Hopelijk nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:35 schreef Luco het volgende:
Wanneer zou dit topic doodbloeden? Na deel 9 ofzo?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef Mardoek50 het volgende:
Baastana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef Zamehada het volgende:
Schaamteloze fail![]()
[ afbeelding ]
Fresh Baas of Waddinxveen![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef Zamehada het volgende:
Schaamteloze fail![]()
[ afbeelding ]
Fresh Baas of Waddinxveen![]()
Whahahahaha !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef K-lep het volgende:
zoo ff wat anders dan een fotosoep.
baas in actie
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:19 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb geen photoshopskills, maar ik zou echt graag een Pablo Escobaas willen zien
[ afbeelding ]
Wat harddrugs al niet met een mens doetquote:
WTF is dat voor zeekoe, is dat serieus een sportvrouw?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:19 schreef frank07 het volgende:
in het kader van de Olympische Spelen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF is dat voor zeekoe, is dat serieus een sportvrouw?
Post zelf dan is wat met je fotoshop skills of stfu en open een klaagbak topicquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:12 schreef DomMAXx het volgende:
begint saai te worden, alle nerds in dit topic falen met photoshop
hahahahahahahahaXDquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:05 schreef Lussenlul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien al een paar geweest. Zal me niks verbaasen...
Pas vijftien keer ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is Lange Frans en Baas B. al geweest?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef Charizma het volgende:
TVP
en zelfs die is gejat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Impala-neuker het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht ja![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef DeHovenier het volgende:
Uit welke film komt dat fragmentje?
jezus wat laten ze op het orgineel zien??quote:
Origineel:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus wat laten ze op het orgineel zien??
wat een kneus?
Die laatste in hun OP heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:42 schreef K-lep het volgende:
Ze zijn op het forum van onzin.com ook al goed bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*linkje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Interessante vraag, ben ik ook benieuwd naar (eigenlijk bij alle fokhypes)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Er rest mij echter 1 vraag, hoe is dit topique ontstaan en wie heeft onor turko ontdekt?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:43 schreef StarGazer het volgende:
Kan niet ontbreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag hem hier voor het eerst. En dan twee delen terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Geachte fokkers,
Ik volg dit topique nu enige tijd met veel respect en ontzag en daarom ook een diepe buiging naar de geweldige breinen die achter het onstaan van deze sublieme topique reeks zitten.
Er rest mij echter 1 vraag, hoe is dit topique ontstaan en wie heeft onor turko ontdekt?
Alle toffe dingen daar hebben ze gebite van de fok-reeks en wat ze zelf maken is saai/lelijk/paintquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:42 schreef K-lep het volgende:
Ze zijn op het forum van onzin.com ook al goed bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*linkje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje sneu iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Alle toffe dingen daar hebben ze gebite van de fok-reeks en wat ze zelf maken is saai/lelijk/paint![]()
haha okay! nu ik het verhaal erachter weet ga ik weer verder genieten van alle creaties die al geweest zijn en nog gaan komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Hij kwam op FOK! hierdoor, uit dit topic in LIF: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Gepost door de persoon die ik quotte. Vervolgens was het lachen, gieren, brullen om die foto's en besloot een FOK!ker een ONZ-painttopic te openen.
Zo is het dus gebeurd.
[..]
Kapot ziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef DvDongeren het volgende:
Hij is echt baas! Toch maar een poging gedaan;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die laatste in hun OP heb ik gemaakt.
Maar ik zie dat ze zo'n beetje onze hele reeks rippen zonder melding te maken dat het hier vandaan komt.
godverdomme zitten ze gewoon al die plaatjes te stelen hier kan ik echt boos om worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
hier, http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121 op dat forum zijn ze ook al bezigzijn ONZE fotoshops ook te bezichtigen, onur verheerlijking stijgt tot grote hoogte...
Whehehe, en zelf daar niks kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
hier, http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121 op dat forum zijn ze ook al bezig, onur verheerlijking stijgt tot grote hoogte...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
godverdomme zitten ze gewoon al die plaatjes te stelen hier kan ik echt boos om worden.
* edit
reactie achter gelaten
http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121&forumpage=8#5433553
Whehe, kutforum.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
godverdomme zitten ze gewoon al die plaatjes te stelen hier kan ik echt boos om worden.
* edit
reactie achter gelaten
Lol, misschien is het een goed idee om voortaan alle Photoshops een speciaal FOK!watermerk te geven. Mensen kijken naar onze kunsten op, en daar heb ik eigenlijk geen probs mee. Maar om nou dingen over te gaan kopieren..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die laatste in hun OP heb ik gemaakt.
Maar ik zie dat ze zo'n beetje onze hele reeks rippen zonder melding te maken dat het hier vandaan komt.
Ja, op zich... maar zo'n lelijk watermerk over zo'n plaatje is ook weer niet mooi en als je hen aan de zijkant doet waar het niet relevant is, knippen ze dat stuk er gewoon af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Lol, misschien is het een goed idee om voortaan alle Photoshops een speciaal FOK!watermerk te geven. Mensen kijken naar onze kunsten op, en daar heb ik eigenlijk geen probs mee. Maar om nou dingen over te gaan kopieren..
Ach ja, ik vind het niet zo'n ramp hoor. Ik maak ze om te kunnen lachen, en als ze er op een ander forum ook om kunnen lachen vind ik het prima. Het is wel stom als ze net gaan doen of ze het zelf gemaakt hebben, maar ja, dat is altijd al zo geweest, zelfs in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, op zich... maar zo'n lelijk watermerk over zo'n plaatje is ook weer niet mooi en als je hen aan de zijkant doet waar het niet relevant is, knippen ze dat stuk er gewoon af.
Nouja.. ik snap ook niet echt wat er grappig aan is om plaatjes ergens anders vandaan te rippen en ze dan te gaan posten alsof je ze zelf hebt gemaakt.
Het leuke hier is dat het spontaan is en iemand steeds met wat anders komt, beetje creatief enzo..
Motiveert anderen om weer wat te maken.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:21 schreef Hanstin het volgende:
Kan ik nu een forum wars verwachten tussen onzin.com, alphen.nu en fok.nl?
[..]
* edit
reactie achter gelaten
[..]
* edit
reactie achter gelaten
Dat ze hem zoent, dat is gewoon nastyquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:13 schreef senderrr het volgende:
Euj bazen, ik heb er nog eentje gemaakt met ditkeer Onur Torko in The Baas Identity
[ afbeelding ]
je verveeld ons ook, en das veel erger....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef Samba-boy het volgende:
[ afbeelding ]
ja, I know, hij is verschrikkelijk slecht, maar ik verveel me.
In deel 14 heb ik hem voor het eerst gepost: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #14quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Hij kwam op FOK! hierdoor, uit dit topic in LIF: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Gepost door de persoon die ik quotte. Vervolgens was het lachen, gieren, brullen om die foto's en besloot een FOK!ker een ONZ-painttopic te openen.
Zo is het dus gebeurd.
[..]
quote:
Keesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef omyfalzer het volgende:
Baas overtreft Toon, die Kankerkachel gast en Dennis...
Misschien iets voor in het Fok! Book of Records :p
(Tvp)
Het origineel is je vriendin zeker?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:41 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
pleeg zelfmoord ofzo kansloos figuur
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het origineel is je vriendin zeker?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In deel 14 heb ik hem voor het eerst gepost: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #14
[..]
Voel mij toch wel trots dat ik de oorzaak ben van deze hype
[ afbeelding ]
Gast, echtquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:41 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
pleeg zelfmoord ofzo kansloos figuur
M'n drinken, wat doe je!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In deel 14 heb ik hem voor het eerst gepost: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #14
[..]
Voel mij toch wel trots dat ik de oorzaak ben van deze hype
[ afbeelding ]
In ieder geval iets over zijn achtergrond niet vergeten/verraden. Dat kan ik er nog uithalen.quote:
Op Ellegirl:quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:59 schreef OldJeller het volgende:
Hier op FOK! is gewoon een keiharde trend gezet met deze baas.
Zie google resultaten op "onur torko": Onur Torko googlezoekresultaten
zelfs ellegirl.nl![]()
![]()
quote:Lovefoxxx 01 August 2008 22:56
ik was 'm ook al zoek
wilde het aan mijn oppaskindje laten zien, ehh ja
De eerste twee zinnen betekenen in ieder geval iets van "het kan mij niet schelen, laat ze maar lekker".quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ik weet het maar ach het maakt me niet uit.
ik denk er verder niet over na.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat is de gewone Nederlandse vertaling pannekoek
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat is de gewone Nederlandse vertaling pannekoek
haha geen probleemquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehe ik dacht dat hij lui was en geen zin had om t te vertalen. excuses.
Hij gaat ermee om als stofdeeltjes van z'n schouder af te vegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
Hehe thx.
Het is wel een reactie die bij een baas past moet ik zeggen.
baas heeft schijtquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
Hehe thx.
Het is wel een reactie die bij een baas past moet ik zeggen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:59 schreef OldJeller het volgende:
Hier op FOK! is gewoon een keiharde trend gezet met deze baas.
Zie google resultaten op "onur torko": Onur Torko googlezoekresultaten
zelfs ellegirl.nl![]()
![]()
laten we zo zeggen.. hij is het gewentquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ik weet het maar ach het maakt me niet uit.
ik denk er verder niet over na.
Gast.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef Knoflook het volgende:
BAARS
Hopenlijk vind imagehost deze minder aanstootgevend dan tinypic:P
Baas boysquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef DivineJester het volgende:
Een onschuldige dan maar weer:
Baas boys, baas boys, watcha gonna do:
[ afbeelding ]
Beetje vrij vertaaldquote:
quote:Hey, hoe gaat 'ie kerel. Ik heb jouw foto gezien op sites en zo, ik dacht ik laat het je weten omdat je een Turk bent en zo. Laat ze maar praten, ze laten zien dat ze fan van je zijn.
[link]
Misschien wist je dit al, zo niet, dan weet je het iig nu.
er zitten ook gewoon turken op fokquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:03 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Fokkers. jullie kunnen google vertaler toch gebruiken?
Maak eens foto's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef JelleS het volgende:
Damn ik denk dat ik niet meer bij kom als ik hem weer zie (hangt altijd rond het station met zen matties)
Tuurlijk wel, idioot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Juuuuist, jij hebt de grap niet begrepen.
bron: http://www.superdudes.nl/Mr__Valentino/berichtenquote:onur_torko Geplaatst op zaterdag 23-08-2008 23:38ge
saolmoruk
biliyorum aman bosverrr
kavama takmiyomm
saol assil arkadas nerelisin sen
haydii
Die is al lang bekend. http://onur-en-co.hyves.nl/quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
zijn echte Hyves laten we wel anoniem he?
Ik heb zijn echte maar die posten is een beetje laag
* staan trouwens geen extra foto's op![]()
*
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef JDeStoereNeger het volgende:
http://www.superdudes.nl/onur_torko/pics
de eerste foto,
dat is een vmbo-basic tendens boek
Volgens mij had die Hyves toen ik 'm de eerste keer bekeek iets van 600 views. Nu al meer dan 3000.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Die is al lang bekend. http://onur-en-co.hyves.nl/
In KLB is 'ie al eerder gepost.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nu je hem post wel.
Precies.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
In KLB is 'ie al eerder gepost.
Daarbij.. iedereen weet hoe baas heet en waar hij vandaan komt. Dus je hebt 'm zo gevonden op Hyves.
Ik ben het met je eens, Bobbejaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies.![]()
Maar laten we het wel netjes houden en niet zijn hyves volspammen of kut berichtjes sturen. Da's kinderachtig en niet tof.
+1, dan zou die jongen al helemaal geen leven meer hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies.![]()
Maar laten we het wel netjes houden en niet zijn hyves volspammen of kut berichtjes sturen. Da's kinderachtig en niet tof.
Ik zal eens kijken. Maar hij heeft wel een gun he........quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak eens foto's?Steeds hetzelfde materiaal word saai
Ik niet. Dit bewijst dat hij geen baas kan zijn, een baas zou het nemen als een kerel en het terug reflecteren (15 times the speed of light) en niet alles om zich heen negerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb er wel respect voor hoe die gast ermee omgaat
Ach zeikert, tis maar haar.... met onur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:42 schreef Charizma het volgende:
Gadverdammeeee! kan dat ranzige aars plaatje niet worden verwijderd door een mod? vervuiling van topique zonder enige meerwaarde!
VIER forums VIER.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Alleen alphen, ongein en ellegirl?
Beppie van 15.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:06 schreef BonJovi het volgende:
ff seri check zijzn hyves die baas regelt wel
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:36 schreef msnk het volgende:
En een verzoek als het mag. Kan iemand hier iets moois van maken?
[ afbeelding ]
Zou beppie z'n vriendinnetje zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Die is al lang bekend. http://onur-en-co.hyves.nl/
Toen was jij nog heul geen lidquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Dit topic![]()
Mindstends net zo geniaal als Kees Kankerkachel.
Kees is en blijft leuker. Die krijgen van mij van de week nog wa te heuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Dit topic![]()
Mindstends net zo geniaal als Kees Kankerkachel.
quote:
Ik heb bijna de hele reeks gevolgd terwijl ik destijds niet lid wasquote:
Dat is alizee in je avatar of niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Elwood1802 het volgende:
kees en baas in één foto is natuurlijk ook geniaal
Ok danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele reeks gevolgd terwijl ik destijds niet lid was![]()
Tranen met tuiten gelachen toen
Zie geen plaatje..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is alizee in je avatar of niet?
Correctquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is alizee in je avatar of niet?
Stond in dat smaatjes & hussler topic, daarna gehyped in klb sc met de eerste photoshops en toen overgenomen door onz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Geachte fokkers,
Ik volg dit topique nu enige tijd met veel respect en ontzag en daarom ook een diepe buiging naar de geweldige breinen die achter het onstaan van deze sublieme topique reeks zitten.
this is how we doquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Stond in dat smaatjes & hussler topic, daarna gehyped in klb sc met de eerste photoshops en toen overgenomen door onz.
omg.. Kankerkachel Kees:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:31 schreef Pwnie het volgende:
Wie de neuck is Kees Kankerkachel... Onur Baas is toch de man...![]()
Die gast moet zich toch echt verrot schamen... kan beter een afspraak maken bij http://www.medischcentrumscheveningen.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |