quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Moonah het volgende:
Jij breekt geloof ik wel écht het 'snel ma je bevalling weer online zijn'-record Freecell.![]()
![]()
Aangezien ik na de bevalling 4 uur per week ouderschapsverlof wil opnemen, kan ik dat met deze nieuwe regeling ruim 3 jaar genieten en die 4 uur krijg ik dan waarschijnlijk ong. voor 60% doorbetaald.quote:Per wanneer zal het ouderschapsverlof worden verlengd van 13 naar 26 weken?
Het kabinet is van plan om het ouderschapsverlof per 1 januari 2009 te verlengen tot 26 weken. De Wet arbeid en zorg moet hiervoor worden aangepast. Dit blijkt uit de Rijksbegroting 2008 die op Prinsjesdag aan de Tweede Kamer is aangeboden. Meer informatie over de verlenging zal bekend worden als het wetsvoorstel daartoe aan de Tweede Kamer wordt aangeboden.
4 uur precies bij Freecell zie ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]4 uur en 7 minuten bij Finn
En nee, dat weet ik niet uit m'n hoofd, maar heb ik even teruggezocht
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
4 uur precies bij Freecell zie ik
Mijn lieve Tinuviel heeft op marktplaats gezocht naar meubels, en zodoende kwam ze iemand tegen die een hele inboedel te koop hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe heb je dat gedaan? Tips please!
V&D heeft n lijn welke vanaf maat 44 beginnen tegen een acceptabele prijs freecell, en als je bv voor de overslag truitjes gaat van nijntje kun je hier vrij lang mee toe tot 50/56 pastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef freecell het volgende:
[..]
echt?
Dit is een TVP. omdat ik héél benieuwd ben hoe het gaat met de mensen die tegelijk met mij uitgerekend waren!
Daar heb je toch iets extra's mee op de één of andere manier.
Over babykamers: begin er ook niet te laat mee, doordat ik harde buiken had en dergelijke mocht ik bijna niks mee zelf doen. Wel jammer, want je wilt wel graag zélf prutsen hoor!
Hier zijn kleertjes een issueMaat 50 is écht te groot
Dus als de verloskundige zegt dat het waarschijnlijk een kleintje wordt is het misschien handig om 1 of 2 setjes in een kleiner maatje te kopen
Preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
4 uur precies bij Freecell zie ik
Achja, ouders weg, kraamverzorgster weg, verloskundige weg, alle FOK!kers op het bellijstje zijn gebeld en je wilt het dolgraag verder de wereld in schreeuwen, dan is een laptop een uitkomst
Ik ben ook érg benieuwd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef OooLizaooO het volgende:
Is er trouwens al nieuws van Kaar?
Ging zij niet gestript worden en als dat niet hielp ingeleid worden morgen?
Kunnen we er een paar![]()
![]()
tegenaangooien Kaar?
Leuke kaart, Freecelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef freecell het volgende:
Oja, kaartje!
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant links:
[ afbeelding ]
Binnenkant rechts
[ afbeelding ]
Ja wat zou dat idd lekker zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef freecell het volgende:
Zou tof zijn als Kaar idd gewoon lekker aan het bevallen was!
Nog steeds nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ja wat zou dat idd lekker zijn!![]()
Maar ik vrees dat het morgen echt een bezoekje ziekenhuis wordt.
Daar wordt eerst een hartfilmpje gemaakt en daarna een gesprek (en onderzoek) met de gynaecoloog over "hoe nu verder". Ik weet dat ik me er bij neer moet leggen, maar ik had het zo graag anders gewild.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Kaarr het volgende:
Ja wat zou dat idd lekker zijn!![]()
Maar ik vrees dat het morgen echt een bezoekje ziekenhuis wordt.
Daar wordt eerst een hartfilmpje gemaakt en daarna een gesprek (en onderzoek) met de gynaecoloog over "hoe nu verder". Ik weet dat ik me er bij neer moet leggen, maar ik had het zo graag anders gewild.
Ehhh..ik zelf denk ik. Of andersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kaar en Kaarman heel veel succes morgen!![]()
Kaar, wie komt ons laten weten als je bent bevallen ?!
Wat lief!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik stel me beschikbaar voor sms-dienst
Heb ik iets gemist, Rockabella?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende naar aanleiding van het 'afstoffen en opknappen' van een box:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Tips please!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:22 schreef livelink het volgende:
Mibos, gefeliciteerd met Eva!
Freecell en Tara, gefeliciteerd met Leander!
[..]
Heb ik iets gemist, Rockabella?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef Kaarr het volgende:
We gaan gewoon hopen dat het vanavond toch gaat gebeuren en dat we morgen de afspraak moeten afzeggen!![]()
En als het toch het ziekenhuis wordt dan is het maar zo. Ik wil die kleine in mijn armen houden!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Brighteyes het volgende:Lishe!
[..]
Die had ik dan weer gemist!
Rocka, kom eens vertellen, heb jij ook zo'n leuke boodschap?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar onze box moet soms afgekrabt worden...
Lishe, van harte!![]()
Ja was 3D, en bewegend 3D. Bij Sara was het veel minder duidelijk, dit was echt zo onwijs gaaf! De kleine lijkt dit keer meer op mij, alleen het neusje is weer precies hetzelfde als bij Sara.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef Lois het volgende:
Wauw Fuente wat mooi!! Wat kun je dat goed zien zeg, dat is 3D zeker? Heeel bijzonder.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Marie, wat vervelend dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is, hopelijk is die over 2 weken gezakt, zodat je kunt blijven werken zoals nu.
Kaarr heel veel succesvandaag!!
En Lishe hier ook nog van harte gefeliciteerd en wat vind ik het leuk dat we samen zwanger zijn
Fuente hele mooie echo's en ik zie dat je in Haaksbergen bent geweest, woon je daar ook? Is best dichtbij Enschede.
Nog dichterbij denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik woon in HengeloOok dicht bij Enschede
Bij mij zie je ook nooit wat, als iemand het een beetje fatsoenlijk doetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef Jelief het volgende:
Tex bij mij zie je er nooit wat van, een heel klein paars stipje en dat zie je alleen als je er op let. Maar idd gewoon zeggen dat je bloed even gecontroleerd moet worden.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, omdat anders het namentopic overloopt met mijn offtopic.
Het enige wat ik weet is dat er 2 streepjes zijn. Brusje is in de maak!!
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd![]()
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's![]()
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne vakantie Raissa! Geniet ervan en ik hoop dat je de misselijkheid met vertrek lekker hier achterlaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef Raissa het volgende:
Ik denk dat dit voorlopig even mijn laatste post is, we gaan zaterdag op vakantie en heb morgen nog veel te regelen! Ik meld me weer zodra we terug zijn. En ik wil als ik terug ben allemaal nieuwe streepjes zien![]()
Qua misselijkheid ging het 3 dagen wat beter, heb maar 1 emesafene per dag geslikt ipv 2. Vandaag ging het helaas toch weer fout, veel naar de wc rennen dus.. Hoop dat dat op vakantie wat beter gaat!
wat mooi en lief en duidelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd![]()
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's![]()
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post veel op Fok, maar niet in OUD.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Beauke! Dus je bent eigenlijk al een beetje een bekende hier in OUD?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:06 schreef Beauke het volgende:
Nou, ik wil me bij deze ook even in dit topic melden.
Zondag een zwangerschapstest gedaan, positief, maandag een afspraak bij de huisarts.
21 Juli was de eerste dag van m'n laatste menstruatie dus zal als alles goed gaat eind april uitgeteld zijn.
Heb nu toch wel last van de eerste zwangerschapsverschijnselen: misselijk, moe, hoofdpijn. Ik voel me vergelijkbaar met als ik een kater heb van de alcohol!![]()
O ja, heb een extra profiel aangemaakt, over een tijdje zal ik wel m'n 'normale' profiel hiervoor gebruiken maar vind het nu nog te vroeg.
Ik heb dit dus ook, niet alleen richting de liezen maar ook bovenin mijn baarmoeder (tenminste, op de plek waar ik denk dat de bovenkant zit). Zelf dacht ik aan bandenpijn, ook omdat mijn buik nogal veel gegroeid is de laatste week. Echt ontploft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef Fruppel het volgende:
Verlof! Wat lekker, ik kijk er nu al naar uit! Geniet ervan Marit!
Ik voel me prima dus weinig nieuws!
Wel een vraagje, ik heb sinds een paar dagen steeds een soort steken/ krampjes op verschillende plekken in mijn buik, zijn dat mijn banden en het uitzetten van mijn baarmoeder?
Vraag het dinsdag ook wel even aan de VK maar ben benieuwd wat het kan zijn!
Ja helemaal super hoor!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Lishe het volgende:
Joehoe, Diaan! Zitten we toch nog samen hier, wonderlijk!
Ik heb donderdag een termijnecho. De assistente wees me er wel op (en dat hadden we zelf ook al bedacht) dat er misschien nog wel niks duidelijker word, als het vruchtje nog klein is. En ze schrok ervan dat ze me weer aan de telefoon had.Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?quote:[b]Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Ja, dat herken ik. Zeker ook die trek in vettige dingen, alleen door de misselijkheid kreeg ik het niet weg (of 2 happen en ik zat vol).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hallo allemaal, dank jullie wel voor de leuke reactie's.
Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.
Blegh, straks avonddienst. Hoop dat ik me dan een beetje goed voel. Ik werk als wijkziekenverzorgende in de thuiszorg en heb wel vaker nare luchtjes in de werkomgeving, maar als je misselijk bent is dat niet leuk.
Heb je koorts?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt een flinke griep te pakken, voel me echt ellendig. Lief wil dat ik dokter bel, maar die kan toch niets voor me doen,toch? Meer dan rusten en genoeg drinken kan ik niet doen denk ik?
aha, ik dacht of ze zijn heel jong, of juist al vrij oud. Wordt lekker druk ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Lishe het volgende:
Juttertje, Luuke word in januari 4 en Lena in september 1. Lekker druk dus.
Dat gevoel heb ik ook sinds een week ofzow, maar met 9 a 10 weken lijkt me dat vrij onmogelijk, he? Zelfs voor een tweede... Maar het voelt toch anders dan mn darmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:18 schreef juttertje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?
Hier gaat alles goed, vandaag precies 19 weken. Soms het idee dat ik de baby al voel, maar het kunnen ook darmen zijn
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.
Dit keer echt de laatstequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef Kaarr het volgende:
Om 14.42 geboren: Sten
3660 gram
Alles gaat goed. Ben alweer lekker thuis.
Kom later meer vertellen!
Zou heel hard weglopen nog helpen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:51 schreef freecell het volgende:
Liza, volgens mij sta jij nu bovenaan!
(of ben je stiekem al begonnen?)
Kán jij nog heel hard lopen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Zou heel hard weglopen nog helpen?
Ehm... neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Kán jij nog heel hard lopen dan?
Nou, daar heb je je antwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ehm... needaar had ik nog niet bij stilgestaan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord
Hier trouwens ook maar even een fotootje van het bolletje wat er zo lang in mijn buik zat! :
[ afbeelding ]
Ik had dit een paar weken geleden ook, en toen poste ik bijna hetzelfde bericht als jij!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:12 schreef Beauke het volgende:
Is het trouwens normaal dat je in het begin van je zwangerschap eerst een dag of twee heel misselijk en moe bent en daarna ineens weer 'normaal' en fit?
Meen iets gelezen te hebben dat vrouwen dat ook hadden net voor ze een miskraam kregen dus maak me een beetje zorgen nu.
TARA heeft dinsdag een stapeltje kleertjes maat 44 gescoord en die zitten goed. Ook een paar kleine maatjes 50 gaan prima!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Freecell, wat is ie mooi!
Heb je nu wat kleertjes die mooi passen?
En zooooo lang heeft ie nou ook weer niet in die buik gezeten hé :p
Ik kan me best voorstellen, dat zoiets je dan even teveel wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef Reinhilde het volgende:
Kaar wat fijn dat je mannetje er eindelijk is!![]()
Ik heb net een enorme huilbui gehad. Mijn vader en mijn zusje zijn hier om te klussen, wat echt fijn is natuurlijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben toch even op de fiets gesprongen om boodschapjes te doen, ze moeten toch lunchen straks. Kom ik terug, staat de deur naar de woonkamer wijd open. (Ze zijn de gang aan het schuren, alle deuren+kozijnen). Dus alles-echt-alles in de woonkamer zat na een halfuurtje al onder een halve centimeter fijn stof. Incl. het wipstoeltje+kinderwagen voor baby, een week aan schone was, de computer, laptop, de stereo, etc etc. Niks afgedekt, niks weggehaald. Dat was echt even te veel
.
En nu voel ik weer zo ondankbaar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef Reinhilde het volgende:
Kaar wat fijn dat je mannetje er eindelijk is!![]()
Ik heb net een enorme huilbui gehad. Mijn vader en mijn zusje zijn hier om te klussen, wat echt fijn is natuurlijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben toch even op de fiets gesprongen om boodschapjes te doen, ze moeten toch lunchen straks. Kom ik terug, staat de deur naar de woonkamer wijd open. (Ze zijn de gang aan het schuren, alle deuren+kozijnen). Dus alles-echt-alles in de woonkamer zat na een halfuurtje al onder een halve centimeter fijn stof. Incl. het wipstoeltje+kinderwagen voor baby, een week aan schone was, de computer, laptop, de stereo, etc etc. Niks afgedekt, niks weggehaald. Dat was echt even te veel
.
En nu voel ik weer zo ondankbaar.
Misschien heb ik het verkeerd, maar dit lijkt me ook niet leuk als je NIET zwanger bent. Ik kan me goed voorstellen dat al dat stof dodelijk is voor je apparatuur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:23 schreef _Bar_ het volgende:
Reinhilde dat zijn ook geen leuke dingen als je zwanger bent
Hopelijk heeft de huilbui ook wel het een en ander opgelucht.
Nee dat klopt, maar juist als je zwanger bent en hormonen komt zoiets vaak net even "heftiger"over dan onder "normale"omstandighedenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef DolleMina het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb ik het verkeerd, maar dit lijkt me ook niet leuk als je NIET zwanger bent. Ik kan me goed voorstellen dat al dat stof dodelijk is voor je apparatuur.
Dan moet een modje wel even het lijstje willen aanpassenquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:31 schreef Reinhilde het volgende:
Ik keek net even op het lijstje, en ervan uitgaande dat buiwkie al bevallen is, staan wij nu al 13e!!![]()
![]()
En Liza eerste!!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat zijn sommige fokkers vroeg wakker op een zondagochtend
Ik vind het aanbod zwangerschapskleding echt rampzaligquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef cattie het volgende:
Op internet zie ik best leuke dingen, maar in de winkels (prenatal, H&M, future maman etc.) niet.
Mijn H&M heeft positiekleding waarvan ik niet 1 kledingstuk gratis zou willen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:55 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de positiekleding van H&M juist zoveel leuker dan 4 jaar geleden! Toen liep ik echt rond in dingen die ik eigenlijk niet echt leuk vond, maar niks beters had. Nu heb ik al wat leuke shirtjes gekocht en na m'n vakantie wil ik nog 2 broeken kopen die ik al had gezien. Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het aan kan(wat ook niet lang meer duurt denk ik)
Jawel, maar het is toch ook wel leuk om wat echte positiekleding te scoren, als je eindelijk zwanger bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Lukt het niet met de 'normale' damesmode dan?
Ik heb een tuniek en die draag ik al maanden, en daar zou ik zelf 9 maanden zwanger in kunnen zijn, zo wijd en precies dat A-modelquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, soms is het echt ronduit genant. En de huidige mode helpt ook niet heel erg met die strak gesloten topjes die in een A-lijn uitlopen. Van 12 tot 60 jaar, eigenlijk lijkt iedereen dan al gauw zwanger
Ik ben ook al aan het kijken naar een goeie winterjas...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef Jose81 het volgende:
Mijn winterjas is nog veel te dik voor op de fiets en die pas ik straks (nu eigenlijk al denk ik) echt niet meer.
Leuk die puntvorm he? Maar...deze manier van opstaan wordt met klem afgeraden door vk's / fysiotherapeuten etc. omdat hierbij je buikspieren te veel van elkaar wijken en je kans op een 'navel'breuk hebt ! Anders leren voelen dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:31 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat als ik heel langzaam (hoe anders) omhoog kom, vanuit liggend, mijn buik een punt krijgt, en dan kunnen we heel duidelijk een hoofdje/kontje voelen
![]()
Ik vond het onlibe aanbod ook erg tegenvallen. In de vestiging waar ik was hadden ze dus juist veel leukere dingen, vond ik. Of ik heb gewoon een andere smaakquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Carmella het volgende:
[..]
Mijn H&M heeft positiekleding waarvan ik niet 1 kledingstuk gratis zou willen.
Maar aangezien veel vestigingen van H&M verschillen in het kledingassortiment gok ik dat deze mij gewoon niet ligt. De gewone kleding vind ik al veels te tuttig, lijkt wel een 50+ vestiging.
Ik zal binnenkort eens een andere bezoekenWie weet slaag ik daar meer.
Maar ik zie dat de online shop wel veel heeft wat ze hier ook verkopen, dus ik betwijfel het.
Maar leuke gewone H&M kleding bij een andere vestiging is ook oke
Het baby/kinderaanbod vind ik overigens wel superleuk hier, daar ben ik erg blij mee
Bedankt Bixisquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:47 schreef bixister het volgende:
en verder ook veel mooi babynieuws, las ik! alle verse ouders van harte gefeliciteerd!
even in 't bijzonder 2 ouder(paren) noemen:
Tararaboemdiejee is vader, olé!gefeliciteerd met je zoon! Freecell ook natuurlijk! mooie naam!
en heel fijn om ook goed nieuws van Mibos te vernemen. heel veel geluk met Eva! hopelijk snel weer zelf online? ben wel benieuwd hoe Kaithlynn 't allemaal vindt!
Ow ja..... lang leve een kind van 6 jaar die om half 7 wakker is, rurstig naar beneden gaat en om kwart voor 8 alleen even komt vertellen dat Transformers afgelopen is terwijl de afspraak is dat hij mij om half 9 wakker mag maken!! Toen kon ik niet meer slapen en ben maar opgestaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat zijn sommige fokkers vroeg wakker op een zondagochtend
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Carmella het volgende:
Mijn H&M heeft positiekleding waarvan ik niet 1 kledingstuk gratis zou willen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, omdat anders het namentopic overloopt met mijn offtopic.
Het enige wat ik weet is dat er 2 streepjes zijn. Brusje is in de maak!!
Ik heb eigenlijk geen idee... ik kom maar weinig bij de H&M in Enschede, dat is gewoon een stomme winkel, en de H&M in Almelo waar ik geregeld kom omdat ik in Almelo werk, heeft geen positiekleding meer, helaas. Ik bestel meestal bij H&M online dus, daar hebben ze vaak ook nog alle maten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef cattie het volgende:
Iksje, gefeliciteerd!
Marit, gewone vesten zitten voor geen meter meer, niet alleen mijn buik groeit.![]()
Diaan, dat is een leuk vest! Kun je die alleen online kopen? Bij ons in de H&M hing hij niet. Ik ga deze week nog een shoppoging doen en als dat niet lukt, dan ga ik wel online bestellen. Noppies is idd wel duur, maar als het echt mooi is, het ik dat wel voor een vest over, ik draag het dan toch elke dag.
Die is best leuk Cattiequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:50 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een leuk vest. Nu nog een winkel vinden waar ze hem verkopen. (Het is van Noppies, dat wordt in mijn omgeving door future maman verkocht, maar die zetten heel opwekkend op hun site dat ze niet de gehele collectie in de winkels hebben hangen.)
Bij H&M online shoppen gaat heel makkelijk hoor, ik vind het ideaal......quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:43 schreef Koningin het volgende:
Iksje van harte
Leuk dat gepraat over die positiekleding, voor mij breekt het nu ook bijna aan....langzaamaan begint mijn spijkerbroek wat strakker te zitten.
Maar bij ons zijn maar 2 winkels: Miss Etam en Futur Mamam...Alles via internet is ook zo'n gedoe.
Dus maandag maar eens gaan rond sjoppen.
Het is nog te vroeg voor zwangerschapsverlof toch? Of loopt je contract af? Ach maakt ook niet uit, lijkt me heerlijk........ Veel plezier vandaag!!quote:
Ja, dat weet ik. Doe ik normaal ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij H&M online shoppen gaat heel makkelijk hoor, ik vind het ideaal......
Heel verstandig en idd goed bedacht en wat leuk een nannyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef Reinhilde het volgende:
Ik werk als nanny, en ik heb er zelf voor gekozen, al toen ik net zwanger was, om nu te stoppen. Het word ook wel erg zwaar lichamelijk, dus dat heb ik goed bedacht van te voren.
Ik heb geeneens positiekleding, op 1 broek na vd H&M. Voorderest heb ik gewone kleding aan al mn hele zwangerschap lang. gewoon leuke rekbare rokjes met legging eronder of broeken met elastische banden. Zit heerlijk en kost 40 x minder dan positiekleding.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Doe ik normaal ook.
Maar ik heb nog nooit een zwangerschapsbroek aan gehad, weet niet precies hoe dat allemaal werkt![]()
Voor de eerste keer toch effe 'live' zeg maar.
Ja, maar dat is denk ik niet voor iedereen weg gelegd....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Ik heb geeneens positiekleding, op 1 broek na vd H&M. Voorderest heb ik gewone kleding aan al mn hele zwangerschap lang. gewoon leuke rekbare rokjes met legging eronder of broeken met elastische banden. Zit heerlijk en kost 40 x minder dan positiekleding.
Wrom zou je niet gewoon lekker een elastische rok aankunnen met een legging en een shirtje met buikband? Dat lukt nog wel hoor:) Vriendin van mij was 35 kilo aangekomen en zelfs die liep in een rok van de H&Mquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik niet voor iedereen weg gelegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |