Joop Geesinkquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:55 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bedenker van Loekie de Leeuw ?
Rotterdammer, inmiddels overleden en hij was niet zo'n bekende schrijver.quote:
Ja, Bob.quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:10 schreef tong80 het volgende:
Bob den Uijl ? Geen idee welk boek. Schreef veel reisboeken.
Rewimo is momenteel net weg bij de school van onze zoon en onderweg naar d'r werk.. Nog 25 minuten geduld dus (ze komt op weg naar d'r werkplek langs de koffieautomaat, dus vandaar)quote:
In je zelfgemaakte soep?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
waar deed ik het gisteren nog? (reclame slogan)
Ik vraag me ook af aarvoor het reclame was en uit welke tijd deze dan was. Volgens mij was hij van na de jaren 70, maar dat komt wellicht omdat ik ook steeds ouder wordt..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
klopt, ik vond dat altijd een ranzige slogan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat bordje aan het begin was lachenDaar stond elke keer wat anders op. Ik herinner me met name Farty Towels
![]()
Ook wel leuk:quote:van Wikipedia:
Tijdens de titelrol die meestal aan een aflevering vooraf gaat verschijnt het naambord van het hotel in beeld. De naam van het hotel, 'Fawlty Towers' is hierop vaak, als een soort anagram, op grappige wijze verbasterd. In sommige gevallen ziet men de schoolkinderen, die kennelijk voor het verplaatsen van de letters verantwoordelijk zijn, nog net het beeld uit vluchten. In de loop der tijd heette het hotel door dit vandalisme onder meer: Fatty Owls (vettige uilen), Warty Towels (wrattige handdoeken), Flowery Twats (bloemige kutten), Watery Fowls (waterig gevogelte) en Farty Towels (winderige handdoeken).
quote:Op de Belgische televisie kreeg de serie de titel De zoete inval mee.
Wij hier ook niet. We hebben de serie gelukkig ook op DVD.. Waarbij ik "The German's" vanzelfsprekend de beste vind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef tong80 het volgende:
De leukste komische serie ooit. Heb ze al tientallen keren gezien maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
BVDquote:
Dat moet "It's all in the family" zijn.. (er was trouwens al een vraag..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe heette de serie over een Amerikaanse familie, met een zeer conservatieve vader die nogal moeite had met zijn flower-power schoonzoon?
Zijn vrouw was een zeer naïef en slaafs type, die echter in haar onschuld vaak rake dingen zei. Zij zingt ook de titelsong.
All in the family.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe heette de serie over een Amerikaanse familie, met een zeer conservatieve vader die nogal moeite had met zijn flower-power schoonzoon?
Zijn vrouw was een zeer naïef en slaafs type, die echter in haar onschuld vaak rake dingen zei. Zij zingt ook de titelsong.
Niet toen ik de mijne tiktequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:41 schreef qltel het volgende:
Dat moet "It's all in the family" zijn.. (er was trouwens al een vraag..)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef tong80 het volgende:
Hoe werd de schoonzoon van Archie later bekend ?
TV Privé ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef Ole het volgende:
Hoe heette het eerste NL roddelprogramma op tv?
Goed!quote:
Klopt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
liesje nak.
Haar vader heeft een antenne op haar dak.
Verder is het een zeikkind
Ik neem aan dat je Ria Valk bedoeltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie had er marmalade salades op haar achtwerk?
Ja, 't is een tof topic, ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dé ja vu topic is het geworden
CPN?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Frollo het volgende:
Welke naam kreeg de politieke partij Kommunistiese Partij Nederland/Marxisties Leninisties in 1972?
was toen nog 100 yards (110 meter) ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is er vreemd aan de Olympische 100 meter sprint in de jaren 70 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |