Voor jou nog even de temperatuur van een harddisk. Ik wilde het nu dan ook gelijk weten en heb gelijk maar even gebeld. Het antwoord was tot tweemaal toe 'Ja, 80 graden kunnen ze hebben, dat is geen probleem, maar niet volcontinu".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit ook een harde grens in de cpu.
Je wilt geen cpu hebben die op 100 graden loopt, vroeger zou de boel doorbranden tegenwoordig schakelen de cpu's terug (geen schade maar wel een enorme vermindering van snelheid).
Mocht dat niet baten dan valt alsnog het systeem uit.
Goed, je wilt het hebben dus je kunt het krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou nog even de temperatuur van een harddisk. Ik wilde het nu dan ook gelijk weten en heb gelijk maar even gebeld. Het antwoord was tot tweemaal toe 'Ja, 80 graden kunnen ze hebben, dat is geen probleem, maar niet volcontinu".
Dus je hebt gelijk dat mijn opmerking over jarenlang geen stand houdt!
Ja, dat vraag ik. Ik ben alleen maar modereator op zijn site. Voor de rest wisselen we geen gegevens uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vraag jij?Hij heeft vandaag dus de opnames van de pilot als ik het goed begrijp.
[..]
Bron : King Jaap en WTF is Arnold?
Nou, ik maak mij er wel even druk om, omdat ik bezig ben met uitbreiding en dat nogal consequenties kan hebben. En ik zie ook overal wel dat een veilige marge genoemd wordt tot max 65 graden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar goed om je hier verder al te druk over te maken.![]()
Fabrikanten geven gemiddeld een max van 55c op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik maak mij er wel even druk om, omdat ik bezig ben met uitbreiding en dat nogal consequenties kan hebben. En ik zie ook overal wel dat een veilige marge genoemd wordt tot max 65 graden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
Oh en goedkoop scoren door te roepen jij bent nog jong is not done.
Cheap shot!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat heb ik volgens mij nergens geroepen lullo. Dat zullen anderen wel tegen je gezegd hebben i.v.m. wat andere activiteiten van je.
Ergens in het vorige topic noemde je me nog naïef en dat zou aan mijn leeftijd liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, ik heb nergens gezegd dat je jong was....
Ja, in een heel ander verband dacht ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ergens in het vorige topic noemde je me nog naïef en dat zou aan mijn leeftijd liggen.
Maar goed.
Richt vooral de boel zo in dat we burgers kunnen flippen als het zover is.
Wentelteefjes? Die had je toch al klaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
Nou, deze burger flipt bijna.
Sorry, beetje late reactie maar ik heb ademloos naar Ankie gekeken. Ik dacht dat je persoonlijk contact had met Jaap, sorry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat vraag ik. Ik ben alleen maar modereator op zijn site. Voor de rest wisselen we geen gegevens uit.
We hebben niet eens elkaars telefoonnummers.
We hebben enkel en alleen heel af en toe kontakt op MSN. En ik heb toegang op zijn site om de berichten te modereren.
Had hij Mickey Mouse bij zich?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer een vrouw met een medaille![]()
Goh, Wibi mocht ook komen
Gert, waar blijft het?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Wat een spuit elf artikel is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?quote:
Doe es een pogingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Nee, dat kan Vic er ook nog wel bij hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?
Wat?quote:
Pfffff, GS laat geen gelegenheid voorbij gaan om FOK! en Danny voor lul te zetten. Oude vetes hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen. Maar heb er nu ook van genoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, beetje late reactie maar ik heb ademloos naar Ankie gekeken. Ik dacht dat je persoonlijk contact had met Jaap, sorry.
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen.
Ja, dat had je ook regelmatig toen je nog blauw wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Wat lach je nou?quote:
Steun ben ik, hoor. Wat kan mij jouw processor nu schelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
Zo. Heb toch maar een huur-vervang-fiets meegenomen bij de garage. Het regent pijpenstelen
in Rotterdam en had geen zin om naar de trein helemaal te lopen.
Krijg ik een Kawa-wraki mee uit 1860bc![]()
![]()
Ik vind het ook zielig voor Salinero hoor . Kweet alleen niet hoe zo'n paard dat ervaart, zou hij/zij het erg vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lach je nou?
Een paard moet ook lekker kunnen lopen en galoperen. Moet je geen spring- of huppelkunstjes mee doen.
Nou....................1 schroef minder en het wrak is echt NIETSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
beter iets dan niets toch.
Al leg je er 1000 euro naast dan nog neemt niemand dat wrak mee.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |