abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60953538
Peter te Bos frontman van Claw boys Claw en ontwerper van lowlands.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60953558
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef chansadres het volgende:
Toppers: Stephen Lynch, Vooraan bij de wachtrij van Stephen Lynch, Volbeat, Jamie Lidell, Dropkick Murphy's, The Hoosiers en Franz Ferdinand
Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:56:24 #103
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60953619
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Maakt het dan uit of je om 10uur of om 18 uur het terrein op gaat?
Kom er toch niet meer vanaf voordat ik naar mn tent ga...
Alleen om 10u werd er heel streng gecontroleerd is mijn ervaring, later op de dag viel het allemaal wel mee
pi_60953660
Je kunt je tent ook niet echt in de fik steken als het regent hè
Ik had het wel willen doen maar dat was onmogelijk.
pi_60953915
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:44 schreef Horloge het volgende:

[..]

De Killers? Geheime act ofzo?
Stonden na Joy Division inderdaad.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_60954175
Mijn dingen op een rijtje

1. Ik kan gewoon niet kiezen. Ik denk dat het toch Benga is. 21 jaar, en heeeeeerlijke afsluiter voor mijn LL. Een mooie mix tussen dub en allerlei andere dingen. Lekker met mijn liev staan bouncen, met een biertje en een glimlach. Bij Night (veuls te kort) helemaal los. Damn. Die neger mag vaker komen

2. MGMT/Pendulum/JvT/ The Longmen/ Shinedoe : Springen, zweten en losgaan. Vooraan bij MGMT en Shinedoe.

3. Laura Marling/Iron & Wine/Lykke Li : Lekker chillen en hangen. Moet ook gebeuren. Overal vooraan. Zoals het hoort

Verder respect voor de organisatie. Wc papier in overvloed, goed eten, alles redelijk goed ingecalculeerd (*beter dan Pinkpop) en een fantastische aankleding (tapeart!humandala!). Ik heb een top weekend gehad. Veel leuke mensen ontmoet, heel veel gelachen. Als je een groep zag die telkens : KAKHOOFD riepen, daar zat ik bij

Een min? Het geluid. Bij de Bravo was het al slecht.. Maar de Charlie sloeg alles. Jammer, Hadouken! viel in het water, en ik had me daar echt op verheugd. Jammer ook dat bij de Grolsch (90's) de boxen niet goed afgestemd waren.

En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.

LL roeleert. Djeez. Ik zit hier nog high op mijn werk... Nog 2 uuuuurrrrr... En dan fotos doorspitten. En filmpjes

[ Bericht 8% gewijzigd door Leugenaarslogica op 19-08-2008 15:20:14 ]
pi_60954363
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
pi_60954394
Damn wat heb ik genoten.

FF kort waar ik van genoten heb:

1. DJVT
2. The Hives
3. N.E.R.D.
4. The Kooks
5. de gezelligheid, bier, tjaap, zon en gek doen, en nog VEELLLL meer!!!

Volgend jaar weer!
pi_60954445
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Ja vreselijk, en ook TE druk om binnen te komen...
pi_60954452
Ik ben ook weer eindelijk wakker en echt dik aan t nagenieten! Heb alle modderspullen richting wasmachine gegooid én ik vond nog n half muntje terug

Komt er, behalve op de 3voor12 webtv dingen, nog iets op tv qua overzicht of concerten?
pi_60954463
Ik vond het geluid ook erg goed, juist vooral bij Hadouken!. In de Grolsch was het zeer matig, Bravo viel nog wel mee en de rest was gewoon goed vond ik zelf.
pi_60954525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Als je buiten stond bij de Bravo aan de kant van.. ehm de surinamer.. Was het alleen bas wat je hoorde. High en mids vielen weg. Verder heb ik toch bij sommige bands dopjes in gedaan. Pendulum bijvoorbeeld. Ik denk niet dat mijn oor zonder dopje die distortion leuk had gevonden

Maar bij Benga niets van dat. Btw. OOrdopjes kunnen ook zeer ruk zijn. Ik had bij MGMT telkens het idee dat ik de enige was die klapte

Ik stond bij Hadouken er een eindje vanaf.. En ik hoorde niets Blijft jammer.

BIj 90's now die kapper. Gvd. Die was wel vervelend. Met zn muziek door mijn 90's heen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:27:40 #113
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60954615
Zijn er nog mensen naar de Silent Disco geweest? Heb me ook goed vermaakt daar. .

Op camping 3 en 4 werden er trouwens wel wat tenten in de fik gestoken, op 3 was het dan niet zo erg maar wat ik van de rook op 4 zag...
The Most Incredible, Baby
pi_60954680
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:33:06 #115
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_60954769
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Je schijnt doof te worden van hard geluid. Heel gek.

Ik heb er zelf geen in gehad, maar moet zeggen dat ik tot aan gisteravond een flinke piep in m'n oren had..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_60954777
quote:
Nou ja. Van dat geluidslevel zou je best wel eens nadelen kunnen ondervinden
Ik wilde snachts goed slapen. Niet met een piep en een ruis.
Ik bescherm liever mijn gehoor.
pi_60954797
quote:
Wat zeg je?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:34:10 #118
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60954810
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60954879
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef Leugenaarslogica het volgende:
En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
pi_60954880
quote:
Ja waarom toch?
Snap je toch wel, heb het zelf ook enkele malen gedaan.
pi_60955003
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Arinna het volgende:

[..]

Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
Wij hadden dat ook ja. Iedereen reed naar voren.. Schoot echt niet op., Heb mijn plas echt zolang op moeten houden!/. Dichtstbijzijnde tankstation had ook geen wc
Voldoening toen ik eindelijk een schone wc zag na 4 uur ophouden was des te groter
pi_60955007
Ik had oordopjes bij me, maar heb ze - misschien dom - niet ingedaan. Aan de andere kant: geen last van piepjes of onderwatergehoor gehad, maar ik stond ook nergens helemaal vooraan.

vrijdagochtend konden we makkelijk doorrijden en maandag waren we ook al om 9 uur weg, vroem-weg! Alleen jammer van die politiefuik. Ook wel logisch ergens.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:40:44 #123
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60955042
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
Ik heb er op festivals eigenlijk nooit last van. Ik sta ook zelden vooraan, dat scheelt al aardig. Maar voor bepaalde concerten in kleinere zalen wil ik binnenkort wel goede oordoppen, na 65Daysofstatic had ik een paar maanden terug toch wel een beetje een pieptoon in mijn oren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60955044
En als je goede doppen hebt, van die wat duurdere muzikantendoppen met verwisselbare filters b.v., dan hoor je de muziek ook nog eens veel beter!

Alleen moet je ze niet vergeten mee te nemen zoals ik
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:43:27 #125
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60955134
Wij waren trouwens vrij rap van de parkeerplaats af. We stonden dan ook vrij ver van het terrein, dus redelijk dicht bij de uitgang. En we waren behoorlijk vroeg. Stuk beter dan vorig jaar, toen hebben we ook ruim 2 uur vast gestaan op een paar meter van de plek waar de auto geparkeerd stond.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:43:53 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60955143
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
En als je goede doppen hebt, van die wat duurdere muzikantendoppen met verwisselbare filters b.v., dan hoor je de muziek ook nog eens veel beter!
Ja, daar ga ik ook voor. Binnenkort even wat geld voor apart zetten.
pi_60955279
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen moet je ze niet vergeten mee te nemen zoals ik
Hier ook 1.
pi_60955622
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:48 schreef Toad het volgende:

[..]

Hier ook 1.
Ik was mijn Alpine setje ook vergeten..
Heb die goedkope slaapoordoppen van ¤1,- maar aangeschaft.
pi_60955753
Ik vind oordoppen ook erg relaxed. De bass voelen maar geen last van je oren.

Heb ook van die Alpine dingen btw, en was ze niet vergeten.
pi_60955834
Iemand ook zaterdagnacht naar 'Night of Comedy' in de Juliet geweest? Wat een bedroevend slecht niveau was dat zeg. Het was dat je een uurtje lekker kon zitten.
pi_60955903
En nu weer een jaar wachten.
pi_60955974
Ugh. Ik heb zo'n moeite om weer aan het werk te gaan. Duizenden ideeën uit te voeren en miljoenen dingen te doen, maar er komt niets uit m'n handen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:13:23 #133
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60956073
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef PastoorPeter het volgende:
En nu weer een jaar wachten.
Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.
pi_60956177
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.
Ja zoveel geld heb ik niet.
pi_60956200
Misschien nog naar debeschaving
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:18:25 #136
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60956285
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Ja zoveel geld heb ik niet.
Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:33:20 #137
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60956816
Die doppen die je voor 15e op het terrein kon kopen, werkten anders prima
pi_60956851
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.
Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:34:51 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_60956862
Zo, even melden hier.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:39:39 #140
134538 chansadres
Black & White
pi_60957011
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.
Het was zo geniaal gezellig inderdaad. Die strandbal was het leukste van alles. Wat konden die security mensen slecht ballen in het publiek gooien. Daarnaast stonden er zoveel toffe mensen. We hebben echt constant zitten lachen om van alles. Van JanPeter tot Fransie Bauer. En die britten die de mededeling niet snapten dat de lijn voor Jan Jaap dicht was (Jen Jeep? Who the fuck is that? . Dat anderhalve uurtje vloog voorbij. Dat optreden erna maakte het gewoon helemaal af. Stephen Lynch is echt de meester.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_60957077
Ik leef nog!

(3 keer compleet gefouilleerd door de security)

Ze kijken volgens mij gewoon of je een brakke, verotte kop hebt en pikken je er dan uit.

Er liep trouwens 's ochtends tussen 6 en 8 politie in burger door het 24h café om 'at random' mensen eruit te pikken en te fouilleren.

[ Bericht 61% gewijzigd door Technoviking op 19-08-2008 16:53:51 ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:50:58 #142
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60957389
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.
Goedkoop is het zeker niet inderdaad, maar ik vind het tot nu toe na elk festival het geld absoluut waard. Wâldrock is trouwens niet zo duur, dat is ook van de redenen dat ik elk jaar vrij zeker weet dat ik er weer heen ga.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:30:54 #143
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60958424
duur? goedkoop? ach.. ben zo'n 300 euro kwijt aan lowlands ... vind ik nog netjes.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:34:37 #144
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60958494
Ik heb mijn kaartje niet betaald dit jaar, dus het was aanzienlijk goedkoper dan vorige jaren. Ik ga zo eens internetbankieren, eens zien wat het me verder gekost heeft. Ik heb in ieder geval vrijdag voor 115 euro munten gepind en later nog eens 30 munten bijgehaald. Verder volgens mij alleen wat boodschappen voor een euro of 30 a 40.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:41:51 #145
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60958663
Ik moest vandaag weer werken....
pi_60958664
Ik heb nog niet durven kijken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:43:07 #147
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60958686
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nog niet durven kijken
Ik ook niet, ik ben bang dat tijdens LL ook mijn creditcard rekening weer afgeschreven is.
pi_60958962
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
pi_60959187
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.

Ik zat zelf op camping 2 naast de " 24-uurs tent/duracell-batterij-8-uurs-tent" was dus erg blij met mijn herriestoppers, aangezien een paar uurtjes slaap per dag toch echt nodig zijn
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_60959191
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Technoviking het volgende:
Ik leef nog!

(3 keer compleet gefouilleerd door de security)

Ze kijken volgens mij gewoon of je een brakke, verotte kop hebt en pikken je er dan uit.

Er liep trouwens 's ochtends tussen 6 en 8 politie in burger door het 24h café om 'at random' mensen eruit te pikken en te fouilleren.
Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 ( ) blikken bier in de zakken van m'n spijkerbroek het terrein opgekomen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60959212
Iemand nog meegekregen dat Eugene Hütz nog even heeft staan meedoen met Che Sudaka in de Lima/? en daarna backstage nog een uur of twee heeft staan jammen.
pizdabolkin.nl
pi_60959491
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand ook zaterdagnacht naar 'Night of Comedy' in de Juliet geweest? Wat een bedroevend slecht niveau was dat zeg. Het was dat je een uurtje lekker kon zitten.
Wel op vrijdagavond naar "applaus om niets show" omdat Eddie Vedder zou komen. Grapje natuurlijk, heb het ook niet uitgezeten. Was hij nog geweest?
pi_60959529
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef ItsMeMB het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Eugene Hütz nog even heeft staan meedoen met Che Sudaka in de Lima/? en daarna backstage nog een uur of twee heeft staan jammen.
Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.
pi_60959547
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef GustavFTW het volgende:
Lowlands was weer geweldig dit jaar.
De hele zaterdagnacht rondgelopen met pakken gemaakt van flikkerende lichtstaven Iemand hier die toevallig een foto daarvan heeft gemaakt, want we waren zo handig om zelf geen fototoestel mee te nemen
Aan armen/benen etc. getaped met ductape? Ik heb namelijk 2 van dat soort exemplaren richting de Bravo zien lopen tegen uur of 4..
pi_60959802
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.
Hmm aan Eugene heb je kwa praten weinig gemist, zijn bandleden zijn leuker.
pizdabolkin.nl
pi_60960512
Hij zei niet veel of je verstond hem gewoon niet? Waren die meisjes er ook?
pi_60960571
Verstaan is geen probleem, maar hij heeft weinig te melden en is niet echt geinteresseerd in dingen om hem heen. Twee jaar terug zitten drinken met de accordeonist en de violist en dat was gewoon gezellig.
pizdabolkin.nl
pi_60961149
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 ( ) blikken bier in de zakken van m'n spijkerbroek het terrein opgekomen
Dat doe ik ook altijd inderdaad. Elke dag nog 1 of meerdere halve liter blikken weten mee te smokkelen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:32:15 #159
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60961198
quote:
Ik heb op Lowlands 185 euro uitgegeven en een kleine 50 euro aan boodschappen die ik mee had. Netjes.
pi_60961202
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.

Ik zat zelf op camping 2 naast de " 24-uurs tent/duracell-batterij-8-uurs-tent" was dus erg blij met mijn herriestoppers, aangezien een paar uurtjes slaap per dag toch echt nodig zijn
Ik hoorde met mijn herriestoppers op camping 3 die takkeherrie nog behoorlijk goed. Goed genoeg om wakker van te worden iig.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:35:17 #161
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60961253
quote:
ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60961385
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.
Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:43:02 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60961481
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.
Dat is uiteraard helemaal waar! Moet je overigens niet zoveel zuipen en eten op vakantie dan in een LL weekend
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:52:14 #164
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60961729
al mijn videotjes op een rij (naja die online staan dan )
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:56:59 #165
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60961866
Wij zijn alleen bij binnenkomst gecontroleerd en 1 keertje een vluchtige blik in mijn handtas als we het terrein op wilden.

Wat was de organisatie slecht dit jaar trouwens zeg
Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.

Voor de rest was LL helemaal geweldig en manmanman, wat was het schitterend weer
Ik zeg: tot volgend jaar
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:59:01 #166
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60961922
Ik was eigenlijk niet van plan om een review te schrijven, maar ik vind het toch wel leuk om even te doen.. dus hier toch maar mijn LL weekend in een notendop

Donderdag:
Om half 10 's ochtends, met zes anderen, vertrokken naar Biddinghuizen. Een kleine anderhalf uur later reden we de dijk op en konden we aansluiten in de wachtrij. Nadat alle voetgangers binnen waren, hebben we de auto gestart en beklommen om zo een mooi plekje te scoren op de parkeerplaats. Om 17u hadden we allemaal ons bandje om en liepen we naar het altijd gezellige camping 2, waar we onze tentenkamp hebben opgezet, met een mooi uitzicht op de 24-uurs tent. 's Avonds even lekker uit onze plaat in diezelfde tent..

Vrijdag:
Na een trage start het terrein opgelopen, waar we begonnen zijn met een kleine rondleiding voor mijn vriendin (ze had dit jaar haar LL ontmaagding). Natuurlijk even gerouwd om de wortel, wat een lelijk ding is die Prolong. Ik was ook zeer gelukkig toen ik de wortel nog zag liggen naast de Llowzone.
Het eerste optreden was in de Echo 2; Leine zingt Ingmar Heytze. Toch leuk dat je pas op je vierde Lowlands voor het eerst in de Echo komt.. Erg tof gedaan allemaal, de film met gesproken gedichten van Ingmar in combinatie met de gezongen stukken van Leine. Minpuntje was dat de techniek, de film werd een paar keer gepauzeerd. Daarna ben ik gelijk doorgelopen naar Hadouken!. Jammer dat ze in de openlucht speelden, ik was te laat voor een goede plek en stond dus een beetje aan de zijkant, waar het publiek een stuk rustiger was. Maar ik heb mij erg goed vermaakt, volgende keer in de India, bitte. Vervolgens bij Amy Macdonald in het gras gelegen, het kon mij niet echt boeien. De volgende stop was in die India; The Ting Tings. Hier kreeg ik vette buikpijn, dus niet echt veel van meegekregen, meer de wc bezocht.. Na een goddelijke pannenkoek met stroop, weer terug gelopen naar de India voor Santogold. Ze begon ruim 20 min te laat, maar het optreden heeft dat zeker doen vergeten. Zeer goede stem, en de nummers kwamen live goed uit de verf. Complimenten voor de twee zangeressen/ danseressen.. Helaas niet helemaal af kunnen zien, omdat we door gingen naar The Flaming Lips. Wat een helden zijn dat, ik heb mij kostelijk vermaakt tijdens dit kinderfeestje voor 'grote' mensen. Ik heb zelfs nog een confetti snipper gevangen! Daarna even kort uit mijn plaat op DJ Scotch Egg en het laatste kwartier van Anouk meegepakt.
's Avonds los gegaan op Bong-Ra, Junkie XL en Deadmau5.

Zaterdag:
Begonnen met een goddelijke Tosti van La Place, met het plan om dit jaar wél te gaan Tai Chi-en, maar op de één of andere manier ben ik gedoomd om dit te doen, weer niet gelukt.. Het eerste echte optreden was 50 jaar Nederpop; heel tof concept en goed uitgevoerd, bij vlagen viel het echter toch wat tegen. Hoogtepunten hier waren De Vlieger, Kom Van Dat Dak Af en No Limit. De laatste paar nummers heb ik moeten missen om op tijd in de Lima te zijn, wat een flinke wandeling is vanaf de Alpha. Bij de Lima heb ik lekker in het gras gelegen bij Laura Marling. Ik heb het niet echt gezien, maar wat ik meekreeg klonk zeker erg lekker. De volgende act was De Jeugd van Tegenwoordig, na een geweldig optreden in de lokale popzaal was ik erg benieuwd naar hun optreden op LL. Wat een helden zijn dit, een knallend feest met alle hits (ik miste alleen Kerk, maar dat neem ik voor lief..) Hierna kwam mijn eerste overweging; N*E*R*D of Blood Red Shoes, het is de laatste geworden, na een goed optreden op Metropolis. Ook deze keer vond ik het weer erg goed. Pakkende nummers en lekker strak gespeeld. Wel voortijdig weggegaan om op tijd te zijn voor Tunng (dit bepaalde ook mede mijn keuze voor BRS), tof bandje met fijne muziek, jammer dat de techniek tekort schoot. Woodcat vind ik namelijk één van hun tofste nummers.. Ik heb genoten van dit optreden. Na een eetpauze lekker chill op de Alpha heuvel gelegen tijdens Franz Ferdinand, ouderwets goed.. leuk om zo'n optreden eens van een afstandje te kijken en de Alpha helemaal los zien gaan. De dagafsluiter moest The Gutter Twins worden, erg goed, maar erg hard. Dus na vijf nummers weggegaan. Toen lekker thee gedronken in de Theetuin, wat een uitvinding is dat! 's Avonds niet heel bond gemaakt, alleen 90's now en een beetje Balkan Beatz als opwarmer voor de volgende dag, voor de rest lekker op de camping gehangen.

Zondag:
En toen was het alweer zondag.. Deze dag was niet echt een dag van kwantiteit, maar meer van kwaliteit. We zijn begonnen met Lucky Fonz III, die kan ik eigenlijk wel uitroepen tot held van het festival, na de cover van De Vlieger op zaterdag en dan dit geweldige optreden, waarin de hele tent meedeed. Goed begin van de dag. Het volgende optreden was Gogol Bordello, na hun optreden in 2006 moest dit natuurlijk weer een feestje worden. Het ging helemaal los in het voorvak, waar ik stond. Geslaagd, maar 2006 was beter. Tegen het vallen van de avond op tijd naar Planet Paradise gelopen om de twee hoogtepunten van het festival achter elkaar te kijken. De eerste was Crystal Castles in de X-Ray, meer dan een uur gewacht in een overvolle 'tent'. In een half uur even helemaal kapot gaan.. Ik heb mij hier erg goed vermaakt. Was lekker hard. Daarna snel naar de Grolsch voor Sigur Rós. Na hun albums grijs gedraaid te hebben en Heima bijna kan dromen was het toch eens tijd om deze Ijslanders een keer live te zien. Ik was bang dat het in een grote tent op een festival niet tot zijn recht zou komen, Maar ik ben trots op de Lowlanders; geen geklap halverwege nummers en iedereen was muisstil voorin. De onofficiële afsluiter voor Lowlands voor mij. Nog een hele tijd blijven nagenieten in de Grolsch. Mijn vriendin heeft zelfs nog een drumstick gekregen (er was een toffe kerel die er twee had, als je een Fok!ker bent, bedankt!). Daarna hebben we ons met zijn allen in de Silent Disco (blij dat die terug is!) een uurtje goed vermaakt. Toen weer terug naar de X-Ray voor wat fijne dubstep van 2562. Om een uurtje of één richting de Lima gelopen voor de reünie van Kees van Hondt! Wat een held is dat.. alles de lucht in! Om vier uur weer naar de camping gelopen en nog even nagenoten op onze stoeltjes. Prachtige dag was dit!

Maandag:
Brak en lekker veel getrashed.. Om half 12 van de camping gestuurd, dus toen hebben we de tent gepakt en zijn weer naar huis gegaan.
Eindconclusie; weer een geniale Lowlands editie.. Ik heb mij goed vermaakt en kwalitatief goede optredens gezien. Ohja, het eten was ook weer erg goed! Volgend jaar mijn lustrum vieren! En m'n review is toch wel erg lang geworden..

[ Bericht 0% gewijzigd door kciR op 19-08-2008 20:21:06 ]
pi_60961935
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
Wij zijn alleen bij binnenkomst gecontroleerd en 1 keertje een vluchtige blik in mijn handtas als we het terrein op wilden.

Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.

Voor de rest was LL helemaal geweldig en manmanman, wat was het schitterend weer
Ik zeg: tot volgend jaar
Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:01:11 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60961996
Nog mensen die bij Dj Promo geweest zijn...?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:02:32 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60962041
Ik ben verbrand

Het was een leuke LL, en de regen heb ik ampe rgemerkt aangezien ik alle keren net bij een optreden stond. Weinig hele grote namen gezien, maar ene keer een heel ander soort LL gedaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:03:34 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60962089
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef kciR het volgende: Daarna ben ik gelijk doorgelopen naar Hadouken!. Jammer dat ze in een tent speelden, ik was te laat voor een goede plek en stond dus een beetje aan de zijkant, waar het publiek een stuk rustiger was.
Ik weet niet wie jij gezien hebt Maar Hadouken! speelde in de Charlie, en dat was openlucht
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:05:34 #171
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60962152
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:

Welk festival ben jij geweest
pi_60962186
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Buiten ja, binnen ging niet meer echt.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:13:56 #173
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60962415
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jij gezien hebt Maar Hadouken! speelde in de Charlie, en dat was openlucht
Scherp! ik verander het gelijk even
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:16:26 #174
112545 Muck
pi_60962501
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.
de overstroomde wasbakken op camping 7, de rest vooral op het terrein.
het barmeiske dat de bierglazen oppakte met haar vingers in de glazen vond ik toch wel erg maf hoor
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben verbrand
same here
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Welk festival ben jij geweest
hetzelfde als jij hoor
pi_60962641
Ik stond ook op camping 7 en zag wel wat van die overstroomde wasbakken, maar die waren snel weer opgelost hoor. Overigens waren de wc's pico bello, naar mijn idee...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:28:59 #176
112545 Muck
pi_60962785
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef MadGuy het volgende:
Ik stond ook op camping 7 en zag wel wat van die overstroomde wasbakken, maar die waren snel weer opgelost hoor. Overigens waren de wc's pico bello, naar mijn idee...
omgekeerde prullenbakken die in wc's staan, gebruikte tampons die er een dag later nog liggen, maandverbanden die aan de deur geplakt zaten...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:29:57 #177
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60962807
quote:
hetzelfde als jij hoor
vaag wel, ik had acceptabele wc's (uiteraard ruiken ze in het spitsuur 's ochtends niet heel fris) en altijd papier. Verder ook weinig te klagen gehad, met een beetje mikken ook nergens lang hoeven wachten.
ik ben trouwens altijd al heel blij dat er gewoon watergespoelde toiletten zijn.
pi_60962815
vond de wc's ook prima en niks van dit bovvenstaande gezien
pi_60962895
De wc's waren prima in orde op camping 1.

Jammer dat ik vanwege familieomstandigheden zondagmiddag al weg moest
Had graag nog Dresden Dolls of The Roots willen zien.

Wat grappig was: Donderdagnacht hoor ik naast mijn tent ineens een bekende stem.
Bleek het te gaan om een jeugdvriend die ik al 5 jaar niet meer had gezien.
DIe had zijn tentje naast die van ons opgeslagen
pi_60963194
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Prachtig was dat, vooral binnen !
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:52:16 #181
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60963387
Ik heb ook weinig gemerkt van smerige wc's, of slechte organisatie in het algemeen. Net zo goed als voorgaande jaren.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:53:36 #182
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60963422
Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn gevangen, gesigneerde en gebruikte drumstok van The Roots. .
pi_60963537
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn gevangen, gesigneerde en gebruikte drumstok van The Roots. .
?uestlove
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:58:33 #184
219111 Emielw
The man with the plan
pi_60963566
Drugs werd inderdaad wel superhard gedoogd. Er zat in de Grolsch beugelbar een gast naast me gewoon een wietje te draaien, met de security een meter achter hem(!). Hij deed hem trouwens wel netjes uit toen iemand hem erop wees dat je niet mocht roken
[censored]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:59:40 #185
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60963594
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef Emielw het volgende:
Drugs werd inderdaad wel superhard gedoogd. Er zat in de Grolsch beugelbar (:7) waar een gast gewoon een wietje aan het draaien was, met de security een meter achter hem(!). Hij deed hem trouwens wel netjes uit toen iemand hem erop wees dat je niet mocht roken:')
O jee, natuurlijk is dat zo. Het is Blowlands.
Als ze net zo'n fascistisch beleid als bij housefeestjes gaan handhaven, dan breekt er oorlog uit
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60963596
Er vroeg iemand de Sigur Ros setlist, bij deze:

Lowlands festival, 17-08-08

setlist

01 svefn-g-englar
02 glósóli
03 sé lest
04 ný batterí
05 við spilum endalaust
06 hoppípolla
07 með blóðnasir
08 festival
09 sæglópur
10 inní mér syngur vitleysingur
11 hafsól
12 gobbledigook
----
13 popplagið
pi_60963653
quote:
Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?

Het geluid in de Bravo of Grolsch kan ik écht niet zonder oordoppen aan. Normale "herriestoppers" besparen je wel hoofdpijn en pieptonen, maar helpen niet tot nauwelijks tegen gehoorschade. Daarvoor moet je toch echt even investeren.
pi_60963796
Iemand ons optreden in de magneetbar op zondag rond een uur of 19.30 gezien ?
Progrock bandje met onze gitarist die SPREKEND op Jimi Hendrix leek !

Lowlands was voor mij in iedergeval top !
pi_60963860
ik mis de LL gezelligheid
pi_60964010
Waar stond de silent disco eigenlijk dit jaar? Helemaal niet gezien namelijk
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:13:23 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60964019
Ik mis de bekerrapers...
pi_60964060
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
Bij Converge
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:15:20 #193
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60964079
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?

Het geluid in de Bravo of Grolsch kan ik écht niet zonder oordoppen aan. Normale "herriestoppers" besparen je wel hoofdpijn en pieptonen, maar helpen niet tot nauwelijks tegen gehoorschade. Daarvoor moet je toch echt even investeren.
Helemaal eens, een paar goede doppen zijn echt een genot . Zeker in de Bravo is het op veel plekken niet te doen als je je gehoor nog een paar jaar mee wilt laten gaan. Vorig jaar na C-mon en Kypski (toen ik geen doppen in had) heb ik echt een half uur verdoofd over het terrein rond gelopen, bijna eng.

Niet snappen dat mensen oordoppen in doen is ook meer een domme dan een stoere opmerking wat mij betreft.
pi_60964083
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef peaceman het volgende:
Ik mis de bekerrapers...
Ik heb ze geraakt!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:23:17 #195
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60964295
Het geluid bij de meeste gitaarbands is met doppen vaak ook beter. Het geluid staat 9/10 te schel afgesteld .
pi_60964683
M'n eerste LL dit jaar achter de rug, maar zeker niet m'n laatste!!! Was in 1 woord ge-wel-dig! Echt super leuk gehad, goede bands, gezellige groep en wat een sfeer hangt daar zeg! Zo leuk gehad met iedereen Zag nog een tentje staan waar met grafiti "FOK." op stond, dus nog even geschreeuwd.

Ben 1 keer grondig gefouilleerd bij het festivalterrein heb slechts 1 keer iemand afgevoerd zien worden en heb ergens rond 4 uur snachts nog wat mensen vd organisatie geholpen iemand onder een stellage weg te tillen. Was hastikke knockout van iets, zweten in de kou etc en lag een buisje waar op stond MDMA naast hem...

Verder vond ik de wc's verassend goed voor zo'n spectakel, evenals de douches. En lieve mensen, op het terrein zelf heb ik nul euro uitgegeven. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt. Ik heb voor 14 euro rond boodschappen meegenomen en prima overleeft

Tot volgend jaar!!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:38:00 #197
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60964823
Bij ons op camping 3 bij wat bekenden was de partytent afgepakt door de security omdat er Aids en griephoer op stond, dat was wel jammer. .
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:39:45 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60964879
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
In de converse compund. Alleen heette het Zero DB want Silent Disco is een merknaam en mogen ze niet zomaar gebruiken.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:13:11 #199
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_60966032
Ik was trouwens binnen no-time het parkeerterrein af! Stond heel ver, maar de achter uitgang was open! Binnen 5 min op de doorgaande weg

Vandaag werken was best wel weer zwaar. Zeker omdat ik gisteren nog naar We are scientist was in de Rotown hier. Die trouwens verdomd goed waren, had ik niet verwacht gezien het cijfer dat ze op 3voor12 kregen
pi_60966632
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef vannilesoep het volgende:

En lieve mensen, op het terrein zelf heb ik nul euro uitgegeven. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt. Ik heb voor 14 euro rond boodschappen meegenomen en prima overleeft

jij loopt iedere keer naar je tent als je een dorst hebt, en je hebt 3 maaltijden per dag zitten bereiden naast je tentje? !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')