Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef chansadres het volgende:
Toppers: Stephen Lynch, Vooraan bij de wachtrij van Stephen Lynch, Volbeat, Jamie Lidell, Dropkick Murphy's, The Hoosiers en Franz Ferdinand
Alleen om 10u werd er heel streng gecontroleerd is mijn ervaring, later op de dag viel het allemaal wel meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Maakt het dan uit of je om 10uur of om 18 uur het terrein op gaat?
Kom er toch niet meer vanaf voordat ik naar mn tent ga...
Stonden na Joy Division inderdaad.quote:
Ja vreselijk, en ook TE druk om binnen te komen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Als je buiten stond bij de Bravo aan de kant van.. ehm de surinamer.. Was het alleen bas wat je hoorde. High en mids vielen weg. Verder heb ik toch bij sommige bands dopjes in gedaan. Pendulum bijvoorbeeld. Ik denk niet dat mijn oor zonder dopje die distortion leuk had gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Je schijnt doof te worden van hard geluid. Heel gek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Nou ja. Van dat geluidslevel zou je best wel eens nadelen kunnen ondervindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef Leugenaarslogica het volgende:
En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.
Ja waarom toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Wij hadden dat ook ja. Iedereen reed naar voren.. Schoot echt niet op., Heb mijn plas echt zolang op moeten houden!/. Dichtstbijzijnde tankstation had ook geenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Arinna het volgende:
[..]
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
Ik heb er op festivals eigenlijk nooit last van. Ik sta ook zelden vooraan, dat scheelt al aardig. Maar voor bepaalde concerten in kleinere zalen wil ik binnenkort wel goede oordoppen, na 65Daysofstatic had ik een paar maanden terug toch wel een beetje een pieptoon in mijn oren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |