Dat gevoel heb ik ook sinds een week ofzow, maar met 9 a 10 weken lijkt me dat vrij onmogelijk, he? Zelfs voor een tweede... Maar het voelt toch anders dan mn darmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:18 schreef juttertje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?
Hier gaat alles goed, vandaag precies 19 weken. Soms het idee dat ik de baby al voel, maar het kunnen ook darmen zijn
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.
Dit keer echt de laatstequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef Kaarr het volgende:
Om 14.42 geboren: Sten
3660 gram
Alles gaat goed. Ben alweer lekker thuis.
Kom later meer vertellen!
Zou heel hard weglopen nog helpen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:51 schreef freecell het volgende:
Liza, volgens mij sta jij nu bovenaan!
(of ben je stiekem al begonnen?)
Kán jij nog heel hard lopen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Zou heel hard weglopen nog helpen?
Ehm... neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Kán jij nog heel hard lopen dan?
Nou, daar heb je je antwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ehm... needaar had ik nog niet bij stilgestaan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord
Hier trouwens ook maar even een fotootje van het bolletje wat er zo lang in mijn buik zat! :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |