Gelukkig maar..quote:
Ronnie James.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die groep heet DIO, maar zijn voornaam weet ik niet meer.
Hij's goed!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die groep heet DIO, maar zijn voornaam weet ik niet meer.
nee, niet goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef Ole het volgende:
Klassewerk?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef Frollo het volgende:
't Spant erom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef Frollo het volgende:
Hoe heette de eerste tv-show van Nederland waarin een heusche auto te winnen was?Dat was vast de Willem Ruis show ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een briefkaart op de eerste rangquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef charon het volgende:
Welk programma begon de presentator altijd met: "Lieve Dames, Beste Heren" ?
Nou, ik kan de vraag natuurlijk nog even editten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Frollo het volgende:
Ik vond mijn antwoord beter beredeneerd. Jammer alleen dat het fout was.
nee jaren 70 waren mijn jeugdjaren, en ik ben geloof ik in het verleden blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef charon het volgende:
Gebruikersnaam is een wandelende encyclopedie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
Houtje touwtje jas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hoe heette de dikke zwarte wollige jassen met touw en knoop sluiting
trenchcoat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
maarrehhh
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
maarrehhh
quote:
Yep,maar ik lees net wel dat een rits ook kan dus wellicht dat het wat verwarrend wasquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee maar het lijkt me wel iets voor Den Uyl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |