quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Overdag bij een websitebedrijf website content beheren: 7 euro bruto
en in de avond DHL distributiecentrum 8,50 netto en heb in totaal een werkweek van 74 uur in de week.
Ik ben 20 jaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef Corksterr het volgende:
¤ 6,40 ofzo
vakkenvullert
per maand kom ik op de 350 euro ongeveer
Oh, en k ben 16quote:
Failquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik werk niet.
Chriz2k dat is het echte levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef Chriz2k het volgende:
¤300 per maand bij 0 uur werk, IB-Groep.
Offtopic: Mag ik vragen wat en in welke taal je programmeert? Mooi loonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef StonedKinG het volgende:
Programmeer bijbaan, 22 jaar, mja val niet meer echt onder de pubers he, al voel ik me wel zo
Student dus
21,57 Bruto
Java, J2ME, ASP.NET 3.5 i.c.m. AJAX en C#3.0. Zeker leuk loon voor bijbaantjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
Offtopic: Mag ik vragen wat en in welke taal je programmeert? Mooi loon
Ken jij heel toevallig studentaanhuis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef petrelli het volgende:
IB Groep geeft 255euro per maand voor het studeren, woej.
Verder 15e per uur, digitale hulpverlener aan huis, dus rijkosten gooien we ook wat geld voor.
18
Just what I was thinkingquote:Op zondag 7 september 2008 02:53 schreef iPeng het volgende:
15% korting jeej. Doe mij maar een hoger loon.
Nouja, khad er vorige maand best veel aan gehad. Schoolspullen bij de V&D, kleding bij bijenkorf en 2 nieuwe kasten bij de praxis gekocht en heb daar minstens 100 euro aan bespaard alleen iets indirecter. Verder kreeg je in de vakantie 10% vakantierechten erbij en 60% erbij op zondagen, dus zat ik tegen de 7 per uur aan met dat 15% korting pasje + je kan de buren er ook een plezier mee doenquote:Op zondag 7 september 2008 02:53 schreef iPeng het volgende:
15% korting jeej. Doe mij maar een hoger loon.
Haha, dat doe ik ook. Ik ben ook 18, en ik wist niet hoeveel ik verdiende. Nu dus wel.quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef xxiessiexx het volgende:
18 jaar, ¤6,12 bruto, TNT Zaterdagbesteller
Hahaquote:Op donderdag 11 september 2008 09:24 schreef Glennz het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook. Ik ben ook 18, en ik wist niet hoeveel ik verdiende. Nu dus wel.
Pfff.. Ik kan me mijn 1e loonstrook nog wel herinneren.. Ik was 15 jaar toen ik begon bij de boni, 45 euro per maandquote:
Ik ook, bij de Edah (bestaat niet meerquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Pfff.. Ik kan me mijn 1e loonstrook nog wel herinneren.. Ik was 15 jaar toen ik begon bij de boni, 45 euro per maand![]()
21,57 Bruto.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef moz het volgende:
Mensen die 19 euro per uur verdienen?
19 * 40 = 760 * 4 = 3040 euro (netto?) per maand.
En dat voor een bijbaantje
Let er wel op dat het bijbaan blijftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:27 schreef TheNold het volgende:
bijbaan : Poker spelen gem 2/3 uur per dag en zit normaal tussen de 1000 en 2000 per maand.
Hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:55 schreef J-heronimus het volgende:
Begin van dit jaar 11,56 euro per uur bij een U.M.C, nu 6,55 per uur als callcenter agent![]()
Nou voor 6,55 wordt je wel flink afgezet bij een call center. Of ben je jonger dan 18?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:55 schreef J-heronimus het volgende:
Begin van dit jaar 11,56 euro per uur bij een U.M.C, nu 6,55 per uur als callcenter agent![]()
maakt niets uit, ik ben iets ouder en verdiende 12 euro bij call center (adviseur, maar komt neer op voorlezen van protocollen). Als ik jou was zou ik met de ervaring die je hebt een ander call center zoeken en niet voor minder dan 9/10 euro gaan werken. Tenzij je het enorm naar je zin hebt natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:28 schreef J-heronimus het volgende:
Nee ben al 20, me vrienden die in andere callcenters werken verdienen 8 á 9 euro per uur.
Maar misschien komt het omdat ik technisch helpdesk medewerker (inbound) ben, dus geen sales.
Klinkt goed! Is dit bij een bedrijf, of heb je dit zelf geregeld zegmaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:52 schreef Koffz het volgende:
Promotiewerk. Beetje winkels/kapperszaken/coffeeshops inlopen, magazines en flyers neerleggen, vriendelijk groeten,foto's nemen voor bewijs en naar het volgende adres.
1 euro per locatie, 40 a 50 locaties per 2 uur ofzo?
En Billiebob, hoe zit dat met die recensie's?
Hoeveel wijken heb je dan? Ik kreeg toen ik op zondagochtend liep 11 euro per keer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sindskort doe ik de Telegraaf op zondag. Ongeveer 35 euro per keer. Het is natuurlijk wel op zondagochtend
Sorry dat ik beetje laat reageer maarja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ken jij heel toevallig studentaanhuis?
En jij krijgt hier 12,50 van?quote:# Lidmaatschap 12 euro per jaar (indien u gebruik maakt van het introductie tarief is het eerste jaar slechts ¤ 8,-)
# Voorrij kosten ¤ 7,50
# Uurtarief ¤ 18,-
Dus als ik het goed begrijp heb jij je eigen bedrijfje? Is dat een beetje makkelijk op te richten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef petrelli het volgende:
[..]
Sorry dat ik beetje laat reageer maarja.
Nee maar heb het gegoocheld en zie dat ze niet actief zijn in mijn omgeving. Imo moet je dat soort werk lekker zwart houden en niet via een bedrijf gaan werken, ben je alleen maar belasting en salaris kwijt aan het bedrijf. Lekker direct bij de mensen, je eigen klanten en tijden regelen. En vaak, hoe sneller klaar = hoe meer cash.
Relexte is ook klanten geven je nummer door aan vrienden/kennisen en dergelijke.Elke week wat te doen, en 15e is veel en vaak krijg je extra.
(Ik in ieder geval
)
Inderdaad.. Zie ook dat we weer nieuwe tarieven hebbenquote:Ik zie hun tarieven ook:
[..]
En jij krijgt hier 12,50 van?
Ja is gewoon bedrijfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:42 schreef Wekkor het volgende:
[..]
Klinkt goed! Is dit bij een bedrijf, of heb je dit zelf geregeld zegmaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Als jij elk jaar een paar duizend op m'n bankrekening stort ga ik wel lekker genieten hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Mainport het volgende:
Waarom gaan jullie niet lekker van je jeugd genieten in plaats van bikkelen voor een of ander snertbedrijf?
Laaag. AH is een kutwerkgever, vind ik.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 09:48 schreef greavy het volgende:
ik werk bij AH als vakkenvuller, 15 jaar.
Verdien per uur 2,93 netto. Is dit laag of hoog
Oeh, ik dacht dat het hoog was.. Wat is dan een redelijk loon?quote:Op zondag 23 november 2008 09:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Laaag. AH is een kutwerkgever, vind ik.
whahaquote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Erientes het volgende:
voor 5 euri per uur zorg k ervoor dat jullie tomaten kunnen kopen Whaha...
Mager, erg magerquote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Erientes het volgende:
voor 5 euri per uur zorg k ervoor dat jullie tomaten kunnen kopen Whaha...
Over een paar weken verhuis k naar een grand cafe/ kroeg daar 4.50 standaard waar nog is fooi bij gaat komen...
o ja age: 18..
Tussen de 4,00-4,50 euro denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef BasementDweller het volgende:
Wat is redelijk als magazijnmedewerker als 17 jarige?
¤4? ¤5? ¤6?
Oja... En wat doe jij zoal dan?quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef wiggahlipz het volgende:
Werken is een totaal overbodige bezigheid voor degene die het goed aanpakt. Slechts een minuscuul deel van de jongeren begrijpt dat van elke hobby werk te maken valt. En werken voor de hobby, of je hobby uitoefenen terwijl je werkt is fijn.
Rofl, das echt het meest relaxte baantje wat ik gehoord hebquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze vakantie: datatypist bij TNT, 8,16 per uur exclusief toeslagen (200% op zondag bijvoorbeeld)
Normaal gesproken: bijrijder bij Vialis, 7 euro per uur netto. Even een kleine uitleg: Vialis is een bedrijf dat kaartjesautomaten repareert op stations. Ze hebben ergens een kantoor vanwaar de monteurs in hun auto naar de kapotte automaten rijden. Volgens de wet mogen ze niet in hun eentje in die auto zitten. Mijn werk is dus om naast die mensen te zitten.
Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huisquote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Rofl, das echt het meest relaxte baantje wat ik gehoord hebMoet je zien te combineren dat je tijdens het bij-rijden laptop werk kunt doen ofzo
Hoe ben je aan die baan gekomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huis
En dan krijg ik wel gewoon 8,5 uur betaald terwijl ik 1,5 uur "gewerkt" heb
Zelfs wel eens meegemaakt dat ik me meldde, de monteur tekende het werkbriefje en ik was 5 minuten later alweer op weg naar de kroeg (het is meestal 's avonds)
Zijn er nog vacatures?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huis
Zelfs wel eens meegemaakt dat ik me meldde, de monteur tekende het werkbriefje en ik was 5 minuten later alweer op weg naar de kroeg (het is meestal 's avonds)
Dat baantje wil ik ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ASA Studentenuitzendbureauquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Hoe ben je aan die baan gekomen?
gezellig werk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
Lijkenkisten dragen op begravenissen, 9,50 netto per uur. 18 jaar.
(en krijg ook door betaald het uur dat ik moet wachten tussen de 2 stukjes dragen).
Uitzendbureau.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:12 schreef FixYou het volgende:
Ik ben benieuwd, hoe kwam je aan dat baantje?
Das natuurlijk onzin, das gewoon het minimumloon in fulltime dienstverband in het geval dat je ervan rond moet komen. Maar ik wens je veel succes verder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Chuck.Norris het volgende:
jullie nederlanders krijgen tog wel heeeeel weinig hoor :-p
hebben jullie geen minimumlonen ofzo?
in belgie ligt dat ongeveer vast
16j - 8,6¤/u
17j-8,9¤
18j-9,3
19j-9,6
ikzelf heb een leuk handeltje op ebay, een veelgevraagd object kan ik goedkoop kopen van een leverancier, en dan verkoop ik op ebay
winst het stuk: 10-15¤
en het verkoopt goed
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Chuck.Norris het volgende:
jullie nederlanders krijgen tog wel heeeeel weinig hoor :-p
hebben jullie geen minimumlonen ofzo?
in belgie ligt dat ongeveer vast
16j - 8,6¤/u
17j-8,9¤
18j-9,3
19j-9,6
Nogmaals, bronvermelding a.u.b.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:36 schreef Chuck.Norris het volgende:
80% krijgt dit loon
15% krijgt zelfs nog meer
en een uitzondering mss beetje minder
wtfquote:Op maandag 1 december 2008 17:15 schreef ExtraFrisss het volgende:
6 euro netto/u vakkenvullen @ plus..![]()
oja 17 jaaar jong
19 jaar ben je volgens je profiel? En wat zijn je werkzaamheden dan zoal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef supkaa het volgende:
Weekendhulp in het ziekenhuis, ik verdien 9,24 per uur en krijg op zaterdag er 47% bovenop en op een zondag 72%. Het zijn diensten van 4 uur dus dat is wel lekker![]()
Ik heb een contract voor 16 uur per maand (dus om het weekend 8 uur) maar ik kan zoveel extra werken als ik wil
20, m'n profiel is blijkbaar niet up to datequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
19 jaar ben je volgens je profiel? En wat zijn je werkzaamheden dan zoal?
Oeps ik kan gewoon niet rekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:25 schreef supkaa het volgende:
[..]
20, m'n profiel is blijkbaar niet up to date
Ik moet drankenwagens van de verpleegafdeling halen en die schoonmaken en de afwas doen en dan terug brengen naar de verpleegafdeling met koffie en daar de ijskast met drank bijvullen. Daarnaast de keuken heel schoon houden (ziekenhuis he) en bijv. de temperatuur van zuivelproducten meten,
Het wordt wel gezien als 'fysiek zwaar' omdat je wel eens bakken met servies erin moet dragen en je veel aan het rondrennen bent. Oh en er is een 'woonkamer' voor de patienten en die moet je dan drank schenken.
Je hebt je buurman gelyncht? Ow nee, dan krijg je 15 uur...quote:
Mag ik vragen wat voor mensonterend werkje jij mag verrichten, wat wss wel heel erg terecht is..quote:
verdiend goedquote:Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef -Mister het volgende:
14 jaar
10,50 euro per uur
Bloemen/Planten sorteren (Klinkt simpel maar het is zwaar werk)
Bloemenzaak
& soms werk ik bij de groenteboer (Bij mijn buurman) 6,80 per uur (zwart)
Functie: groente sorteren En schoonmaken
Van het werk dat ik doe is het wel fijn dat ik elke dag bloemen mee mag nemen als ik werk bij de bloemenzaak
en al het niet gekochte (verse) groente Mag ik ook mee nemen als ik werk bij de groenteboer
Hoeveel donateurs haal je eigenlijk op een gemiddelde dag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef Narimantos het volgende:
pizza bezorgen 4 euro per uur + fooi
Afwassen 5 euro per uur + fooi
Donateur Werver 30 euro per dag + 10 per aangemelde donateur en als ik er 6 haal krijg ik er nog eens 12,50 boven op
en IB Groep 240 euro
ben 18
heb daar pas 4 keer gewerkt de 1e en de 2e keer had ik er 3quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hoeveel donateurs haal je eigenlijk op een gemiddelde dag?
`quote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heineken, bij het inpakken
14 euro per uur netto
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`
welke leeftijd, dagen en wat doe je precies? klinkt intresant.
PM verzondenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.
en het werk is super chill, lekker ipod aan en verder gewoon zorgen dat een machine blijft draaien![]()
wat mankeert mensen om voor minder dan 4 euro te gaan werken?
Hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.
en het werk is super chill, lekker ipod aan en verder gewoon zorgen dat een machine blijft draaien![]()
wat mankeert mensen om voor minder dan 4 euro te gaan werken?
er is daar geen werk meerquote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen?
via Randstad, ze zochten studenten voor een nieuwe lijn, storingen noteren.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat is gewoon werken voor een hongerloontjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Thijskoman het volgende:
Action Distributiecentrum - 5,21 per uur (+kans op bonus die bij mij zo'n 40 euro per maand oplevert)
Ik werk er full-time en het levert per maand zo'n 800 euro op. Niet superveel als ik het met anderen vergelijk en 5 dagen per week om 6:00 begin. Maar ik heb een aantal collega's waar ik het goed mee kan vinden en als het september is (ga ik weer naar school), dan heb ik iets om trots op te zijn vind ik
Niet qua werk, maar ben toch wel meer dan een jaar lang 5 dagen per week om 5:00 opgestaan dan, en het is ook nog eens goeie lichaamsbeweging
Ik ben trouwens 18.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
3.90 per uur, kwantum op de tapijtafdeling.
18 jaar
Ach ja, ik vind het leuk werk en ik heb nooit meer gehad dan dat
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]dat is echt superweinig
en s0k probeerd zich stoer voor te doen voor de meet. Aangezien hij 2 keer zoveel als mij verdeint mag hij dus veel bier voor mij halen
Als bedrijfsleider?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef Virus3000 het volgende:
supermarkt,
op zaterdag 10,50eur/uur en op zondag 21eur/uur. En zondags 9 uur werken is natuurlijk wel lekker
Inderdaad.. als je meer dan 5 euro verdiend bij een supermarkt kom je al gauw daar op uit..quote:
neequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:01 schreef Stukjekaas het volgende:
Wanneer ik geld nodig heb, klop ik wel ff aan bij pappie & mammie![]()
Ga me niet voor 5 euro per uur uitsloven
quote:geslacht: Man
bedoel je dan: "huilen omdat ik zo weinig verdien" of "huilen omdat jullie zo weinig verdienen" ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik hoor wat mensen hier verdienen moet ik bijna huilen
Nu, 18 jaar en ¤5,17. Nogsteeds dezelfde functies. Word wel heel snel weer een jaartje ouder dus ben benieuwd of er nog wat bij komtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
18 jaar, ¤4.37 per uur in de supermarkt. Ik doe daar de KW en de slijterij.
Beste bijbaan ooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze vakantie: datatypist bij TNT, 8,16 per uur exclusief toeslagen (200% op zondag bijvoorbeeld)
Normaal gesproken: bijrijder bij Vialis, 7 euro per uur netto. Even een kleine uitleg: Vialis is een bedrijf dat kaartjesautomaten repareert op stations. Ze hebben ergens een kantoor vanwaar de monteurs in hun auto naar de kapotte automaten rijden. Volgens de wet mogen ze niet in hun eentje in die auto zitten. Mijn werk is dus om naast die mensen te zitten.
Daarom is de Action zo cheapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is gewoon werken voor een hongerloontje
wtf? bij de c1000 heb ik meer dan 2 euro minder en ben ook 17.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:08 schreef SLP_ het volgende:
Super de Boer
volgens mij 5,92 [misschien nog iets hoger/lager]
17 jaar
ja weet je hoe dat komt. wij krijgen geen vakantiegeld in mei. ik krijg 0,96 euro per uur als vakantietoeslagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:46 schreef Kerol het volgende:
[..]
wtf? bij de c1000 heb ik meer dan 2 euro minder en ben ook 17.
Ik verdien 3,60 om precies te zijn..
in de gulden tijd was dat dus bijna 6gulden.. best netjesquote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Grimmjoww het volgende:
Bij de AH rond de 2.70 per uur netto 15 jaar vakkenvuller![]()
Ja maar t blijft toch best weinig op dit moment.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
in de gulden tijd was dat dus bijna 6gulden.. best netjes
sja.. goed sparen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja maar t blijft toch best weinig op dit moment.
Ligt er ook nog aan hoeveel je werkt, bij ons krijg je ook een bepaald percentage over je jaarloon als vakantiegeld. Was iemand met 10 euro vakantiegeld bij ons en iemand met ruim 150. Ik had zelf 100quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja weet je hoe dat komt. wij krijgen geen vakantiegeld in mei. ik krijg 0,96 euro per uur als vakantietoeslag![]()
ik heb liever dit dan in een keer een smak vakantiegeld
Ik had een ruime 250 euro geloof ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ligt er ook nog aan hoeveel je werkt, bij ons krijg je ook een bepaald percentage over je jaarloon als vakantiegeld. Was iemand met 10 euro vakantiegeld bij ons en iemand met ruim 150. Ik had zelf 100
Op zaterdag kreeg ik niks extra.. en 's avonds ook niet. Alleen op zondag, maar dan was de winkel dichtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Viezze het volgende:
Krijg je maar 34% extra om 's nachts te werken? Dat krijg ik op donderdagavond en zaterdagmiddag al
10eur, als je een beetje proffesioneel wilt overkomen vraagt een echte baas gewoon ¤25 per uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef jo-ep het volgende:
iets met een eigen bedrijfje en bij mensen thuis hun computers en netwerken repareren en installeren.
¤ 10 per uur
en ik ben 17 jaar out
Als je een beetje professioneel over wilt komen, typ je 'professioneel' met één 'f' en twee 's'en'.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
10eur, als je een beetje proffesioneel wilt overkomen vraagt een echte baas gewoon ¤25 per uur
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je een beetje professioneel over wilt komen, typ je 'professioneel' met één 'f' en twee 's'en'.
!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je een beetje professioneel over wilt komen, typ je 'professioneel' met één 'f' en twee 's'en'.
Volgens mij staat daar een 1 te veel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef jo-ep het volgende:
iets met een eigen bedrijfje en bij mensen thuis hun computers en netwerken repareren en installeren.
¤ 10 per uur
en ik ben 17 jaar out
nee dat is juist professioneelquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar een 1 te veel.
Net als mij iets anders zoeken dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
3,50 pu bij de hema
En ik ben 17
die 40cent extra voelen ze nix vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een nieuwe baan voor de vakantie, werk nu in de horeca voor ¤ 3,50 p/u, en straks fulltime in de Europatuin voor ¤ 3,55. Omdat die vent dacht dat ik 17 was, de pauper.Hij vroeg hoeveel ik nu verdiende, dus ik zeg ¤ 3,50, zegt hij: "Oh dat verdien je hier ook, ¤ 3,55 dan."
Kom ik drie dagen later terug om echt een contract af te sluiten, vraagt hij hoe oud ik ben (16) en ziet hij plotseling dat mijn minimumloon maar ¤ 3,10 is. Nu wordt z'n baas boos.
3,55 daar ga je toch niet voor werkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een nieuwe baan voor de vakantie, werk nu in de horeca voor ¤ 3,50 p/u, en straks fulltime in de Europatuin voor ¤ 3,55. Omdat die vent dacht dat ik 17 was, de pauper.Hij vroeg hoeveel ik nu verdiende, dus ik zeg ¤ 3,50, zegt hij: "Oh dat verdien je hier ook, ¤ 3,55 dan."
Kom ik drie dagen later terug om echt een contract af te sluiten, vraagt hij hoe oud ik ben (16) en ziet hij plotseling dat mijn minimumloon maar ¤ 3,10 is. Nu wordt z'n baas boos.
Sowieso, werkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
3,55 daar ga je toch niet voor werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¤3,10 of meer + fooi ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef ES2nl het volgende:
wat is een beetje redelijk loon voor bediening in een restaurant (overdag, 16 jaar)??
hm veel minder dan nu kan toch niet, ben nu werkeloos
Flikker op, internetheld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
3,55 daar ga je toch niet voor werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verdiende dus ¤ 3,50 p/u + fooi. Maar ¤ 3,10 is het minimumloon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef ES2nl het volgende:
wat is een beetje redelijk loon voor bediening in een restaurant (overdag, 16 jaar)??
hm veel minder dan nu kan toch niet, ben nu werkeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |