Abracadabra.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet zoals nu, je kon smtp'en, pop3'en, ftp'en enzo. Maar geen http.

Klopt half..quote:

Nee, nee, nee Pong is NIET goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abracadabra.
Pong is natuurlijk goed

En je kon Gopheren. Rond 1990 dan hé..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Niet zoals nu, je kon smtp'en, pop3'en, ftp'en enzo. Maar geen http.

Dat zijn natuurlijk Agetha, Björn, Benny en Annifrid, oftewel:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
welke popgroep heeft als naam een annagram?

quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef qltel het volgende:
De Canadese vereniging van postzegelverzamelaars..

Nee, die bestaat sinds 1887, dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef qltel het volgende:
De Canadese vereniging van postzegelverzamelaars..

Het kunnen er zoveel zijn.. Greenpeace, De Canadese vereniging van postzegelliefhebbers en zo zullen er nog wel een stel zijn.. Ze waren actief in 1971, die Canadezen..quote:

Daar denkt de gemiddelde Telegraaf-reageerder heul anders overquote:

Ach ja, ik zal wel op meer punten verschillen van de gemiddelde Telegraaf-reageerder.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar denkt de gemiddelde Telegraaf-reageerder heul anders over![]()

Good for youquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal wel op meer punten verschillen van de gemiddelde Telegraaf-reageerder.

Officieel degeen die goed raadde.. Maar als het lang duurt kan een ander het ook doen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Good for you![]()
En nieuwe vraag of verzint iedereen naar beleiven vragen?

young?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Officieel degeen die goed raadde.. Maar als het lang duurt kan een ander het ook doen..
Laat ik er eens een eenvoudige tussendoor gooien: Crosby, Stills, Nash & ......

Avro's Sportpanorama?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het sportprogramma van de AVRO ?

quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef nebelung het volgende:
Welke familie zong “David’s Song” in 1979?

Mooi plaat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:49 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha die weet ik, de Kelly Family ..don't be afraid, I know the way

Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik was bang van Catweazle maar wilde het wel zien.
Wat was het "huisdier" van Catweazle ? En hoe heette ie ?

Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Big_Yin het volgende:
Wie zong het origneel van "don't cry for me Argentina" en uit welke musical kwam het?
Sinead O'Connor heeft het ook heel mooi vertolkt en Maklika verschrikkelijk slecht

Dat bedoelde ik dus met maklika, verschrikkelijke slechte utvoering want die muts kan absoluut niet zingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..

Touchwood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?

Nee het is een hippie zangeres uit Canada, geboren in 1943.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:26 schreef Manono het volgende:
Welke beroemde zangeres had in 1976 een hit waarin zij verhaalt dat ze bij wijze van grap naar een waarzegster op Bleeckerstreet gaat, waarna haar achttien doller in rook opgaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |