Enjoy Manuquote:
Maak je niet ongerust, jij en ik zijn net zo achterlijk in de ogen van weer anderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met open mond te kijken en zet het nu ook af. Wat een achterlijkheid zeg.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat zat ik ook te denken![]()
Fan
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy Manu![]()
![]()
Ga je nog naar Oasis?
Dus je laat mij in de steekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetAls het lukt ga ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs het schotland is een dikke kus aan dat land.. 2 maal bezocht ... Mennnnn prachtig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nah.... ik haat de extremisten oké haat...haat....
ik heb een pesthekel aan ze......
Zal best, sommige dingen kun je ook beter verdringen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust, jij en ik zijn net zo achterlijk in de ogen van weer anderen.
Niet zo ongerust, ben maandag al weer terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je laat mij in de steek
Ik hoop echt dat het lukt. Doe Wembley en Oasis de groeten, je kannut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
Morgenvroeg worden we weggebracht en direct daarna begint de kaartverkoop dus moet er teruggeracet worden naar NL en internetAls het lukt ga ik
Maar verdringen is ook weer een zwaktebod dat eigenlijk niet opschiet. Daarmee maak je hooguit je eigen wereldje kleiner en wordt je struisvogel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best, sommige dingen kun je ook beter verdringen.
Super ik vind Schotten een super volk .. De humor. Land is zooooo prachtig. Is zeker niet de laatste keer dat ik er was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]Edingburgh en Glasgow, zal ergens een dikke kus neer zetten daar
Waarschijnlijk op een bierglas
Héé...waar zat je al die tijd?quote:
Moet aan viswijfje denken zonder erop te klikkenquote:
Jij bent ook een lekkerequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé...waar zat je al die tijd?
Had Manu je op bed vastgebonden en was ie naar huis gegaan?
Ik ben alles behalve een struisvogel maar sommige dingen gaan gewoon té ver. Je grootvader was een wijs man maar ze zeggen ook: Zalig zijn de onwetenden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar verdringen is ook weer een zwaktebod dat eigenlijk niet opschiet. Daarmee maak je hooguit je eigen wereldje kleiner en wordt je struisvogel.
Haha, ik geef eerlijk toe dat ik hem mee kan zingen.quote:
Ik vind iedereen uit de UK echt leuk, hou van de cultuur en vind het ook altijd fantastisch om ze op vakantie te zien. Tijdens UEFA cup final ook weer super gehad met een paar Schottenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Super ik vind Schotten een super volk .. De humor. Land is zooooo prachtig. Is zeker niet de laatste keer dat ik er was.
Oh en BQ.. dat was ik dus de talisker whiskey..
Die had ik dus gewoon in huis zonder het te weten, kadootje van iemand. Hij wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Soury het volgende:
Oh en BQ.. dat was ik dus de talisker whiskey..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |