Boer koekoek en joop den uil was foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie riep er in de tweede kamer dat sinterklaas wel degelijk bestaat ?
die van je eerste singletjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef tong80 het volgende:
The Cats gingen zeilen, welke zanger ging ook zeilen ?
Rod Stweard jaquote:
Zelfs met z'n zomer van '69 pist ie dan flink naast de potquote:
scherp +1quote:
Jij magquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
oftwel baas Israel, baas VS, baas Egypte
Tis toch geen Paris Timmer, Paris Bakker en Paris Barendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ze zijn alledrie in hetzelfde hotel verwekt in de jaren 70
Ho, wacht, ik heb liever het vraagteken!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef lurf_doctor het volgende:
Zie je nou gebruikersnaam, gaat Frollo d'r met de broodrooster vandoor
Owkee, Owkee, je bent een gokker he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb liever het vraagteken!
ik ook niet ( behalve donald duck en suske en wiske). maar grijpstra en de gier is geschreven door vd wetering, en die had een boeddhistische achtergrondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik moet hier even passen, ik las geen boeken in the 70's
Ja, Ja, dat kan wel wezen, maar doe eens een nieuwe vraag verzinnen.quote:
Lijkt me het spelletje Cijfers en Letters.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat hebben bob bouma , han van de meer , robert ten brink en maartje van wegen met elkaar gemeen?
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Lijkt me het spelletje Cijfers en Letters.
Jazeker.quote:
Aaarggghhh, gevalletje 'puntje-van-mijn-tong'!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef qltel het volgende:
Hoe heet de gokkast van Will Luikinga's programma Will wil wel?
Neuh. Dat was zelfs nog op zee.. (in de jaren 80 gebruikte hij het ding ook wel, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aaarggghhh, gevalletje 'puntje-van-mijn-tong'!
Maar was dat niet in de 80's?
Harryquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef qltel het volgende:
Hoe heet de gokkast van Will Luikinga's programma Will wil wel?
Klopt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef tong80 het volgende:
Huilen is voor jou te laat van Corry en de Rekels
En dankzij die plaat hebben nu ook de Rubberen Robbie versie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |