Rofl, das echt het meest relaxte baantje wat ik gehoord hebquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze vakantie: datatypist bij TNT, 8,16 per uur exclusief toeslagen (200% op zondag bijvoorbeeld)
Normaal gesproken: bijrijder bij Vialis, 7 euro per uur netto. Even een kleine uitleg: Vialis is een bedrijf dat kaartjesautomaten repareert op stations. Ze hebben ergens een kantoor vanwaar de monteurs in hun auto naar de kapotte automaten rijden. Volgens de wet mogen ze niet in hun eentje in die auto zitten. Mijn werk is dus om naast die mensen te zitten.
 Moet je zien te combineren dat je tijdens het bij-rijden laptop werk kunt doen ofzo
 Moet je zien te combineren dat je tijdens het bij-rijden laptop werk kunt doen ofzo   

Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huisquote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Rofl, das echt het meest relaxte baantje wat ik gehoord hebMoet je zien te combineren dat je tijdens het bij-rijden laptop werk kunt doen ofzo

Hoe ben je aan die baan gekomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huis
En dan krijg ik wel gewoon 8,5 uur betaald terwijl ik 1,5 uur "gewerkt" heb
Zelfs wel eens meegemaakt dat ik me meldde, de monteur tekende het werkbriefje en ik was 5 minuten later alweer op weg naar de kroeg (het is meestal 's avonds)

Zijn er nog vacatures?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het mooie is: zo'n dienst duurt 8,5 uur. Meestal hebben zit ik daar een uurtje en dan zeggen ze: als er binnen nu en een kwartier niks is gaan we naar huis
Zelfs wel eens meegemaakt dat ik me meldde, de monteur tekende het werkbriefje en ik was 5 minuten later alweer op weg naar de kroeg (het is meestal 's avonds)

Dat baantje wil ik ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]

ASA Studentenuitzendbureauquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Hoe ben je aan die baan gekomen?

gezellig werk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
Lijkenkisten dragen op begravenissen, 9,50 netto per uur. 18 jaar.
(en krijg ook door betaald het uur dat ik moet wachten tussen de 2 stukjes dragen).

Uitzendbureau.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:12 schreef FixYou het volgende:
Ik ben benieuwd, hoe kwam je aan dat baantje?

Das natuurlijk onzin, das gewoon het minimumloon in fulltime dienstverband in het geval dat je ervan rond moet komen. Maar ik wens je veel succes verder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Chuck.Norris het volgende:
jullie nederlanders krijgen tog wel heeeeel weinig hoor :-p
hebben jullie geen minimumlonen ofzo?
in belgie ligt dat ongeveer vast
16j - 8,6¤/u
17j-8,9¤
18j-9,3
19j-9,6
ikzelf heb een leuk handeltje op ebay, een veelgevraagd object kan ik goedkoop kopen van een leverancier, en dan verkoop ik op ebay
winst het stuk: 10-15¤
en het verkoopt goed

Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Chuck.Norris het volgende:
jullie nederlanders krijgen tog wel heeeeel weinig hoor :-p
hebben jullie geen minimumlonen ofzo?
in belgie ligt dat ongeveer vast
16j - 8,6¤/u
17j-8,9¤
18j-9,3
19j-9,6

Nogmaals, bronvermelding a.u.b.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:36 schreef Chuck.Norris het volgende:
80% krijgt dit loon
15% krijgt zelfs nog meer
en een uitzondering mss beetje minder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |