Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:58 schreef tong80 het volgende:
Ik was bang van Catweazle maar wilde het wel zien.
Wat was het "huisdier" van Catweazle ? En hoe heette ie ?
Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Big_Yin het volgende:
Wie zong het origneel van "don't cry for me Argentina" en uit welke musical kwam het?
Sinead O'Connor heeft het ook heel mooi vertolkt en Maklika verschrikkelijk slecht
Dat bedoelde ik dus met maklika, verschrikkelijke slechte utvoering want die muts kan absoluut niet zingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Julie Covington. En het kwam uit Evita... Madonna heeft er trouwens ook nog een hit mee gehad..
Touchwood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een pad... maar hoe heet ie ook alweer?
Nee het is een hippie zangeres uit Canada, geboren in 1943.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:26 schreef Manono het volgende:
Welke beroemde zangeres had in 1976 een hit waarin zij verhaalt dat ze bij wijze van grap naar een waarzegster op Bleeckerstreet gaat, waarna haar achttien doller in rook opgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |