Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controlequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Ik vraag me trouwens af, moet je met je rolstoel ook over die brug?
Zelfs zonder bagger boden al diverse mensen aan om te duwen, erg aardig. Een aantal waren alleen al zo ver heen dat ik zonder hun hulp al sneller wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Over het asfalt kom je een heel eind, maar het lijkt me inderdaad ook niet ideaal. Erg vermoeiend ook vooral. Maar er is altijd wel iemand in de buurt die je even de bagger door wil helpen denk ik hoor.
Ik ben alleen de Alpha en de Grolsch in geweest. De overige tenten waren eigenlijk continu vol, waardoor ik óf niks kon zien, óf dat het gewoon teveel gedoe was om erin te komen. Vol is vol lijkt me. Mijn uittocht uit de Alpha tijdens DKM was het omgekeerde, iedereen ging netjes opzijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een asociale rolstoeler gezien bij de Balkan Beats dj's in de lima, die gast dacht dat ie overal tegen iedereen aan kon rijden, ging ook achteruit rijden. Ik laat rolstoelers altijd voor maar als het op die manier moet dan maar niet.
Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle.
Ik ook... Misschien vanavond zelf maar eens pannekoeken met suiker en kaneel makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb heimwee.
Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.
De Killers? Geheime act ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef lunko1979 het volgende:
En vervolgens naar de Alpha voor de killers.
Ja, na een kwartier moest je er weer weg zijn. Hij vroeg zich al af waarom hij zo veel dichterbij kon parkeren dan wij, wij waren er immers eerder. Maar daar zijn we dus zondagavond achter gekomen toen we 2 uur na zijn vertrek belden en hij zijn auto nog steeds niet had gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.
Is wel erg veel moeite zeg!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:22 schreef Birra het volgende:
Ik moest elke keer bij binnenkomst mijn bandje laten zien..
Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.
Het heeft bij mij dus ook behoorlijk lang geduurd. Maar enkele weken terug kwam stond er opeens een meisje van de middelbare school voor mijn neus, na elkaar jaren niet gezien te hebben. Toen bedacht ik dat het wel leuk is om sommige mensen weer eens te spreken en vond ik dat Hyves wel een geschikte site is daarvoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.
Haha, zo zoek ik ook nog wel een aantal leuke meisjes die ik afgelopen dagen ben tegengekomen. Maar of je nou energie moet steken in zo'n kansloze zoektocht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
Gave foto's zeg....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
foto's staan online op www.gzig.nl
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle.
I was there, een vriendin van mij wilde het graag zien. En het was erg raar ja, en die frontman lekker het publiek afzeiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand btw nog Mindless Self Indulgence gekeken. Wat een ziekelijk raar optreden..
Gitarist die duidelijk het publiek wou raken met zijn kots.. zichzelf in zn pols snijden met een plectrum..
Haha, zo was ik ook nog op zoek naar een meisje wat ik vrijdag avond in de India was tegengekomen. Ach ja zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Haha, zo zoek ik ook nog wel een aantal leuke meisjes die ik afgelopen dagen ben tegengekomen. Maar of je nou energie moet steken in zo'n kansloze zoektocht...
Tja. Eén druppeltje regen was dit jaar al genoeg, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:36 schreef Longmen het volgende:
Zijn de piemelnaakte buikschuivers op de heuvel tussen the Hives en dEUS hier al gemeld?
Was dat die ene die 'Trash' van de ll vulliszak had geknipt en achterop had geplakt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een asociale rolstoeler gezien bij de Balkan Beats dj's in de lima, die gast dacht dat ie overal tegen iedereen aan kon rijden, ging ook achteruit rijden. Ik laat rolstoelers altijd voor maar als het op die manier moet dan maar niet.
hahaha, ik ook. Dat grietje: aaaima kerrrieep, ai don't belong hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een poosje staan kijken, nog een briljante verkrachting van Radiohead's Creep gehoord
Misschien kan je het bewaren voor later in de avond?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ben alleen 's ochtends als ik het terrein op ging doorgelicht. Alsof ik om 10u drugs wil gebruiken. Werd weer lekker in mijn portemonnee gesnuffeld
.
@hierboven:
Dan had je Sabotage moeten horen.. mensen stonden met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Dat begreep ik ook niet, ik kwam nog bijna te laat voor tai chi door dat geneuzel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ben alleen 's ochtends als ik het terrein op ging doorgelicht. Alsof ik om 10u drugs wil gebruiken. Werd weer lekker in mijn portemonnee gesnuffeld
.
@hierboven:
Dan had je Sabotage moeten horen.. mensen stonden met plaatsvervangende schaamte te kijken.
de traditie was altijd dat je 'm in de fik steekt na het festival. Doet ook niemand meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef MadGuy het volgende:
Heb nu wel enorme ruzie met mijn tent. Krijg hem niet meer handig opgevouwen nadat ik hem even te drogen heb gehangen.
Dat zie ik op Lowlands inderdaad nog maar zelden gebeuren. Op Wâldrock zie je veel meer rook op de camping, op Fields of Rock begon het op de laatste avond al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de traditie was altijd dat je 'm in de fik steekt na het festival. Doet ook niemand meer.
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de traditie was altijd dat je 'm in de fik steekt na het festival. Doet ook niemand meer.
Maakt het dan uit of je om 10uur of om 18 uur het terrein op gaat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
.
@hierboven:
Ik ben echt geen enkele keer gecontroleerd en ik zie er toch echt uit als het stereotype pillenslikker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet, ik kwam nog bijna te laat voor tai chi door dat geneuzel.
Het leek wel een christelijk festival als je die securitymaatregelen ziet, er lopen ook nooit echt stomdronken mensen rond.
Overigens werd ik 's avonds ook uit de rij gepikt, zo van :
ja, je hebt je hand in je zak, kun je even meelopen? - Alsof dat een doodzonde is ofzo
Dat is voor mij wel weer het voordeel; onder metalfans worden doorgaans wat minder pillen geslikt, dus ik kan vrijwel altijd gewoon doorlopen op mijn kisten, in een legerbroek en metalshirt. Alleen dus niet bij de ingang op vrijdagochtend, waar ze mijn grote tas wel even van binnen wilden zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben echt geen enkele keer gecontroleerd en ik zie er toch echt uit als het stereotype pillenslikker.
Tja, dat terwijl ik juist op de dag dat ik in mijn tool-shirt en meest 'metal' uiterlijk liep wel gecontroleerd werd! Alle andere keren dus nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel weer het voordeel; onder metalfans worden doorgaans wat minder pillen geslikt, dus ik kan vrijwel altijd gewoon doorlopen op mijn kisten, in een legerbroek en metalshirt.
Gaat ook aardig in de papieren lopen. En ik vond hem wel erg fijn, eigenlijk. Maar ik heb hem opgevouwen nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
quote:70539? / 19-8-2008
70539: oftèwel het getal dat je dagelijks zag als je van de camping naar het festivalterrein liep. 70539 is niet het bezoekersaantal van Lowlands 2008. Wat het dan wel is? Lastige vraag, zelfs voor ons... Ieder jaar, ergens midden in de winter, schrikt onze ontwerper Peter te Bos midden in de nacht wakker en heeft hij als een visioen het getal voor bij de entree in zijn hoofd.
Het heeft dus niets met het aantal bezoekers te maken. Dat lag namelijk op 55.000, net als afgelopen jaren. Bij sommige concerten (zoals N*E*R*D) leek het misschien drukker omdat een groot deel van de Lowlanders hierbij wilden zijn.
Aha, weer een mysterie opgelost. Ik vroeg me inderdaad af waarom ze dat nummer gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Gaat ook aardig in de papieren lopen. En ik vond hem wel erg fijn, eigenlijk. Maar ik heb hem opgevouwen nu.
Overigens:
[..]
Ik had er ook eentje van 25 euro, maar hij is nog prima. Stinkt ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Aha, weer een mysterie opgelost. Ik vroeg me inderdaad af waarom ze dat nummer gebruiken
Ik koop altijd een tent van 2 tientjes, het is niet te doen als je alles ook weer mee terug moet nemen. Bovendien, je tent stinkt vast.
Hier nog één!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje van 25 euro, maar hij is nog prima. Stinkt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |