Linkje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een docu op internet aan het kijken.
Echt, zo ziek. Over de meest gehate familie in Amerika.
Je moet er echt zin in hebben want het duurt lang.
Ah Louis Theroux, ik heb al zijn docu's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Ik word er echt boos om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zinquote:
tjaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik ben hier te naief voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zin
In het vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom is dit topic dood
Waar is iedereen gebleven?
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.quote:
Overal idioten.. Godsdienstig of niet. Ik aanbid mijn frituurpan, diepvries en zeker niet te vergeten de vaatwasser..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
Oh de haat, daar heb ik ook niets mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik ben daar echt naïef in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
ALs het schotland is een dikke kus aan dat land.. 2 maal bezocht ... Mennnnn prachtigquote:
Dat zoontje moest gewoon weer met een bord aan de weg gaan staan van zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louis
Ik zit met open mond te kijken en zet het nu ook af. Wat een achterlijkheid zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
dat zat ik ook te denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |