Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef chansadres het volgende:
Toppers: Stephen Lynch, Vooraan bij de wachtrij van Stephen Lynch, Volbeat, Jamie Lidell, Dropkick Murphy's, The Hoosiers en Franz Ferdinand
Alleen om 10u werd er heel streng gecontroleerd is mijn ervaring, later op de dag viel het allemaal wel meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Maakt het dan uit of je om 10uur of om 18 uur het terrein op gaat?
Kom er toch niet meer vanaf voordat ik naar mn tent ga...
Stonden na Joy Division inderdaad.quote:
Ja vreselijk, en ook TE druk om binnen te komen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Als je buiten stond bij de Bravo aan de kant van.. ehm de surinamer.. Was het alleen bas wat je hoorde. High en mids vielen weg. Verder heb ik toch bij sommige bands dopjes in gedaan. Pendulum bijvoorbeeld. Ik denk niet dat mijn oor zonder dopje die distortion leuk had gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Je schijnt doof te worden van hard geluid. Heel gek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Nou ja. Van dat geluidslevel zou je best wel eens nadelen kunnen ondervindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef Leugenaarslogica het volgende:
En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.
Ja waarom toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Wij hadden dat ook ja. Iedereen reed naar voren.. Schoot echt niet op., Heb mijn plas echt zolang op moeten houden!/. Dichtstbijzijnde tankstation had ook geenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Arinna het volgende:
[..]
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
Ik heb er op festivals eigenlijk nooit last van. Ik sta ook zelden vooraan, dat scheelt al aardig. Maar voor bepaalde concerten in kleinere zalen wil ik binnenkort wel goede oordoppen, na 65Daysofstatic had ik een paar maanden terug toch wel een beetje een pieptoon in mijn oren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
Ja, daar ga ik ook voor. Binnenkort even wat geld voor apart zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
En als je goede doppen hebt, van die wat duurdere muzikantendoppen met verwisselbare filters b.v., dan hoor je de muziek ook nog eens veel beter!![]()
Hier ook 1.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen moet je ze niet vergeten mee te nemen zoals ik
Ik was mijn Alpine setje ook vergeten..quote:
Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef PastoorPeter het volgende:
En nu weer een jaar wachten.
Ja zoveel geld heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.
Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.quote:
Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.
Het was zo geniaal gezellig inderdaad. Die strandbal was het leukste van alles. Wat konden die security mensen slecht ballen in het publiek gooien. Daarnaast stonden er zoveel toffe mensen. We hebben echt constant zitten lachen om van alles. Van JanPeter tot Fransie Bauer. En die britten die de mededeling niet snapten dat de lijn voor Jan Jaap dicht was (Jen Jeep? Who the fuck is that?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.
Goedkoop is het zeker niet inderdaad, maar ik vind het tot nu toe na elk festival het geld absoluut waard. Wâldrock is trouwens niet zo duur, dat is ook van de redenen dat ik elk jaar vrij zeker weet dat ik er weer heen ga.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.
Ik ook niet, ik ben bang dat tijdens LL ook mijn creditcard rekening weer afgeschreven is.quote:
Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Technoviking het volgende:
Ik leef nog!
(3 keer compleet gefouilleerd door de security)
Ze kijken volgens mij gewoon of je een brakke, verotte kop hebt en pikken je er dan uit.
Er liep trouwens 's ochtends tussen 6 en 8 politie in burger door het 24h café om 'at random' mensen eruit te pikken en te fouilleren.
Wel op vrijdagavond naar "applaus om niets show" omdat Eddie Vedder zou komen. Grapje natuurlijk, heb het ook niet uitgezeten. Was hij nog geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand ook zaterdagnacht naar 'Night of Comedy' in de Juliet geweest? Wat een bedroevend slecht niveau was dat zeg.Het was dat je een uurtje lekker kon zitten.
Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef ItsMeMB het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Eugene Hütz nog even heeft staan meedoen met Che Sudaka in de Lima/? en daarna backstage nog een uur of twee heeft staan jammen.
Aan armen/benen etc. getaped met ductape? Ik heb namelijk 2 van dat soort exemplaren richting de Bravo zien lopen tegen uur of 4..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef GustavFTW het volgende:
Lowlands was weer geweldig dit jaar.
De hele zaterdagnacht rondgelopen met pakken gemaakt van flikkerende lichtstavenIemand hier die toevallig een foto daarvan heeft gemaakt, want we waren zo handig om zelf geen fototoestel mee te nemen
Hmm aan Eugene heb je kwa praten weinig gemist, zijn bandleden zijn leuker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen. Was er ook te laat achter dat hij en zijn makkers gingen signeren in de LiveXS stand, had wel een woordje met hem willen wisselen.
Dat doe ik ook altijd inderdaad. Elke dag nog 1 of meerdere halve liter blikken weten mee te smokkelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 () blikken bier in de zakken van m'n spijkerbroek het terrein opgekomen
Ik heb op Lowlands 185 euro uitgegeven en een kleine 50 euro aan boodschappen die ik mee had. Netjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
Ik hoorde met mijn herriestoppers op camping 3 die takkeherrie nog behoorlijk goed. Goed genoeg om wakker van te worden iig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.
Ik zat zelf op camping 2 naast de " 24-uurs tent/duracell-batterij-8-uurs-tent" was dus erg blij met mijn herriestoppers, aangezien een paar uurtjes slaap per dag toch echt nodig zijn
ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel meevallen. Het is uiteraard veel geld, maar ga voor de grap eens een keer of 3 stappen, een paar keer een concert bezoeken en daarbij nog flink eten ook.
Dat is uiteraard helemaal waar! Moet je overigens niet zoveel zuipen en eten op vakantie dan in een LL weekendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de prijs-prestatie maar over het feit dat het je gewoon een smak geld kost. Als je zo 3 keer per jaar gaat zit je al snel tegen de 1500 euro aan te hikken. Daar kan je ook een hele leuke vakantie van hebben als we dan toch naar de prijs-prestatie gaan kijken.
Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
Wij zijn alleen bij binnenkomst gecontroleerd en 1 keertje een vluchtige blik in mijn handtas als we het terrein op wilden.
Wat was de organisatie slecht dit jaar trouwens zeg![]()
Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.
Voor de rest was LL helemaal geweldig en manmanman, wat was het schitterend weer
Ik zeg: tot volgend jaar
Ik weet niet wie jij gezien hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef kciR het volgende: Daarna ben ik gelijk doorgelopen naar Hadouken!. Jammer dat ze in een tent speelden, ik was te laat voor een goede plek en stond dus een beetje aan de zijkant, waar het publiek een stuk rustiger was.
Welk festival ben jij geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
Wat was de organisatie slecht dit jaar trouwens zeg![]()
Extreem smerige WC's, wc-papier constant op, medewerkers die op hun kont op hun stoeltje bleven zitten ouwehoeren terwijl de gootstenen over borrelden en bijzonder slecht bar-personeel.
Buiten ja, binnen ging niet meer echt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Nog mensen die bij Dj Promo geweest zijn...?
Scherp! ik verander het gelijk evenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij gezien hebtMaar Hadouken! speelde in de Charlie, en dat was openlucht
de overstroomde wasbakken op camping 7, de rest vooral op het terrein.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt waar? Helemaal niks van meegekregen. Was dat op de camping of het terrein? En er zitten altijd wel van die barkneuzen tussen die het niet meer snappen als er meer dan 3 man staan te wachten. Bij 1 van de koffietenten stond ook zo'n gast.
same herequote:
hetzelfde als jij hoorquote:
omgekeerde prullenbakken die in wc's staan, gebruikte tampons die er een dag later nog liggen, maandverbanden die aan de deur geplakt zaten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef MadGuy het volgende:
Ik stond ook op camping 7 en zag wel wat van die overstroomde wasbakken, maar die waren snel weer opgelost hoor. Overigens waren de wc's pico bello, naar mijn idee...
vaag wel, ik had acceptabele wc's (uiteraard ruiken ze in het spitsuur 's ochtends niet heel fris) en altijd papier. Verder ook weinig te klagen gehad, met een beetje mikken ook nergens lang hoeven wachten.quote:hetzelfde als jij hoor
Prachtig was dat, vooral binnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef fathank het volgende:
Nog mensen die bij Dj Promo geweest zijn...?
?uestlovequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn gevangen, gesigneerde en gebruikte drumstok van The Roots..
O jee, natuurlijk is dat zo. Het is Blowlands.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef Emielw het volgende:
Drugs werd inderdaad wel superhard gedoogd. Er zat in de Grolsch beugelbar (:7) waar een gast gewoon een wietje aan het draaien was, met de security een meter achter hem(!). Hij deed hem trouwens wel netjes uit toen iemand hem erop wees dat je niet mocht roken:')
Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Bij Convergequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
Waar stond de silent disco eigenlijk dit jaar? Helemaal niet gezien namelijk
Helemaal eens, een paar goede doppen zijn echt een genot . Zeker in de Bravo is het op veel plekken niet te doen als je je gehoor nog een paar jaar mee wilt laten gaan. Vorig jaar na C-mon en Kypski (toen ik geen doppen in had) heb ik echt een half uur verdoofd over het terrein rond gelopen, bijna eng.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen hun oren nog nodig hebben in de toekomst? En omdat je - na even wennen - het geluid helderder en gedetailleerder hoort? En omdat je jezelf een week hoofdpijn bespaart?
Het geluid in de Bravo of Grolsch kan ik écht niet zonder oordoppen aan.Normale "herriestoppers" besparen je wel hoofdpijn en pieptonen, maar helpen niet tot nauwelijks tegen gehoorschade. Daarvoor moet je toch echt even investeren.
In de converse compund. Alleen heette het Zero DB want Silent Disco is een merknaam en mogen ze niet zomaar gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef lienelien het volgende:
Waar stond de silent disco eigenlijk dit jaar? Helemaal niet gezien namelijk
jij loopt iedere keer naar je tent als je een dorst hebt, en je hebt 3 maaltijden per dag zitten bereiden naast je tentje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef vannilesoep het volgende:
En lieve mensen, op het terrein zelf heb ik nul euro uitgegeven. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt. Ik heb voor 14 euro rond boodschappen meegenomen en prima overleeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |