abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60959212
Iemand nog meegekregen dat Eugene Hütz nog even heeft staan meedoen met Che Sudaka in de Lima/? en daarna backstage nog een uur of twee heeft staan jammen.
pizdabolkin.nl
pi_60959491
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand ook zaterdagnacht naar 'Night of Comedy' in de Juliet geweest? Wat een bedroevend slecht niveau was dat zeg. Het was dat je een uurtje lekker kon zitten.
Wel op vrijdagavond naar "applaus om niets show" omdat Eddie Vedder zou komen. Grapje natuurlijk, heb het ook niet uitgezeten. Was hij nog geweest?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60959529
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef ItsMeMB het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Eugene Hütz nog even heeft staan meedoen met Che Sudaka in de Lima/? en daarna backstage nog een uur of twee heeft staan jammen.
Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.
pi_60959547
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef GustavFTW het volgende:
Lowlands was weer geweldig dit jaar.
De hele zaterdagnacht rondgelopen met pakken gemaakt van flikkerende lichtstaven Iemand hier die toevallig een foto daarvan heeft gemaakt, want we waren zo handig om zelf geen fototoestel mee te nemen
Aan armen/benen etc. getaped met ductape? Ik heb namelijk 2 van dat soort exemplaren richting de Bravo zien lopen tegen uur of 4..
pi_60959802
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.
Hmm aan Eugene heb je kwa praten weinig gemist, zijn bandleden zijn leuker.
pizdabolkin.nl
pi_60960512
Hij zei niet veel of je verstond hem gewoon niet? Waren die meisjes er ook?
pi_60960571
Verstaan is geen probleem, maar hij heeft weinig te melden en is niet echt geinteresseerd in dingen om hem heen. Twee jaar terug zitten drinken met de accordeonist en de violist en dat was gewoon gezellig.
pizdabolkin.nl
pi_60961149
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 ( ) blikken bier in de zakken van m'n spijkerbroek het terrein opgekomen
Dat doe ik ook altijd inderdaad. Elke dag nog 1 of meerdere halve liter blikken weten mee te smokkelen.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:32:15 #159
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60961198
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
Ik heb op Lowlands 185 euro uitgegeven en een kleine 50 euro aan boodschappen die ik mee had. Netjes.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60961202
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.

Ik zat zelf op camping 2 naast de " 24-uurs tent/duracell-batterij-8-uurs-tent" was dus erg blij met mijn herriestoppers, aangezien een paar uurtjes slaap per dag toch echt nodig zijn
Ik hoorde met mijn herriestoppers op camping 3 die takkeherrie nog behoorlijk goed. Goed genoeg om wakker van te worden iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:35:17 #161
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60961253
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60961385
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.
Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:43:02 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60961481
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.
Dat is uiteraard helemaal waar! Moet je overigens niet zoveel zuipen en eten op vakantie dan in een LL weekend
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:52:14 #164
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60961729
al mijn videotjes op een rij (naja die online staan dan )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:56:59 #165
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60961866
Wij zijn alleen bij binnenkomst gecontroleerd en 1 keertje een vluchtige blik in mijn handtas als we het terrein op wilden.

Wat was de organisatie slecht dit jaar trouwens zeg
Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.

Voor de rest was LL helemaal geweldig en manmanman, wat was het schitterend weer
Ik zeg: tot volgend jaar
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:59:01 #166
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60961922
Ik was eigenlijk niet van plan om een review te schrijven, maar ik vind het toch wel leuk om even te doen.. dus hier toch maar mijn LL weekend in een notendop

Donderdag:
Om half 10 's ochtends, met zes anderen, vertrokken naar Biddinghuizen. Een kleine anderhalf uur later reden we de dijk op en konden we aansluiten in de wachtrij. Nadat alle voetgangers binnen waren, hebben we de auto gestart en beklommen om zo een mooi plekje te scoren op de parkeerplaats. Om 17u hadden we allemaal ons bandje om en liepen we naar het altijd gezellige camping 2, waar we onze tentenkamp hebben opgezet, met een mooi uitzicht op de 24-uurs tent. 's Avonds even lekker uit onze plaat in diezelfde tent..

Vrijdag:
Na een trage start het terrein opgelopen, waar we begonnen zijn met een kleine rondleiding voor mijn vriendin (ze had dit jaar haar LL ontmaagding). Natuurlijk even gerouwd om de wortel, wat een lelijk ding is die Prolong. Ik was ook zeer gelukkig toen ik de wortel nog zag liggen naast de Llowzone.
Het eerste optreden was in de Echo 2; Leine zingt Ingmar Heytze. Toch leuk dat je pas op je vierde Lowlands voor het eerst in de Echo komt.. Erg tof gedaan allemaal, de film met gesproken gedichten van Ingmar in combinatie met de gezongen stukken van Leine. Minpuntje was dat de techniek, de film werd een paar keer gepauzeerd. Daarna ben ik gelijk doorgelopen naar Hadouken!. Jammer dat ze in de openlucht speelden, ik was te laat voor een goede plek en stond dus een beetje aan de zijkant, waar het publiek een stuk rustiger was. Maar ik heb mij erg goed vermaakt, volgende keer in de India, bitte. Vervolgens bij Amy Macdonald in het gras gelegen, het kon mij niet echt boeien. De volgende stop was in die India; The Ting Tings. Hier kreeg ik vette buikpijn, dus niet echt veel van meegekregen, meer de wc bezocht.. Na een goddelijke pannenkoek met stroop, weer terug gelopen naar de India voor Santogold. Ze begon ruim 20 min te laat, maar het optreden heeft dat zeker doen vergeten. Zeer goede stem, en de nummers kwamen live goed uit de verf. Complimenten voor de twee zangeressen/ danseressen.. Helaas niet helemaal af kunnen zien, omdat we door gingen naar The Flaming Lips. Wat een helden zijn dat, ik heb mij kostelijk vermaakt tijdens dit kinderfeestje voor 'grote' mensen. Ik heb zelfs nog een confetti snipper gevangen! Daarna even kort uit mijn plaat op DJ Scotch Egg en het laatste kwartier van Anouk meegepakt.
's Avonds los gegaan op Bong-Ra, Junkie XL en Deadmau5.

Zaterdag:
Begonnen met een goddelijke Tosti van La Place, met het plan om dit jaar wél te gaan Tai Chi-en, maar op de één of andere manier ben ik gedoomd om dit te doen, weer niet gelukt.. Het eerste echte optreden was 50 jaar Nederpop; heel tof concept en goed uitgevoerd, bij vlagen viel het echter toch wat tegen. Hoogtepunten hier waren De Vlieger, Kom Van Dat Dak Af en No Limit. De laatste paar nummers heb ik moeten missen om op tijd in de Lima te zijn, wat een flinke wandeling is vanaf de Alpha. Bij de Lima heb ik lekker in het gras gelegen bij Laura Marling. Ik heb het niet echt gezien, maar wat ik meekreeg klonk zeker erg lekker. De volgende act was De Jeugd van Tegenwoordig, na een geweldig optreden in de lokale popzaal was ik erg benieuwd naar hun optreden op LL. Wat een helden zijn dit, een knallend feest met alle hits (ik miste alleen Kerk, maar dat neem ik voor lief..) Hierna kwam mijn eerste overweging; N*E*R*D of Blood Red Shoes, het is de laatste geworden, na een goed optreden op Metropolis. Ook deze keer vond ik het weer erg goed. Pakkende nummers en lekker strak gespeeld. Wel voortijdig weggegaan om op tijd te zijn voor Tunng (dit bepaalde ook mede mijn keuze voor BRS), tof bandje met fijne muziek, jammer dat de techniek tekort schoot. Woodcat vind ik namelijk één van hun tofste nummers.. Ik heb genoten van dit optreden. Na een eetpauze lekker chill op de Alpha heuvel gelegen tijdens Franz Ferdinand, ouderwets goed.. leuk om zo'n optreden eens van een afstandje te kijken en de Alpha helemaal los zien gaan. De dagafsluiter moest The Gutter Twins worden, erg goed, maar erg hard. Dus na vijf nummers weggegaan. Toen lekker thee gedronken in de Theetuin, wat een uitvinding is dat! 's Avonds niet heel bond gemaakt, alleen 90's now en een beetje Balkan Beatz als opwarmer voor de volgende dag, voor de rest lekker op de camping gehangen.

Zondag:
En toen was het alweer zondag.. Deze dag was niet echt een dag van kwantiteit, maar meer van kwaliteit. We zijn begonnen met Lucky Fonz III, die kan ik eigenlijk wel uitroepen tot held van het festival, na de cover van De Vlieger op zaterdag en dan dit geweldige optreden, waarin de hele tent meedeed. Goed begin van de dag. Het volgende optreden was Gogol Bordello, na hun optreden in 2006 moest dit natuurlijk weer een feestje worden. Het ging helemaal los in het voorvak, waar ik stond. Geslaagd, maar 2006 was beter. Tegen het vallen van de avond op tijd naar Planet Paradise gelopen om de twee hoogtepunten van het festival achter elkaar te kijken. De eerste was Crystal Castles in de X-Ray, meer dan een uur gewacht in een overvolle 'tent'. In een half uur even helemaal kapot gaan.. Ik heb mij hier erg goed vermaakt. Was lekker hard. Daarna snel naar de Grolsch voor Sigur Rós. Na hun albums grijs gedraaid te hebben en Heima bijna kan dromen was het toch eens tijd om deze Ijslanders een keer live te zien. Ik was bang dat het in een grote tent op een festival niet tot zijn recht zou komen, Maar ik ben trots op de Lowlanders; geen geklap halverwege nummers en iedereen was muisstil voorin. De onofficiële afsluiter voor Lowlands voor mij. Nog een hele tijd blijven nagenieten in de Grolsch. Mijn vriendin heeft zelfs nog een drumstick gekregen (er was een toffe kerel die er twee had, als je een Fok!ker bent, bedankt!). Daarna hebben we ons met zijn allen in de Silent Disco (blij dat die terug is!) een uurtje goed vermaakt. Toen weer terug naar de X-Ray voor wat fijne dubstep van 2562. Om een uurtje of één richting de Lima gelopen voor de reünie van Kees van Hondt! Wat een held is dat.. alles de lucht in! Om vier uur weer naar de camping gelopen en nog even nagenoten op onze stoeltjes. Prachtige dag was dit!

Maandag:
Brak en lekker veel getrashed.. Om half 12 van de camping gestuurd, dus toen hebben we de tent gepakt en zijn weer naar huis gegaan.
Eindconclusie; weer een geniale Lowlands editie.. Ik heb mij goed vermaakt en kwalitatief goede optredens gezien. Ohja, het eten was ook weer erg goed! Volgend jaar mijn lustrum vieren! En m'n review is toch wel erg lang geworden..

[ Bericht 0% gewijzigd door kciR op 19-08-2008 20:21:06 ]
pi_60961935
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
Wij zijn alleen bij binnenkomst gecontroleerd en 1 keertje een vluchtige blik in mijn handtas als we het terrein op wilden.

Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.

Voor de rest was LL helemaal geweldig en manmanman, wat was het schitterend weer
Ik zeg: tot volgend jaar
Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:01:11 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60961996
Nog mensen die bij Dj Promo geweest zijn...?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:02:32 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60962041
Ik ben verbrand

Het was een leuke LL, en de regen heb ik ampe rgemerkt aangezien ik alle keren net bij een optreden stond. Weinig hele grote namen gezien, maar ene keer een heel ander soort LL gedaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:03:34 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60962089
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef kciR het volgende: Daarna ben ik gelijk doorgelopen naar Hadouken!. Jammer dat ze in een tent speelden, ik was te laat voor een goede plek en stond dus een beetje aan de zijkant, waar het publiek een stuk rustiger was.
Ik weet niet wie jij gezien hebt Maar Hadouken! speelde in de Charlie, en dat was openlucht
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:05:34 #171
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60962152
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:

Welk festival ben jij geweest
pi_60962186
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Buiten ja, binnen ging niet meer echt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:13:56 #173
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60962415
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jij gezien hebt Maar Hadouken! speelde in de Charlie, en dat was openlucht
Scherp! ik verander het gelijk even
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:16:26 #174
112545 Muck
pi_60962501
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.
de overstroomde wasbakken op camping 7, de rest vooral op het terrein.
het barmeiske dat de bierglazen oppakte met haar vingers in de glazen vond ik toch wel erg maf hoor
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben verbrand
same here
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Welk festival ben jij geweest
hetzelfde als jij hoor
pi_60962641
Ik stond ook op camping 7 en zag wel wat van die overstroomde wasbakken, maar die waren snel weer opgelost hoor. Overigens waren de wc's pico bello, naar mijn idee...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:28:59 #176
112545 Muck
pi_60962785
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef MadGuy het volgende:
Ik stond ook op camping 7 en zag wel wat van die overstroomde wasbakken, maar die waren snel weer opgelost hoor. Overigens waren de wc's pico bello, naar mijn idee...
omgekeerde prullenbakken die in wc's staan, gebruikte tampons die er een dag later nog liggen, maandverbanden die aan de deur geplakt zaten...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:29:57 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60962807
quote:
hetzelfde als jij hoor
vaag wel, ik had acceptabele wc's (uiteraard ruiken ze in het spitsuur 's ochtends niet heel fris) en altijd papier. Verder ook weinig te klagen gehad, met een beetje mikken ook nergens lang hoeven wachten.
ik ben trouwens altijd al heel blij dat er gewoon watergespoelde toiletten zijn.
pi_60962815
vond de wc's ook prima en niks van dit bovvenstaande gezien
pi_60962895
De wc's waren prima in orde op camping 1.

Jammer dat ik vanwege familieomstandigheden zondagmiddag al weg moest
Had graag nog Dresden Dolls of The Roots willen zien.

Wat grappig was: Donderdagnacht hoor ik naast mijn tent ineens een bekende stem.
Bleek het te gaan om een jeugdvriend die ik al 5 jaar niet meer had gezien.
DIe had zijn tentje naast die van ons opgeslagen
pi_60963194
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Prachtig was dat, vooral binnen !
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:52:16 #181
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60963387
Ik heb ook weinig gemerkt van smerige wc's, of slechte organisatie in het algemeen. Net zo goed als voorgaande jaren.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:53:36 #182
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60963422
Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn gevangen, gesigneerde en gebruikte drumstok van The Roots. .
The Most Incredible, Baby
pi_60963537
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn gevangen, gesigneerde en gebruikte drumstok van The Roots. .
?uestlove
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:58:33 #184
219111 Emielw
The man with the plan
pi_60963566
Drugs werd inderdaad wel superhard gedoogd. Er zat in de Grolsch beugelbar een gast naast me gewoon een wietje te draaien, met de security een meter achter hem(!). Hij deed hem trouwens wel netjes uit toen iemand hem erop wees dat je niet mocht roken
[censored]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:59:40 #185
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60963594
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef Emielw het volgende:
Drugs werd inderdaad wel superhard gedoogd. Er zat in de Grolsch beugelbar (:7) waar een gast gewoon een wietje aan het draaien was, met de security een meter achter hem(!). Hij deed hem trouwens wel netjes uit toen iemand hem erop wees dat je niet mocht roken:')
O jee, natuurlijk is dat zo. Het is Blowlands.
Als ze net zo'n fascistisch beleid als bij housefeestjes gaan handhaven, dan breekt er oorlog uit
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60963596
Er vroeg iemand de Sigur Ros setlist, bij deze:

Lowlands festival, 17-08-08

setlist

01 svefn-g-englar
02 glósóli
03 sé lest
04 ný batterí
05 við spilum endalaust
06 hoppípolla
07 með blóðnasir
08 festival
09 sæglópur
10 inní mér syngur vitleysingur
11 hafsól
12 gobbledigook
----
13 popplagið
pi_60963653
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?

Het geluid in de Bravo of Grolsch kan ik écht niet zonder oordoppen aan. Normale "herriestoppers" besparen je wel hoofdpijn en pieptonen, maar helpen niet tot nauwelijks tegen gehoorschade. Daarvoor moet je toch echt even investeren.
pi_60963796
Iemand ons optreden in de magneetbar op zondag rond een uur of 19.30 gezien ?
Progrock bandje met onze gitarist die SPREKEND op Jimi Hendrix leek !

Lowlands was voor mij in iedergeval top !
pi_60963860
ik mis de LL gezelligheid
pi_60964010
Waar stond de silent disco eigenlijk dit jaar? Helemaal niet gezien namelijk
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:13:23 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60964019
Ik mis de bekerrapers...
pi_60964060
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
Bij Converge
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:15:20 #193
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60964079
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?

Het geluid in de Bravo of Grolsch kan ik écht niet zonder oordoppen aan. Normale "herriestoppers" besparen je wel hoofdpijn en pieptonen, maar helpen niet tot nauwelijks tegen gehoorschade. Daarvoor moet je toch echt even investeren.
Helemaal eens, een paar goede doppen zijn echt een genot . Zeker in de Bravo is het op veel plekken niet te doen als je je gehoor nog een paar jaar mee wilt laten gaan. Vorig jaar na C-mon en Kypski (toen ik geen doppen in had) heb ik echt een half uur verdoofd over het terrein rond gelopen, bijna eng.

Niet snappen dat mensen oordoppen in doen is ook meer een domme dan een stoere opmerking wat mij betreft.
pi_60964083
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef peaceman het volgende:
Ik mis de bekerrapers...
Ik heb ze geraakt!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:23:17 #195
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60964295
Het geluid bij de meeste gitaarbands is met doppen vaak ook beter. Het geluid staat 9/10 te schel afgesteld .
pi_60964683
M'n eerste LL dit jaar achter de rug, maar zeker niet m'n laatste!!! Was in 1 woord ge-wel-dig! Echt super leuk gehad, goede bands, gezellige groep en wat een sfeer hangt daar zeg! Zo leuk gehad met iedereen Zag nog een tentje staan waar met grafiti "FOK." op stond, dus nog even geschreeuwd.

Ben 1 keer grondig gefouilleerd bij het festivalterrein heb slechts 1 keer iemand afgevoerd zien worden en heb ergens rond 4 uur snachts nog wat mensen vd organisatie geholpen iemand onder een stellage weg te tillen. Was hastikke knockout van iets, zweten in de kou etc en lag een buisje waar op stond MDMA naast hem...

Verder vond ik de wc's verassend goed voor zo'n spectakel, evenals de douches. En lieve mensen, op het terrein zelf heb ik nul euro uitgegeven. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt. Ik heb voor 14 euro rond boodschappen meegenomen en prima overleeft

Tot volgend jaar!!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:38:00 #197
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60964823
Bij ons op camping 3 bij wat bekenden was de partytent afgepakt door de security omdat er Aids en griephoer op stond, dat was wel jammer. .
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:39:45 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60964879
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
In de converse compund. Alleen heette het Zero DB want Silent Disco is een merknaam en mogen ze niet zomaar gebruiken.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:13:11 #199
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_60966032
Ik was trouwens binnen no-time het parkeerterrein af! Stond heel ver, maar de achter uitgang was open! Binnen 5 min op de doorgaande weg

Vandaag werken was best wel weer zwaar. Zeker omdat ik gisteren nog naar We are scientist was in de Rotown hier. Die trouwens verdomd goed waren, had ik niet verwacht gezien het cijfer dat ze op 3voor12 kregen
pi_60966632
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef vannilesoep het volgende:

En lieve mensen, op het terrein zelf heb ik nul euro uitgegeven. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt. Ik heb voor 14 euro rond boodschappen meegenomen en prima overleeft

jij loopt iedere keer naar je tent als je een dorst hebt, en je hebt 3 maaltijden per dag zitten bereiden naast je tentje? !
pi_60966654
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In de converse compund. Alleen heette het Zero DB want Silent Disco is een merknaam en mogen ze niet zomaar gebruiken.

hm. daar ben ik wel geweest,maar echt niet gezien
pi_60966980
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:13 schreef bigshadow het volgende:
[..] Die trouwens verdomd goed waren, had ik niet verwacht gezien het cijfer dat ze op 3voor12 kregen
De meeste recensenten van 3VOOR12 zijn sowieso niet serieus te nemen. Misschien moeten ze eens starten met de optredens in de tent zelf te gaan bekijken, in plaats vanaf de schermpjes op hun computer, puur om 5 minuten na afloop vluchtig hun review online te kunnen zetten. Ook dit jaar hebben ze zich weer onsterfelijk belachelijk gemaakt door bijvoorbeeld "De Jeugd van Tegenwoordig" als beste act van Lowlands uit te roepen. Dat heet op zich al "de plank mislaan". Maar het is ook nog eens niet écht objectief, aangezien de platenbaas van die groep bij de VPRO/3VOOR12 werkt !

[ Bericht 0% gewijzigd door Aisumasen op 19-08-2008 23:04:54 (typooooo) ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:47:29 #203
223001 broersma
Je moeder is een hoer
pi_60967101
Lowlands 08 was uber awesome, ik zit nu nog ff lekker de dj-set van Bart Skils Dj-set @ Lowlands 17-08-2008 te luisteren.

Ben ik trouwens de enige die underworld (voornamelijk in het begin) vond tegenvallen?
Dat zei je moeder gister ook!
pi_60967127
ach, 3voor12 wist in hun review netjes te vertellen dat Gogol in de India stond, waarschijnlijk niet helemaal goed gecopy pasted van twee jaar daarvoor
pizdabolkin.nl
pi_60967469
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef broersma het volgende:

Ben ik trouwens de enige die underworld (voornamelijk in het begin) vond tegenvallen?
Nee.
"They misunderestimated me"
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:09:04 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60967669
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef broersma het volgende:

Nope, het is teveel grijsgedraaid
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:22:14 #208
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60968058
quote:
Jammer dat er in het filmpje niet te zien is dat de picknicktafel werd binnengebracht, dat was het moment dat ik echt helemaal kapot ging van het lachen. Vanaf de eerste minuut dat we daar kwamen heb ik gelachen en dat +/- 3,5 uur volgehouden tot het feesten écht niet meer ging. Gedenkwaardige nacht!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:08:14 #209
99433 Tup
Tupperwaar
pi_60969211
Echt jammer dat er geen opnames van de Dresden Dolls zijn.. behalve 21 seconden War Pigs.
Wasserwunderland
pi_60969578
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Horloge het volgende:

[..]

Jammer dat er in het filmpje niet te zien is dat de picknicktafel werd binnengebracht, dat was het moment dat ik echt helemaal kapot ging van het lachen. Vanaf de eerste minuut dat we daar kwamen heb ik gelachen en dat +/- 3,5 uur volgehouden tot het feesten écht niet meer ging. Gedenkwaardige nacht!
Deze bedoel je

Bekijk deze YouTube-video

Het wordt ff zwart tijdens het filmpje (gemaakt met telefoon dus lekker crap) omdat ik een deel van een plantenbak op me kop kreeg Wat een geweldig feest weer in de Lima, keer op keer in een deuk om wat er door de lucht kwam. En wat voor een instructies had de security?? Wel triest de takken afpakken maar complete kliko's met mensen erin wel rond laten gaan.. Vorig jaar was het al geweldig bij Kees maar dit was nog een tikje gekker!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:40:57 #211
223001 broersma
Je moeder is een hoer
pi_60969775
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Tup het volgende:
Echt jammer dat er geen opnames van de Dresden Dolls zijn.. behalve 21 seconden War Pigs.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=39783343&episode=39895504

halverwege kom je de dresden dolls tegen.

en goed verdomme wat waren hun vet, ik had ze wel eens eens op youtube gezien
maar dat hele theatrishe gebeuren sprak mij zeer tegen.
een vriend van me had me overgehaald om er toch heen te gaan en ik heb het hele optreden aan een stuk genoten.

Wat een amezing drummer, en een uber stoer wijf.
Dat zei je moeder gister ook!
pi_60969851
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:29 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Deze bedoel je

Het wordt ff zwart tijdens het filmpje (gemaakt met telefoon dus lekker crap) omdat ik een deel van een plantenbak op me kop kreeg Wat een geweldig feest weer in de Lima, keer op keer in een deuk om wat er door de lucht kwam. En wat voor een instructies had de security?? Wel triest de takken afpakken maar complete kliko's met mensen erin wel rond laten gaan.. Vorig jaar was het al geweldig bij Kees maar dit was nog een tikje gekker!
De security vond ik ook maar zeurders idd. Ik stond en zat vooral rechts. Dat ze daar tafels enzo tegenhielden ok, maar op een gegeven moment pakten ze mijn plant af Mijn zusje had er ook een en die rende weg En een vriend van me moest zelfs zn bandje inleveren omdat 'jullie groep al voor de zoveelste gewaarschuwd is geen planten te pakken, helaas ben jij dan nu de lul'
What Would Goku Do
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:51:26 #213
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60969935
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef viagraap het volgende:

[..]

De security vond ik ook maar zeurders idd. Ik stond en zat vooral rechts. Dat ze daar tafels enzo tegenhielden ok, maar op een gegeven moment pakten ze mijn plant af Mijn zusje had er ook een en die rende weg En een vriend van me moest zelfs zn bandje inleveren omdat 'jullie groep al voor de zoveelste gewaarschuwd is geen planten te pakken, helaas ben jij dan nu de lul'
Zo hee, wat een maatregel als het festival al feitelijk is afgelopen. Kinderachtig.

Hier nog een duidelijker filmpje met die picknicktafel (vanaf 3'30"):

En hier een gast die door de security wordt afgevoerd blijkbaar (vanaf 1'40" ongeveer):
pi_60970108
dag allemaal (met name 2 in het bijzonder)

wat vonden jullie van de fotomuur? jammer dat hun poepprinter mijn sonyericsson kaart niet kon lezen..

en wat was de deal met mgmt zeg, gewoon ff cdtje aandoen en rondhuppelen
pi_60970324
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef Cyclonist het volgende:

[..]

Aan armen/benen etc. getaped met ductape? Ik heb namelijk 2 van dat soort exemplaren richting de Bravo zien lopen tegen uur of 4..
Ja dat was ik met een vriend
Geen foto's gemaakt toevallig?
pi_60970448
Ik wilde even een korte review schrijven over mijn Lowlands-ervaringen. Zit op 2500 woorden, en dat wil ik jullie nu ook weer niet aandoen. Ik ga even een schaar pakken, en dan zien jullie het wel verschijnen .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 03:07:03 #217
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_60971330
Wederom tvp, verslagje komt later. Leuke verhalen al hier. En veel gezeik, heb me echt aan niets noemenswaardigs geërgerd op LL.
pi_60973271
LLovlands. Kakhoofd.

Donderdagavond om half zeven was het dan zover. Had ik eerder op de dag met vrienden de laatste boodschapjes gedaan, was nu alles ingepakt en wel, en klaar voor een weekend van plezier.
Om tien voor zeven haalde ik Tinus op, met Poing van de Rotterdam Termination Source als muzikale opvulling in de auto.

Eenmaal aangekomen op het terrein, 2,5 uur later, was ik helemaal in de vibe. Tentje op, knakworsten in de pan, rose open, bier koud, martini uit de tas, en genieten. Bij de 24u tent, nu Duracell Powerhouse, was het zo druk dat we al snel terugkeerden voor een vrolijk spelletje truth or dare. Wat uitdraaide op vuige sekspraat. As always.

Vrijdag begon voor mij met een heerlijke Surinaamse saté. De zon scheen in mijn gezicht toen ik malse kip van een stokje trok . Om kwart over 3 begon Leine zingt Ingmar Heytze, en op first row kon het feest beginnen. Ze zong loepzuiver, met Ingmar als begeleiding op het scherm achter haar (geen Projecta scherm). Door technische mankementen evengoed een perfecte Lowlands aftrap. Daarna zette de reis zich voort naar Pete en Perq, wat zoals altijd genieten was. Jammer dat op vrijdag het geluid nog niet zo goed afgestemd was, dat ervoor zorgde dat je buiten alleen de bass meekreeg. Daarna vertrokken we naar de Dropkick Murphy's voor wat grashangen op de heuvel. Het klonk aardig, maar het is niet mijn ding. Het eten volgde weer, want de Asia tent is jam.
De bami heeft echter geen tijd gehad om te zakken, we vertrokken naar Pendulum, waar de eerste beat me al gaande kreeg. 45 minuten later kwam ik natter dan ooit de tent uitgerold. Wat een bietmeuk! Na al het hard gaan liepen we naar de X-Ray waar Slagsmalsklubben hard op de Nintendo ging. Helaas was het te druk.. Maar van buiten klonk het erg goed
Roisin Murphy had ik al 2 keer gezien, dus gewoon buiten op gebounced. Ze was goed, al kwam het langzaam op gang en kwam de meute niet echt los. Daarna zijn we naar de India verkast voor The Longmen, wat heerlijk was. Gewoon makkelijk dansen, geen gezeik.
We wilden Bong-ra doen, maar waren te gaar.

Zaterdagmorgen de tent uitgefikt, en na 20x kakhoofd gehoord te hebben en een frisse douche liepen we aan. Ik stond bij Laura Marling vooraan, een folkmeisje dat ik vorig jaar al tipte op mijn hyves. Ze bracht ontroering in een met sterren bezaaide Lima, maar helaas gaf het keyboard het op. Marcus Mumford zag er wel jam als altijd uit, dus ik was evengoed wel blij. Na 35 min. gaf Laura het op. Door naar het vuige werk van de Opposites, gevolgd door "schudden met je kut" Jvt. Lekker. Waar. Is. Die. Liefde . De tent kwam los.
Niemand wilde doen alsof "je gangsta bent" bij N*E*R*D, dus vielen we in slaap op het gras bij de X-ray. Ik werd weer wakker bij Iron and Wine. Mooie muziek.. Maar jammer genoeg ook te langdradig om het gemiddelde festival volk te boeien. I&W is geen fastfood, meer een sudderlapje. Ik genoot er wel van, lekker.
Daarna trokken we naar Underworld, waar mijn zaterdagavond heeeerlijk liep. Op een heuvel, maansverduistering met grote ballonnen en Born Slippy. Wat was die man energiek, wat ging de tent los. Dude.
Daarna 90's now voor hilarische dansjes en meebrullen met Peter Andre. Daarna batsen.

Zondag was de dag waarop ik me het meest verheugde. Het begon bij Extince, die het niet lukte om de grote Bravo op te warmen voor de laatste dag. Daarna naar de Lima, voor mijn Zweedse meisje Lykke Li. In het gras gelegen, geslapen en genoten van haar repertoire, met een cover van Vampire Weekend erbij. Toen een heerlijk tosti met Hercules and Love Affair.. Die er ook jammerlijk genoeg niet in slaagden om de schaapjes aan het dansen te krijgen. Anthony deed zijn best.. In bikini met rokje. Fap fap.. Na een stukje Yeasayer door naar Jamie Lidell, die voor mij echt een afknapper was. Ik had zoveel rockend en swingend live spul van hem gehoord, maar dit maakte het gebied tussen mijn benen in een keer een sahara. Misschien teveel verwachtingen?
Op naar MGMT. Daar zat 3 kwartier van te voren al genoeg volk klaar. Vooraan gesprongen en genoten. Jammer dat de playlist behoorlijk... Tegenviel. Alle leuke nummers achter elkaar.. en toen niets.
De regenbui negerend naar de camping gewandeld voor mijn laarsjes, die mij terugbrachten naar Shinedoe, uren later. Deze minimalistische vrouw maakte dansen met laarzen in de regenplassen vet. En echt vet. Door een vergissing in de tijd waren we een uur te vroeg bij de X-Ray voor mijn favoriet: Benga. Een dubstep neger van 21. Met een afro.
Benga bracht mijn lowlands, om 1.00 u 's nachts tot een orgasme van tevredenheid. Het had echt dit effect:

Je hoort de spanning te voelen bij introductie van het optreden, jezelf afvragend: "zou het zo goed zijn als de cd?" , dat je bij de eerste tonen de eerste twijfelachtige dansmoves doet, schuchter en verlegen. Het wordt warmer, mensen worden losser, hebben lol, zweet druipt van het plafond, 3 dagen opgehoopte stank komt vrij, maar het boeit niet want het is de laatste dag, de climax ligt om de hoek, en daar issie: DE PLAAT. De plaat waar iedereen op hoopte, op wachtte! Je verlegt je grenzen bij het los gaan, en tilt jezelf naar een ander niveau. Daarna, een uitgelaten sfeer. Mensen druipen van het terrein af, met gezicht als Snoopy. Tegenstrijdige gevoelens: DAMN wat een afsluitert, en aan de andere kant: PANNENKOEK, het is gedaan. Je voelt je vies en gebruikt door de penetrerende kracht van de afsluiter. Maar stiekem blijft het sm. Het doet pijn, maar het voelt gvd's goed.

Samenvatting:

-Met afstand:
Benga - Dik, master, hard, diep, en donker met lichte olievatenblijheid. Ronduit geil.*****!

Dan
-Underworld - Donker, handycam, maansverduistering, dub, diep. Mooi.****
-Pendulum - 1 woord. HARD****
-JvT - Geil, porno, en het werkt. Schudden met die kut.****
-90's Now - Altijd feest vanwege losgaan op muziek waarmee je eigenlijk normaal voor schaamt dat je het kent.****

Zeer de moeite waard
-Leine Zingt Ingmar Heytze - Mooi. Ontroerend. Kippenvel. Te kort.***
-Pete Philly & Perquisite - Lekkrrr***
-Slagsmalsklubben - Hypa hypa!***
-MGMT - Stoned, maar tof***
-Iron & Wine - Waar is mijn kampvuur gvd?***
-Lykke Li - Lekkerrr ***
-Laura Marling - Adembenemend maar te kort.***

Lekker makkelijk, niet denken maar doen.
-The Longmen - Gewoon. Fast food.**
-Shinedoe - Subtiele fast food**
-Opposites - HEUKEEEEUUUUUUH**
-Hercules & Love Affair - In een andere tent beter tot zijn recht gekomen gok ik zo..**
-Roisin Murphy - Te langzame opbouw, afwezigheid van Moviestar**

Ahhh
-Yeasayer - Te kort gebleven, te moeilijk ook.*

Kon echt beter. Ruk dit. Zelfs Sex Pistols waren beter.
-Jamie Lidell - Jammer, had meer verwacht, meer schwung iig.
-Extince - Het is niet hip om dezelfde show van het bevrijdingsfestival tot in detail na te doen.

Een beetje onbegrepen is niet bah.
-Dropkick Murphy's - Gewoon niet mijn pakkie an, maar niet verkeerd.

Meest geschreeuwde zinnen:
"Schudden met die kut"
"Michael, wat iiiis dit (Nightrijder je weet)"
"Je hebt een kakhoofd"
"Je broek stinkt naar kak, je stoel stinkt naar kak, je hebt gewoon een kakhoofd"

Al met al geslaagd. Eten was top (tosti, sate, vlaamse friet ftw), wc's waren top (papier, schoon. Aan stank kun je bij 55.000 man ook niet veel meer aan doen.), muziek was top, camping top(5 is wel erg rustig, maar wel fijn), mensen top, sfeer top. Ik heb geen echte klachten, muv het volume en plaatsing van de boxen. Audio was af en toe echt slecht (90's now). Eric heeft me blij gemaakt. En thank god dat hij Metallica niet geboekt heeft.

woensdag 20 augustus 2008 @ 09:30:55 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60973803
Heeft iemand van jullie een foto van mij gemaakt, misschien?

Trefwoorden: dansende non, bier, peuk .
KuikenGuppy
pi_60974803
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnen Dat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:22:10 #221
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_60974865

Ook altijd wel leuk zijn de feestjes die daar spontaan ontstaan. Zoals in dit filmpje hierboven.

Als je met 3 man spontaan op ouwe olievaten gaat staan trommelen, komen daar altijd vanzelf wel een paar mensen aan mee doen, en als 't eenmaal goed aan de gang is, en er komen mensen met een paar takken bamboe aanlopen, wordt 't pas echt een teringbende!.. ..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:27:43 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60975009
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef Tism het volgende:

Ook altijd wel leuk zijn de feestjes die daar spontaan ontstaan. Zoals in dit filmpje hierboven.

Als je met 3 man spontaan op ouwe olievaten gaat staan trommelen, komen daar altijd vanzelf wel een paar mensen aan mee doen, en als 't eenmaal goed aan de gang is, en er komen mensen met een paar takken bamboe aanlopen, wordt 't pas echt een teringbende!.. ..
Geniaal .
Tevens herkenbaar .
KuikenGuppy
pi_60975044
Vroeger speelden er tindrum bandjes in de surinamer.. dat was pas feest! Heb daar een keer een hele dag alleen maar staan dansen, heb nauwelijks een band gezien verder. Toen stonden ze nog vlak bij de Alpha..

[/omamodus]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:36:13 #224
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60975213
tvp
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:45:21 #225
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60975417
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten.. .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:06:37 #226
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_60975933
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten.. .
+1 geloofwaardig.

En herkenbaar .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_60975978
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Crap, houd je dat vol zonder drugs?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:13:20 #228
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_60976092
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Crap, houd je dat vol zonder drugs?
10 uur ... dat zijn 5 powernaps van 2 uur, incluis genoeg in de zon liggen ... moet te doen zijn!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:17:02 #229
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60976191
Ik moet wel zeggen dat het mét drugs was, de nacht van vrijdag op zaterdag helemaal doorgehaald en pas zondagochtend om 5 uur gaan slapen, in totaal toen 42 uur wakker geweest..
pi_60976364
Zwart gat
pi_60976474
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnen Dat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:35:12 #232
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60976661
Ik heb gezien;
Vrijdag: The Pidgeon Detectives, Killswitch Engage, Presidents of the USA, The Wombats, Amy MacDonald, Dropkick Murphy's, HIM, The Kooks, Infadels, Ille Bitch, Junkie XL
Zaterdag: Thai Chi, Korpiklani, Volbeat, GEM, Mindless Self Indulgence, Blood Red Shoes, Los Campesinos, Nightwish, The Breeders, Franz Ferdinand, Sex Pistols, Underworld, Alpha DJ's, Diplo, Deformer, 90's Now
Zondag: Lucky Fonz III, Extince, Jeremy's, We Are Scientists, Plain White T's, Textures, Yeasayer, The Fratellis, The Hives, Asakusa Jinta, Editors

Geen zin om uitgebreide review te gaan schrijven, dus maar even zo;

Toppers;
- Volbeat, Wombats, Nightwish, Diplo, Lucky Fonz III (geweldig!!), Hives
- Kamerjasman met zijn Glauw wat bijna niet aansloeg, ondanks zijn pogingen (camping 2) Zou die man eigenlijk ooit van de camping zijn geweest? Ik zag hem altijd, maar ik was er overdag nooit.
- Al die mooie mensen die verkleed waren of dingen opvoerden
- De uitsmijters!! Best value for money!
- Als altijd, de WC's, die gewoon schoon zijn en WC-papier hebben
- Modderglijden bij de Alpha na de regen. Sommige mensen werden echt annihilated .

Dieptepunten;
- Te dicht bij 24uurs tent gaan staan. Beetje teveel van meegenoten en dus nog minder slaap .
- HIM, vond het vorige keer ook al ruk, maar even uit interesse gekeken. Een gothic band waarvan de zanger in spijkerbroek en hawaii achtig shirtje rondloopt ???
- Breeders; mijn God wat was dat slecht. Enige band waarbij ik me echt niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.
- Totale drukheid bij Junkie XL. Ik stond gelukkig in het midden, maar toen ik weg wilde was er geen doorkomen aan, tot ver buiten de tent. En hij draaide te commercieel...

Jammer;
- Dat het publiek veel eenzijdiger was deze keer door dat bijna alle bands indierock waren. Ging ook wel een beetje ten kostte van het LL gevoel.
- Dat La Place alles overgenomen heeft vond ik ook jammer. Ze maken prima eten, maar het is veel te luxe (en dus te duur) voor zo'n festival. Als ik met mijn poten in de modder sta hoef ik geen groen blaadje op mijn uitsmijter.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:53:43 #233
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60977182
quote:
Dat La Place alles overgenomen heeft vond ik ook jammer. Ze maken prima eten, maar het is veel te luxe (en dus te duur) voor zo'n festival. Als ik met mijn poten in de modder sta hoef ik geen groen blaadje op mijn uitsmijter.
Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.
pi_60977312
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Eh? Hoe moet ik me dat voorstellen?
pi_60977316
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.
Ja niets fijners als een lekker bekertje vers sap met een broodje niet te vette beenham op een iets te brakke zaterdag ochtend!! Anders had ik die dag niet overleefd geloof ik...
pi_60977354
Gyros en frites, bami met kipsaté, en varkenshaas in groene curry met noedels mag me tien keer beter smaken dan drie dagen lang broodjes hamburger en slappe patat.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:06:38 #237
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60977520
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39915631

Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
pi_60977594
plus: Veel lange vrouwen dit jaar (viel me echt voor het eerst op, begon al met een deerne van bekant 2 meter in het Hema-winkeltje

min: Veel Britten en/of verklede mensen op vrijgezellenfeest. Ga dan gewoon carnaval vieren met je Brabantse poephoofd .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:11:53 #239
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60977661
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Ascaroth het volgende:
varkenshaas in groene curry met noedels
Het grappige daaraan vond ik nog wel dat het varkenshaas met rode curry moest zijn maar het zag er wit uit
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:32 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60977727
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:35 schreef portier het volgende:

- Kamerjasman met zijn Glauw wat bijna niet aansloeg, ondanks zijn pogingen (camping 2) Zou die man eigenlijk ooit van de camping zijn geweest? Ik zag hem altijd, maar ik was er overdag nooit.
Ja die gast was wazig man
Ik ben enkele keren overdag langsgelopen en toen stond 'ie er ook nog wel regelmatig.
Ging 'ie mensen vragen of ze een bezem hadden.
Maar wat nou de bedoeling van die knakker was?
pi_60977728
Ik vond het wel geinig. Ik kwam van de "uitkijktoren" af, boven de la place met broodjes (bij X-ray). Stommelde die trap af, stonden daar 2 werknemers van La Place lekker te bekken, En te voelen. Gehehe.
pi_60978101
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
Ik krijg er gewoon weer kippenvel van. .
pi_60978212
quote:

Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:07 #244
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60978228
quote:

Nu ben helemaaaaal blij dat ik ben weggerend daar
Ik heb de eerste 3 nummers aangekeken en werd enorm gek van dat gepingel.

En nu ik dit videootje kijk: wat een piep-piep-knor muziek
Het lijkt de wel een combinatie tussen TikTak en de Efteling
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:35:29 #245
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60978263
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef On het volgende:

[..]

Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.
De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.
pi_60978458
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.
Ok i see, bedankt.
pi_60978471
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Horloge het volgende:

[..]

Yeeee dat is de Kees spirit. Keeswaardig!
ik had dus hetzelfde
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:11:43 #248
20641 portier
pi_60979115
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja die gast was wazig man
Ik ben enkele keren overdag langsgelopen en toen stond 'ie er ook nog wel regelmatig.
Ging 'ie mensen vragen of ze een bezem hadden.
Maar wat nou de bedoeling van die knakker was?
Ik heb 1 keer ene halve uitleg gehoord, ik geloof dat hij een zo lang mogelijke keten wilde krijgen van mensen die glauw riepen. Maar het werkte niet .
Vage gast, 4 dagen lang alleen maar in die blauwe badjas op de camping staan. Lekker 130 euro voor betaald.

Owja! En nog dikke kuddos voor de HEMA winkel. Heb ik nog een lekker zacht kussen kunnen scoren die ik vergeten was.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:16:37 #249
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_60979246
Lag het trouwens aan mij of hadden ze alle planten weggehaald voor Kees van Hondt? Of waren ze gewoon op (aangezien het bij BalkanBeats ook redelijk groen zag)?
Tranquillo
pi_60979764
De hema winkel was enorm fijn ja Hema sowieso

Ach.. ik was met alles blij
pi_60979860
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
plus: Veel lange vrouwen dit jaar (viel me echt voor het eerst op, begon al met een deerne van bekant 2 meter in het Hema-winkeltje

min: Veel Britten en/of verklede mensen op vrijgezellenfeest. Ga dan gewoon carnaval vieren met je Brabantse poephoofd .
Neeeeee die oompa loompa's waren leuk. ik sta met eentje op de foto.
pi_60979998
Is dat soort verkleedpartj-ongein ook niet om de Magneetbar binnen te komen?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:49:09 #253
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60980042
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef icebliss het volgende:
Lag het trouwens aan mij of hadden ze alle planten weggehaald voor Kees van Hondt? Of waren ze gewoon op (aangezien het bij BalkanBeats ook redelijk groen zag)?
Lag aan jou.
pi_60980044
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Neeeeee die oompa loompa's waren leuk. ik sta met eentje op de foto.
Leuk als carnavalsact in Bergeijk ja.
Niet op Lowlands.
mijns inziens.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:53:39 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_60980159
Ik heb eigenlijk een zwaar relaxed weekend gehad.. Alles gezien wat ik wilde zien, stond goed op camping 3, aardig veel geslapen..
Enige nadeel was dat ik t hele weekend op krukken heb gelopen en gemiddeld 2x per dag bij de EHBO te vinden was. Lieve mensen daar , dat wel!

Top:
-Boemklatsch
-Jamie Lidell
-Modderglijden kijken bij Alpha
-Underworld
-Eten (nice!)
-Roisin Murphy
-De partytent op camping 3 schuintegenover de koffiewekker Perzisch kleed, lampen, en je kon er een ananas winnen, je c diploma halen etc . Erg leuk gedaan.

Minder:
-De bas die uit die 24 uurs tent kwam.
-Oplaadgedoe voor je mobiel. Handig, maar niet als je een uur in de rij moet staan om je mobiel in te leveren. Vervolgens kom je erachter dat Sony Ericsson vol is, en je weer een half uur daarop mag wachten.

Verder: Het is gewoon fijn dat als je met krukken loopt, mensne toch maar wel voor je uitkijken
pi_60980719
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef GotC het volgende:
Minder:
-De bas die uit die 24 uurs tent kwam.
Daar had ik ook last van op camping 3 idd. Maar thuis slapen is wel enorm stil nu ineens En toch slaap ik thuis beter, nu raken mijn hoofd en voeten tenminste geen binnentent als ik languit lig
What Would Goku Do
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:21:08 #257
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60980862
Ik heb geen last gehad van die bas hoor
pi_60980865
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef GotC het volgende:
Verder: Het is gewoon fijn dat als je met krukken loopt, mensne toch maar wel voor je uitkijken
Bovendien heb je wat om mee te zwaaien tijdens optredens in plaats van zo'n Sultana maagpopje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:27:08 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60981052
Of een Willem Bever met toiletborstel in z'n hol (die overigens op slinkse wijze ontvoerd is )
L'Amour menaçant:
pi_60981315
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Of een Willem Bever met toiletborstel in z'n hol (die overigens op slinkse wijze ontvoerd is )
* Grrrrrrrr kijkt naar Willem Bever met Aquafresh in z'n poepgat en brengt een akelige gniffel ten gehore.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:38:01 #261
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60981370
hebben jullie die mimespeler ook boven de vuilnisbak zien spelen dat hij de bak vol zou kotsen?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:38:08 #262
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60981375
Vergeet de goudvissen die te koop waren en het nachtbowlen in de wc's niet.

Die gasten op camping 3 waren ook amper van de camping af..
pi_60982604
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef icebliss het volgende:
Rond een uur of 3 wilde ik nog een bosje gaan halen, maar toen waren ze idd weg Toen maar een autoband gescoord bij de Oxfam stand
pi_60983008
Het lijkt al jaren geleden, maar 't Harde is trouwens echt onmogelijk kut. Twee jaar terug bij Lelystad hadden ze een beter systeem, gewoon een RIJ. Maar nee, dit moest zo nodig een trechter zijn.
Onze bus zat ook veel te vol omdat iedereen duwde, er mocht nog één iemand door maar mijn vuilniszak werd meegesleurd dus ik ook en zo nog 10 andere mensen. Terwijl de overige bussen minstens 10 lege plaatsen had, zat onze bus propvol. Zelfs het gangpad was niet meer te bevaren
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:34:33 #265
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60983080
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef frame-saw het volgende:
Het lijkt al jaren geleden, maar 't Harde is trouwens echt onmogelijk kut. Twee jaar terug bij Lelystad hadden ze een beter systeem, gewoon een RIJ. Maar nee, dit moest zo nodig een trechter zijn.
Onze bus zat ook veel te vol omdat iedereen duwde, er mocht nog één iemand door maar mijn vuilniszak werd meegesleurd dus ik ook en zo nog 10 andere mensen. Terwijl de overige bussen minstens 10 lege plaatsen had, zat onze bus propvol. Zelfs het gangpad was niet meer te bevaren
Dat ging vorig jaar in Lelystad ook stukken beter inderdaad. Gewoon een vrij nette rij en als de bus vol was kwam er niemand meer bij. Dat is ook niet nodig als het eenmaal goed op gang gekomen is, dan staat de volgende toch alweer klaar, dus hoeven er ook geen mensen in het gangpad te gaan zitten (wat officieel niet eens mag ook).
pi_60983117
Pfff, toen ik de bus in mocht moest ik best wel nodig plassen, want ja bier he. Dus ik dacht: "boah, dat houd ik wel even op, zometeen kan ik pissen!".

Ging die klotebus in de file staan.
pi_60983168
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef lienelien het volgende:

[..]

jij loopt iedere keer naar je tent als je een dorst hebt, en je hebt 3 maaltijden per dag zitten bereiden naast je tentje? !
Nee hoor, ik liep gewoon biertjes te drinken op het festival terrein en at 's ochtends wat. De rest v.h. eten was onregelmatig. Zo was een lunch om 2 - 3 uur 's nachts geen uitzondering
pi_60983266
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef PastoorPeter het volgende:
Pfff, toen ik de bus in mocht moest ik best wel nodig plassen, want ja bier he. Dus ik dacht: "boah, dat houd ik wel even op, zometeen kan ik pissen!".

Ging die klotebus in de file staan.
Was jij diegene die bij de bosjes ging staan piesen
Hij vond het iig heel lastig om te plassen als er een hele bus+file keek
pi_60983331
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Dat was ik dan weer niet. Hoewel het wel vrienden van mij konden zijn.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:47:32 #270
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60983456
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Putting the biological to the tree!
pi_60983737
Iedereen die naar Underworld geweest is heeft echt wat gemist!

Booka Shade!
pi_60983769
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:54 schreef Technoviking het volgende:
Iedereen die naar Underworld geweest is heeft echt wat gemist!

Booka Shade!
Ik had juist besloten dat ik na een halfuur Underworld níet naar Bravo ging, zo vet was Underworld. Booka Shade komt vast nog vaker hier
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:56:14 #273
225544 tomvonfarb
...does colour.
pi_60983776
woord! Booka Shade rockte HARD!
pi_60983859
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef tomvonfarb het volgende:
woord! Booka Shade rockte HARD!
Inderdaad, stond helemaal vooraan daar, was echt knallen
It's you my love, you who are the stranger
pi_60983916
Owww wat was het weer heerlijk... Ik zit nog steeds wat wezenloos op kantoor, te doen alsof ik iets nuttigs aan het verrichten ben.... In een notendop:

+++
Blood Red Shoes
Hot Chip
Does It Offend You, Yeah? (compleet gestoorde X-Ray)
Get Well Soon
Los Campesinos!
Spontane zakloopraces en alternatief touwtjespringen op camping 4
Tosti’s & churro’s
Madame Lullaby in het Lima gebied: hoe lief!!!
Onze extreem gezellig versierde lowrider partytent met lichtjes

+
dEUS (Instant Street!!!!!!!), Franz Ferdinand, Lykke Li, Roisin Murphy, Santogold, Laura Marling, DJVT, Dresden Dolls, The National
Long Lowlands Icetea
De filmpjes van rollende mensen in de “youtube”
Wc-papier polonaiseslangen door en buiten de Alpha
Leuke gesprekken met de Engelse oompaloompa’s

-
MGMT, Tom Baxter
Deel van de India dat vlakbij neerstortte
Pogo-dude van 2x2 die op je teen springt (alhoewel ik zijn enthousiasme wel begreep bij Blood Red Shoes)
Gelijk 4 man security en 3 man EHBO voor een gast die gewoon een rondje poedelde in het meer voor de sauna, tikkie overdreven?

---
Megalang in de rij staan voor de wc op camping 4
Die buren met die megafoon achter ons, met dat eindeloze Efteling waterlelie-deuntje!!!
90’s party: wat een baggergeluid en je hoeft écht niet altijd het volledige nummer te draaien
De 90 minuten uittocht van parkeerplaats 2 rond 11 uur: 20 rijen auto’s die zich tegelijk op 1 rijstrook proberen te proppen en 6 man “verkeersbegeleiding” die onder een plu staat te theeleuten in de hoek… Lang leve de Lowlands auto-cd’tjes!

Wanneer begint de kaartverkoop voor 2009??
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:02:02 #276
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60983927
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef frame-saw het volgende:
Had je maar op tijd moeten komen. Wij stonden bij de eerste lichting bussen te wachten en ja, het was een trechter maar het ging behoorlijk snel. Bussen waren niet overvol.
pi_60984144
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:01 schreef labello het volgende:

De filmpjes van rollende mensen in de “youtube”
Waar kon je dat eigenlijk doen? Of konden we alleen genieten van de filmpjes?

Ik wil wéér.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:10:44 #278
20641 portier
pi_60984186
Wat ik slecht trok was dat de chauffeur van onze bus 3x zei dat iedereen die met zijn spullen in zijn handen in het gangpad stond uit moest stappen, omdat hij zo niet ging rijden. En al die mensen die daar stonden maar een beetje schaapachtig kijken "Ach, hij heeft het vast niet tegen mij al sta ik hier met al mijn spullen in het gangpad". Lutsers. Pak gewoon de bus die direct daarna klaar staat.
Maar dat geldt ook voor mensen die proberen voor de piepen in rijen. Wat maakt die 1,5 minuut langer wachten nou uit. Het is toch gezellig.

Al moest ik wel hard lachen om zo'n ouwe rocker die keihard langs de rij voor de WC op camping 2 liep en het eerste de beste hokje inliep dat vrij kwam, degene die aan de beurt was verbouwereerd achter latend.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_60984218
Ik heb geen minuut op de bus staan wachten
Hij zat bijna vol, na ons stapten er nog 2 mensen in, en hij vertrok. Maar ik was dan ook pas rond 19u in Lelystad
pi_60984219
Ik ben er ook niet achter gekomen waar je dat kon doen!
brokenbranches | last.fm
pi_60984263
Wat was dat houten ding met die bankjes en die telefoon nou eigenlijk?
pi_60984359
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef lienelien het volgende:
Wat was dat houten ding met die bankjes en die telefoon nou eigenlijk?
Apart, dat sowieso.
Je kon er bovenop zitten luisteren naar een dj die allemaal oude Elvis platen draaide e.d.
Ik werd ook op sleeptouw genomen naar die telefoons toe door een wildvreemde dame. Er deed er geen 1, maar het was wel vermakelijk
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:16:38 #283
225544 tomvonfarb
...does colour.
pi_60984367
ey,
Heeft 'r iemand toevallig in de Lowlands-nacht van zondag op maandag 'n zwarte Sony W40 digitale camera gevonden, onder de bomen bij camping 1? Dat 'k de camera kwijt ben boeit niet zo heel veel, maar alle foto's die erop stonden wel!

Mocht iemand dat ding gevonden hebben, of iemand kennen die de camera heeft gevonden, plz reply.
Er wordt nl. heel veel waarde gehecht aan de foto's, en 'k wil gewoon alles geprobeerd hebben (vandaar deze post)...

Bare with me.
pi_60984504
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:11 schreef labello het volgende:
Ik ben er ook niet achter gekomen waar je dat kon doen!
Misschien dus alleen de filmpjes dan.

Overigens, over wildvreemde dames gesproken. We zagen nog een trio van bovenmiddelbare leeftijd lopen, twee mannen en een vrouw in Madonna-jaren-tachtig-uitdossing, die alledrie een gat in het zitvlak van hun broek/rok hadden geknipt en geen ondergoed aanhadden.

Toen kwam er best wat kots in mijn mond.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:20:51 #285
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60984510
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef portier het volgende:
Wat ik slecht trok was dat de chauffeur van onze bus 3x zei dat iedereen die met zijn spullen in zijn handen in het gangpad stond uit moest stappen, omdat hij zo niet ging rijden. En al die mensen die daar stonden maar een beetje schaapachtig kijken "Ach, hij heeft het vast niet tegen mij al sta ik hier met al mijn spullen in het gangpad". Lutsers. Pak gewoon de bus die direct daarna klaar staat.
Ja, dat vind ik dus ook vaak zo achterlijk. In het stadsvervoer (bus naar de Hogeschool) gebeurt het ook vaak terwijl er alweer eentje klaar staat die dezelfde kant op gaat. En de buschauffeur heeft gewoon gelijk, het kan hem een flinke boete opleveren namelijk.

Bij Parkpop laten ze gewoon maximaal zoveel mensen in de pendelbus als er zitplaatsen zijn. 2 man bij de deuren van de bus om het te regelen. Gaat uitstekend.
pi_60984525
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Had je maar op tijd moeten komen. Wij stonden bij de eerste lichting bussen te wachten en ja, het was een trechter maar het ging behoorlijk snel. Bussen waren niet overvol.
Ik was er al om 12 uur? Dat vond ik op tijd zat. En ik zeg ook dat alleen onze bus overvol was, de rest van de bussen waren lang niet vol. En dat was ook kut, doe die bussen dan wat voller Dan was ik er zo doorheen geweest.
En het wachten viel idd mee, maar niet als je nogal een scharminkel ben die aldoor omvalt, dus ik stond aldoor in een vreemde houding met die zware tas op mn rug. Niet echt goed ofzo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:18 #287
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60984619
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef frame-saw het volgende:
En het wachten viel idd mee, maar niet als je nogal een scharminkel ben die aldoor omvalt, dus ik stond aldoor in een vreemde houding met die zware tas op mn rug. Niet echt goed ofzo
Dat gaat wat handiger als er een beetje een nette rij gevormd wordt inderdaad.
pi_60984647
De rij met oproepjes wordt alleen maar langer...

http://lowlands1.hyves.nl/forum/2197375/1NST/Oproepbericht_A_P/
pi_60984764
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Toad het volgende:

Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zo
It's you my love, you who are the stranger
pi_60984859
En stiekem zoek ik naar mezelf
Maar de meeste mensen die ik heb gesproken hadden wss geen hyves
pi_60984894
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Whehe, wat triest. Vraag dan meteen nummers en zo
Of sleur hem/haar meteen naar je tent toe.
Fear is the grease of society.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:32:13 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60984914
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:01 schreef labello het volgende:

Madame Lullaby in het Lima gebied: hoe lief!!!
Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?
Die was idd echt lief!
L'Amour menaçant:
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:33:49 #293
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60984979
quote:

Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?

"wie was di gozer uit t ooste met di twee broodjes die praatje kwam make"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:34:26 #294
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60985004
quote:

quote:
En ik zoek mijn buurvrouw op camping 3 genaamd Lotte.
Terwijl ik zondagochtend laat uit mijn tent kwam rollen kwam ik tot de ontdekking dat zij in die tussentijd al haar biezen had gepakt..
Er post hier ook een (Bloody)Lotte, dus wellicht stond die op camping 3 en is er 1 oproep zelfs gelukt.
pi_60985219
quote:
Heette ze zo, dat witte vrouwtje met de kussens?
Die was idd echt lief!
Ja die mevrouw inderdaad, zo schattig! Ik zag haar een meisje "behandelen" wat er helemaal gelukzalig uitzag.
brokenbranches | last.fm
pi_60985380
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef RedGuy het volgende:

Die gasten op camping 3 waren ook amper van de camping af..
Op zondag noacht zat tegenover die gasten nog een meisje in een plas water met een hengel vraagt er iemand vang je nog wat, ja haalt ze een haring aan haar hengel op.
pi_60985561
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Serieus, hier WIL je toch niet eens op reageren?

"wie was di gozer uit t ooste met di twee broodjes die praatje kwam make"
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat

Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:50:59 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60985567
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Apart, dat sowieso.
Je kon er bovenop zitten luisteren naar een dj die allemaal oude Elvis platen draaide e.d.
Ik werd ook op sleeptouw genomen naar die telefoons toe door een wildvreemde dame. Er deed er geen 1, maar het was wel vermakelijk
Ik snapte daar ook geen fuck van, maar de houtovenpizza daarnaast wat door die onverstaanbare limbo's gerund werd, was okee.

Heeft iemand nog ge-eendtetrist?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:52:34 #299
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60985614
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat

Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.

Ziet er tof uit.
pi_60985677
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Die heb ik ook wel eens gezien en me afgevraagd wat het was. Vorig jaar een keer en begin deze zomer weer, en weer niet kunnen plaatsen wat het was, tot ik de dag erna 's avonds op het strand zat en zag dat mensen die dingen aanstaken en ze de lucht in gingen.

Ziet er tof uit.
Sinds die dingen in NL een 'hit' zijn worden er veel meer UFO-meldingen gedaan schijnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')