19 jaar ben je volgens je profiel? En wat zijn je werkzaamheden dan zoal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef supkaa het volgende:
Weekendhulp in het ziekenhuis, ik verdien 9,24 per uur en krijg op zaterdag er 47% bovenop en op een zondag 72%. Het zijn diensten van 4 uur dus dat is wel lekker![]()
Ik heb een contract voor 16 uur per maand (dus om het weekend 8 uur) maar ik kan zoveel extra werken als ik wil
20, m'n profiel is blijkbaar niet up to datequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
19 jaar ben je volgens je profiel? En wat zijn je werkzaamheden dan zoal?
Oeps ik kan gewoon niet rekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:25 schreef supkaa het volgende:
[..]
20, m'n profiel is blijkbaar niet up to date
Ik moet drankenwagens van de verpleegafdeling halen en die schoonmaken en de afwas doen en dan terug brengen naar de verpleegafdeling met koffie en daar de ijskast met drank bijvullen. Daarnaast de keuken heel schoon houden (ziekenhuis he) en bijv. de temperatuur van zuivelproducten meten,
Het wordt wel gezien als 'fysiek zwaar' omdat je wel eens bakken met servies erin moet dragen en je veel aan het rondrennen bent. Oh en er is een 'woonkamer' voor de patienten en die moet je dan drank schenken.
Je hebt je buurman gelyncht? Ow nee, dan krijg je 15 uur...quote:
Mag ik vragen wat voor mensonterend werkje jij mag verrichten, wat wss wel heel erg terecht is..quote:
verdiend goedquote:Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef -Mister het volgende:
14 jaar
10,50 euro per uur
Bloemen/Planten sorteren (Klinkt simpel maar het is zwaar werk)
Bloemenzaak
& soms werk ik bij de groenteboer (Bij mijn buurman) 6,80 per uur (zwart)
Functie: groente sorteren En schoonmaken
Van het werk dat ik doe is het wel fijn dat ik elke dag bloemen mee mag nemen als ik werk bij de bloemenzaak
en al het niet gekochte (verse) groente Mag ik ook mee nemen als ik werk bij de groenteboer
Hoeveel donateurs haal je eigenlijk op een gemiddelde dag?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef Narimantos het volgende:
pizza bezorgen 4 euro per uur + fooi
Afwassen 5 euro per uur + fooi
Donateur Werver 30 euro per dag + 10 per aangemelde donateur en als ik er 6 haal krijg ik er nog eens 12,50 boven op
en IB Groep 240 euro
ben 18
heb daar pas 4 keer gewerkt de 1e en de 2e keer had ik er 3quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hoeveel donateurs haal je eigenlijk op een gemiddelde dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |