Post zelf dan is wat met je fotoshop skills of stfu en open een klaagbak topicquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:12 schreef DomMAXx het volgende:
begint saai te worden, alle nerds in dit topic falen met photoshop
hahahahahahahahaXDquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:05 schreef Lussenlul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien al een paar geweest. Zal me niks verbaasen...
Pas vijftien keer ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Is Lange Frans en Baas B. al geweest?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef Charizma het volgende:
TVP
en zelfs die is gejat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Impala-neuker het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht ja![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef DeHovenier het volgende:
Uit welke film komt dat fragmentje?
jezus wat laten ze op het orgineel zien??quote:
Origineel:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus wat laten ze op het orgineel zien??
wat een kneus?
Die laatste in hun OP heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:42 schreef K-lep het volgende:
Ze zijn op het forum van onzin.com ook al goed bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*linkje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Interessante vraag, ben ik ook benieuwd naar (eigenlijk bij alle fokhypes)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Er rest mij echter 1 vraag, hoe is dit topique ontstaan en wie heeft onor turko ontdekt?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:43 schreef StarGazer het volgende:
Kan niet ontbreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag hem hier voor het eerst. En dan twee delen terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Geachte fokkers,
Ik volg dit topique nu enige tijd met veel respect en ontzag en daarom ook een diepe buiging naar de geweldige breinen die achter het onstaan van deze sublieme topique reeks zitten.
Er rest mij echter 1 vraag, hoe is dit topique ontstaan en wie heeft onor turko ontdekt?
Alle toffe dingen daar hebben ze gebite van de fok-reeks en wat ze zelf maken is saai/lelijk/paintquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:42 schreef K-lep het volgende:
Ze zijn op het forum van onzin.com ook al goed bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*linkje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje sneu iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Alle toffe dingen daar hebben ze gebite van de fok-reeks en wat ze zelf maken is saai/lelijk/paint![]()
haha okay! nu ik het verhaal erachter weet ga ik weer verder genieten van alle creaties die al geweest zijn en nog gaan komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef OldJeller het volgende:
Hij kwam op FOK! hierdoor, uit dit topic in LIF: Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Gepost door de persoon die ik quotte. Vervolgens was het lachen, gieren, brullen om die foto's en besloot een FOK!ker een ONZ-painttopic te openen.
Zo is het dus gebeurd.
[..]
Kapot ziekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef DvDongeren het volgende:
Hij is echt baas! Toch maar een poging gedaan;
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die laatste in hun OP heb ik gemaakt.
Maar ik zie dat ze zo'n beetje onze hele reeks rippen zonder melding te maken dat het hier vandaan komt.
godverdomme zitten ze gewoon al die plaatjes te stelen hier kan ik echt boos om worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
hier, http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121 op dat forum zijn ze ook al bezigzijn ONZE fotoshops ook te bezichtigen, onur verheerlijking stijgt tot grote hoogte...
Whehehe, en zelf daar niks kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef DomMAXx het volgende:
[..]
hier, http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121 op dat forum zijn ze ook al bezig, onur verheerlijking stijgt tot grote hoogte...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
godverdomme zitten ze gewoon al die plaatjes te stelen hier kan ik echt boos om worden.
* edit
reactie achter gelaten
http://alphen.nu/?p=forum&topic=50121&forumpage=8#5433553
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |