quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
3.90 per uur, kwantum op de tapijtafdeling.
18 jaar
Ach ja, ik vind het leuk werk en ik heb nooit meer gehad dan dat
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]dat is echt superweinig
en s0k probeerd zich stoer voor te doen voor de meet. Aangezien hij 2 keer zoveel als mij verdeint mag hij dus veel bier voor mij halen
Als bedrijfsleider?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef Virus3000 het volgende:
supermarkt,
op zaterdag 10,50eur/uur en op zondag 21eur/uur. En zondags 9 uur werken is natuurlijk wel lekker
Inderdaad.. als je meer dan 5 euro verdiend bij een supermarkt kom je al gauw daar op uit..quote:
neequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:01 schreef Stukjekaas het volgende:
Wanneer ik geld nodig heb, klop ik wel ff aan bij pappie & mammie![]()
Ga me niet voor 5 euro per uur uitsloven
quote:geslacht: Man
bedoel je dan: "huilen omdat ik zo weinig verdien" of "huilen omdat jullie zo weinig verdienen" ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik hoor wat mensen hier verdienen moet ik bijna huilen
Nu, 18 jaar en ¤5,17. Nogsteeds dezelfde functies. Word wel heel snel weer een jaartje ouder dus ben benieuwd of er nog wat bij komtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
18 jaar, ¤4.37 per uur in de supermarkt. Ik doe daar de KW en de slijterij.
Beste bijbaan ooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze vakantie: datatypist bij TNT, 8,16 per uur exclusief toeslagen (200% op zondag bijvoorbeeld)
Normaal gesproken: bijrijder bij Vialis, 7 euro per uur netto. Even een kleine uitleg: Vialis is een bedrijf dat kaartjesautomaten repareert op stations. Ze hebben ergens een kantoor vanwaar de monteurs in hun auto naar de kapotte automaten rijden. Volgens de wet mogen ze niet in hun eentje in die auto zitten. Mijn werk is dus om naast die mensen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |