quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Moonah het volgende:
Jij breekt geloof ik wel écht het 'snel ma je bevalling weer online zijn'-record Freecell.![]()
![]()
Aangezien ik na de bevalling 4 uur per week ouderschapsverlof wil opnemen, kan ik dat met deze nieuwe regeling ruim 3 jaar genieten en die 4 uur krijg ik dan waarschijnlijk ong. voor 60% doorbetaald.quote:Per wanneer zal het ouderschapsverlof worden verlengd van 13 naar 26 weken?
Het kabinet is van plan om het ouderschapsverlof per 1 januari 2009 te verlengen tot 26 weken. De Wet arbeid en zorg moet hiervoor worden aangepast. Dit blijkt uit de Rijksbegroting 2008 die op Prinsjesdag aan de Tweede Kamer is aangeboden. Meer informatie over de verlenging zal bekend worden als het wetsvoorstel daartoe aan de Tweede Kamer wordt aangeboden.
4 uur precies bij Freecell zie ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]4 uur en 7 minuten bij Finn
En nee, dat weet ik niet uit m'n hoofd, maar heb ik even teruggezocht
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
4 uur precies bij Freecell zie ik
Mijn lieve Tinuviel heeft op marktplaats gezocht naar meubels, en zodoende kwam ze iemand tegen die een hele inboedel te koop hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe heb je dat gedaan? Tips please!
V&D heeft n lijn welke vanaf maat 44 beginnen tegen een acceptabele prijs freecell, en als je bv voor de overslag truitjes gaat van nijntje kun je hier vrij lang mee toe tot 50/56 pastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef freecell het volgende:
[..]
echt?
Dit is een TVP. omdat ik héél benieuwd ben hoe het gaat met de mensen die tegelijk met mij uitgerekend waren!
Daar heb je toch iets extra's mee op de één of andere manier.
Over babykamers: begin er ook niet te laat mee, doordat ik harde buiken had en dergelijke mocht ik bijna niks mee zelf doen. Wel jammer, want je wilt wel graag zélf prutsen hoor!
Hier zijn kleertjes een issueMaat 50 is écht te groot
Dus als de verloskundige zegt dat het waarschijnlijk een kleintje wordt is het misschien handig om 1 of 2 setjes in een kleiner maatje te kopen
Preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
4 uur precies bij Freecell zie ik
Achja, ouders weg, kraamverzorgster weg, verloskundige weg, alle FOK!kers op het bellijstje zijn gebeld en je wilt het dolgraag verder de wereld in schreeuwen, dan is een laptop een uitkomst
Ik ben ook érg benieuwd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef OooLizaooO het volgende:
Is er trouwens al nieuws van Kaar?
Ging zij niet gestript worden en als dat niet hielp ingeleid worden morgen?
Kunnen we er een paar![]()
![]()
tegenaangooien Kaar?
Leuke kaart, Freecelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef freecell het volgende:
Oja, kaartje!
Voorkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant links:
[ afbeelding ]
Binnenkant rechts
[ afbeelding ]
Ja wat zou dat idd lekker zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef freecell het volgende:
Zou tof zijn als Kaar idd gewoon lekker aan het bevallen was!
Nog steeds nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ja wat zou dat idd lekker zijn!![]()
Maar ik vrees dat het morgen echt een bezoekje ziekenhuis wordt.
Daar wordt eerst een hartfilmpje gemaakt en daarna een gesprek (en onderzoek) met de gynaecoloog over "hoe nu verder". Ik weet dat ik me er bij neer moet leggen, maar ik had het zo graag anders gewild.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Kaarr het volgende:
Ja wat zou dat idd lekker zijn!![]()
Maar ik vrees dat het morgen echt een bezoekje ziekenhuis wordt.
Daar wordt eerst een hartfilmpje gemaakt en daarna een gesprek (en onderzoek) met de gynaecoloog over "hoe nu verder". Ik weet dat ik me er bij neer moet leggen, maar ik had het zo graag anders gewild.
Ehhh..ik zelf denk ik. Of andersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kaar en Kaarman heel veel succes morgen!![]()
Kaar, wie komt ons laten weten als je bent bevallen ?!
Wat lief!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik stel me beschikbaar voor sms-dienst
Heb ik iets gemist, Rockabella?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende naar aanleiding van het 'afstoffen en opknappen' van een box:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Tips please!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:22 schreef livelink het volgende:
Mibos, gefeliciteerd met Eva!
Freecell en Tara, gefeliciteerd met Leander!
[..]
Heb ik iets gemist, Rockabella?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef Kaarr het volgende:
We gaan gewoon hopen dat het vanavond toch gaat gebeuren en dat we morgen de afspraak moeten afzeggen!![]()
En als het toch het ziekenhuis wordt dan is het maar zo. Ik wil die kleine in mijn armen houden!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Brighteyes het volgende:Lishe!
[..]
Die had ik dan weer gemist!
Rocka, kom eens vertellen, heb jij ook zo'n leuke boodschap?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar onze box moet soms afgekrabt worden...
Lishe, van harte!![]()
Ja was 3D, en bewegend 3D. Bij Sara was het veel minder duidelijk, dit was echt zo onwijs gaaf! De kleine lijkt dit keer meer op mij, alleen het neusje is weer precies hetzelfde als bij Sara.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef Lois het volgende:
Wauw Fuente wat mooi!! Wat kun je dat goed zien zeg, dat is 3D zeker? Heeel bijzonder.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Marie, wat vervelend dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is, hopelijk is die over 2 weken gezakt, zodat je kunt blijven werken zoals nu.
Kaarr heel veel succesvandaag!!
En Lishe hier ook nog van harte gefeliciteerd en wat vind ik het leuk dat we samen zwanger zijn
Fuente hele mooie echo's en ik zie dat je in Haaksbergen bent geweest, woon je daar ook? Is best dichtbij Enschede.
Nog dichterbij denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik woon in HengeloOok dicht bij Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |