Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo, het ding is toch nog niet vervangen?
Je zou anders kunnen kijken naar de processen die cpu time vreten, vraag maar aan dental of hij dat al gedaan heeft.
Ik zou dat verder nooit doen hoor, een systeem hoort hier gewoon 24/7 100% te kunnen draaien.
Maar het is een idee.
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Dan had ik het wel goed begrepen. Gisteren draaide ik een grafisch zeer intensief spel om mijn monitor te bewonderen, toen sloot mijn systeem zichzelf af. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. En dat is dus sinds ik de nieuwe grafische kaart erin heb zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).
Hoe meer zware processen een processor op zich moet nemen hoe warmer hij word (meer cycles).
Zie het maar als Tom op de fiets, als ik harder fiets (meer cycles) krijg ik het ook warmer.
Ik hou ook van mijn PC hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Hihi, ik ga hier echt geen Tweakers quotes posten hoor. (ik vind dat al vrij ver gaan eigenlijk, ik dacht voor eeuwig verlost te zijn van techtalk).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verleld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Delen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Nmns, ik heb wentelteefjes gebakken tussen de middag. Lief hè?
Lief dat jij voor me op zoek bent gegaan, dankjewel. M'n schijven hebben nog nooit moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verteld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Dan vind ik jou iets minder lief hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee sorry. De laatste heb ik voor Nmns bewaard.
Het moederbord + processor is 3 jaar oud (vraag me niet naar details want Dental heeft 't erin gefrot). AMD, dat weet ik wel. Het begint erop te lijken dat ik die moet vervangen, he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk toch dat je videokaart in combinatie met je moederbord het probleem geeft.
Is het een oude pc? of een relatief nieuwe?
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Dementor het volgende:
Maar goed ik zou zeggen lekker heet laten worden die schijven dat is goed voor onze economie maar wel slecht voor het milieu.
Het was ook niet echt persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Hee leuk, waarom niet. Of durf je dat niet in je eentje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
Mijn vrouwelijke collega hiernaast vertelt zojuist dat je in Rotterdam marokkaanse
badhuizen hebt waar je je kan laten inzepen, scrubben, masseren, etc. etc. door
leuke marokkaanse jongens..............mmmmmmmmm klinkt allemaal niet verkeerd
* PeterNB zit op zijn werk te dromen over marokkaanse badhuizen.
Het begint nu wel een beetje schunnig te klinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
Het was liefde op het eerste gezicht, inderdaad midden tussen de computers. Ik had mijn eerste echt nieuwe systeem gekocht (kreeg altijd afdankertjes van mijn broer van de universiteit Delft) en vond dat ik maar eens lid van een club moest worden. En de tweede keer dat ik er was, zat ie daar zomaar.
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?
Ik zal me inhouden hoor.
Oh, wat sneu zeg.quote:
Zou ik ook niet zo 1,2,3 doen. Heb je een andere pc waar je dingen mee uit kunt wisselenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
Het begint erop te lijken dat ik die moet vervangen, he?
Ach wat jammer, ik denk dat je er echt van zou genieten. En ik geloof er niets van dat je zo vet bent. En wat dan nog? Vrijwel alle Marokkaanse moedertjes zijn 'stevig'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zo 1,2,3 doen. Heb je een andere pc waar je dingen mee uit kunt wisselen
om precies erachter te komen wat er aan de hand is? Voor hetzelfde geld is je videokaart kapot
ofzo, en dan koop je straks voor jan-lul een nieuw moederbord ofzo..........
En in mijn eentje naar zo'n badhuis met mooie gebronste slanke badhuisjongens? Ikke? Met
dat dikke vette lichaam van me?
Ja maar de marokkaanse zoontjes zijn vaak dun en/of gespierd. Staat zo slecht bij mijn buik:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Vrijwel alle Marokkaanse moedertjes zijn 'stevig'.
Zou ik die even in een andere pc proppen en kijken hoe die pc zich gedraagt. (Hij kan gewoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
De videokaart is nieuw. Ja ik kan uitwisselen.
Hoe vaak zie je hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Af en toe kan ik zo gefrustreerd raken, dat ik mijn zoontje niet kan opvoeden.
Nus staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Dan mag hij beste jeugdspeler van Spanje zijn met basketbal, maar ik vind zijn opleiding toch belangrijker en kan er iets aan doen.
Nu staat er weer "Etoi en la palya" wat "Etoy en la playa" moet zijn.
Geloof je nu echt zelf dat er in die badhuizen alleen maar perfecte mensen komen? Nogmaals, wat kan jou die buik schelen. Zie het als een interculturele ervaring.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar de marokkaanse zoontjes zijn vaak dun en/of gespierd. Staat zo slecht bij mijn buik:)
[..]
Zou ik die even in een andere pc proppen en kijken hoe die pc zich gedraagt. (Hij kan gewoon
kapot uit de doos gekomen zijn natuurlijk)
Weet je zeker dat het aan zijn gebrekkige taalvermogen ligt? Ik zie zoveel fouten online, echt om misselijk van te worden soms. Maar als die mensen een stuk moeten schrijven, letten ze wél goed op de spelling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Dan mag hij beste jeugdspeler van Spanje zijn met basketbal, maar ik vind zijn opleiding toch belangrijker en kan er iets aan doen.
Nee mafkees, dat steekt helemaal niet. Bij ons worden draaien ze jaren op 80 graden en ook processoren hebben regelmatig een temperatuur van 90-100 graden. Die meuk blijft gewoon draaien en bij mijn opmerkingen daarover werd ik uitgelachen door de techneuten.quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1188201/13/25#60950721]dinsdag 19 augustus 2008 13:25[/url] schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet het in dit geval inderdaad beter.
Warmte is killing voor een HDD.
Het steekt hooguit een beetje dat ik het toevallig wel weet.
Een HDD die op 80 graden jarenlang blijft draaien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee mafkees, dat steekt helemaal niet. Bij ons worden draaien ze jaren op 80 graden en ook processoren hebben regelmatig een temperatuur van 90-100 graden. Die meuk blijft gewoon draaien en bij mijn opmerkingen daarover werd ik uitgelachen door de techneuten.
Natuurlijk heeft het ook te maken met een andere generatie. Maar als ik met hem om MSN zit, moet ik hem ook heel snel verbeteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het aan zijn gebrekkige taalvermogen ligt? Ik zie zoveel fouten online, echt om misselijk van te worden soms. Maar als die mensen een stuk moeten schrijven, letten ze wél goed op de spelling.
Als ik lees wat sommige kids neerplempen op MSN, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Ik heb er ook een broertje aan dood hoor, consequent belabberde spelling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het ook te maken met een andere generatie. Maar als ik met hem om MSN zit, moet ik hem ook heel snel verbeteren.
Wat je in Nederland hebt met d's en t's dat heb je in Spanje veel met v's en b's.
En zowel mijn ex, zijn stiefvader en hijzelf zijn daar heel erg in.
SMS taal kan ik enigzins voorstellen. Maar dat heeft er niets mee te maken. Gelukkig wordt hij niet boos als ik hem verbeter, want daar was ik in het begin wel bang voor, dat hij daarom niet meer met mij wilde MSN'en.
Oh, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar al 5 jaar niet meer gezien, buiten webcammen om
Het schijnen echte marokkaanse badhuizen te zijn, en ik heb nog nooit een Marokkaan metquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof je nu echt zelf dat er in die badhuizen alleen maar perfecte mensen komen?
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het schijnen echte marokkaanse badhuizen te zijn, en ik heb nog nooit een Marokkaan met
een buikje gezien!
Kun je geen spaanse les geven vrijdag? Ik wil wel vloeiend Spaans leren spreken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat heb je in Spanje veel met v's en b's.
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik lees wat sommige kids neerplempen op MSN, daar lusten de honden geen brood van.
Joh, 5 jaar niet gezien, wat erg. Mag je hem niet zien van je ex?
Dat benne de uitzondering op de regel! Hier in R'dam zijn de marokkaanse jongensquote:
Ah op die manier. Ik zeg: gewoon gaan, wat maakt jou die andere mensen nou uit, je gaat voor je eigen ontspanning.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter verzint gewoon van alles om er niet heen te gaan. Alle mensen zijn perfect behalve hij
Ik zal het wel eens aan Paultje voorstellen. "Hee heb jij geen zin om je door eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter verzint gewoon van alles om er niet heen te gaan. Alle mensen zijn perfect behalve hij
Ik zal wel ff bellen in Spaansquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kun je geen spaanse les geven vrijdag? Ik wil wel vloeiend Spaans leren spreken.
Dat zijn de jongens die lopen te paraderen. Die anderen zitten thuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat benne de uitzondering op de regel! Hier in R'dam zijn de marokkaanse jongens
slank, gespierd, gebruind, etc. etc.
Weet je wel zeker dat het de boys en niet de moekes zijn die daar staan te scrubben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens aan Paultje voorstellen. "Hee heb jij geen zin om je door een
maroc-boy te laten hotstonen en scrubben?"
Jemig, wat ontzettend sneu voor je en je zoontje natuurlijk ook. Strekte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal wel ff bellen in Spaans
Ik dacht dat dit een computertopic wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik heb het gelezen en doorgegeven op het forum van BB UK, daar wisten ze nog van niks. Stupid English.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Had Coos niet iets met een Zuid-Amerikaansequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Ome Sjon stiekum jaloers zijn of ga ik nu te ver?
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daarquote:
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een computertopic wasMaar goed, als je het er niet meer over wilt hebben, ook goed, lijkt me ook vrij pijnlijk. Misschien dus over een tijdje (paar jaar?) als die misere achter de rug is je hem wel weer vaak bij je kunt hebben
Och, dat is het echte leven ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.
Wat zijn we erg hè?![]()
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaansquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daar
'gewoon spaans', catalaans, of iets anders spreken. Weet jij dat?
DEMENTOR-EDIT: Wat die bigbrother betreft: ik vind dit TE ver gaan.Zoiets vertel je iemand
niet in 'de dagboekkamer'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik daar bij de redactie had gewerkt had ik PER DIRECT opgestapt! Gekkenhuis
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaans
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef Marrije het volgende:
't Zou me trouwens ook niks verbazen als Jade het al eerder wist, ze is een echte dramaqueen dus aan haar merk je het verschil toch niet (of ze het al wist of niet) en BB 'scoort' weer ff.
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)
Sjon zou er onmiddelijk een spel-element aan toevoegen. Zoals dat de overige deelnemers middels opdrachten extra morfine kunnen verdienen zodat de terminale deelnemer minder extreem pijn lijdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, als ze daar dood zou zijn gegaan, live op tv / streams aan kanker, dán zou Sjonnie pas echt jaloers zijn geweest
Maar aan die schuldsanering komt eens een eind en wie weet kun je dan wel bij wedstrijden zijn. Al is dat maar een schrale troost nu, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.
Maar we hebben nog een wedstrijd in de wacht staan. Zoon tegen vader bij 21'en. En dat gaat hij verliezen. Ik heb de basketbal al in huis.
Ik zal wel kompleet worden ingemaakt, hahahahaha
klinkt me bekend in de oren, de zoon van mijn schoonzoon , dito,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Ze had zich al veel eerder laten testen, staat in dat artikel dacht ik? Blijkbaar kwam de uitslag nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.
http://www.digitalspy.co.(...)-on-big-brother.html
Het blijft rot, ook voor het joch. Lang leve MSN en de webcam moet je maar denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.
Maar we hebben nog een wedstrijd in de wacht staan. Zoon tegen vader bij 21'en. En dat gaat hij verliezen. Ik heb de basketbal al in huis.
Ik zal wel kompleet worden ingemaakt, hahahahaha
En de winnaar van een opdracht mag haar dan kaalscheren, dan komt dat niet zo hard aan de chemo's. Zo kan ik er nog wel een paar verzinnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjon zou er onmiddelijk een spel-element aan toevoegen. Zoals dat de overige deelnemers middels opdrachten extra morfine kunnen verdienen zodat de terminale deelnemer minder extreem pijn lijdt.
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
klinkt me bekend in de oren, de zoon van mijn schoonzoon , dito,
alleen wilde zijn ex hier niet aan meewerken,dus kon hij basketballen vergeten
5 dagen intern, of het barcelona was of valencia weet ik niet meer, en weekend thuis.
Dat is tossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft rot, ook voor het joch. Lang leve MSN en de webcam moet je maar denken.![]()
Wat is 21'en bij basketball, dat is toch een kaartspelletje?
Mooi is dat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.
Ik speelde op heel hoog niveau voetbal met de broertjes Koeman, maar mijn ouders waren niet kakkerig genoeg en dan hoor je er niet bij.
Daarna ben ik gaan boksen (wat mijn pa helemaal niet zag zitten) en werd Noord-Nederlands kampioen.
Maar ben onder dwang van mijn ouders ermee gestopt.
Met een tournooi van het militair elftal heb ik op spelen 2x goud gehaald bij speerwerpen en handgranaatwerpen.
En nu heb ik hangtieten en doe niets meer aan sport.
Ken jij die gekke stokken waarmee mensen een tennisbal wegwerpen, waarbij een hondje erachteraan moet en rennen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken jij die gekke stokken waarmee mensen een tennisbal wegwerpen, waarbij een hondje erachteraan moet en rennen?
Je bent echt een schatje....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Nmns, ik heb wentelteefjes gebakken tussen de middag. Lief hè?
Spaanse terror?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Om ff in de DGK te blijven, Jaap was net op Spaanse TV
tuurlijk ben je trots, ben altijd trots op mijn kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.
Ik speelde op heel hoog niveau voetbal met de broertjes Koeman, maar mijn ouders waren niet kakkerig genoeg en dan hoor je er niet bij.
Daarna ben ik gaan boksen (wat mijn pa helemaal niet zag zitten) en werd Noord-Nederlands kampioen.
Maar ben onder dwang van mijn ouders ermee gestopt.
Met een tournooi van het militair elftal heb ik op spelen 2x goud gehaald bij speerwerpen en handgranaatwerpen.
En nu heb ik hangtieten en doe niets meer aan sport.
Nee, niet overal, maar zit toch best wel een tijdje in dat vak, pak um beet 18 jaar. En juist omdat ik niet alles weet, bezig ben met uitbreiding bezig (nog meer hitte) stelde ik die relevante vraag aan onze techneuten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef Dementor het volgende:
Ik moet er wel om lachen, NMNS die denkt echt overal verstand van te hebben.
Vraag het maar eens na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet overal, maar zit toch best wel een tijdje in dat vak, pak um beet 18 jaar. En juist omdat ik niet alles weet, bezig ben met uitbreiding bezig (nog meer hitte) stelde ik die relevante vraag aan onze techneuten.
Daar mag jij dan best om lachen, maar dat klinkt dan wat onbenullig als je mensen tegenspreekt die er al jaren mee bezig zijn en een serverpark van zo ongeveer 60 stuks onder beheer hebben.
Maar voor jou zal ik het toch nog een keer navragen zodra ik weer aan het werk ben. 't Kan zijn dat ze mijn vraag verkeerd hebben verstaan, maar ik kreeg echt waarden door van 80 en 100 graden. En dat verbaast mij ook niet, omdat sommige ruimten gewoon niet voorzien zijn van airco.
Ik meen mij te herinneren dat die uitschakeltemperatuur een bios setting is die je kunt aanpassen bij sommige systemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vraag het maar eens na.
Een HDD begeeft het echt op 80 graden en een CPU schakelt enorm terug op 100c ( mocht de computer al niet uitvallen omdat er in de BIOS een max temp staat ingesteld).
Ze hebben ooit van een noodzaak een deugd gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap werkelijk niets van dat paardje huppelen.
En dat vraag jij?quote:
Bron : King Jaap en WTF is Arnold?quote:Judgement Day
Hasta la vista baby's,
Vandaag is het dan zover. Vroeg mijn bed uit. Afgelopen weekend me intens voorbereid op mijn gasten.
Terminator Jaap: Judgement Day
Zal het Jaap vandaag op zijn allerbelangrijkste opname dag met maar liefst 2 interviews en 2 gekke acties lukken om zijn oude niveau uit de Kooi te hervinden? Of gaat ie af als een baksteen?
Dat kunt u morgen allemaal lezen wanneer ik uit mijn bedje ben gerold.........
Stay tuned en I'll be back!
Arnold.
Klopt, maar er zit ook een harde grens in de cpu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat die uitschakeltemperatuur een bios setting is die je kunt aanpassen bij sommige systemen.
Voor jou nog even de temperatuur van een harddisk. Ik wilde het nu dan ook gelijk weten en heb gelijk maar even gebeld. Het antwoord was tot tweemaal toe 'Ja, 80 graden kunnen ze hebben, dat is geen probleem, maar niet volcontinu".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit ook een harde grens in de cpu.
Je wilt geen cpu hebben die op 100 graden loopt, vroeger zou de boel doorbranden tegenwoordig schakelen de cpu's terug (geen schade maar wel een enorme vermindering van snelheid).
Mocht dat niet baten dan valt alsnog het systeem uit.
Goed, je wilt het hebben dus je kunt het krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou nog even de temperatuur van een harddisk. Ik wilde het nu dan ook gelijk weten en heb gelijk maar even gebeld. Het antwoord was tot tweemaal toe 'Ja, 80 graden kunnen ze hebben, dat is geen probleem, maar niet volcontinu".
Dus je hebt gelijk dat mijn opmerking over jarenlang geen stand houdt!
Ja, dat vraag ik. Ik ben alleen maar modereator op zijn site. Voor de rest wisselen we geen gegevens uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vraag jij?Hij heeft vandaag dus de opnames van de pilot als ik het goed begrijp.
[..]
Bron : King Jaap en WTF is Arnold?
Nou, ik maak mij er wel even druk om, omdat ik bezig ben met uitbreiding en dat nogal consequenties kan hebben. En ik zie ook overal wel dat een veilige marge genoemd wordt tot max 65 graden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar goed om je hier verder al te druk over te maken.![]()
Fabrikanten geven gemiddeld een max van 55c op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik maak mij er wel even druk om, omdat ik bezig ben met uitbreiding en dat nogal consequenties kan hebben. En ik zie ook overal wel dat een veilige marge genoemd wordt tot max 65 graden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
Oh en goedkoop scoren door te roepen jij bent nog jong is not done.
Cheap shot!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat heb ik volgens mij nergens geroepen lullo. Dat zullen anderen wel tegen je gezegd hebben i.v.m. wat andere activiteiten van je.
Ergens in het vorige topic noemde je me nog naïef en dat zou aan mijn leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, ik heb nergens gezegd dat je jong was....
Ja, in een heel ander verband dacht ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ergens in het vorige topic noemde je me nog naïef en dat zou aan mijn leeftijd liggen.
Maar goed.
Richt vooral de boel zo in dat we burgers kunnen flippen als het zover is.
Wentelteefjes? Die had je toch al klaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
Nou, deze burger flipt bijna.
Sorry, beetje late reactie maar ik heb ademloos naar Ankie gekeken. Ik dacht dat je persoonlijk contact had met Jaap, sorry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat vraag ik. Ik ben alleen maar modereator op zijn site. Voor de rest wisselen we geen gegevens uit.
We hebben niet eens elkaars telefoonnummers.
We hebben enkel en alleen heel af en toe kontakt op MSN. En ik heb toegang op zijn site om de berichten te modereren.
Had hij Mickey Mouse bij zich?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer een vrouw met een medaille![]()
Goh, Wibi mocht ook komen
Gert, waar blijft het?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Wat een spuit elf artikel is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?quote:
Doe es een pogingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Nee, dat kan Vic er ook nog wel bij hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?
Wat?quote:
Pfffff, GS laat geen gelegenheid voorbij gaan om FOK! en Danny voor lul te zetten. Oude vetes hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen. Maar heb er nu ook van genoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, beetje late reactie maar ik heb ademloos naar Ankie gekeken. Ik dacht dat je persoonlijk contact had met Jaap, sorry.
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen.
Ja, dat had je ook regelmatig toen je nog blauw wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Wat lach je nou?quote:
Steun ben ik, hoor. Wat kan mij jouw processor nu schelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
Zo. Heb toch maar een huur-vervang-fiets meegenomen bij de garage. Het regent pijpenstelen
in Rotterdam en had geen zin om naar de trein helemaal te lopen.
Krijg ik een Kawa-wraki mee uit 1860bc![]()
![]()
Ik vind het ook zielig voor Salinero hoor . Kweet alleen niet hoe zo'n paard dat ervaart, zou hij/zij het erg vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lach je nou?
Een paard moet ook lekker kunnen lopen en galoperen. Moet je geen spring- of huppelkunstjes mee doen.
Nou....................1 schroef minder en het wrak is echt NIETSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
beter iets dan niets toch.
Al leg je er 1000 euro naast dan nog neemt niemand dat wrak mee.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?
De Euro dat hadden die Duitsers wel mooi gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al leg je er 1000 euro naast dan nog neemt niemand dat wrak mee.....
Dat is mooi Peter, dan weet je weer eens wat je hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....................1 schroef minder en het wrak is echt NIETS![]()
Wat is de veilige kant van je PC.....ah, laamaar, ik wil het niet weten ook. Straks mag ik, naast het schuren en schilderen, ook nog mijn PC slopen. Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb een klep van mijn pc gehaald (aan de veilige kant) en dat scheelt zo 12 graden. De cooler is besteld.
Da's de kant die naar de muur wijst. Daar komt geen kat tussen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is de veilige kant van je PC.....ah, laamaar, ik wil het niet weten ook. Straks mag ik, naast het schuren en schilderen, ook nog mijn PC slopen. Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan maar.
Een tafelventilator in je kast richten scheelt ook bergen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi Peter, dan weet je weer eens wat je hebt![]()
Ik heb een klep van mijn pc gehaald (aan de veilige kant) en dat scheelt zo 12 graden. De cooler is besteld.
Dus jij zegt nu dat je VOOR het Derde Rijk bent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Euro dat hadden die Duitsers wel mooi gevonden.
Oh wacht...
Het Derde Rijk bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat je VOOR het Derde Rijk bent?
* olie op vuur gooi en wegren*
Ja maar, ja maar, ik heb een linker en een rechter muur, welukuh dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
Da's de kant die naar de muur wijst. Daar komt geen kat tussen.
Waar zit je leest trouwens?
We hebben nog wel de derde wereld.............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het Derde Rijk bestaat niet meer.
Jemig, wil je techneut worden? Muren doen er niet toe hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb een linker en een rechter muur, welukuh dan?
Tsja, daar vraag je me wat, ff googlen.
Ligt BBUK Justin er bij jou ook uit?
Ja, jij bent Steun, hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Steun ben ik, hoor. Wat kan mij jouw processor nu schelen.
Nope, echt niet, dat laat ik aan Vic over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:01 schreef Disana het volgende:
Jemig, wil je techneut worden? Muren doen er niet toe hoor![]()
Justin doet het prima momenteel maar ligt er inderdaad vaak uit; dan zit Midas weer te klooien, daar ligt het aan. Die Nicole is echt zo'n trut who you love to hate... nu is ze weer haantje de voorste bij het dansen, wat ze vreselijk overdreven doet.
Raar. Ik weet wel dat ze de laatste tijd enorm aan het klooien zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, echt niet, dat laat ik aan Vic over.![]()
Zo raar, ik kan op geen enkele Justin site, hoe dan?
Ook daar zien ze graag de euro verschijnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben nog wel de derde wereld.............
Denk dat ze liever water en brood zien verschijnen...............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook daar zien ze graag de euro verschijnen.
Ik zou zeggen ga het brengen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Denk dat ze liever water en brood zien verschijnen...............
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht eenquote:
Of het is allemaal al op voordat je ter plaatse bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht een
dakar-achtige-ervaring wordt...................
Peet, kun jij je webcam even aanslingeren, ik kan op geen enkele Justin site en baal nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
Sjoerdjaah's kanaal (van bare-barry) doet het ook niet op Jusin........
Jouw site is ook onbereikbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht een
dakar-achtige-ervaring wordt...................
staat aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, kun jij je webcam even aanslingeren, ik kan op geen enkele Justin site en baal nu.
Ik ben een docu op internet aan het kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom is dit topic dood
Waar is iedereen gebleven?
Linkje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een docu op internet aan het kijken.
Echt, zo ziek. Over de meest gehate familie in Amerika.
Je moet er echt zin in hebben want het duurt lang.
Ah Louis Theroux, ik heb al zijn docu's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Ik word er echt boos om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zinquote:
tjaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik ben hier te naief voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zin
In het vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom is dit topic dood
Waar is iedereen gebleven?
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.quote:
Overal idioten.. Godsdienstig of niet. Ik aanbid mijn frituurpan, diepvries en zeker niet te vergeten de vaatwasser..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
Oh de haat, daar heb ik ook niets mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik ben daar echt naïef in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
ALs het schotland is een dikke kus aan dat land.. 2 maal bezocht ... Mennnnn prachtigquote:
Dat zoontje moest gewoon weer met een bord aan de weg gaan staan van zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louis
Ik zit met open mond te kijken en zet het nu ook af. Wat een achterlijkheid zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
dat zat ik ook te denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
Enjoy Manuquote:
Maak je niet ongerust, jij en ik zijn net zo achterlijk in de ogen van weer anderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met open mond te kijken en zet het nu ook af. Wat een achterlijkheid zeg.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat zat ik ook te denken![]()
Fan
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy Manu![]()
![]()
Ga je nog naar Oasis?
Dus je laat mij in de steekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetAls het lukt ga ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs het schotland is een dikke kus aan dat land.. 2 maal bezocht ... Mennnnn prachtig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nah.... ik haat de extremisten oké haat...haat....
ik heb een pesthekel aan ze......
Zal best, sommige dingen kun je ook beter verdringen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust, jij en ik zijn net zo achterlijk in de ogen van weer anderen.
Niet zo ongerust, ben maandag al weer terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je laat mij in de steek
Ik hoop echt dat het lukt. Doe Wembley en Oasis de groeten, je kannut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetAls het lukt ga ik
Maar verdringen is ook weer een zwaktebod dat eigenlijk niet opschiet. Daarmee maak je hooguit je eigen wereldje kleiner en wordt je struisvogel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best, sommige dingen kun je ook beter verdringen.
Super ik vind Schotten een super volk .. De humor. Land is zooooo prachtig. Is zeker niet de laatste keer dat ik er was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]Edingburgh en Glasgow, zal ergens een dikke kus neer zetten daar
Waarschijnlijk op een bierglas
Héé...waar zat je al die tijd?quote:
Moet aan viswijfje denken zonder erop te klikkenquote:
Jij bent ook een lekkerequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé...waar zat je al die tijd?
Had Manu je op bed vastgebonden en was ie naar huis gegaan?
Ik ben alles behalve een struisvogel maar sommige dingen gaan gewoon té ver. Je grootvader was een wijs man maar ze zeggen ook: Zalig zijn de onwetenden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar verdringen is ook weer een zwaktebod dat eigenlijk niet opschiet. Daarmee maak je hooguit je eigen wereldje kleiner en wordt je struisvogel.
Haha, ik geef eerlijk toe dat ik hem mee kan zingen.quote:
Ik vind iedereen uit de UK echt leuk, hou van de cultuur en vind het ook altijd fantastisch om ze op vakantie te zien. Tijdens UEFA cup final ook weer super gehad met een paar Schottenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Super ik vind Schotten een super volk .. De humor. Land is zooooo prachtig. Is zeker niet de laatste keer dat ik er was.
Oh en BQ.. dat was ik dus de talisker whiskey..
Die had ik dus gewoon in huis zonder het te weten, kadootje van iemand. Hij wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
Oh en BQ.. dat was ik dus de talisker whiskey..
D'r zijn ook plenty hartstikke leuke Duitsersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Manu82 het volgende:
Heb het trouwens ook altijd leuk met Duitsers op vakantie
Ja joh .. maar die Schotten zijn geweldig.. Ik was es verdwaald met mijn auto in Eningburg en vroeg de weg. Zegt zo'n Schot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen uit de UK echt leuk, hou van de cultuur en vind het ook altijd fantastisch om ze op vakantie te zien. Tijdens UEFA cup final ook weer super gehad met een paar Schotten
Heb het trouwens ook altijd leuk met Duitsers op vakantie
Tis een heel lief fabriekje ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die had ik dus gewoon in huis zonder het te weten, kadootje van iemand. Hij was
Kut, ik ga terug naar het stenen tijdperk en sleur Vic aan zijn ballen mijn grot in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja....kom je mee aan als we internet hebben
Jij hebt best humor en pruim je beter dan in de DGK COS .. Losser en grappig. Oeps sorry dat wilde ik ff zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik ga terug naar het stenen tijdperk en sleur Vic aan zijn ballen mijn grot in.
Ach ik zie dat altijd als gezonde haat, tijdens heel de Uefa cup final "fuck you celtic " zitten schreeuwen. In Nijmegen kunnen ze Arnhemmers niet luchten en andersom. Tijdens Mcfc-ManU zijn alle pubs dichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh .. maar die Schotten zijn geweldig.. Ik was es verdwaald met mijn auto in Eningburg en vroeg de weg. Zegt zo'n Schot.
"Die kant wil je echt niet op hoor, das richting Engeland"... Brulde van nhet lachen. Maar eigenlijk best tries nog zoveel haat enzo ..
Ook triest, maar haat is een fase van verwerking van iets dat iemand overkomen is, waarbij niet noodzakelijkerwijs die gehaat worden die verantwoordelijk waren voor opgedane ervaringen. 't Is allemaal complexquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar eigenlijk best tries nog zoveel haat enzo ..
Mijn leukste huisgenoot ooit was een Duitserquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r zijn ook plenty hartstikke leuke Duitsers![]()
En vaak een stuk bescheidener dan Nederlanders.
Schotten en whisky, magic. Moet zeggen dat ik Ierse whisky ook kan waarderen hoor, met name Jamesons.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Tis een heel lief fabriekje ...Dat je denkt van jemig kunnen ze dat wel
Ja Soury. Ik heb het vanochtend gelezen. Da's niet zo mooi! Maar gelukkig ben je tegenwoordig snel weer op de been.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je, ben je zenuwachtig voor volgende week?
Wat was z'n naam, Angenehm Einfachquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn leukste huisgenoot ooit was een Duitser
Ja joh .. tuurlijk maar moest er toch ooit van komen. Ik stelde me in op half eind september. Dus dan valt het koud op je dak. Maar goed. Tis niet anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schotten en whisky, magic. Moet zeggen dat ik Ierse whisky ook kan waarderen hoor, met name Jamesons.![]()
Hoe is het eigenlijk met je, ben je zenuwachtig voor volgende week?
Tegen mij mag je alles zeggen hoor.![]()
quote:
Constantinquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat was z'n naam, Angenehm Einfach
Oh jee, maar goed, dan heb je het maar gehad toch? Moet je lang in het ziekenhuis blijven en daarna revalideren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Soury het volgende:
Ja joh .. tuurlijk maar moest er toch ooit van komen. Ik stelde me in op half eind september. Dus dan valt het koud op je dak. Maar goed. Tis niet anders.Al een boel gedaan vandaag. De vriezer zit prop vol met gezonden dingen kuch
Met zo'n naam ga ik altijd denken van hoe kort je het af.. Zoals "Cont eten is klaar "quote:
ja moeilijk is at, en meestal neem je toch teveel mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Manu82 het volgende:
ik kan hier echt niet tegen, moet kleine rugtas inpakken terwijl ik altijd veelsteveel inpak
Moet je wel dingen veranderen geloof ik, heb gisteren het ook geinstalleerd op m'n pc, maar heb pc laten overnemen door iemand die er wel verstand van heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
ik heb paar dagen terug een draadloos router aangeschaft.
zou zoiets nu meteen werken of moet ik dan weer van alles veranderen in de pc?
juist ja, dan laat ik de router nog maar even in de verpakkingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je wel dingen veranderen geloof ik, heb gisteren het ook geinstalleerd op m'n pc, maar heb pc laten overnemen door iemand die er wel verstand van heeft
Weekje ziekenhuis.. 6 weken revalidatie. Maar ik kan me er erg weinig bij voorstellen. Ik hoor zoveel verschillende verhalen dat ik het maar over me heen laat komen. Gister begon iemand over grijpertjes???? Zodat je dingen van de vloer kan oppakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, maar goed, dan heb je het maar gehad toch? Moet je lang in het ziekenhuis blijven en daarna revalideren?
Hoe werkt zoiets?
Constantquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n naam ga ik altijd denken van hoe kort je het af.. Zoals "Cont eten is klaar "
Constant deed zijn naam eer aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Constant
Niet zo moeilijk dus en meestal kookte hijHad ooit vrienden over met O&N en verzorgde voor ons allemaal het eten
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister begon iemand over grijpertjes???? Zodat je dingen van de vloer kan oppakken.Ik zie het wel...
Ja, dan moet je wel dingen aanpassen blomstquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
ik heb paar dagen terug een draadloos router aangeschaft.
zou zoiets nu meteen werken of moet ik dan weer van alles veranderen in de pc?
Ik wil wel een grijpertjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ha ha dat hoort bij die operatie! Je mag/kan niet bukken de eerste week.
Joh, als je weer bij komt gaat het alleen maar beter!! Met een versleten heup klooien is ook niet alles.
quote:
Nou, wat Coos zegt dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:52 schreef Soury het volgende:
Weekje ziekenhuis.. 6 weken revalidatie. Maar ik kan me er erg weinig bij voorstellen. Ik hoor zoveel verschillende verhalen dat ik het maar over me heen laat komen. Gister begon iemand over grijpertjes???? Zodat je dingen van de vloer kan oppakken.Ik zie het wel...
Ik haat grasmaaien, dat zal toch wel mogenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
effe van schrik koppie thee gemaakt ... want Blomst had wel gelijk..
was wel effe een domme opmerking van mij, maar goed, zit hier met mijn bordje eten, klik
op de link van Noekje en dan staan gelijk mijn nekharen rechtovereind![]()
ja dat mag welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat grasmaaien, dat zal toch wel mogen
Maar niet op zondag hoor.quote:
Je staat in mijn testamentquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt straks wel een mooi duur stuk ijzer in je heup zitten, titanium is het toch?
Die gast heeft soms gelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, wat Coos zegt dus.
Alles sal reg kom ook al sta je krom.
Ik heb even een dichtregel van Brian gebruikt.
Als het kookt hoef ik er niet naast te staan schat.quote:
ik heb niets tegen wat voor geloof dan ook, als iedereen de ander maar in zijn waarde laat, en zich niet meer of minder voelt dan een ander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
effe van schrik koppie thee gemaakt ... want Blomst had wel gelijk..
was wel effe een domme opmerking van mij, maar goed, zit hier met mijn bordje eten, klik
op de link van Noekje en dan staan gelijk mijn nekharen rechtovereind![]()
Maar nogmaals Blomst jij had helemaal gelijk, want er zijn gewoon mensen die ook veel goeds kunnen
halen uit geloof en die er troost in vinden enzo......
en wie ben ik om dat te veroordelen, alleen sommige gelovige, van welk soort geloof dan ook,
laten geen milimeter ruimte voor ''anders denkende'' en die ''anders denkende'' moeten dan maar gelijk
dood of op de brandstapel ofzo....
eh dus dat nog even.......
yep precies dat dus .........quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb niets tegen wat voor geloof dan ook, als iedereen de ander maar in zijn waarde laat, en zich niet meer of minder voelt dan een ander.
Helaas zijn er nog vele mensen die denken alles te kunnen doen, omdat ze zich elke zondag in de kerk weer schoonwassen.
buk buk buk nog een keer zing ik hier altijd mijn man toe als hij afwas op het aanrecht zet ipv in de afwasmachinequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Oh Muis, ik moest ineens denken aan Paul. Niet bukken dus, dan maar het grijpertje.![]()
Sjesus .. Billiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Oh Muis, ik moest ineens denken aan Paul. Niet bukken dus, dan maar het grijpertje.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
We hebben er niks aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
er zitten wel een paar mooie billen bij
Oeffff.. die lijst is al erg lang .. Dacht dat je ging voor de overblijfselenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen je appartement en neem het ongezien
Ik kijk liever vooruitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat waar....![]()
''sop''
o sorry![]()
![]()
Weet je wat erg is? Ik heb zo vaak dat liedje van schoon wijveke in mijn hoofd dat ik soms ineens heel hard,' En totte mij, totte mij, totte mij, totte mij ghul de nacht,' schreeuw of zing.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat waar....![]()
''sop''
o sorry![]()
![]()
Het haalt de Fan snelheid van lezen en posten op dit moment niet nee!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is Fok bij jullie ook zo traaaaaaaag?![]()
of aléén bij mij
krijg er het héén en weer van![]()
ik kom strakkies wel weer terug......
Valt nu wel mee eigenlijk, maar m'n laptop is zowieso een instabiel figuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is Fok bij jullie ook zo traaaaaaaag?![]()
of aléén bij mij
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Ik heb zo vaak dat liedje van schoon wijveke in mijn hoofd dat ik soms ineens heel hard,' En totte mij, totte mij, totte mij, totte mij ghul de nacht,' schreeuw of zing.
tis een ramp, kan ik zoooooooo niet tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het haalt de Fan snelheid van lezen en posten op dit moment niet nee!
Das echt ruk om dat soort songs in je kop te hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Ik heb zo vaak dat liedje van schoon wijveke in mijn hoofd dat ik soms ineens heel hard,' En totte mij, totte mij, totte mij, totte mij ghul de nacht,' schreeuw of zing.
Bedoel je dezequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt ruk om dat soort songs in je kop te hebben.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt ruk om dat soort songs in je kop te hebben.Je komt er domweg niet vanaf. Maar bij je post moest ik ineens denken aan een fokker op onzin die vertelde dat ie altijd bij het nummer van Normaal altijd Hoerentaart verstond i.p.v. Oerend hard
Hoehoe hoe hoerentaart
Jij verdient een tv-serie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en ik zie zo voor me dat je dan bij de winkel in de rij staat en eerst stilletjes begint te hummen en opeens, hopla. Gooi je het er hard uit. Dat heb ik dus. Dan sta ik rustig een boterhammetje te smeren en opeens loeihard,'TOTTE MIJ, TOTTE MIJ...!'
Ik heb me opgegeven voor knoop in je zakdoek. Ik wacht al honderd jaar op antwoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij verdient een tv-serie.
Ik koop alvast de dvd box van seizoen 1.
Ben daar super gevoelig voor. En kan daar gek van worden. Zo erg dat ik een collega heb gevraag om die kut ringtone uit te zetten of die kut mobiel mee te nemen(ze zijn niet voor niks mobiel) anders kreeg ie zwemles..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en ik zie zo voor me dat je dan bij de winkel in de rij staat en eerst stilletjes begint te hummen en opeens, hopla. Gooi je het er hard uit. Dat heb ik dus. Dan sta ik rustig een boterhammetje te smeren en opeens loeihard,'TOTTE MIJ, TOTTE MIJ...!'
Op de spiegel schrijven "ja ik wil meedoen" na het douchen is soms niet genoeg he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor knoop in je zakdoek. Ik wacht al honderd jaar op antwoord.
En het zijn altijd liedjes waar je je voor schaamt. Nooit een mooi of hip liedje. Het is altijd de bagger die blijft hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben daar super gevoelig voor. En kan daar gek van worden. Zo erg dat ik een collega heb gevraag om die kut ringtone uit te zetten of die kut mobiel mee te nemen(ze zijn niet voor niks mobiel) anders kreeg ie zwemles..
Twas Pippie Langkous.. Had dat godverdomme 's morgens onder de douche al in mijn kopquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
En het zijn altijd liedjes waar je je voor schaamt. Nooit een mooi of hip liedje. Het is altijd de bagger die blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |