Bij mij zie je ook nooit wat, als iemand het een beetje fatsoenlijk doetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef Jelief het volgende:
Tex bij mij zie je er nooit wat van, een heel klein paars stipje en dat zie je alleen als je er op let. Maar idd gewoon zeggen dat je bloed even gecontroleerd moet worden.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, omdat anders het namentopic overloopt met mijn offtopic.
Het enige wat ik weet is dat er 2 streepjes zijn. Brusje is in de maak!!
Gaaf hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd![]()
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's![]()
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne vakantie Raissa! Geniet ervan en ik hoop dat je de misselijkheid met vertrek lekker hier achterlaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef Raissa het volgende:
Ik denk dat dit voorlopig even mijn laatste post is, we gaan zaterdag op vakantie en heb morgen nog veel te regelen! Ik meld me weer zodra we terug zijn. En ik wil als ik terug ben allemaal nieuwe streepjes zien![]()
Qua misselijkheid ging het 3 dagen wat beter, heb maar 1 emesafene per dag geslikt ipv 2. Vandaag ging het helaas toch weer fout, veel naar de wc rennen dus.. Hoop dat dat op vakantie wat beter gaat!
wat mooi en lief en duidelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef Fuente het volgende:
En hier dan, onze jongste, wij zijn helemaal verliefd![]()
het zijn veeeeeeeeeeeeeel foto's![]()
Voetje
[ afbeelding ]
Profiel met beentjes!
[ afbeelding ]
Armpje omhoog
[ afbeelding ]
ff lachen
[ afbeelding ]
Duimen, en een stukje navelstreng aan de zijkant
[ afbeelding ]
Oogjes wrijven
[ afbeelding ]
Bolle wangetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post veel op Fok, maar niet in OUD.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Beauke! Dus je bent eigenlijk al een beetje een bekende hier in OUD?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:06 schreef Beauke het volgende:
Nou, ik wil me bij deze ook even in dit topic melden.
Zondag een zwangerschapstest gedaan, positief, maandag een afspraak bij de huisarts.
21 Juli was de eerste dag van m'n laatste menstruatie dus zal als alles goed gaat eind april uitgeteld zijn.
Heb nu toch wel last van de eerste zwangerschapsverschijnselen: misselijk, moe, hoofdpijn. Ik voel me vergelijkbaar met als ik een kater heb van de alcohol!![]()
O ja, heb een extra profiel aangemaakt, over een tijdje zal ik wel m'n 'normale' profiel hiervoor gebruiken maar vind het nu nog te vroeg.
Ik heb dit dus ook, niet alleen richting de liezen maar ook bovenin mijn baarmoeder (tenminste, op de plek waar ik denk dat de bovenkant zit). Zelf dacht ik aan bandenpijn, ook omdat mijn buik nogal veel gegroeid is de laatste week. Echt ontploft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef Fruppel het volgende:
Verlof! Wat lekker, ik kijk er nu al naar uit! Geniet ervan Marit!
Ik voel me prima dus weinig nieuws!
Wel een vraagje, ik heb sinds een paar dagen steeds een soort steken/ krampjes op verschillende plekken in mijn buik, zijn dat mijn banden en het uitzetten van mijn baarmoeder?
Vraag het dinsdag ook wel even aan de VK maar ben benieuwd wat het kan zijn!
Ja helemaal super hoor!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Lishe het volgende:
Joehoe, Diaan! Zitten we toch nog samen hier, wonderlijk!
Ik heb donderdag een termijnecho. De assistente wees me er wel op (en dat hadden we zelf ook al bedacht) dat er misschien nog wel niks duidelijker word, als het vruchtje nog klein is. En ze schrok ervan dat ze me weer aan de telefoon had.Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?quote:[b]Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 Ze noemde de geboortedata van Luuke en Lena. "O, dan snap ik dat je het allemaal wat spannend vind."
Ja, dat herken ik. Zeker ook die trek in vettige dingen, alleen door de misselijkheid kreeg ik het niet weg (of 2 happen en ik zat vol).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hallo allemaal, dank jullie wel voor de leuke reactie's.
Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.
Blegh, straks avonddienst. Hoop dat ik me dan een beetje goed voel. Ik werk als wijkziekenverzorgende in de thuiszorg en heb wel vaker nare luchtjes in de werkomgeving, maar als je misselijk bent is dat niet leuk.
Heb je koorts?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt een flinke griep te pakken, voel me echt ellendig. Lief wil dat ik dokter bel, maar die kan toch niets voor me doen,toch? Meer dan rusten en genoeg drinken kan ik niet doen denk ik?
aha, ik dacht of ze zijn heel jong, of juist al vrij oud. Wordt lekker druk ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Lishe het volgende:
Juttertje, Luuke word in januari 4 en Lena in september 1. Lekker druk dus.
Dat gevoel heb ik ook sinds een week ofzow, maar met 9 a 10 weken lijkt me dat vrij onmogelijk, he? Zelfs voor een tweede... Maar het voelt toch anders dan mn darmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:18 schreef juttertje het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag?
Hier gaat alles goed, vandaag precies 19 weken. Soms het idee dat ik de baby al voel, maar het kunnen ook darmen zijn
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Beauke het volgende:
Hadden jullie ook dat je in het begin van je zwangerschap het gevoel had een enorme KATER te hebben; misselijk, hoofdpijn, zwak gevoel, toch trek in vettige dingen.
Heb nu net een bord spaghetti op, en het gaat nu weer.
Dit keer echt de laatstequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef Kaarr het volgende:
Om 14.42 geboren: Sten
3660 gram
Alles gaat goed. Ben alweer lekker thuis.
Kom later meer vertellen!
Zou heel hard weglopen nog helpen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:51 schreef freecell het volgende:
Liza, volgens mij sta jij nu bovenaan!
(of ben je stiekem al begonnen?)
Kán jij nog heel hard lopen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Zou heel hard weglopen nog helpen?
Ehm... neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Kán jij nog heel hard lopen dan?
Nou, daar heb je je antwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ehm... needaar had ik nog niet bij stilgestaan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord
Hier trouwens ook maar even een fotootje van het bolletje wat er zo lang in mijn buik zat! :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |