+1 geloofwaardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten...
Crap, houd je dat vol zonder drugs?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten...
10 uur ... dat zijn 5 powernaps van 2 uur, incluis genoeg in de zon liggen ... moet te doen zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Crap, houd je dat vol zonder drugs?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnenDat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.quote:Dat La Place alles overgenomen heeft vond ik ook jammer. Ze maken prima eten, maar het is veel te luxe (en dus te duur) voor zo'n festival. Als ik met mijn poten in de modder sta hoef ik geen groen blaadje op mijn uitsmijter.
Eh? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnenDat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
Ja niets fijners als een lekker bekertje vers sap met een broodje niet te vette beenham op een iets te brakke zaterdag ochtend!! Anders had ik die dag niet overleefd geloof ik...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.
Het grappige daaraan vond ik nog wel dat het varkenshaas met rode curry moest zijn maar het zag er wit uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Ascaroth het volgende:
varkenshaas in groene curry met noedels
Ja die gast was wazig manquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:35 schreef portier het volgende:
- Kamerjasman met zijn Glauw wat bijna niet aansloeg, ondanks zijn pogingen (camping 2) Zou die man eigenlijk ooit van de camping zijn geweest? Ik zag hem altijd, maar ik was er overdag nooit.
Ik krijg er gewoon weer kippenvel van.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39915631
Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef On het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.
Ok i see, bedankt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.
Yeeee dat is de Kees spirit. Keeswaardig!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Jammer dat er in het filmpje niet te zien is dat de picknicktafel werd binnengebracht, dat was het moment dat ik echt helemaal kapot ging van het lachen. Vanaf de eerste minuut dat we daar kwamen heb ik gelachen en dat +/- 3,5 uur volgehouden tot het feesten écht niet meer ging. Gedenkwaardige nacht!
Ik heb 1 keer ene halve uitleg gehoord, ik geloof dat hij een zo lang mogelijke keten wilde krijgen van mensen die glauw riepen. Maar het werkte nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die gast was wazig man
Ik ben enkele keren overdag langsgelopen en toen stond 'ie er ook nog wel regelmatig.
Ging 'ie mensen vragen of ze een bezem hadden.
Maar wat nou de bedoeling van die knakker was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |