abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:06:37 #226
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_60975933
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten.. .
+1 geloofwaardig.

En herkenbaar .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_60975978
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb echt in 120 uur Lowlands 10 uur geslapen, ben echt gebroken nu.. Het werk wil niet echt vlotten.. .
Crap, houd je dat vol zonder drugs?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:13:20 #228
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_60976092
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Crap, houd je dat vol zonder drugs?
10 uur ... dat zijn 5 powernaps van 2 uur, incluis genoeg in de zon liggen ... moet te doen zijn!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:17:02 #229
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60976191
Ik moet wel zeggen dat het mét drugs was, de nacht van vrijdag op zaterdag helemaal doorgehaald en pas zondagochtend om 5 uur gaan slapen, in totaal toen 42 uur wakker geweest..
The Most Incredible, Baby
pi_60976364
Zwart gat
pi_60976474
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnen Dat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:35:12 #232
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60976661
Ik heb gezien;
Vrijdag: The Pidgeon Detectives, Killswitch Engage, Presidents of the USA, The Wombats, Amy MacDonald, Dropkick Murphy's, HIM, The Kooks, Infadels, Ille Bitch, Junkie XL
Zaterdag: Thai Chi, Korpiklani, Volbeat, GEM, Mindless Self Indulgence, Blood Red Shoes, Los Campesinos, Nightwish, The Breeders, Franz Ferdinand, Sex Pistols, Underworld, Alpha DJ's, Diplo, Deformer, 90's Now
Zondag: Lucky Fonz III, Extince, Jeremy's, We Are Scientists, Plain White T's, Textures, Yeasayer, The Fratellis, The Hives, Asakusa Jinta, Editors

Geen zin om uitgebreide review te gaan schrijven, dus maar even zo;

Toppers;
- Volbeat, Wombats, Nightwish, Diplo, Lucky Fonz III (geweldig!!), Hives
- Kamerjasman met zijn Glauw wat bijna niet aansloeg, ondanks zijn pogingen (camping 2) Zou die man eigenlijk ooit van de camping zijn geweest? Ik zag hem altijd, maar ik was er overdag nooit.
- Al die mooie mensen die verkleed waren of dingen opvoerden
- De uitsmijters!! Best value for money!
- Als altijd, de WC's, die gewoon schoon zijn en WC-papier hebben
- Modderglijden bij de Alpha na de regen. Sommige mensen werden echt annihilated .

Dieptepunten;
- Te dicht bij 24uurs tent gaan staan. Beetje teveel van meegenoten en dus nog minder slaap .
- HIM, vond het vorige keer ook al ruk, maar even uit interesse gekeken. Een gothic band waarvan de zanger in spijkerbroek en hawaii achtig shirtje rondloopt ???
- Breeders; mijn God wat was dat slecht. Enige band waarbij ik me echt niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.
- Totale drukheid bij Junkie XL. Ik stond gelukkig in het midden, maar toen ik weg wilde was er geen doorkomen aan, tot ver buiten de tent. En hij draaide te commercieel...

Jammer;
- Dat het publiek veel eenzijdiger was deze keer door dat bijna alle bands indierock waren. Ging ook wel een beetje ten kostte van het LL gevoel.
- Dat La Place alles overgenomen heeft vond ik ook jammer. Ze maken prima eten, maar het is veel te luxe (en dus te duur) voor zo'n festival. Als ik met mijn poten in de modder sta hoef ik geen groen blaadje op mijn uitsmijter.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:53:43 #233
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60977182
quote:
Dat La Place alles overgenomen heeft vond ik ook jammer. Ze maken prima eten, maar het is veel te luxe (en dus te duur) voor zo'n festival. Als ik met mijn poten in de modder sta hoef ik geen groen blaadje op mijn uitsmijter.
Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60977312
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef crossover het volgende:
Iemand nog kunnen profiteren van die muntenautomaat die voor 5 cent 50 munten uitspuugde?
Een paar vriendinnen van me stonden daar in de rij en hadden daar een tijdje staan pinnen Dat was bij de Grolsch/Asia tussen de wc's en het dranktentje.
Eh? Hoe moet ik me dat voorstellen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60977316
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als ik ergens blij mee ben is het wel dat je tegenwoordig fatsoenlijk kunt eten, daar kom ik als relatief oude lul het festival echt 10 keer beter mee door.
Ja niets fijners als een lekker bekertje vers sap met een broodje niet te vette beenham op een iets te brakke zaterdag ochtend!! Anders had ik die dag niet overleefd geloof ik...
pi_60977354
Gyros en frites, bami met kipsaté, en varkenshaas in groene curry met noedels mag me tien keer beter smaken dan drie dagen lang broodjes hamburger en slappe patat.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:06:38 #237
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60977520
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39915631

Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60977594
plus: Veel lange vrouwen dit jaar (viel me echt voor het eerst op, begon al met een deerne van bekant 2 meter in het Hema-winkeltje

min: Veel Britten en/of verklede mensen op vrijgezellenfeest. Ga dan gewoon carnaval vieren met je Brabantse poephoofd .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:11:53 #239
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60977661
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Ascaroth het volgende:
varkenshaas in groene curry met noedels
Het grappige daaraan vond ik nog wel dat het varkenshaas met rode curry moest zijn maar het zag er wit uit
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:32 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60977727
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:35 schreef portier het volgende:

- Kamerjasman met zijn Glauw wat bijna niet aansloeg, ondanks zijn pogingen (camping 2) Zou die man eigenlijk ooit van de camping zijn geweest? Ik zag hem altijd, maar ik was er overdag nooit.
Ja die gast was wazig man
Ik ben enkele keren overdag langsgelopen en toen stond 'ie er ook nog wel regelmatig.
Ging 'ie mensen vragen of ze een bezem hadden.
Maar wat nou de bedoeling van die knakker was?
pi_60977728
Ik vond het wel geinig. Ik kwam van de "uitkijktoren" af, boven de la place met broodjes (bij X-ray). Stommelde die trap af, stonden daar 2 werknemers van La Place lekker te bekken, En te voelen. Gehehe.
pi_60978101
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Sigur Ros is toegevoegd. Voor alle mensen die net zo balen als ik dat ze het gemist hebben.
Ik krijg er gewoon weer kippenvel van. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_60978212
quote:

Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:07 #244
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60978228
quote:

Nu ben helemaaaaal blij dat ik ben weggerend daar
Ik heb de eerste 3 nummers aangekeken en werd enorm gek van dat gepingel.

En nu ik dit videootje kijk: wat een piep-piep-knor muziek
Het lijkt de wel een combinatie tussen TikTak en de Efteling
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:35:29 #245
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60978263
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef On het volgende:

[..]

Weet iemand hoe dat tweede nummer heet, na die fanfare? Dat hij zijn zang wat lager begint, die is zo mooi.
De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60978458
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De tracklist is al gepost in het topic. Moet je even teruglezen.
Ok i see, bedankt.
pi_60978471
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Horloge het volgende:

[..]

Jammer dat er in het filmpje niet te zien is dat de picknicktafel werd binnengebracht, dat was het moment dat ik echt helemaal kapot ging van het lachen. Vanaf de eerste minuut dat we daar kwamen heb ik gelachen en dat +/- 3,5 uur volgehouden tot het feesten écht niet meer ging. Gedenkwaardige nacht!
Yeeee dat is de Kees spirit. Keeswaardig!
ik had dus hetzelfde
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:11:43 #248
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60979115
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja die gast was wazig man
Ik ben enkele keren overdag langsgelopen en toen stond 'ie er ook nog wel regelmatig.
Ging 'ie mensen vragen of ze een bezem hadden.
Maar wat nou de bedoeling van die knakker was?
Ik heb 1 keer ene halve uitleg gehoord, ik geloof dat hij een zo lang mogelijke keten wilde krijgen van mensen die glauw riepen. Maar het werkte niet .
Vage gast, 4 dagen lang alleen maar in die blauwe badjas op de camping staan. Lekker 130 euro voor betaald.

Owja! En nog dikke kuddos voor de HEMA winkel. Heb ik nog een lekker zacht kussen kunnen scoren die ik vergeten was.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:16:37 #249
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_60979246
Lag het trouwens aan mij of hadden ze alle planten weggehaald voor Kees van Hondt? Of waren ze gewoon op (aangezien het bij BalkanBeats ook redelijk groen zag)?
Tranquillo
pi_60979764
De hema winkel was enorm fijn ja Hema sowieso

Ach.. ik was met alles blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')