Heb ik iets gemist, Rockabella?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende naar aanleiding van het 'afstoffen en opknappen' van een box:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Tips please!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:22 schreef livelink het volgende:
Mibos, gefeliciteerd met Eva!
Freecell en Tara, gefeliciteerd met Leander!
[..]
Heb ik iets gemist, Rockabella?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef Kaarr het volgende:
We gaan gewoon hopen dat het vanavond toch gaat gebeuren en dat we morgen de afspraak moeten afzeggen!![]()
En als het toch het ziekenhuis wordt dan is het maar zo. Ik wil die kleine in mijn armen houden!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Brighteyes het volgende:Lishe!
[..]
Die had ik dan weer gemist!
Rocka, kom eens vertellen, heb jij ook zo'n leuke boodschap?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar onze box moet soms afgekrabt worden...
Lishe, van harte!![]()
Ja was 3D, en bewegend 3D. Bij Sara was het veel minder duidelijk, dit was echt zo onwijs gaaf! De kleine lijkt dit keer meer op mij, alleen het neusje is weer precies hetzelfde als bij Sara.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef Lois het volgende:
Wauw Fuente wat mooi!! Wat kun je dat goed zien zeg, dat is 3D zeker? Heeel bijzonder.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Marie, wat vervelend dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is, hopelijk is die over 2 weken gezakt, zodat je kunt blijven werken zoals nu.
Kaarr heel veel succesvandaag!!
En Lishe hier ook nog van harte gefeliciteerd en wat vind ik het leuk dat we samen zwanger zijn
Fuente hele mooie echo's en ik zie dat je in Haaksbergen bent geweest, woon je daar ook? Is best dichtbij Enschede.
Nog dichterbij denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik woon in HengeloOok dicht bij Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |