abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60953538
Peter te Bos frontman van Claw boys Claw en ontwerper van lowlands.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60953558
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef chansadres het volgende:
Toppers: Stephen Lynch, Vooraan bij de wachtrij van Stephen Lynch, Volbeat, Jamie Lidell, Dropkick Murphy's, The Hoosiers en Franz Ferdinand
Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:56:24 #103
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60953619
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Maakt het dan uit of je om 10uur of om 18 uur het terrein op gaat?
Kom er toch niet meer vanaf voordat ik naar mn tent ga...
Alleen om 10u werd er heel streng gecontroleerd is mijn ervaring, later op de dag viel het allemaal wel mee
pi_60953660
Je kunt je tent ook niet echt in de fik steken als het regent hè
Ik had het wel willen doen maar dat was onmogelijk.
pi_60953915
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:44 schreef Horloge het volgende:

[..]

De Killers? Geheime act ofzo?
Stonden na Joy Division inderdaad.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_60954175
Mijn dingen op een rijtje

1. Ik kan gewoon niet kiezen. Ik denk dat het toch Benga is. 21 jaar, en heeeeeerlijke afsluiter voor mijn LL. Een mooie mix tussen dub en allerlei andere dingen. Lekker met mijn liev staan bouncen, met een biertje en een glimlach. Bij Night (veuls te kort) helemaal los. Damn. Die neger mag vaker komen

2. MGMT/Pendulum/JvT/ The Longmen/ Shinedoe : Springen, zweten en losgaan. Vooraan bij MGMT en Shinedoe.

3. Laura Marling/Iron & Wine/Lykke Li : Lekker chillen en hangen. Moet ook gebeuren. Overal vooraan. Zoals het hoort

Verder respect voor de organisatie. Wc papier in overvloed, goed eten, alles redelijk goed ingecalculeerd (*beter dan Pinkpop) en een fantastische aankleding (tapeart!humandala!). Ik heb een top weekend gehad. Veel leuke mensen ontmoet, heel veel gelachen. Als je een groep zag die telkens : KAKHOOFD riepen, daar zat ik bij

Een min? Het geluid. Bij de Bravo was het al slecht.. Maar de Charlie sloeg alles. Jammer, Hadouken! viel in het water, en ik had me daar echt op verheugd. Jammer ook dat bij de Grolsch (90's) de boxen niet goed afgestemd waren.

En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.

LL roeleert. Djeez. Ik zit hier nog high op mijn werk... Nog 2 uuuuurrrrr... En dan fotos doorspitten. En filmpjes

[ Bericht 8% gewijzigd door Leugenaarslogica op 19-08-2008 15:20:14 ]
pi_60954363
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
pi_60954394
Damn wat heb ik genoten.

FF kort waar ik van genoten heb:

1. DJVT
2. The Hives
3. N.E.R.D.
4. The Kooks
5. de gezelligheid, bier, tjaap, zon en gek doen, en nog VEELLLL meer!!!

Volgend jaar weer!
pi_60954445
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het geluid juist extreem goed bij de artiesten bij wie ik was wezen kijken. Soms de beats en bass wel iets té prominent en inderdaad, 90's Now was erg slecht afgesteld...
Ja vreselijk, en ook TE druk om binnen te komen...
pi_60954452
Ik ben ook weer eindelijk wakker en echt dik aan t nagenieten! Heb alle modderspullen richting wasmachine gegooid én ik vond nog n half muntje terug

Komt er, behalve op de 3voor12 webtv dingen, nog iets op tv qua overzicht of concerten?
pi_60954463
Ik vond het geluid ook erg goed, juist vooral bij Hadouken!. In de Grolsch was het zeer matig, Bravo viel nog wel mee en de rest was gewoon goed vond ik zelf.
pi_60954525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef MadGuy het volgende:
Als je buiten stond bij de Bravo aan de kant van.. ehm de surinamer.. Was het alleen bas wat je hoorde. High en mids vielen weg. Verder heb ik toch bij sommige bands dopjes in gedaan. Pendulum bijvoorbeeld. Ik denk niet dat mijn oor zonder dopje die distortion leuk had gevonden

Maar bij Benga niets van dat. Btw. OOrdopjes kunnen ook zeer ruk zijn. Ik had bij MGMT telkens het idee dat ik de enige was die klapte

Ik stond bij Hadouken er een eindje vanaf.. En ik hoorde niets Blijft jammer.

BIj 90's now die kapper. Gvd. Die was wel vervelend. Met zn muziek door mijn 90's heen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:27:40 #113
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60954615
Zijn er nog mensen naar de Silent Disco geweest? Heb me ook goed vermaakt daar. .

Op camping 3 en 4 werden er trouwens wel wat tenten in de fik gestoken, op 3 was het dan niet zo erg maar wat ik van de rook op 4 zag...
The Most Incredible, Baby
pi_60954680
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:33:06 #115
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_60954769
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef hannoes het volgende:
Ik heb veel mensen met oordopjes gezien maar begrijp niet zo goed waarom je die in zou doen?
Je schijnt doof te worden van hard geluid. Heel gek.

Ik heb er zelf geen in gehad, maar moet zeggen dat ik tot aan gisteravond een flinke piep in m'n oren had..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_60954777
quote:
Nou ja. Van dat geluidslevel zou je best wel eens nadelen kunnen ondervinden
Ik wilde snachts goed slapen. Niet met een piep en een ruis.
Ik bescherm liever mijn gehoor.
pi_60954797
quote:
Wat zeg je?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:34:10 #118
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60954810
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60954879
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef Leugenaarslogica het volgende:
En laat ik het er niet over hebben dat we met de auto 3 uur over 500 meter gedaan hebben. Gelukkig hadden we 90's muziek om de goede zin te houden. Ritsen is een principe dat in de werkelijkheid niet lijkt te werken. We hebben er 6 (!) uur over gedaan om thuis te komen. Maar.. Ik was zelfs toen nog blij en wakker.
Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
pi_60954880
quote:
Ja waarom toch?
Snap je toch wel, heb het zelf ook enkele malen gedaan.
pi_60955003
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Arinna het volgende:

[..]

Idd, daar hebben we ook lang over gedaan. Als je helemaal achterin de wei ergens stond had je een probleem. Alle mensen met auto's in dichter-bij-de-uitgang-zijnde 'parkeerstraatjes' (de doodlopende stukjes zeg maar), meenden er steeds tussen te mogen, ook al kwamen ze pas veeeel later aanzetten. Met als gevolg dat je achterin letterlijk niet vooruitging. Wij waren rond 10:00 bij de auto, toch nog best vroeg zou je zeggen. Uiteindelijk (na een dik half uur stilstaan) even gaan kijken hoe het nu zat, en toen we gezien hadden hoe het er vooraan aan toe ging, zijn we door de wei (waar de linten al weg waren, via de al lege parkeerplaatsen hier en daar) naar voren gereden om zelf ook maar te gaan ritsen. Anders hadden we er denk ik nog heeeel lang gestaan. Maar ach, als dat alles is inderdaad....
Wij hadden dat ook ja. Iedereen reed naar voren.. Schoot echt niet op., Heb mijn plas echt zolang op moeten houden!/. Dichtstbijzijnde tankstation had ook geen wc
Voldoening toen ik eindelijk een schone wc zag na 4 uur ophouden was des te groter
pi_60955007
Ik had oordopjes bij me, maar heb ze - misschien dom - niet ingedaan. Aan de andere kant: geen last van piepjes of onderwatergehoor gehad, maar ik stond ook nergens helemaal vooraan.

vrijdagochtend konden we makkelijk doorrijden en maandag waren we ook al om 9 uur weg, vroem-weg! Alleen jammer van die politiefuik. Ook wel logisch ergens.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:40:44 #123
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60955042
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
omdat je oren naar de knoppuh gaan misschien van al die concertten?
Ik heb er op festivals eigenlijk nooit last van. Ik sta ook zelden vooraan, dat scheelt al aardig. Maar voor bepaalde concerten in kleinere zalen wil ik binnenkort wel goede oordoppen, na 65Daysofstatic had ik een paar maanden terug toch wel een beetje een pieptoon in mijn oren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60955044
En als je goede doppen hebt, van die wat duurdere muzikantendoppen met verwisselbare filters b.v., dan hoor je de muziek ook nog eens veel beter!

Alleen moet je ze niet vergeten mee te nemen zoals ik
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:43:27 #125
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60955134
Wij waren trouwens vrij rap van de parkeerplaats af. We stonden dan ook vrij ver van het terrein, dus redelijk dicht bij de uitgang. En we waren behoorlijk vroeg. Stuk beter dan vorig jaar, toen hebben we ook ruim 2 uur vast gestaan op een paar meter van de plek waar de auto geparkeerd stond.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')