Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo, het ding is toch nog niet vervangen?
Je zou anders kunnen kijken naar de processen die cpu time vreten, vraag maar aan dental of hij dat al gedaan heeft.
Ik zou dat verder nooit doen hoor, een systeem hoort hier gewoon 24/7 100% te kunnen draaien.
Maar het is een idee.
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Dan had ik het wel goed begrepen. Gisteren draaide ik een grafisch zeer intensief spel om mijn monitor te bewonderen, toen sloot mijn systeem zichzelf af. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. En dat is dus sinds ik de nieuwe grafische kaart erin heb zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).
Hoe meer zware processen een processor op zich moet nemen hoe warmer hij word (meer cycles).
Zie het maar als Tom op de fiets, als ik harder fiets (meer cycles) krijg ik het ook warmer.
Ik hou ook van mijn PC hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Hihi, ik ga hier echt geen Tweakers quotes posten hoor. (ik vind dat al vrij ver gaan eigenlijk, ik dacht voor eeuwig verlost te zijn van techtalk).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verleld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Delen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Nmns, ik heb wentelteefjes gebakken tussen de middag. Lief hè?
Lief dat jij voor me op zoek bent gegaan, dankjewel. M'n schijven hebben nog nooit moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verteld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Dan vind ik jou iets minder lief hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee sorry. De laatste heb ik voor Nmns bewaard.
Het moederbord + processor is 3 jaar oud (vraag me niet naar details want Dental heeft 't erin gefrot). AMD, dat weet ik wel. Het begint erop te lijken dat ik die moet vervangen, he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk toch dat je videokaart in combinatie met je moederbord het probleem geeft.
Is het een oude pc? of een relatief nieuwe?
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Dementor het volgende:
Maar goed ik zou zeggen lekker heet laten worden die schijven dat is goed voor onze economie maar wel slecht voor het milieu.
Het was ook niet echt persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Hee leuk, waarom niet. Of durf je dat niet in je eentje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
Mijn vrouwelijke collega hiernaast vertelt zojuist dat je in Rotterdam marokkaanse
badhuizen hebt waar je je kan laten inzepen, scrubben, masseren, etc. etc. door
leuke marokkaanse jongens..............mmmmmmmmm klinkt allemaal niet verkeerd
* PeterNB zit op zijn werk te dromen over marokkaanse badhuizen.
Het begint nu wel een beetje schunnig te klinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
Het was liefde op het eerste gezicht, inderdaad midden tussen de computers. Ik had mijn eerste echt nieuwe systeem gekocht (kreeg altijd afdankertjes van mijn broer van de universiteit Delft) en vond dat ik maar eens lid van een club moest worden. En de tweede keer dat ik er was, zat ie daar zomaar.
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?
Ik zal me inhouden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |