canada, geboren in 1943.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:26 schreef Manono het volgende:
Welke beroemde zangeres had in 1976 een hit waarin zij verhaalt dat ze bij wijze van grap naar een waarzegster op Bleeckerstreet gaat, waarna haar achttien doller in rook opgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |