Dat zijn de jongens die lopen te paraderen. Die anderen zitten thuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat benne de uitzondering op de regel! Hier in R'dam zijn de marokkaanse jongens
slank, gespierd, gebruind, etc. etc.
Weet je wel zeker dat het de boys en niet de moekes zijn die daar staan te scrubben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens aan Paultje voorstellen. "Hee heb jij geen zin om je door een
maroc-boy te laten hotstonen en scrubben?"
Jemig, wat ontzettend sneu voor je en je zoontje natuurlijk ook. Strekte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal wel ff bellen in Spaans
Ik dacht dat dit een computertopic wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik heb het gelezen en doorgegeven op het forum van BB UK, daar wisten ze nog van niks. Stupid English.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Had Coos niet iets met een Zuid-Amerikaansequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Ome Sjon stiekum jaloers zijn of ga ik nu te ver?
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daarquote:
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een computertopic wasMaar goed, als je het er niet meer over wilt hebben, ook goed, lijkt me ook vrij pijnlijk. Misschien dus over een tijdje (paar jaar?) als die misere achter de rug is je hem wel weer vaak bij je kunt hebben
Och, dat is het echte leven ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.
Wat zijn we erg hè?![]()
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaansquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daar
'gewoon spaans', catalaans, of iets anders spreken. Weet jij dat?
DEMENTOR-EDIT: Wat die bigbrother betreft: ik vind dit TE ver gaan.Zoiets vertel je iemand
niet in 'de dagboekkamer'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik daar bij de redactie had gewerkt had ik PER DIRECT opgestapt! Gekkenhuis
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaans
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef Marrije het volgende:
't Zou me trouwens ook niks verbazen als Jade het al eerder wist, ze is een echte dramaqueen dus aan haar merk je het verschil toch niet (of ze het al wist of niet) en BB 'scoort' weer ff.
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)
Sjon zou er onmiddelijk een spel-element aan toevoegen. Zoals dat de overige deelnemers middels opdrachten extra morfine kunnen verdienen zodat de terminale deelnemer minder extreem pijn lijdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, als ze daar dood zou zijn gegaan, live op tv / streams aan kanker, dán zou Sjonnie pas echt jaloers zijn geweest
Maar aan die schuldsanering komt eens een eind en wie weet kun je dan wel bij wedstrijden zijn. Al is dat maar een schrale troost nu, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.
Maar we hebben nog een wedstrijd in de wacht staan. Zoon tegen vader bij 21'en. En dat gaat hij verliezen. Ik heb de basketbal al in huis.
Ik zal wel kompleet worden ingemaakt, hahahahaha
klinkt me bekend in de oren, de zoon van mijn schoonzoon , dito,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Ze had zich al veel eerder laten testen, staat in dat artikel dacht ik? Blijkbaar kwam de uitslag nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.
http://www.digitalspy.co.(...)-on-big-brother.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |