abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:55:12 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61008804
Kaarr, morgen is het dan zover! Sterkte met je laatste dagje.
Hou je het nog wel, van de spanning! Morgen zie je je kindje!
pi_61011146
Kaarr... nog even!! Spannend!!!

Jelief, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt... hopelijk blijkt je gevoel ongegrond..!! Probeer positief te blijven..!

Lishe, gefeliciteerd!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61011203
Kaarr raar is dat hè, dat je weet dat je kindje er morgen dan toch echt is. Lekker rustig aan doen vanmiddag en vroeg in je bed, slapen zal wel niet zo snel lukken maar uitrusten is wel goed!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61011530
bedankt voor al die lieve berichtjes!
Het is idd een raar idee dat we morgen met z'n 3-en zijn. Maar ik ben ook heel benieuwd naar ons moppie
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61011854
Kaar, nog even geduld dus... wie weet dient beeb zich voor morgenochtend nog uit zichzelf aan. In elk geval duurt het niet meer heel lang voordat je die kleine echt vast kan houden. Zet em op alvast!
Fake it till you make it...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:31:35 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61011888
Kaarr wat spannend!! Heel veel succes morgen....
Make love, not war ☮
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:35:34 #107
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61011997
Heel veel succes morgen Kaar, eindelijk word je geduld beloond!
pi_61012173
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef Jelief het volgende:
Tex bij mij zie je er nooit wat van, een heel klein paars stipje en dat zie je alleen als je er op let. Maar idd gewoon zeggen dat je bloed even gecontroleerd moet worden.
Bij mij zie je ook nooit wat, als iemand het een beetje fatsoenlijk doet
Bij het ziekenhuis zie je idd dat stipje, bij de intake van de VK had ik een blauwe plek van 10 cm bij 4, niet normaal
Wat een verschil in of iemand 'goed' kan prikken
pi_61012242
Fuente; wat een mooie foto's, dat voetje vind ik zo mooi !

Kaarr heel veel succes morgen!

Reinhilde; beterschap!
pi_61012413
Kaarr, heel veel succes morgen
Fuente een hele mooie echo heb je daar
Reinhilde beterschap
en voor alle zwangere

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2008 15:51:29 ]
pi_61012639
Kaarr, heel veel succes morgen, wat spannend
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61014275
Kaar succes morgen!
pi_61015427
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, omdat anders het namentopic overloopt met mijn offtopic.

Het enige wat ik weet is dat er 2 streepjes zijn. Brusje is in de maak!!
Gefeliciteerd!!!
pi_61015506
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf hoor
pi_61015582
Ik denk dat dit voorlopig even mijn laatste post is, we gaan zaterdag op vakantie en heb morgen nog veel te regelen! Ik meld me weer zodra we terug zijn. En ik wil als ik terug ben allemaal nieuwe streepjes zien

Qua misselijkheid ging het 3 dagen wat beter, heb maar 1 emesafene per dag geslikt ipv 2. Vandaag ging het helaas toch weer fout, veel naar de wc rennen dus.. Hoop dat dat op vakantie wat beter gaat!
pi_61015705
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef Raissa het volgende:
Ik denk dat dit voorlopig even mijn laatste post is, we gaan zaterdag op vakantie en heb morgen nog veel te regelen! Ik meld me weer zodra we terug zijn. En ik wil als ik terug ben allemaal nieuwe streepjes zien

Qua misselijkheid ging het 3 dagen wat beter, heb maar 1 emesafene per dag geslikt ipv 2. Vandaag ging het helaas toch weer fout, veel naar de wc rennen dus.. Hoop dat dat op vakantie wat beter gaat!
Fijne vakantie Raissa! Geniet ervan en ik hoop dat je de misselijkheid met vertrek lekker hier achterlaat
pi_61016146
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat mooi en lief en duidelijk
  Jubileum moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 19:48:46 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61018027
Heel veel succes morgen Kaar! Ik hoop dat de inleiding gelijk lukt en dat je morgen je kindje al in je armen hebt! Zet hem op!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61018458
Nou, ik wil me bij deze ook even in dit topic melden.

Zondag een zwangerschapstest gedaan, positief, maandag een afspraak bij de huisarts.
21 Juli was de eerste dag van m'n laatste menstruatie dus zal als alles goed gaat eind april uitgeteld zijn.

Heb nu toch wel last van de eerste zwangerschapsverschijnselen: misselijk, moe, hoofdpijn. Ik voel me vergelijkbaar met als ik een kater heb van de alcohol!

O ja, heb een extra profiel aangemaakt, over een tijdje zal ik wel m'n 'normale' profiel hiervoor gebruiken maar vind het nu nog te vroeg.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:09:01 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61018525
Gefeliciteerd Beauke! Dus je bent eigenlijk al een beetje een bekende hier in OUD?

Kaar, heel veel succes morgen!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61018650
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Beauke! Dus je bent eigenlijk al een beetje een bekende hier in OUD?
Ik post veel op Fok, maar niet in OUD.

Mijn vriend en ik zijn zwanger van de eerste.
pi_61018988
Lishe, gefeliciteerd met de 3de baby in spé! Wat leuk 3 kindjes! (wil ik ook graag ).

Fuente, wat een schattige echo-foto's ongelofelijk hoe duidelijk dat beeld al is!

Zet 'm morgen op Kaar! Wat ongelofelijk spannend en geweldig om te weten dat je morgen gewoon gaat bevallen zijn van je baby'tje!!! Ik ga hier alvast voor je duimen voor een topbevalling, die heb je wel verdiend na het lange wachten !

Edit: Vergat ik Beauke bijna ! Jij ook proficiat met de verse beeb op komst !
pi_61019089
Beauke gefeliciteerd!
pi_61019124
Mogen we er niet van uit gaan dan Buiwkie al bevallen is? Zij zou anders wel meer dan zwaar over tijd zijn?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:33:04 #125
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61019193
Lishe, gefeliciteerd, wat onwijs leuk

En Beauke ook van harte en welkom hier

En buiwkie zal inmiddels echt wel bevallen zijn, daar ga ik tenminste vanuit. 43 weken laten ze je echt niet lopen.
pi_61020506
Kaarr, morgen lekker een beschuitje eten met een heerlijk versgebakken beebje op je buik ipv erin.
Succes & geniet-ze!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61023016
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:06 schreef Beauke het volgende:
Nou, ik wil me bij deze ook even in dit topic melden.

Zondag een zwangerschapstest gedaan, positief, maandag een afspraak bij de huisarts.
21 Juli was de eerste dag van m'n laatste menstruatie dus zal als alles goed gaat eind april uitgeteld zijn.

Heb nu toch wel last van de eerste zwangerschapsverschijnselen: misselijk, moe, hoofdpijn. Ik voel me vergelijkbaar met als ik een kater heb van de alcohol!

O ja, heb een extra profiel aangemaakt, over een tijdje zal ik wel m'n 'normale' profiel hiervoor gebruiken maar vind het nu nog te vroeg.
welkom Beauke en gefeliciteerd!
pi_61023660
Gefeliciteerd Beauke
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:31:49 #129
114177 Diaan73
pi_61030475
Beauke van harte gefeliciteerd en Raissa een hele fijne vakantie en hopelijk kun je nog een beetje genieten.
Make love, not war ☮
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:52:12 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61030684
Beauke, gefeliciteerd!
Kaarr, vandaag ligt je kindje op je buik.... Heel veel succes vandaag, en veel geluk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61030899
Beauke, gefeliciteerd !!

Kaarr, zet 'm op !

ik heb verlof !
even koffie opdrinken, heerlijk douchen en dan via een klets-bezoekje bij een vriendin naar de kapper!
Eens zien hoe lang het dit keer duurt voor ik het zat ben
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:36:05 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61031393
Kaarr, vandaag word je mama Zet um op!

Beauke gefeliciteerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61032169
Kaarr, succes vandaag!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:18:35 #134
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61032327
Kaarr, heel veel succes vandaag!

Fuente, wat een mooie echo's

Beauke hartelijk gefeliciteerd
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:45:29 #135
114177 Diaan73
pi_61033018
Marit wat lekker dat je al verlof hebt... lekker genieten nu!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:07:03 #136
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61033544
Verlof! Wat lekker, ik kijk er nu al naar uit ! Geniet ervan Marit!

Ik voel me prima dus weinig nieuws!
Wel een vraagje, ik heb sinds een paar dagen steeds een soort steken/ krampjes op verschillende plekken in mijn buik, zijn dat mijn banden en het uitzetten van mijn baarmoeder?
Vraag het dinsdag ook wel even aan de VK maar ben benieuwd wat het kan zijn!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:26 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61033578
Joehoe, Diaan! Zitten we toch nog samen hier, wonderlijk!
Ik heb donderdag een termijnecho. De assistente wees me er wel op (en dat hadden we zelf ook al bedacht) dat er misschien nog wel niks duidelijker word, als het vruchtje nog klein is. En ze schrok ervan dat ze me weer aan de telefoon had. Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:16:53 #138
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61033822
Fuente wat een prachtig mooie foto's zeg

Lishe, lieve lieve Lische, wat mooi en bijzonder. Proficiat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:32:11 #139
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_61034252
Alle nieuwe mamma's en pappa's to be Gefeliciteerd en welkom hier in dit topic

Marie, ik hoop dat het met jou gauw beter gaat zodat je weer je normale ding kunt doen.
Jelief wat akelig dat je dat gevoel hebt, blijft het gevoel zo sterk, vraag dan gewoon om een tussentijdse check dat stelt jou misschien meer gerust.
Fuente wat n mooie echo's <3

Kaarr zet m op, vandaag is het dan zover en mag je je kleintje lekker bewonderen in real, en er van genieten
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_61034595
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef Fruppel het volgende:
Verlof! Wat lekker, ik kijk er nu al naar uit ! Geniet ervan Marit!

Ik voel me prima dus weinig nieuws!
Wel een vraagje, ik heb sinds een paar dagen steeds een soort steken/ krampjes op verschillende plekken in mijn buik, zijn dat mijn banden en het uitzetten van mijn baarmoeder?
Vraag het dinsdag ook wel even aan de VK maar ben benieuwd wat het kan zijn!
Ik heb dit dus ook, niet alleen richting de liezen maar ook bovenin mijn baarmoeder (tenminste, op de plek waar ik denk dat de bovenkant zit). Zelf dacht ik aan bandenpijn, ook omdat mijn buik nogal veel gegroeid is de laatste week. Echt ontploft.

Wij hebben voor volgende week zaterdag een pretecho gepland. Ik wil graag even naar ons kindje kijken en misschien nemen we onze moeders mee. Ik begin weer te twijfelen of ik wil weten wat het is, maar ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen als ik daar lig. Wachten tot de 20-weken echo duurde me echt veel te lang .

Lishe: heel erg gefeliciteerd! Ik ben nu al heel benieuwd naar de naam, en naar het kindje natuurlijk. Echt heel leuk voor jullie, en voor jullie meisjes ook. Nog zo'n mooierd . En Beauke ook gefeliciteerd!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:06:07 #141
114177 Diaan73
pi_61035219
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Lishe het volgende:
Joehoe, Diaan! Zitten we toch nog samen hier, wonderlijk!
Ik heb donderdag een termijnecho. De assistente wees me er wel op (en dat hadden we zelf ook al bedacht) dat er misschien nog wel niks duidelijker word, als het vruchtje nog klein is. En ze schrok ervan dat ze me weer aan de telefoon had. Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Ja helemaal super hoor!!
Dat wordt dus spannend donderdag.... ik ben benieuwd, maar jullie natuurlijk nog veel meer.

Fruppel, dat kan inderdaad bandenpijn zijn... ik heb het ook. Heel vervelend soms, vooral als je te snel wil lopen of als je heel veel zit dan heb ik er ook last van Ik heb trouwens vooral in mn liezen.
Make love, not war ☮
pi_61035554
quote:
[b]Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?

Hier gaat alles goed, vandaag precies 19 weken. Soms het idee dat ik de baby al voel, maar het kunnen ook darmen zijn
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:18:12 #143
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61035564
Zat ik toch goed te denken, wat fijn om weer herkenning te vinden in jullie!
Ik heb het op verschillende plekken, richting mijn liezen, aan de zijkant en de bovenkant van mijn baarmoeder (als die tot daar zit), elke keer ergens anders en dan houd het even aan en gaat weer weg.
Heb er idd last van met snel fietsen en snel lopen maar met heel veel zitten is het minder gelukkig anders werd het lastig werken!

Jore ga je buikenfoto's plaatsen? Ben erg benieuwd naar je buikie!!
Wat leuk dat jullie een pretecho gaan laten maken, erg he hoe lang het duurt tot de 20 weken echo
pi_61036838
Hallo allemaal, dank jullie wel voor de leuke reactie's.

Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.

Blegh, straks avonddienst. Hoop dat ik me dan een beetje goed voel. Ik werk als wijkziekenverzorgende in de thuiszorg en heb wel vaker nare luchtjes in de werkomgeving, maar als je misselijk bent is dat niet leuk.
pi_61037791
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hallo allemaal, dank jullie wel voor de leuke reactie's.

Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.

Blegh, straks avonddienst. Hoop dat ik me dan een beetje goed voel. Ik werk als wijkziekenverzorgende in de thuiszorg en heb wel vaker nare luchtjes in de werkomgeving, maar als je misselijk bent is dat niet leuk.
Ja, dat herken ik. Zeker ook die trek in vettige dingen, alleen door de misselijkheid kreeg ik het niet weg (of 2 happen en ik zat vol).

Lijkt me inderdaad wel vervelend als je op je werk veel 'nare luchtjes' tegenkomt.. Ik heb zelf last van dat normale luchtjes zo versterkt zijn dat ik ze alsnog goor vind en daar weer misselijk van ben..

Dat kater gevoel gaat vanzelf over, zeggen ze
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:51:19 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61038139
Juttertje, Luuke word in januari 4 en Lena in september 1. Lekker druk dus.

Dat kater-gevoel herken ik van de andere 2. Hoor mij nou, moeder overste. Omdat ik nou niet echt ergens last van heb vraag ik me ook heel erg af hoever is (pas) ben.
pi_61038763
Ik heb echt een flinke griep te pakken, voel me echt ellendig. Lief wil dat ik dokter bel, maar die kan toch niets voor me doen,toch? Meer dan rusten en genoeg drinken kan ik niet doen denk ik?
pi_61038855
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt een flinke griep te pakken, voel me echt ellendig. Lief wil dat ik dokter bel, maar die kan toch niets voor me doen,toch? Meer dan rusten en genoeg drinken kan ik niet doen denk ik?
Heb je koorts?
En last van braken/diaree?

Nou ja, als jij het niet nodig vindt zal het niet hoeven. Maar als de klachten niet binnen een paar dagen verdwijnen, misschien wel even bellen.
pi_61038856
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Lishe het volgende:
Juttertje, Luuke word in januari 4 en Lena in september 1. Lekker druk dus.
aha, ik dacht of ze zijn heel jong, of juist al vrij oud. Wordt lekker druk ja!

Het katergevoel herken ik ook, al zou ik het een milde kater noemen . Maar het blijft irritant. Inmiddels gelukkig nauwelijks last meer van.
pi_61039301
Reinhilde, vooral rustig aan doen
en bij koorts paracetamol pakken... zolang je vocht binnen kunt houden is er weinig méér dat een huisarts voor je kan betekenen hoor !
Kindje krijgt ook bij een zieke mama genoeg voedingsstoffen binnen!
Nadeel is dat het herstel voor jou misschien wat langer duurt dan 'normaal' zou zijn geweest bij jou.
pi_61039561
Ik heb op dit moment geen koorts, alleen verhoging. Eten gaat wel, het is alleen heel erg weinig. Verder drink ik veel thee. Als het morgen erger is, dan ga ik wel even bellen naar de weekenddokter, verder maar gewoon uitzieken. Blegh .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:16:43 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61040748
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:18 schreef juttertje het volgende:

[..]

Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?

Hier gaat alles goed, vandaag precies 19 weken. Soms het idee dat ik de baby al voel, maar het kunnen ook darmen zijn
Dat gevoel heb ik ook sinds een week ofzow, maar met 9 a 10 weken lijkt me dat vrij onmogelijk, he? Zelfs voor een tweede... Maar het voelt toch anders dan mn darmen.

Wel voel ik sinds een paar dagen mn baarmoeder boven het schaambot uitkomen. Zou dat kunnen? Het valt nog niet echt op, want mn 'echte' (blubber)buik trekt alle aandacht
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:49:52 #153
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61042019
Wat voelen jullie dan als zijnde de baby? volgens de VK ligt mijn placenta voor en kan het dus langer duren voor je iets voelt maar toch had ik vandaag een paar keer een "gevoelletje" wat ik niet thuis kon brengen....het is ook alweer voorbij eigenlijk voordat ik het door heb dus dat maakt het niet makkelijker om het huis te brengen!
Ook dat baarmoeder voelen is aan mij niet besteed, ik voel wel eens aan mijn buik enzo maar ik weet echt niet hoe ik het moet voelen!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:01:15 #154
114177 Diaan73
pi_61042503
Tex, ik voelde het ook al vrij snel hoor, ong. rond 11 tot 12 weken, dacht dat dat ook heel vroeg was, maar volgens de VK kon dat zeker wel bij een tweede.

Wat mijn VK ook doet om te laten horen waar de baarmoeder zit, is dat ze twee vingers op de buik legt en met haar andere hand daarop klopt. Bij het gedeelte waar de baarmoeder zit, hoor je niets, daar waar de baarmoeder niet zit, klinkt hol. Heel apart. Dat heeft mijn vorige VK nooit gedaan.

Trouwens ik merk dat ik niet meer lekker zit achter mn bureau op het werk.... buik zit nu al , krijg er zere liezen van en weet aan het einde van de dag niet meer hoe ik moet zitten, ga maar half liggend zitten en zodra er iemand aankomt rechtop
Make love, not war ☮
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:26:16 #155
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61043374
Hm wie weet is het dan toch de baby die ik voel Kom ik vanzelf achter als het steeds duidelijker wordt.

Fruppel ik weet eigenlijk niet hoe ik dat gevoel zou moeten omschrijven. Maar ik herken het natuurlijk ook van de vorige keer. Het voelt als een soort plopjes. Maar anderen omschrijven het als een vlindertje, of kapot spattende bellen.

De baarmoeder heeft de VK me de vorige zwangerschap laten voelen. Nu ie net erboven uitsteekt lijkt het net een sinaasappel. Het voelt net alsof ik een hele gespierde onderbuik heb
©Dumbo
pi_61043578
Kaarr, zet hem op vandaag!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:

Welkom en gefeliciteerd!
Ik omschrijf het niet als kater, maar gewoon hondsberoerd voelen, te slap om iets te doen, en kotsmisselijk.
Ik begin het na 9 weken ook wel een beetje zat te worden , ik voel me gewoon totaal geen mens , als ik 5 minuten iets in het huishouden wil doen staat de wereld te draaien. Ik eet goed, maar ik voel me echt zwaar belabberd. En dat is gewoon de hele dag (en nacht) door... Ik kom nergens aan toe en lig de hele dag maar op de bank. Slapen doe ik niet, want ik ben gewoon zo erg misselijk, dat ik geen oog dicht doe.
Ik hoop maar dat het rond 14 weken af begint te nemen. Niet slapen begint me na zoveel weken echt op te breken.
pi_61044991
Ik zou het gevoel omschrijven als borreltjes, kleine belletjes. Voel ze alleen als ik even rustig lig en dan ook maar heel af en toe.
Het stomme is, nu kan ik me niet herinneren of ik dat met mijn darmen ook misschien altijd al had Misschien ben ik er nu gewoon erg op gefocust.

PS sterkte voor degenen die zich ziek voelen! volgens mij ben ik er in vergelijking met veel anderen genadig afgekomen, al was het tijdens mijn vakantie rond 8 a 10 weken ook niet helemaal optimaal...
pi_61045546
Om 14.42 geboren: Sten
3660 gram

Alles gaat goed. Ben alweer lekker thuis.

Kom later meer vertellen!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61045585
Van harte gefeliciteerd Kaarr met Sten
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:59:40 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61045714
Gefeliciteerd kaar

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61045745
Gefeliciteerd Kaarr!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:02:27 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61045764
van harte gefeliciteerd Kaarr!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61045931
kaarr van harte gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_61046074
Gefeliciteerd met Sten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:28:27 #165
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61046187
Kaarr, van harte gefeliciteerd met Sten!! En dan heb je nu echt het record 'online na bevalling' verbroken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61046454
Gefeliciteerd Kaarr!!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:58:05 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61046790
Kaarr, gefeliciteerd!
pi_61046957
Hoppa Kaarr! Gefeliciteerd!
pi_61047275
Kaarr, van harte gefeliciteer met de geboorte van Sten
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:20:40 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_61047341
Zo, ik ben terug van een weekje vakantie.
Mibos, gefeliciteerd met Evalynn! Fijn dat het goed is gegeaan.
Kaarr, gefeliciteerd met de geboorte van Sten!

Met mij gaat het goed. Ik voel de baby nu elke dag, soms het gevoel van bubbeltjes, soms echt mini schopjes en beweginkjes. Wel krijg ik steeds meer last van mijn onderrug en bekken. Het doet nu regelmatig echt gemeen zeer. Door de vakantie ben ik niet naar fysio geweest, woensdag ga ik weer en ik hoop dat hij het wat kan verlichten.
pi_61047693
Kaarr, van harte met de geborte van Sten .
Fake it till you make it...
pi_61047918
Kaarr van harte gefeliciteerd!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:33:30 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61049167
kaarr gefeliciteerd
©Dumbo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:39:34 #174
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_61051029
Gefeliciteerd Kaarr en Sten en ook

Van Reinhilde en Nixxx
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_61051499
Van harte Kaarr! En wat een leuke naam ook.
pi_61051701
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef Kaarr het volgende:
Om 14.42 geboren: Sten
3660 gram

Alles gaat goed. Ben alweer lekker thuis.

Kom later meer vertellen!
Dit keer echt de laatste

GEFELICITEERD
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:19:21 #177
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61054082
Kaarr en , van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stern.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61054321
Hoera!! Daar is de kleine dan!! Gefeliciteerd met Sten!! Wat een leuke naam ook, nooit eerder gehoord! Geniet ervan!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:31:06 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61054374
Kaarr en vader van, gefeliciteerd met jullie (langverwachte ) zoon! Veel geluk samen, en wat een mooie naam!
  Jubileum moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:49:13 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61054829
Kaarr gefeliciteerd, leuke naam Sten!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:15:25 #181
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61057507
Jaaa, eindelijk is ie er dan. Kaar, gefeliciteerd met Sten
pi_61058407
Jaa een verse baby !

Kaar, gefeliciteerd met Sten, alle geluk en gezondheid voor jullie!

Prachtige naam, lijkt wel een beetje op onze gedroomde jongensnaam, die begint ook met St en is even uniek
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:53:13 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61059067
Kaarr, gefeliciteerd met jullie zoon Sten!

Cattie, welkom terug!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:51:21 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61059475
Kaarr, gefeliciteerd met jullie zoon Sten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61059924
Kaar, gefeliciteerd met Sten!
pi_61060799
Bedankt voor alle felicitaties!

Vanacht totaal niet geslapen. Het was zo spannend allemaal.
Ik vertel binnenkort mijn bevallingsverhaal en ga verhuizen naar het babietjes- topic.

Alle zwangeren zet 'm op. Je krijgt er iets supers voor terug!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61061111
Kaar wat fijn dat je mannetje er eindelijk is!

Ik heb net een enorme huilbui gehad . Mijn vader en mijn zusje zijn hier om te klussen, wat echt fijn is natuurlijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben toch even op de fiets gesprongen om boodschapjes te doen, ze moeten toch lunchen straks. Kom ik terug, staat de deur naar de woonkamer wijd open. (Ze zijn de gang aan het schuren, alle deuren+kozijnen). Dus alles-echt-alles in de woonkamer zat na een halfuurtje al onder een halve centimeter fijn stof. Incl. het wipstoeltje+kinderwagen voor baby, een week aan schone was, de computer, laptop, de stereo, etc etc. Niks afgedekt, niks weggehaald. Dat was echt even te veel .

En nu voel ik weer zo ondankbaar.
pi_61062059
Kaar! Geweldig nieuws dat jullie zoontje er is! Gefeliciteerd!

Wat rot Reinhilde! Daar zou ik ook echt, echt, echt niet blij van worden! *knuffel*

Toen ik de baby in het begin voelde, voelde dat als zenuwtrekjes bij mij, zoals je soms ook in je oog kan hebben. Zo van "er beweegt iets dat ik zelf niet onder controle heb" .
pi_61062494
Van harte gefeliciteerd Kaar!
pi_61063898
Reinhilde dat zijn ook geen leuke dingen als je zwanger bent
Hopelijk heeft de huilbui ook wel het een en ander opgelucht.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61064352
Liza, volgens mij sta jij nu bovenaan!
(of ben je stiekem al begonnen? )
Reinhilde: daar zou ik óók een huilbui van krijgen hoor!
pi_61064814
Is het trouwens normaal dat je in het begin van je zwangerschap eerst een dag of twee heel misselijk en moe bent en daarna ineens weer 'normaal' en fit?

Meen iets gelezen te hebben dat vrouwen dat ook hadden net voor ze een miskraam kregen dus maak me een beetje zorgen nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beauke op 23-08-2008 15:20:10 ]
pi_61064962
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:51 schreef freecell het volgende:
Liza, volgens mij sta jij nu bovenaan!
(of ben je stiekem al begonnen? )
Zou heel hard weglopen nog helpen?
pi_61065007
Beauke: bij een miskraam komt dat ook wel voor, maar het is absoluut niet om te draaien!
(een tekkel is een hond, maar niet elke hond is een tekkel)

Ik had dat in het begin van de zwangerschap ook regelmatig, maar heb nu een kerngezonde zoon
pi_61065018
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Zou heel hard weglopen nog helpen?
Kán jij nog heel hard lopen dan?
pi_61065059
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Kán jij nog heel hard lopen dan?
Ehm... nee daar had ik nog niet bij stilgestaan
pi_61065144
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ehm... nee daar had ik nog niet bij stilgestaan
Nou, daar heb je je antwoord

Hier trouwens ook maar even een fotootje van het bolletje wat er zo lang in mijn buik zat! :
pi_61065166
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, daar heb je je antwoord

Hier trouwens ook maar even een fotootje van het bolletje wat er zo lang in mijn buik zat! :
[ afbeelding ]
pi_61065361
Ow.. Reinhilde.. da's ook wel balen. Dan voel je je al niet lekker... en dan heb je ook al die troep in huis liggen.

Over stof en troep gesproken... Dit is onze badkamer op het moment;

het zou afgelopen week eigenlijk af zijn, maar er kwam wat tussen, waardoor het nu een weekje later wordt... hopelijk dus eind volgende week mooiere foto's, haha...!

De kinderkamer is overigens wèl zo goed als af!! Alleen we hebben een overvloed aan knuffels... mijn moeder gaat voor ons een kist beschideren, waar we een stel knuffels in kunnen doen... want het puilt nu dus echt uit...

Freecell... wat liiieeefff!!!
pi_61065623
Freecell, wat is ie mooi!
Heb je nu wat kleertjes die mooi passen?
En zooooo lang heeft ie nou ook weer niet in die buik gezeten hé :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')