`quote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heineken, bij het inpakken
14 euro per uur netto
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`
welke leeftijd, dagen en wat doe je precies? klinkt intresant.
PM verzondenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.
en het werk is super chill, lekker ipod aan en verder gewoon zorgen dat een machine blijft draaien![]()
wat mankeert mensen om voor minder dan 4 euro te gaan werken?
Hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
22, maar ik verdiende op mn 18e daar ook al 12 euro netto en op je 23e schiet je helemaal omhoog.
en het werk is super chill, lekker ipod aan en verder gewoon zorgen dat een machine blijft draaien![]()
wat mankeert mensen om voor minder dan 4 euro te gaan werken?
er is daar geen werk meerquote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen?
via Randstad, ze zochten studenten voor een nieuwe lijn, storingen noteren.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terecht gekomen?
Dat is gewoon werken voor een hongerloontjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Thijskoman het volgende:
Action Distributiecentrum - 5,21 per uur (+kans op bonus die bij mij zo'n 40 euro per maand oplevert)
Ik werk er full-time en het levert per maand zo'n 800 euro op. Niet superveel als ik het met anderen vergelijk en 5 dagen per week om 6:00 begin. Maar ik heb een aantal collega's waar ik het goed mee kan vinden en als het september is (ga ik weer naar school), dan heb ik iets om trots op te zijn vind ik
Niet qua werk, maar ben toch wel meer dan een jaar lang 5 dagen per week om 5:00 opgestaan dan, en het is ook nog eens goeie lichaamsbeweging
Ik ben trouwens 18.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
3.90 per uur, kwantum op de tapijtafdeling.
18 jaar
Ach ja, ik vind het leuk werk en ik heb nooit meer gehad dan dat
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]dat is echt superweinig
en s0k probeerd zich stoer voor te doen voor de meet. Aangezien hij 2 keer zoveel als mij verdeint mag hij dus veel bier voor mij halen
Als bedrijfsleider?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef Virus3000 het volgende:
supermarkt,
op zaterdag 10,50eur/uur en op zondag 21eur/uur. En zondags 9 uur werken is natuurlijk wel lekker
Inderdaad.. als je meer dan 5 euro verdiend bij een supermarkt kom je al gauw daar op uit..quote:
neequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:01 schreef Stukjekaas het volgende:
Wanneer ik geld nodig heb, klop ik wel ff aan bij pappie & mammie![]()
Ga me niet voor 5 euro per uur uitsloven
quote:geslacht: Man
bedoel je dan: "huilen omdat ik zo weinig verdien" of "huilen omdat jullie zo weinig verdienen" ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik hoor wat mensen hier verdienen moet ik bijna huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |